Blueflame schreef:Begrijp ik volkomen, Digifredje.
Ik ben met iets bezig, maar de forumsoftware spartelt helaas nog even tegen.
Ik heb er een hamertje, een beiteltje en een zaagske bijgehaald.
Zien of het nu beter lukt
Mvg.
geobra schreef:Hola Paula, wanneer je hond om zijn been vraagt en je eindeloos moet herhalen dat hij/zij al genoeg beenderen heeft. Naar het dierenasiel brengen dan?
Lili schreef:Niet omdat mensen andere meningen of ideeën hebben, maar omdat ze pertinent weigeren die te argumenten en te bewijzen.
Misschien begrijpen dat soms geen argumentatie mogelijk is en dat je dus niet krijgt wat je wil.
Lili schreef:Blueflame,
Oke ik begrijp je. Als iemand een ervaring deelt en vermits ervaringen niet kunnen bewezen worden, er dus geen argumentatie mogelijk is, dan heeft dat eigenlijk niet veel zin het te plaatsen want het vereist dat iemand je zou moeten geloven en ..daar kunnen we hier niks mee.
Lili schreef:Ja toch wordt me opgedrongen dat het toeval zou zijn.
Jij moet mij bewijzen dat het toeval is. Ik hoef je niets te bewijzen. Ik geef je de ervaring cadeau.
Astrosmurf schreef:Lili schreef:Ja toch wordt me opgedrongen dat het toeval zou zijn.
Jij moet mij bewijzen dat het toeval is. Ik hoef je niets te bewijzen. Ik geef je de ervaring cadeau.
En net daar gaat u de mist in. Het is aan degene die iets beweert, te bewijzen dat het zo is, niet aan de tegenpartij om te bewijzen dat het niet zo is, zo werkt het niet. Als ik beweer dat op de maan roze olifantjes rondlopen, en ik daar zelfs van overtuigd ben, is het aan mij om te bewijzen dat het zo is, en niet aan u om te bewijzen dat het niet zo is.
Lili schreef:Neen ik ga niet de mist in. Dat jij in de mist staat is me duidelijk. Je ziet niks dan misschien roze olifantjes...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast