Herbalife en Kanker

Homeopathie, osteopathie, chiropraxie, acupunctuur, kruidengeneeskunde, aromatherapie, Orthomoleculair (voedingssupplementen), Ayurveda, healing, Jomanda, ...

Herbalife en Kanker

Berichtdoor willem_betz » 14 jan 2009, 15:17

Een brief aan SKEPP (namen werden gewist)
Geachte xxxx, Bedankt voor je antwoord, maar daar staat niet zoveel over Herbalife, al na twee of drie antwoorden in dat topic gaat het over andere dingen dan Herbalife.
Ik heb eigenlijk nood aan een wetenschappelijk onderbouwd antwoord of zo.
Ik heb namelijk echt een groot probleem hiermee in de familie, met uitbreidende stupiditeit, dat ondertussen al een dode heeft opgeleverd.
xxxxxxx
Mijn kleindochter haar vriend had een geneesbare kanker (non-hodgkin) maar zou volgens hemzelf en gesteund door mijn kleindochter en mijn schoondochter zonder chemo genezen, waarop ik keihard gezegd hem "hij gaat dood hé" met de idee dat ze dan wel zouden schrikken, echter zonder resultaat.
Ook zijn ze dan nog naar kwakzalvers gaan lopen, zoals die geschorste dokter, in geloof van eekhout of zoiets.Dat was begin 2008, ik heb dan ook nog tegen mijn vrouw gezegd, die zijn gek, als hij niet naar het hospitaal gaat, is haalt hij het einde van het jaar niet eens, wat helaas nu is uitgekomen. hij is maar op één week na 30 jaar geworden, dus volgens dat ik zo op het internet heb kunnen vinden vernieuwen cellen bij jonge mensen veel sneller dan bij oude mensen, vandaar mijn conclusie dat hij het einde van het jaar niet ging halen.
Als ik nu zeg waarom is hij toch niet naar het hospitaal gegaan, krijg ik als antwoord dat hij niet van kanker gestorven is, maar van iets anders, ongelofelijk maar waar.
Ook wordt er dan gezegd, Mon (de vader van mijn schoondochter) is wel naar het hospitaal geweest, en heeft chemo gehad, en is toch ook gestorven.
Dat was dan wel een oude mens met een terminale kanker, en dus helemaal niet te vergelijken.
Ik en ook vooral mijn vrouw worden ziek van zoveel stupiditeit.
Wat ik dus zoek, is eigenlijk een brief of een publicatie ergens waar gerennomeerde mensen zoals jij, verklaren dat Herbalife helemaal geen geneeskrachtige werking heeft, eventueel mede ondertekend door medestanders Proffessoren of Dokters.
Ik weet het ik vraag veel, maar wij zitten in zak en as, vooral omdat die Herbalivers bij elkaar klitten, erger dan getuigen van jehova, en daar kan je als logisch denkende ex-havenarbeider niet tegenop.

Ik dank U in elk geval voor Uw antwoord, Je mag deze mail verder gebruiken, moest je die voor iets kunnen gebruiken.
Hoogachtend,
XXXXXXXXXX

Ik verkeerde in de mening dat Herbalife enkel reclame maakte voor vermageren en "gezond" maken, zoals preventie van erge ziekten. Er was ook sterke kritiek wegens de verdenking op pyramide-verkoop die de basisverkopers onder grote druk zet om hun omgeving zoveel mogelijk aan te smeren omdat ze met grote voorraden opgescheept zitten die ze moeten betalen en niet kwijt kunnen.
Een andere negatieve kant was dat er verschillende doden zijn gevallen wat geweten werd aan de ephedrine (Ma-Huang en vergelijkbare kruiden) wat als een soort doping werkt e dodelijke hartritmes kan veroorzaken.
Met een snelle Google merk ik nu dat ze zeer agressief reclame (laten) maken voor de behandeling van kanker
Dat is gewoon oneerlijk, onwettig tot crimineel.
Uit die brief blijkt ook dat de levenslang geschorste kwak-arts Van Eeckhout (de paardenfluisteraar die kankers wijt aan onopgeloste psychische conflicten) toch nog steeds patienten behandelt. Dat is onwettig en strafbaar.

:evil:
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Berre » 14 jan 2009, 15:53

Herbalife is een organisatie waarvan de steenrijke stichter, Marc Hughes, inmiddels alweer enkele jaren zelf overleden is. (Volgens de autopsie is hij gestorven aan een overdosis slaapmiddelen (of kalmeerpillen) + alcohol. De guru van de "gezonde voeding" leefde minder gezond dan hij wilde doen geloven, want hij had zich, naar verluidt, vier dagen "lam gezopen". Maar dit terzijde.)

Herbalife wordt wel eens in verband gebracht met de Kerk van Scientology. Alhoewel ik daar zelf geen hard bewijs van heb gezien.

Wat ik wel heb gezien, zo'n tien jaar geleden, is een Herbalife "conventie" in de Elisabethzaal (naast de Zoo) in Antwerpen. Niet te geloven hoe professioneel ze daar mensen "inpakten" en indoctrineerden. De destijds nog levende Marc Hughes kwam als een soort messias, door bodygards omringd, het podium op en bespeelde zijn publiek tot over de rand van de waanzin. De taferelen die ik in die zaal heb gezien deden sterk aan een sekte denken. Mensen reikten hun baby's aan als wilden zij door aanraking zijn zegen bekomen. Compleet geschifte toestanden.

Herbalife was (is?) een ijzersterk pyramide verkoopssysteem. De ware reden van het immense fortuin van Hughes was dat hij aan het hoofd van de pyramide stond en commissie verdiende op elk Herbalife pakket dat in vele landen van de wereld werd verkocht. Hij pochte ook graag met allerlei uiterlijke tekenen van welstand. In zijn uiteenzettingen stak hij niet onder stoelen of banken dat hij op geld en luxe belust was en hij motiveerde iedereen om in de pyramide op te klimmen en zoveel als hijzelf te gaan verdienen. (Terwijl dat feitelijk onmogelijk was, vermits hijzelf aan de top stond)

In Amerika is Herbalife vervolgd geworden na diverse klachten, ondermeer vanwege de Food and Drug Administration. Naar het schijnt maakten ze medische claims zonder over de nodige credentials of vergunningen te beschikken. Daar zal dus iets loos mee zijn geweest. Hughes heeft toen een astronomisch bedrag ($850.000) als "schikking" betaald.

Hoe het Herbalife tegenwoordig vergaat is me niet duidelijk. Ik volg het al enkele jaren niet meer.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt. Johan Cruyff
Berre

Re: Herbalife en Kanker

Berichtdoor kil » 14 jan 2009, 17:57

willem_betz schreef:Een brief aan SKEPP (namen werden gewist)
Geachte xxxx, Bedankt voor je antwoord, maar daar staat niet zoveel over Herbalife, al na twee of drie antwoorden in dat topic gaat het over andere dingen dan Herbalife.
Ik heb eigenlijk nood aan een wetenschappelijk onderbouwd antwoord of zo.
Ik heb namelijk echt een groot probleem hiermee in de familie, met uitbreidende stupiditeit, dat ondertussen al een dode heeft opgeleverd.
xxxxxxx
Mijn kleindochter haar vriend had een geneesbare kanker (non-hodgkin) maar zou volgens hemzelf en gesteund door mijn kleindochter en mijn schoondochter zonder chemo genezen, waarop ik keihard gezegd hem "hij gaat dood hé" met de idee dat ze dan wel zouden schrikken, echter zonder resultaat.
Ook zijn ze dan nog naar kwakzalvers gaan lopen, zoals die geschorste dokter, in geloof van eekhout of zoiets.Dat was begin 2008, ik heb dan ook nog tegen mijn vrouw gezegd, die zijn gek, als hij niet naar het hospitaal gaat, is haalt hij het einde van het jaar niet eens, wat helaas nu is uitgekomen. hij is maar op één week na 30 jaar geworden, dus volgens dat ik zo op het internet heb kunnen vinden vernieuwen cellen bij jonge mensen veel sneller dan bij oude mensen, vandaar mijn conclusie dat hij het einde van het jaar niet ging halen.
Als ik nu zeg waarom is hij toch niet naar het hospitaal gegaan, krijg ik als antwoord dat hij niet van kanker gestorven is, maar van iets anders, ongelofelijk maar waar.
Ook wordt er dan gezegd, Mon (de vader van mijn schoondochter) is wel naar het hospitaal geweest, en heeft chemo gehad, en is toch ook gestorven.
Dat was dan wel een oude mens met een terminale kanker, en dus helemaal niet te vergelijken.
Ik en ook vooral mijn vrouw worden ziek van zoveel stupiditeit.
Wat ik dus zoek, is eigenlijk een brief of een publicatie ergens waar gerennomeerde mensen zoals jij, verklaren dat Herbalife helemaal geen geneeskrachtige werking heeft, eventueel mede ondertekend door medestanders Proffessoren of Dokters.
Ik weet het ik vraag veel, maar wij zitten in zak en as, vooral omdat die Herbalivers bij elkaar klitten, erger dan getuigen van jehova, en daar kan je als logisch denkende ex-havenarbeider niet tegenop.

Ik dank U in elk geval voor Uw antwoord, Je mag deze mail verder gebruiken, moest je die voor iets kunnen gebruiken.
Hoogachtend,
XXXXXXXXXX

Ik verkeerde in de mening dat Herbalife enkel reclame maakte voor vermageren en "gezond" maken, zoals preventie van erge ziekten. Er was ook sterke kritiek wegens de verdenking op pyramide-verkoop die de basisverkopers onder grote druk zet om hun omgeving zoveel mogelijk aan te smeren omdat ze met grote voorraden opgescheept zitten die ze moeten betalen en niet kwijt kunnen.
Een andere negatieve kant was dat er verschillende doden zijn gevallen wat geweten werd aan de ephedrine (Ma-Huang en vergelijkbare kruiden) wat als een soort doping werkt e dodelijke hartritmes kan veroorzaken.
Met een snelle Google merk ik nu dat ze zeer agressief reclame (laten) maken voor de behandeling van kanker
Dat is gewoon oneerlijk, onwettig tot crimineel.
Uit die brief blijkt ook dat de levenslang geschorste kwak-arts Van Eeckhout (de paardenfluisteraar die kankers wijt aan onopgeloste psychische conflicten) toch nog steeds patienten behandelt. Dat is onwettig en strafbaar.

:evil:
En wat zal er uiteindelijk met al deze informatie worden aangevangen? Niets nuttigs, het zal gewoon doorgaan, desnoods onder een andere, nieuwe paraplu als het moet.

Ik vraag me oprecht af hoeveel slachtoffers er al door zulke gekken gevallen zijn. Waar ik ook van overtuigd ben is, en de briefschrijver zal het niet graag horen, dat de "volgelingen" met geen argumenten te overhalen zijn. 1 flauw onlogisch tegenargument zal zeker volstaan om een wetenschappelijke studie te wantrouwen.
kil

Berichtdoor willem_betz » 14 jan 2009, 18:13

De echte fanatieken zullen we niet overtuigen, maar de twijfelaars, de wanhopigen en de zoekenden misschien wel. Die hebben recht op correcte en betrouwbarte informatie. We mogen het veld niet volledig aan de kwaks laten.
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor kil » 14 jan 2009, 18:28

willem_betz schreef:De echte fanatieken zullen we niet overtuigen, maar de twijfelaars, de wanhopigen en de zoekenden misschien wel. Die hebben recht op correcte en betrouwbarte informatie. We mogen het veld niet volledig aan de kwaks laten.
Zeker en vast. Maar naar mijn gevoel, ik vermoed dat ik niet de enige ben, krijgen ze gewoon te veel speelruimte om hun doen en laten te bedrijven. Als ze al via gerechtelijke instanties worden aangepakt vinden ze na een eventuele straf wel weer een manier om te herbeginnen.
kil

Berichtdoor Berre » 14 jan 2009, 19:01

kil schreef:
willem_betz schreef:De echte fanatieken zullen we niet overtuigen, maar de twijfelaars, de wanhopigen en de zoekenden misschien wel. Die hebben recht op correcte en betrouwbarte informatie. We mogen het veld niet volledig aan de kwaks laten.
Zeker en vast. Maar naar mijn gevoel, ik vermoed dat ik niet de enige ben, krijgen ze gewoon te veel speelruimte om hun doen en laten te bedrijven. Als ze al via gerechtelijke instanties worden aangepakt vinden ze na een eventuele straf wel weer een manier om te herbeginnen.

Volgens informatie op diverse web sites gaat het Herbalife in de US en Canada al veel minder voor de wind dan enkele jaren geleden. De belangrijkste reden daarvoor is dat de overheid hen constant op de huid zit omwille van allerlei schandalen, schandaaltjes en regelrechte leugens m.b.t. hun producten. Sterfgevallen zijn daarbij helaas niet van de lucht. Ook hebben ze te kampen met stijgende premies voor hun aansprakelijkheidsverzekering.

Zo moest bijvoorbeeld een van de directieleden ontslag nemen omdat hij niet over het doktersdiploma beschikte waarmee hij zijn curriculum had "opgevrolijkt". Dat is uitgekomen in een of andere hoorzitting. Ze verliezen op het thuisfront (USA en Canada) dus aan "street credibility". Bovendien komt er slijtage op hun marketing systeem.

Op het net bulkt het van de getuigenissen van ontevreden klanten en van gefrustreerde "distributeurs", die ondanks hun inspannigen niet de verwachte verkoopsresultaten behaalden en er, integendeel, een flinke financiële kater aan hebben overgehouden.

Vandaar dat Herballife grote inspanningen doet om hun actieterrein over zoveel mogelijk landen buiten Noord-Amerika te verleggen, waar hun reputatie minder gekend is. Helaas voor Herbalife zitten de meeste dikkerdjes in de VS.

Vroeg of laat stuikt het hele systeem in elkaar; maar dat zal de top van Herbalife worst wezen, die zijn immers al lang steenrijk. Die tent bestaat immers al sinds 1980.
Berre

Berichtdoor willem_betz » 15 jan 2009, 02:16

Omaan de vraag van de briefschrijver te beantwoorden: een duidelijke stellingname:
Er is geen enkel overtuigend bewijs dat de producten van herbalife enige werking zouden hebben op kanker, geen preventie, geen genezing.
Is er een herbalife-gelovige die dit wil tegenspreken?
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Berre » 15 jan 2009, 19:20

willem_betz schreef:Omaan de vraag van de briefschrijver te beantwoorden: een duidelijke stellingname:
Er is geen enkel overtuigend bewijs dat de producten van herbalife enige werking zouden hebben op kanker, geen preventie, geen genezing.
Is er een herbalife-gelovige die dit wil tegenspreken?

Er is zelfs twijfel over het feit of Herbalife zijn niet-medische claims i.v.m. het afslanken wel waarmaakt.

De hele marketinghype rond de persoon van de stichter Marc Hughes bleek trouwens ook op een vette leugen te zijn gebaseerd. Hij vertelde altijd dat hij uit idealisme met Herbalife was begonnen omdat zijn moeder op te jonge leeftijd was gestorven door medicamenten met het doel om 30 pond af te vallen. Dat verhaal klopte niet. Zijn moeder was volgens de autopsie niet door afslankproducten gestorven maar door een 'andere' overdosis. Ze woog trouwens helemaal geen 30 pond teveel.

Zoals bij elke calorie-arm dieet zal je met Herbalife op korte termijn wel wat afslanken. Maar het dieet is veel te zwaar om lang vol te houden. Nadien komen de kilo's er zo weer bij.

Vijftien jaar geleden heb ik Herbalife enkele weken uitgetest. Ik verloor vooral vocht en spiermassa. Het hongergevoel was niet te harden, hoofdpijn, duizelingen en misselijkheid waren bijzonder onaangenaam. Het ingrediënt dat het hongergevoel moest tegengaan (een soort amfetamine afkomstig van een chinees kruid) was toen alweer uit de samenstelling weggelaten. (Omwille van een niet correcte etiketering aangaande dat beruchte ingedriënt had Herbalife problemen gehad met de FDA, zodat zij verplicht werden om de samenstelling te veranderen.)

Herbalife is een banaal product dat voor een veelvoud van de prijs van gelijkaardige afslankproducten wordt verkocht. Je portemonnee slankt er dus wel prima van af. :(
Berre

Berichtdoor dendeze » 17 jan 2009, 22:18

Ik vraag me oprecht af hoeveel slachtoffers er al door zulke gekken gevallen zijn. Waar ik ook van overtuigd ben is, en [color=red]de briefschrijver zal het niet graag horen, dat de "volgelingen" met geen argumenten te overhalen zijn. 1 flauw onlogisch tegenargument zal zeker volstaan om een wetenschappelijke studie te wantrouwen[/color]

Wat kil hierboven zegt heb ik al aan den lijve mogen ondervinden, ik ben namelijk de briefschrijver, je mag niet eens PROBEREN om iets uit te leggen, en eerlijk gezegd begrijp ik niet dat daar niets tegen gedaan wordt.
Er wordt ook altijd geschermd met Louis Ignarro de halve Nobelprijswinnaar, maar Arafat en Yitzhak Rabin hebben ook ooit de Nobelprijs gewonnen, ik bedoel maar. :roll:
dendeze

Berichtdoor willem_betz » 18 jan 2009, 03:27

er wordt maar iets gedaan als er een klacht is, bijv. bij de politie voor onwettige uitoefening van de geneeskunde. Het probleem is meestal om iemand te vinden die wil getuigen, die kan aantonen dat een persoon herhaaldelijk heeft diagnoses gesteld of behandelingen ingesteld.
Nog moeilijker wordt het als ze verkopen via internet, internationaal is er niet zoveel tegen te doen, maar het schijnt toch soms te lukken.
Nog een mogelijkheid is het indienen van een klacht bij de farmaceutische inspectie, ministerie (FOD) volksgezondheid, voor het illegaal verkopen van producten met een medische werking (echte of valse).
In geval van misleidende reclame kan de consumentenbescherming van het ministerie van econmische zaken ingeschakeld worden.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor dendeze » 20 jan 2009, 21:59

Wat ze ook nog hebben is een toverwoord, zoals de meeste alternatieve genezers, namelijk "ontgiften" geven ze over, hebben ze buikkramp en moeten ze naar de wc lopen, zweren of wat dan ook, da's allemaal nodig om je lichaam te ontgiften.
Op die manier buig je alle negatieve effecten om in positieve. :lol:
dendeze

Berichtdoor willem_betz » 21 jan 2009, 02:52

corrigeer me als ik verkeerd ben, maar ik meen te weten dat Herbalife zelf geen reclame maakt voor enige werkzaamheid tegen kanker. het zijn dus de lokale verkopers die (zoals Dendeze zegt) mekaar opjutten en hun fantasie de vrije loop laten en vanalles beginnen te beweren over wonderbaarlijke werking. M.a.w. de firma Herbalife is hier niet direct schuldig. Dat maakt het moeilijk om enige actie te ondernemen.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Timmber » 21 feb 2013, 18:04

Miljardairs in d clinch om Herbalife:

http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 0_00477937

Bron: DS Online
Timmber

Berichtdoor dendeze » 21 feb 2013, 20:15

Ik wens ze met deze de allerbeste zachte dood toe (herbalife bedoel ik)
De sukkels die zich hebben laten indoctrineren zijn niet slimmer en ik hoop zelfs voor hen nog dat ze er geen kater aan overhouden.
helaas brengt dat die sukkelaar die hen geloofde ook niet terug, nog geen 30 jaar ocharme. :evil:
dendeze

Berichtdoor Jefke » 21 feb 2013, 23:41

Voor één keer ben ik voorstander van shorten. Shorten zorgt ervoor dat bedrijven die het eventjes moeilijk hebben in een neerwaardse spiraal terecht komen. Zelfs als die dip alleen maar het gevolg is van een gerucht. (vandaar dat shorters graag geruchten lanceren. Daar kunnen ze op speculeren.) In het geval van een bedrijf als herbalife kan die spiraal niet snel genoeg lopen.
Is er ergens een shorter die wil inzetten op Boiron? :twisted:
"That which can be asserted without evidence, can be dismissed without evidence." (Christopher Hitchens)
Jefke

Berichtdoor Timmber » 22 feb 2013, 21:09

Jefke schreef:Voor één keer ben ik voorstander van shorten. Shorten zorgt ervoor dat bedrijven die het eventjes moeilijk hebben in een neerwaardse spiraal terecht komen. Zelfs als die dip alleen maar het gevolg is van een gerucht. (vandaar dat shorters graag geruchten lanceren. Daar kunnen ze op speculeren.) In het geval van een bedrijf als herbalife kan die spiraal niet snel genoeg lopen.
Is er ergens een shorter die wil inzetten op Boiron? :twisted:

"There's no such thing as bad advertising" lijkt me hier toch meer van toepassing gezien de recente koersstijging. Vroeg of laat stuikt het in elkaar maar hoe later , hoe meer mensen de dupe zullen zijn. Gezien de voorspellingen in 2009 lijkt het er op dat ze nog wel even zullen doorgaan. Ik ben niet zo voor verbieden maar in dit geval wil ik toch graag een uitzondering.
Timmber

Berichtdoor Magnolia » 23 feb 2013, 13:10

Herbalife België

Welkom op de informatieve website en online webshop van Herbalife!

Borstkanker komt meest voor in België

Uit cijfers van de wereldgezondheidsorganisatie (WHO) blijkt dat België de nr 1 is van vrouwen met borstkanker; nergens ter wereld zijn er zo veel vrouwen met borstkanker. Op 100.000 Belgische vrouwen zijn er 109 met borstkanker. Opvallend meer dan Spanje, China of Ethiopië. Verklaring?
Belgische vrouwen eten te veel, bewegen te weinig en krijgen op latere leeftijd pas kinderen. Dat alles verhoogt de kans op borstkanker aanzienlijk zegt Erik Van Limbergen, Leuvense kankerspecialist.

Bij ons wordt screening pas sinds 2001 door de overheid gepropageerd, in het buitenland al langer. Luc Bonneux, epidemioloog trekt het nut van een mammografie of screening op borstkanker ernstig in twijfel. Om 4 sterfgevallen aan borstkanker te voorkomen, moet men al 10.000 mammografieën uitvoeren. Wat verhoudingsgewijs zeer mager is volgens dokter Bonneux. Bij 1 op de 3 vrouwen ontdekt zo'n screening een goedaardige tumor waar ze nooit last van zouden gehad hebben. En als er wel echte borstkanker ontdekt komt dat in 4 op de 5 gevallen te laat.

Moraal van het verhaal? Een borstkankerscreening is geen wondermiddel en lijkt vooral gericht een industrie draaiende te houden.

In 2008 kregen wereldwijd 1,38 miljoen vrouwen borstkanker. België speelt hier een trieste hoofdrol. Op 100.000 Belgische vrouwen 109,4 gevallen van borstkanker. Op de 2 de plaats Frankrijk met 99,7 gevallen op 100.000 en 3 de Nederland met 96,8 . Gruwelijk meer dan Azië gemiddeld 26 op 100.000 of Zwart-Afrika 19 op 100.000.
In 2008 stierven wereldwijd 458.000 vrouwen aan borstkanker, waarvan 2426 in België. Statistisch bekeken overlijden er in België 21 op 100.000 vrouwen aan borstkanker.

Welvaartsziekte
Borstkanker is 1 van de westerse welvaartziekte volgens dokter Erik Van Limbergen. Volgens de statistieken van het WHO is België sinds 2006 reeds koploper in borstkanker.

Reden
Belgische vrouwen leven te gulzig.
ze eten veel en ongezond
bewegen te weinig en
kiezen ervoor om op latere leeftijd aan kinderen te beginnen.

Allemaal factoren die de kans op borstkanker aanzienlijk beïnvloeden. Wetenschappelijk staat vast dat vrouwen met obesitas of overgewicht dubbel zoveel kans maken op borstkanker als vrouwen met een normaal lichaamsgewicht.
Daarnaast ligt het Belgisch cijfer ook zo hoog door de vergrijzing. Hoe ouder hoe meer kans op borstkanker. En vermits er in België veel oudere vrouwen rondlopen, heeft dat ook het cijfer de hoogte ingejaagd.
Kans verkleinen

Al kunnen vrouwen de kans zelf aanzienlijk verkleinen door gezonder te gaan leven. Dat lijkt eenvoudig gesteld, maar het is ook zo. Kijk naar die cijfers van Spanje en Portugal, waar 'slechts' 60 op 100.000 vrouwen borstkanker wordt vastgesteld. Dat Spaanse en Portugese vrouwen gezond eten met veel olijfolie en verse groenten en fruit zit daar ook voor veel tussen.
Voorkomen dus nog altijd beter dan genezen

Gezonde uitgebalanceerde voeding zoals onze voedingshake of maaltijdvervangende reep van herbalife
meer bewegen, min 30 minuten bewegen per dag
voldoende water drinken, min 1,5 à 2 liter per dag
drink groene thee, kankerpreventie, verkwikkend, vetverbrandend, dorstlessend verkrijgbaar in 4 smaken Perzik, Framboos, Citroen en Naturel.

Maak een afspraak via mail info@herba-carine.be of telefonisch 09/348.91.53 of 0497/07.55.47 voor een vrijblijvende lichaams- en voedinganalyse.
Vraag tevens Uw klantenkaart aan en geniet van alle voordelen vanaf je eerste bestelling. Kan ook via onze website http://www.herba-carine.be

http://www.herba-beaute.be/blog/gezondheid/borstkanker-komt-meest-voor-in-belgie
Magnolia

Berichtdoor dendeze » 23 feb 2013, 20:49

Als deze mail van hokuspocus Carine nu niet het ultieme bewijs is van al hun onzin en het toch volharden in de boosheid, dan weet ik het niet meer.
Ik zou zeggen Carine, HOE DURF JE, zijn er door jullie rommel nog niet genoeg mensen gestorven?
Bah!
dendeze

Keer terug naar Alternatieve behandelingen