horror ervaring als Lyme patient bij een kwakzalver

Homeopathie, osteopathie, chiropraxie, acupunctuur, kruidengeneeskunde, aromatherapie, Orthomoleculair (voedingssupplementen), Ayurveda, healing, Jomanda, ...

horror ervaring als Lyme patient bij een kwakzalver

Berichtdoor Teike » 02 jun 2018, 22:04

Hallo,

Ik heb wat ze in de volksmond 'chronische Lyme' noemen. Oftewel een post-infectie syndroom waarvan ze niet weten wat ze er aan kunnen doen.

Daarnaast had ik een nogal zeldzame bacterie opgelopen en daarvoor ben ik regulier wat langer en herhaald behandeld omdat ik zeldzame complicaties daarvan had. Waaronder hersenvlies ontsteking.

Ik wilde een website opbouwen om op een wat milde toon de verschillende wetenschappelijke perspectieven op de discussie rondom Lyme te maken wat voor patiënten ook volgbaar is. Ik ben nog bezig met een nieuw artikel over het post-infectie syndroom en wat Wormser en Columbia University tot nog toe aan bio-markers hebben weten te vinden.

In dat proces van zinnige zaken schrijven op mijn website werd ik benaderd en later bedreigd door iemand die werkt voor ILADS. Een kwakzalversbolwerk wat van Lyme een mythische ziekte van epische proporties heeft gemaakt.

Gezien ik nogal wat bedreigingen heb gekregen omdat ik de heilige huisjes van de alternatieve Lyme behandelaars wilde omgooien heb ik de hoofd-bedreiger maar eens in het zonnetje gezet in een artikel.

Wellicht vermakelijk om te lezen.

http://lyme-basics.com/2018/06/02/stalkingalymepatient/
Teike

Keer terug naar Alternatieve behandelingen