Herstart je gezondheid

Dit forum biedt de gelegenheid voor discussie over pseudo-wetenschappelijke feiten of 'gebakken lucht' op Nederlandstalige websites. Vul zelf aan... Reacties die valse verdachtmakingen bevatten of argumentloos zijn worden verwijderd.

Herstart je gezondheid

Berichtdoor Nederlander » 30 dec 2017, 21:25

Jawel, Kay de Vries heeft weer wat verzonnen om geld uit andermans zakken te trekken. Zijn laatste brouwmiddel is 'Herstart je gezondheid' (had zeker geen geld meer? Dan maar onschuldige goedgelovige mensen het geld uit kloppen) en wordt zelfs op de schouders geklopt door meesteroplichtersdokter Roy Martina (die denkt dat hij een dokter is maar is in werkelijkheid een rasechte oplichter!)

Gaan we even lachen, al gelijk op de voorpagina:

Deze chronische belastingen worden door de medische stand helaas niet serieus genomen waardoor mensen ziek blijven. In zijn praktijk werkt hij daarom met moderne holistische diagnose-apparatuur die de werkelijke oorzaken van uw gezondheidsklachten aantonen. Vervolgens wordt u behandeld met 'Fotonen therapie' een nieuwe revolutionaire evidence-based medische therapie die het immuunsysteem herstelt, met als resultaat: een energiek klachtenvrij gezond lichaam.
OH. DEAR. GOD. Nog zo'n type.

En dan de fake testimonials:

“Ik kon na vijf behandelingen stoppen met al mijn medicatie tegen darmklachten en diabetes type 2. Na de bloedanalyse bleek Candida de werkelijke veroorzaker te zijn van mijn verstoorde suikerspiegel, wat de andere problemen tot gevolg had gehad. Ik ben nu weer de oude”
Gerda, 46
Ja. Tuurlijk. Uhuh.

En dan deze, 'fotonen'. Uhhh, FOTONEN?! Zijn dat niet die niet-bestaande deeltjes? Jawel!

“Ik had mijn leven lang al chronische buikpijn en vermoeidheid. De oorzaak bleek een bacterie die veel darmklachten geeft en ik had ook Candida in mijn bloed. Na twee Fotonen sessies kon ik opeens normaal functioneren, mijn levenslange buikpijn was over en is niet meer terug gekomen.”
Vien, 22

En dan de prijzen...

Prijslijst incl. 21% btw

- Consult Kaj de Vries inclusief meting.:
€ 40,-

- Fotonen therapie behandeling.:
€ 60,-

- Straling onderzoek door Kaj de Vries op locatie
duidelijk inzicht en tips over belasting van gsm masten, wifi enz.
elektrische apparaten, aardstralen.:
€ 150,-

- Niet komen opdagen of binnen 24u afzeggen:
50% van de consult/behandel kosten
Aardstralen. Jaja... Fotonen. Jaja... SHUT UP AND TAKE MY MONEY!

https://www.herstartjegezondheid.nl/
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Re: Herstart je gezondheid

Berichtdoor Kristof » 31 dec 2017, 00:17

Nederlander,

Hetgeen hier beweerd wordt is natuurlijk onzin maar fotonen zijn wel degelijk echt bestaand deeltjes.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Foton
Dat had je zelf moeten weten of zijn minst natrekken.
Ik vrees dat je fotonen verward hebt met met tachyonen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tachyon

Groeten
For me, it is far better to grasp the Universe as it really is than to persist in delusion, however satisfying and reassuring.
Carl Sagan - RIP
http://www.carlsagan.com/
Kristof

Berichtdoor Nederlander » 31 dec 2017, 00:18

Kristof schreef:Nederlander,

Hetgeen hier beweerd wordt is natuurlijk onzin maar fotonen zijn wel degelijk echt bestaand deeltjes.

Groeten

oops ja, maar vooralsnog: niks werkt en zijn alleen uit op je centen.
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Renate » 31 dec 2017, 14:44

Chronische belastingen?

Ja, daar heeft iedereen last van. We betalen het namelijk allemaal wel in de een of andere vorm.
Renate

Berichtdoor Nederlander » 31 dec 2017, 20:00

Renate schreef:Chronische belastingen?

Ja, daar heeft iedereen last van. We betalen het namelijk allemaal wel in de een of andere vorm.

:lol: Yup, elke maand weer! :lol:
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Renate » 31 dec 2017, 20:20

Nederlander schreef:
Renate schreef:Chronische belastingen?

:lol: Yup, elke maand weer! :lol:

En iedere keer als je in een winkel wat koopt.
Renate

Berichtdoor Heeck » 01 jan 2018, 22:37

Kristof schreef:Nederlander,

Groeten

Alleen is Kay zijn fotonentherapie geen gewone lichttherapie, maar heel raar speciaal.
Zie zijn claims
Hieronder een beknopte lijst als voorbeeld van enkele ziektebeelden en type klachten die met de Fotonen therapie succesvol behandeld zijn en ófwel tot volledige genezing, óf tot een significante afname van de klachten hebben geleid.

Chronische vermoeidheid * Spier- en gewrichtsklachten * chronische darmklachten * Candida * ziekte van Lyme * migraine * Aandoeningen longen en luchtwegen zoals astma * endometriose * Zenuwstelsel stoornissen * ADD * ADHD * diabetes * ME/CVS * MS * fibromyalgie * eczeem * psoriasis * Maag-darm klachten * Alzheimer * PDS * depressies * slaapstoornissen * burn-out * Pfeiffer * hooikoorts * Parkinson * ziekte van Crohn

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel, dus MIJDT SPIJT.
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Tom M » 02 jan 2018, 00:57

Heeck schreef:Alleen is Kay zijn fotonentherapie geen gewone lichttherapie, maar heel raar speciaal.
Zie zijn claims
Hieronder een beknopte lijst als voorbeeld van enkele ziektebeelden en type klachten die met de Fotonen therapie succesvol behandeld zijn en ófwel tot volledige genezing, óf tot een significante afname van de klachten hebben geleid.

Chronische vermoeidheid * Spier- en gewrichtsklachten * chronische darmklachten * Candida * ziekte van Lyme * migraine * Aandoeningen longen en luchtwegen zoals astma * endometriose * Zenuwstelsel stoornissen * ADD * ADHD * diabetes * ME/CVS * MS * fibromyalgie * eczeem * psoriasis * Maag-darm klachten * Alzheimer * PDS * depressies * slaapstoornissen * burn-out * Pfeiffer * hooikoorts * Parkinson * ziekte van Crohn

Roeland

Dat is 'slechts' een beknopte lijst. :o
"Moraal is het juiste doen, ongeacht wat je gezegd wordt. Religie is doen wat je gezegd wordt, ongeacht wat juist is." H.L. Mencken
Tom M

Berichtdoor Nederlander » 02 jan 2018, 10:05

Tom M schreef:
Heeck schreef:Alleen is Kay zijn fotonentherapie geen gewone lichttherapie, maar heel raar speciaal.
Zie zijn claims

Roeland

Dat is 'slechts' een beknopte lijst. :o

En natuurlijk verwisselen ze weer ziektes met aandoeningen. En Lyme is ongeneesbaar, zo ook MS.
ADHD is geen ziekte maar een aandoening die je sinds je geboorte al hebt, geldt ook ook voor ADD.

Kay is een grote bedotteraar!
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Keer terug naar Kwak-sites