Medinose: allergie bestrijden met lampjes in je neus.

Homeopathie, osteopathie, chiropraxie, acupunctuur, kruidengeneeskunde, aromatherapie, Orthomoleculair (voedingssupplementen), Ayurveda, healing, Jomanda, ...

Medinose: allergie bestrijden met lampjes in je neus.

Berichtdoor Kristof » 09 nov 2016, 12:12

De titel zegt genoeg.

Een aflevering van Tros Radar:
http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/g ... n-je-neus/

Een van de reacties:

Lichttherapie is voor veel patiënten een effectief alternatief voor de huidige farmaceutische benadering.

Ik vrees enkel en eventueel voor winterdepressies.

Een andere reactie:

Twee rode LEDs, een paar draadjes met batterij zijn net zo (on)effectief, maar veel goedkoper!

Inderdaad.

Groeten
For me, it is far better to grasp the Universe as it really is than to persist in delusion, however satisfying and reassuring.
Carl Sagan - RIP
http://www.carlsagan.com/
Kristof

Re: Medinose: allergie bestrijden met lampjes in je neus.

Berichtdoor Kristof » 10 nov 2016, 15:28

Schandelijk!

Op deze site:
http://www.allergieoplossingen.nl/medin ... -apparaat/
wordt dit product positief aanbevolen.
De meeste (of alle) positieve reacties zijn waarschijnlijk geplaatst door mensen van Medinose zelf.

De paar kritische reacties worden afgeweerd met deze "positieve" reacties en complottheorieën waar zelfs de homeopathie bijgesleurd wordt.

ALLERGIEOPLOSSINGEN.NL schaam je!

BAH

Reactie:

DIT WERKT ECHT! OMG
May 5, 2014 at 6:50 pm

Weet je wat mijn enorm helpt van mijn hooikoorts? En zelfs heeft genezen? Ik leg een spijker onder mijn matras. En dat heeft mij van alles genezen!
NATUURLIJK NIET! DIT SOORT DINGEN WERKEN NIET. STOP MET JE GELD UIT TE GEVEN AAN DEZE KWAKZALVERIJ EN ZOEK EEN HUISARTS of ALLERLOOG OP.
Er is in dit geval MAAR één onderzoek geweest, waarvan de gegevens niet eens terug te vinden zijn. Er is alleen een conclusie te vinden. :!:

Reply:

Gefrustreerde lezer
November 8, 2014 at 10:10 am

Ik raad u ten zeerste aan niet kortzichtig te werk gegaan. U bevindt zich duidelijk niet in de medische sector, anders wist u dat de overgrote meerderheid van zowel paramedische als medische ingrepen niet evidence based is , maar based on evidence. :o Als u er zelf geen ervaring mee heeft zou ik u aanraden minder aanvallend en hysterisch uit de hoek te komen. Tenzij u uw mening kan onderbouwen, maar dat zie ik in de kortzichtige tekst hierboven niet. :?

Reply:

Dus niet
April 12, 2016 at 4:51 am

Heb je ooit gehoord van de farmaceutische industrie? Hoeveel miljarden euro’s daar in om gaan? Hoeveel medicijnen niet beschikbaar komen voor patiënten omdat ze te goed werken? De homeopathische methodes zijn zo gek nog niet en ook producten als Medinose gaan in andere richting in. :lol: Sommige medicijnen die er op de markt zijn kosten alleen al duizenden euro’s en daar op worden dikke winsten gedraaid. Natuurlijk zullen ze nooit officieel erkende testen op dit soort producten doen want dan is de grote farmaceut zijn centjes kwijt :roll: , het beste is dus negatieve reclame te maken tegen dit soort producten. :wink: Ik gebruik ook de Medinose en mijn klachten zijn vrijwel naar 0% gebracht, ik ben echt blij dat we dit apparaat op de markt hebben. :shock:

Emoticons van mij :mrgreen:

Kristof
For me, it is far better to grasp the Universe as it really is than to persist in delusion, however satisfying and reassuring.
Carl Sagan - RIP
http://www.carlsagan.com/
Kristof

Berichtdoor willem_betz » 11 nov 2016, 13:19

Je zou eens kunnen schrijven: te koop tweedehands Medinose, in goede staat, want ik heb ontdekt dat dagelijks 15 min met een LED-zaklampje in mijn neus schijnen voor mij even goed werkt. :wink:
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor JanC » 13 nov 2016, 19:31

Ik heb net het volgende commentaar geplaatst: "Te koop: Medinose apparaat, zo goed als nieuw, homeopathisch ontsmet. Reden: ik heb gemerkt dat mijn allergie volledig verdwenen is door het gebruik van mijn sleutelhanger met led-lampje. Ik kan deze aan iedereen aanraden. Koop wel een rond model, geen vierkant, deze laatsten kunnen pijn doen bij het inbrengen."
JanC

Keer terug naar Alternatieve behandelingen