weet je dat toeval niet bestaat.
De Bruyne Stefan schreef:Maar volgens Buba Ulli vind ik dus alles goed en ben ik vandaag wel weer gelukkig.
De Bruyne Stefan schreef:Dus dat lijden stopt met euthanasie of een dood ,die geen dood zal zijn is waanzin.Dus voor mijn part van de Kinderen blijf je af of het nu om ontoelaat bare sexueele handelingen gaat of over ijverige doktors die een spuitje willen geven om ervan af te zijn.Return to sender is ozo onbeschofd en getuigt van geen respect voor het hogere.
De Bruyne Stefan schreef:Tog sluit men mijn bewezen overtuiging uit het maatschappelijk debat.Enkele dagen geleden is er een wet goedgekeurd die het mogelijk maakt,kinderen te euthanaseren waanneer ze ongeneeslijk ziek zijn en dus ondraagelijk lijden.
Dus dat lijden stopt met euthanasie of een dood ,die geen dood zal zijn is waanzin.Dus voor mijn part van de Kinderen blijf je af of het nu om ontoelaat bare sexueele handelingen gaat of over ijverige doktors die een spuitje willen geven om ervan af te zijn.Return to sender is ozo onbeschofd en getuigt van geen respect voor het hogere.
De Bruyne Stefan schreef:Harut weet dat ik de profeet ben
De Bruyne Stefan schreef:IVolgens mij speelt het hogere dus ook tijdens voetbalwedstrijden mee.In deze gedachte en geloof sta ik echt niet alleen als je het aantal spelers ziet die gebeden doen bij wedstrijden.wat vinden jullie hiervan.
De Bruyne Stefan schreef:Wie wil nog meer duiding.
De Bruyne Stefan schreef:Dus de cole van de Atheïsten gaat niet plakken bij de mensenzoon.
De Bruyne Stefan schreef:Beledigingen hebben een discussie nog nooit verder geholpen.
De Bruyne Stefan schreef:Officieel is mijn verhaal teveel om toeval te zijn.Hiervoor zijn al zwaarwichtige officiëlle maatregelen genomen zoals de vrijstelling van de militaire dienstplicht.Ook mag mijn verhaal niet in de media van de medische wereld.Wel heel raar voor een verhaal van een knettergek.Serieuze argumenten aub.
Digit schreef:Ach kom, de "anciëns" kennen Stefan en weten dat hij gefascineerd is door verbanden. En in de wereld van Stefan zijn verbanden nóóit toeval. Als twee mensen dezelfde achternaam, dezelfde schoenmaat én hetzelfde huisnummer hebben, dan wéét Stefan gewoon dat daar een bedoeling achter zit. We moeten Stefan niet volgen, maar geef hem wat ruimte in zijn "eigen" topic!![]()
Heeck schreef:Stefan, Blue, Digit,
Is "cole" Vlaams voor "Coll-all" = plaksel?
Roeland
Heeck schreef:Stefan, Blue, Digit,
Is "cole" Vlaams voor "Coll-all" = plaksel?
Roeland
Keer terug naar Godsdienst/Religie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast