Peter Vereecke schreef:...
Maar daarnaast zijn er chemtrails - chemische sporen. Die worden geproduceerd door vliegtuigen op veel lagere hoogte: ik schat 5 à 6 kilometer. Het zijn van die brede, volle strepen die gesproeid worden, naast elkaar of haaks op elkaar. Zo ontstaat er een patroon: vaak een dambord of een X-vorm. Plotseling, bij klaarlichte dag - vooral 's morgen, maar nu ook al 's nachts - zie je het ene vliegtuig na het andere komen. Soms zie je zelfs wanneer ze beginnen sproeien en wanneer ze ophouden. Het raster dat ze vormen, blijft lang hangen; de strepen waaieren uit en vormen een melkachtige nevel. En die nevel, tja, die daalt neer...
Peter Vereecke schreef:...
Uit staalnames, vooral in Amerika, is gebleken dat chemtrails zware metalen bevatten, onder meer barium en cadmium. En ook ethyleendibromide - ik ken dat ook niet, maar ik lees dat het zwaar kankerverwekkend is: vroeger zat het in pesticiden. Ook biologische stoffen zitten in de cocktail: virussen en bacteriën en schimmels, en dan vooral mycoplasma - een combinatie van virus en bacterie die heel slecht is voor ons immuunsysteem, onze natuurlijke weerstand.
...
Peter Vereecke schreef:Voor mij is het duidelijk dat er achter de schermen bepaalde krachten aan het werk zijn, wezens die niet op het podium van de wereld staan, maar die wel bepalen in welke richting de wereld evolueert.
...
Peter Vereecke schreef:In hun ogen zijn wij mensen met te veel. Zijn zijn met zesduizend, wij met zes miljard. Daarom zijn ze van plan de wereldbevolking serieus uit te dunnen.
...
Peter Vereecke schreef:Nu gaan we werkelijk al zéér diep, maar die wezens zijn beter bestand tegen schadelijke stoffen als wij. In de eerste plaats hebben ze een andere DNA structuur als wij. In de tweede plaats hebben ze antistoffen tegen die chemische rommel. En in de derde plaats beschikken ze over colloïdaal goud: dat neutraliseert die schadelijke stoffen als je ze inneemt.
...
I’m sorry that “It’s just Contrails” is a boring theory. But it’s the only theory that actually has ANY science behind it.
Peter Vereecke schreef:Peter Vereecke schreef:Nu gaan we werkelijk al zéér diep, maar die wezens zijn beter bestand tegen schadelijke stoffen als wij. In de eerste plaats hebben ze een andere DNA structuur als wij. In de tweede plaats hebben ze antistoffen tegen die chemische rommel. En in de derde plaats beschikken ze over colloïdaal goud: dat neutraliseert die schadelijke stoffen als je ze inneemt.
Het eerste wat me te binnen schoot bij het lezen van het "artikel" in Humo: dat andere DNA moet toch wel zeer eenvoudig te bewijzen zijn?
Dwarsdenker schreef:...en HT''s werken enkel bij homeopathie-aanhangers. Hier spreken we dan ook van een placebo
Dorie, over het hoofd gezienAmanitine schreef:Het eerste wat me te binnen schoot bij het lezen van het "artikel" in Humo: dat andere DNA moet toch wel zeer eenvoudig te bewijzen zijn?
Zeker niet, de resultaten worden toch vervalst.
kil schreef:Dorie, over het hoofd gezienAmanitine schreef:Het eerste wat me te binnen schoot bij het lezen van het "artikel" in Humo: dat andere DNA moet toch wel zeer eenvoudig te bewijzen zijn?
Ik ga ook een klacht indienen, zo kan het immers niet verder.Blueflame schreef:kil schreef:Dorie, over het hoofd gezienAmanitine schreef:Het eerste wat me te binnen schoot bij het lezen van het "artikel" in Humo: dat andere DNA moet toch wel zeer eenvoudig te bewijzen zijn?
Dat komt door al die nevel die ze sproeien![]()
Mvg.
kil schreef:Ik ga ook een klacht indienen, zo kan het immers niet verder.Blueflame schreef:kil schreef:Dorie, over het hoofd gezienAmanitine schreef:Het eerste wat me te binnen schoot bij het lezen van het "artikel" in Humo: dat andere DNA moet toch wel zeer eenvoudig te bewijzen zijn?
Dat komt door al die nevel die ze sproeien![]()
Mvg.
On topic: morgenvroeg een nieuwe Humo met lezersreacties, ik kan niet wachten om die door te nemen.
"Peter Vereecke beweert dat duistere machten bezig zijn ons uit te roeien door middel van zogenoemde chemtrails. Dat zijn, als ik hem mag geloven, chemische cocktails ide ons vergiftigen met cadmium, barium, ethyleendibromide, virussen, bacteriën en schimmels. Daardoor krijgen we collectief te maken met ademhalingsproblemen, hoofdpijn, het chronisch vermoeidheidssyndromm, alzheimer, parkinson, gedragsstoornissen, zelfmoordneigingen, kankers et cetera.
Ten eerste wil ik graag Vereeckes argument weerleggen dat die ziekten 'vroeger nauwelijks of niet bestonden'. Waren er voor het plots opdoemen van de chemtrails dan geen zelfmoorden of kankers, en was er nooit hoofdpijn? Dat moeten prachtige tijden geweest zijn! Ik kon het niet laten om er Google even op los te laten. Algauw merkte ik dat het nog lachwekkender werd. In een interview met ene Neo Xirtam (zie: http://www.stomverbaasd.com) stelt de heer Vereecke de 'Illuminati' voor als een vereniging van mensen met een speciaal DNA. Ze geven niets om het menselijk leven en zijn alleen geobsedeerd door macht, controle en geld. Zelfs Al Gore is volgens Vereecke lid van de Illuminati, omdat hij met zijn boodschap over de klimaatopwarming vooral geld wilt verdienen.
De bakker om de hoek is dus vast ook lid, want hij wil met zijn brood ongetwijfeld ook graag geld verdienen. En waar zouden de Illuminati-aanhangers op de luchthaven zitten? Wie produceert vliegtuigen waar speciale cocktails worden ingebracht om ons en masse ziek te maken of te hersenspoelen? Wie bestuurt die vliegtuigen? Of zijn die zesduizend Illuminati zo genetisch gemanipuleerd dat ze nooit slaap nodig hebben en aldoor met tien vliegtuigen tegelijk kunnen rondvliegen om ons even ziek te komen maken? En hoe komt Al Gore in godsnaam aan die andere DNA-structuur?
Meneer Vereecke, het is ronduit kortzichtig en zelfs gevaarlijk om zulke veronderstellingen - want dat zijn het - te spuien in de media, terwijl u geen enkel sluitend argument kunt voorleggen, laat staan een bewijs. Uw uit de lucht gegrepen complottheorieën bezorgen mij zowaar hoofdpijn - of vloog hier net één van uw vliegtuigen voorbij?"
One of the noble metals, monatomic gold can overcome gravity, bend space-time and raise human consciousness and frequency. An amazing substance.
Has the state stolen your children?
If so, click here ...
In 1991 David Icke Was Ridiculed Throughout The UK For Wearing Turquoise And Stressing It's Importance In The National Media. They Said He Was A Lunatic.
NOW A SCIENTIST HAS REVEALED THAT TURQUOISE IS THE BASE COLOUR OF THE UNIVERSE.
David Icke's Latest Extraordinary Book - A Unique Work Of Dot-Connecting That Exposes The World As It Really Is
Thomas schreef:Toch even een randbemerking die doet nadenken:
Een geheim overheidsrapport met gegevens over biologische wapens in Groot-Brittannië onthulde in 2002 dat er tussen 1940 en 1979 een aantal grootschalige sproeioperaties met militaire vliegtuigen waren uitgevoerd. Zo werden tussen 1955 en 1963 boven de zuidelijke en westelijke kusten van Engeland regelmatig hoeveelheden cadmiumsulfide geloosd door middel van overvliegende regeringstoestellen. Een ander sproeiprogramma met de naam DICE verliep in samenwerking met de VS en bestond uit het verspreiden van grote hoeveelheden bacteriën in de lucht. Dat gebeurde tussen 1971 en 1975 ten zuiden Dorset.
Merk op dat dit pas veel later bekend werd gemaakt (in 2002) en tijdens het gebeuren niet door het publiek geweten was.
De officiële verklaring luidt dat deze testprogramma's noodzakelijk waren om de bevolking te beschermen tegen toekomstige biologische oorlogsvoering. En hoewel cadmium wordt beschouwd als een verwekker van longkanker, zouden de tests geen gevaar voor de volksgezondheid hebben ingehouden, beweren de wetenschappers van het ministerie van defensie.
Merk dus op dat het in het verleden deze geheime sproeioperaties zeker en vast gebeurden en dat de gedachte er aan dus niet van de lucht is (fig.).
Thomas schreef:Ze zouden onder andere gebruik maken van bovenstaand beschreven sproeioperaties om de wereldbevolking te reduceren,
Thomas schreef:Daar ben ik het mee eens. Ik geloof ook niet dat er een NWO (nieuwe wereld orde)-complot bestaat dat de doelstelling voor ogen heeft de overbevolking te willen reduceren. Ze zouden onder andere gebruik maken van bovenstaand beschreven sproeioperaties om de wereldbevolking te reduceren, waardoor zwakkeren sneller de dood vinden. Dat is totaal onrealistisch en vergezocht.Onze wereldleiders hebben alleen maar menslievende doelstellingen.
Waren dat niet personen met een ander DNA dan de gewone mens die in een soort van wereldorde samengeperst zaten? Dat herinner ik me van in een bepaald artikelDe mensen die dit bekokstoven moeten toch ook ademen? Hebben die er dan geen last van? Lopen die constant met gasmaskers rond? Spelen die hun kinderen niet buiten? Van op 5 km hoogte zou je een zeer groot gebied besproeien. Je zou dus niet kunnen “ontsnappen”.
bladsteenschaar schreef:Als je inderdaad doormiddel van frequenties op mensen hun gemoed kan spelen,...
Mopje schreef:bladsteenschaar schreef:Als je inderdaad doormiddel van frequenties op mensen hun gemoed kan spelen,...
Maar dan moet je wel weten wat een frequentie nu eigenlijk is! Dan kom je vanzelf op roze outfits voor soldaten.., sure, dat maakt een wereld van verschil. Maar wat is het?
Mopje schreef:Ik hoop dat jij even gaat opzoeken wat een frequentie is.
bladsteenschaar schreef:En wat er mogelijk is met frequenties.
Mopje schreef:bladsteenschaar schreef:En wat er mogelijk is met frequenties.
Wat mogelijk is dat zij van elkaar verschillen of niet, that's all. Zie wiki.
Maar frequentie is een moeilijk woord wat erg wetenschappelijk klinkt en dus maar al te graag wordt gebruikt door zweefkezen en vast homeopaters. Net als alles om ons heen "chems" noemen. Chemmuurtje, chemarmband, chemkind enz.... Daarom was de frequentie van postings hier erg laag denk ik.
Mopje schreef:Oké.., no prob, we wachten dus nog steeds op dat busje met "chems". En als jij ze ziet vallen.., ff melden hè? Natuurlijk niet die van de sproeivliegtuigjes, maar de echte "chems", je weet wel.
Btw. mijn mening is niks waard hoor, alles even dubbel checken! Voor definities is wiki wel wat niet? Anders raak je zo de kluts kwijt.
bladsteenschaar schreef:ik heb zelf al vliegtuigen substanties ZIEN droppen, wat ik zeer vreemd vond, en nee ik trip niet :p
Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast