De Chemtrails-samenzwering (HUMO 3601)

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Waarom het gerecht zoveel vertraging heeft....

Berichtdoor Dwarsdenker » 27 aug 2009, 01:21

Peter Vereecke ex-burgemeester van Evergem en ex-verzekeringsmakelaar heeft klacht tegen onbekenden wegens vergiftiging van de bevolking neergelegd. Hij heeft wel de NAVO als hoofdverdachte aangegeven. Reden: door chemtrails worden allerlei giftige stoffen, bacteriën en andere toestanden uitgestrooid. Het heeft het met eigen ogen vanuit zijn tuin in Sleidinge gezien.
In het filmpje komt heel de “cirque” van illuminati, David Icke, die Hollandse madam die ten strijde trekt tegen anti-griep middelen, Messing, 2012 etc. ten berde. Tegen het einde is hij zelfs zijn eigen dapperheid aan het bestoeven.

Zou hij al die nonsens nu zelf geloven of is het gewoon reclame voor zijn one-man-show, blijkbaar een nieuwe carrière in de showbizz die hij voor zichzelf gepland heeft? (zie http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... D=sd1pfvpg) Je moet het toch maar kunnen, zulke nonsens met een uitgestreken gezicht verkopen.

Ik ben hier toevallig opgekomen via een blog op http://www.filosofie.be (ter zijde, het filmpje over Bibleman daar is ook niet slecht)

Het filmje met de nieuwe ster aan het firmament Peter Vereecke: http://www.youtube.com/watch?v=5jxLi6E-hb4 (niet voor gevoelige kijkers).

En omdat ge allemaal zo braaf geweest zijt, de BIBLEMAN http://www.youtube.com/watch?v=8EIS5_kpS4c
Wetenschap is gericht op het zoeken naar de best mogelijke verklaring.
Dwarsdenker

Re: Waarom het gerecht zoveel vertraging heeft....

Berichtdoor Amanitine » 29 aug 2009, 19:52

Tja, je zou voor minder. Al die vliegtuigen kieperen miljoenen liters diwaterstofmonoxide (een stof die de zuurstofopname bij de mens sterk inhibeert en ook ons gehoor en zicht aantast) over ons arm landje uit. Om over het anhydride van diwaterstofcarbonaat nog maar te zwijgen: 5% is genoeg om eender welke mens te doden en het is zowel de hoofdoorzaak van Global Warming als van de verzuring van de oceanen!
Amanitine

Re: Waarom het gerecht zoveel vertraging heeft....

Berichtdoor Blueflame » 14 sep 2009, 09:35

Uit de media:

“Wij worden massaal vergiftigd en gehersenspoeld“ zegt een voormalige Belgische burgemeester.
Voormalige burgemeester Peter Vereecke (53) uit Evergem wil dat justitie en de gemeenteraad optreden tegen vliegtuigen die volgens hem dag en nacht ziektekiemen en chemische producten overal in de wereld verspreiden. “Ik verzeker u dat ik niet krankzinnig ben”

“Verwar dit niet met contrails“, zegt Vereecke. “Dat zijn onschadelijke condensatie strepen die slechts een paar seconden zichtbaar zijn. Anderzijds zijn Chemtrails wolken van chemische producten en ziektekiemen dat doelbewust op ons wordt gesproeid om ons gedrag te manipuleren.”

De raadsleden waren overweldigd en luisterden naar al zijn woorden. Eindelijk een ander onderwerp dan een losse straattegel of een kapotte rioleringspijp.

“Ik hoop dat de gemeenteraad en alle mogelijke overheid instanties zich mobiliseren om deze geestelijke en fysieke aanval te bestrijden. Ik heb al twee klachten bij de lokale politie ingediend, maar zij doen er niets mee,“ zei Vereecke. Zou het kunnen zijn dat er hartelijk om werd gelachen?

De Internet staat vol met samenzweringstheorieën over chemtrails: de nevel vliegtuigen die vermoedelijk worden gebruikt om grote bevolkte gebieden te steriliseren, voor grote vaccinatie campagnes en genetische manipulatie van mensen en planten, voor de verspreiding van epidemieën, voor onderwerping van de bevolking, tot weer manipulatie en bestrijding van klimaatverandering. Of een combinatie van bovengenoemde.

“Ik vind de theorieën zeer interessant maar ik kies geen partij“ zei Vereecke.

“Ik zeg alleen dat chemtrails aantoonbare gevolgen hebben voor onze gezondheid en dat zij worden geleid door verborgen machtsstructuren achter de sluier van de officiële politieke wereld. Maak u geen illusies: want wat wij zien zijn slechts marionetten. Zelfs Barack Obama is een marionet. De echte machthebbers zijn verborgen in de luwte.“

Kunt u specifieker zijn? Wie zijn de mensen die werkelijk aan de koorden trekken?
Peter Vereecke:
“Het is de zogenaamde Illuminati, de verlichten. Zij zijn lid van geheime organisaties zoals de Bilderberg groep, maar zijn ook actief in bedrijf en globale organisaties zoals de Verenigde Naties en NAVO. Het is niet één bepaalde groep maar het gaat over een type mens met een bepaalde DNA dat in hogere macht niveaus gemeenschappelijk is: Het zijn personen die niets om de waarde van het menselijke leven geven, maar slechts geobsedeerd zijn door macht, geld en controle.

Namen, geef ons een paar namen.
“Neem Al Gore bijvoorbeeld. Hij is lid van de illuminati. Zijn boodschap over Global Warming heeft slechts één doel: geld. Omdat wij wereldwijd voor de komende maatregelen zullen moeten betalen. Het zal resulteren in hogere belastingen en hogere voedselprijzen en milieu maatregelen voor bedrijven. Het zal een reusachtige cash flow genereren. Ondertussen heeft men bevestigd dat de menselijke activiteit slechts 3% van Global Warming vertegenwoordigt.”

Maar wat heeft Al Gore met Chemtrails te maken?
“Mijn punt is dit: alle globale processen draaien om geld, macht en controle. De breinen achter chemtrails zitten in de top van farmaceutische en chemische industrieën. 100 jaar geleden bijvoorbeeld, kreeg 1% van de bevolking kanker. Vandaag is dit aantal één op drie. Dit komt zeer gelegen voor bepaalde mensen. De kankerbehandeling industrie is een miljarden onderneming. Net zoals de behandeling van vele andere ziekten die in de laatste 10-15 jaar omhoogschieten.

Alzheimer, Parkinson, autisme, ADHD, astma, diabetes, allergieën,… wij zijn nog nooit zo ziek geweest als nu. Onze fysieke, emotionele en intellectuele gezondheid wordt systematisch ondermijnd. Hoe verklaart u dit?“

Chemtrails?
“Voilà. Zij spelen hier zeker een rol in omdat de nevelvliegtuigen de laatste jaren intensiever worden gebruikt. U kunt het fenomeen in ons land minstens 10 dagen per maand waarnemen. Waarom ziet u deze chemtrails niet boven de Sahara of de Amazone? Het besproeien van chemische producten zou daar nutteloos zijn aangezien er geen mensen leven. Ons gehele milieu is ge-chemicaliseerd: ons voedsel, gezondheidszorg, alles is gebaseerd op chemie.“

En niemand voert actie…
“Omdat onze denk processen worden geconditioneerd. Kijk naar de ogen van de mensen op straat, zij worden behandeld met medicijnen en lopen rond als zombies. Een saaie blik zonder “joie de vivre“ en zonder vooruitzichten op het leven. Vandaar mijn kruistocht: mensen ontwaak, openen u ogen, doe iets voordat het te laat is…”

“Ik ga de huidige burgemeester bellen om te horen wat hij met mijn boodschap gaat doen. Ik wil hem aan de hogere machten duidelijk laten maken dat de mensen bezorgd zijn. Het Ministerie van Defensie, het Ministerie van Binnenlandse Zaken, het Ministerie van Gezondheid, het Ministerie van Milieu… zij moeten worden verteld over deze zorgen en onze verontwaardiging. Ik wil niet dat het verborgen wordt gehouden.

Ik kan veronderstellen dat mensen u krankzinnig noemen: “Mijnheer Vereecke heeft het licht gezien”
“Niet in mijn gezicht. En waarschijnlijk ook niet achter mijn rug omdat ik een solide curriculum en een sterk persoonlijkheid heb. De meeste mensen kennen mij als filoloog, burgemeester en zakenman. Niet als een dromer of een gekke persoon maar als een gematigde, kritische en evenwichtig persoon die antwoorden zoekt.

Enkel om te bevestigen: wordt u niet op dit ogenblik psychologisch behandeld.
(harde lach) “Nee ik voel mij geestelijk en fysisch fit.”

Bron: http://www.stomverbaasd.com/peter-veree ... s-vervolg/
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

De Chemtrails-samenzwering (HUMO 3601)

Berichtdoor digifredje » 14 sep 2009, 09:46

Dit was er eentje die ik nog niet gehoord had: "Chemtrails".
Blijkbaar zijn er mensen die geloven dat sommige sporen die een vliegtuig in de lucht achterlaten geen condensatie-sporen zijn, maar chemische sporen. Het artikel is een interview met Peter Vereecke (ex-burgemeester van Evergem) die er zijn missie van gemaakt heeft om ons te waarschuwen en te beschermen tegen deze "chemtrails"

Een greep van enkele uitspraken uit het artikel.

Peter Vereecke schreef:...
Maar daarnaast zijn er chemtrails - chemische sporen. Die worden geproduceerd door vliegtuigen op veel lagere hoogte: ik schat 5 à 6 kilometer. Het zijn van die brede, volle strepen die gesproeid worden, naast elkaar of haaks op elkaar. Zo ontstaat er een patroon: vaak een dambord of een X-vorm. Plotseling, bij klaarlichte dag - vooral 's morgen, maar nu ook al 's nachts - zie je het ene vliegtuig na het andere komen. Soms zie je zelfs wanneer ze beginnen sproeien en wanneer ze ophouden. Het raster dat ze vormen, blijft lang hangen; de strepen waaieren uit en vormen een melkachtige nevel. En die nevel, tja, die daalt neer...

Dus wat is die nevel dan?

Peter Vereecke schreef:...
Uit staalnames, vooral in Amerika, is gebleken dat chemtrails zware metalen bevatten, onder meer barium en cadmium. En ook ethyleendibromide - ik ken dat ook niet, maar ik lees dat het zwaar kankerverwekkend is: vroeger zat het in pesticiden. Ook biologische stoffen zitten in de cocktail: virussen en bacteriën en schimmels, en dan vooral mycoplasma - een combinatie van virus en bacterie die heel slecht is voor ons immuunsysteem, onze natuurlijke weerstand.
...

Ok, en waarom "besproeit" men ons?

Peter Vereecke schreef:Voor mij is het duidelijk dat er achter de schermen bepaalde krachten aan het werk zijn, wezens die niet op het podium van de wereld staan, maar die wel bepalen in welke richting de wereld evolueert.
...

Peter Vereecke schreef:In hun ogen zijn wij mensen met te veel. Zijn zijn met zesduizend, wij met zes miljard. Daarom zijn ze van plan de wereldbevolking serieus uit te dunnen.
...

En lopen die "zesduizend" dan geen gevaar?

Peter Vereecke schreef:Nu gaan we werkelijk al zéér diep, maar die wezens zijn beter bestand tegen schadelijke stoffen als wij. In de eerste plaats hebben ze een andere DNA structuur als wij. In de tweede plaats hebben ze antistoffen tegen die chemische rommel. En in de derde plaats beschikken ze over colloïdaal goud: dat neutraliseert die schadelijke stoffen als je ze inneemt.
...

En dan gaat het verder over geheime genootschappen, complottheorieën, ... kortom, het hele boek van Jim Marrs passeert de revue (Regeren vanuit het Duister; ISBN 90-4390-164-4).

(interview komt uit de Humo van 8 september 2009 nr. 37/3601)
The universe is a strange and wondrous place.
The truth is quite odd enough to need no help from pseudoscientific charlatans.
- Richard Dawkins -
digifredje

Re: De Chemtrails-samenzwering (HUMO 3601)

Berichtdoor Shaughn » 14 sep 2009, 10:50

Chemtrails bestaan en ze tasten de hersenfuncties aan, zeker weten.

Het bewijs?
Dat is toch duidelijk: iedereen die erdoor is aangetast, gaat erin geloven. De rest van de mensheid is immuun
.
Shaughn

Berichtdoor Dwarsdenker » 14 sep 2009, 10:55

Skeptici van New Mexico hebben het een en ander rond "chemtrails" verzameld op http://www.nmsr.org/chemtrls.htm
Een andere interessante site http://contrailscience.com/ Hier vond ik een prachtige samenvatting van alles wat er over chemtrails te zeggen is:
I’m sorry that “It’s just Contrails” is a boring theory. But it’s the only theory that actually has ANY science behind it.
Dwarsdenker

Berichtdoor Shaughn » 14 sep 2009, 11:09

Ik denk dat CT-theoristen ook aan homeopathie geloven.
Dat moet wel.

Als die chemicalien op 6 kilometer hoogte worden geloosd in die dichtheid en concentratie die ze langdurig als chemtrail zichtbaar laat, dan is dat spul op weg naar beneden zodanig verwaaid en verspreid dat de concentratie in de lucht tussen maaiveld en -zeg- 100 meter van homeopatische orde moet zijn. In homeopathentermen, een verdunning van 26 tot 30X (13-15C). Volgens de reguliere geneeskunde en chemische farmacologie kunnen dergelijke verdunningen geen werkzame stof meer bevatten, maar dat terzijde.

Dus dan moeten die chemtrails wel oorspronkelijk homeopathisch zijn om te werken. Maar dan zijn het eigenlijk HT's en geen CT's.
En als het ècht CT's zijn - dan werken ze niet.
Shaughn

Berichtdoor Dwarsdenker » 14 sep 2009, 14:18

...en HT''s werken enkel bij homeopathie-aanhangers. Hier spreken we dan ook van een placebo :)
Dwarsdenker

Berichtdoor macetaria » 14 sep 2009, 14:58

Peter Vereecke schreef:Peter Vereecke schreef:Nu gaan we werkelijk al zéér diep, maar die wezens zijn beter bestand tegen schadelijke stoffen als wij. In de eerste plaats hebben ze een andere DNA structuur als wij. In de tweede plaats hebben ze antistoffen tegen die chemische rommel. En in de derde plaats beschikken ze over colloïdaal goud: dat neutraliseert die schadelijke stoffen als je ze inneemt.

Dat is dus heel fijn goud opgelost in water en doet volgens mij helemaal niets. Weer zo'n typisch middel waarmee je zowat alle vormen van intelligentie, geluk en gezondheid kan verkrijgen. Ik heb zelfs al wat gelezen over de rechtreekse (zuiverende) invloed op je DNA. De remedie past perfect bij het probleem.
Het chemtrail fenomeen bestaat al een hele tijd in de USA. Je hebt er die ze gebruiken om een bepaald (anti-toxisch) dieet te verkopen, anderen verkopen dan weer palen (om in je tuin te zetten) en die je vrijwaren van de schadelijke gevolgen. Indien je zelf al eens hoofpijn hebt of iemand kent in de nabije omgeving die het had zal dit wellicht door de chemtrails komen - welja, op die manier wordt je doelgroep wel snel erg groot.
macetaria
Site Admin

Berichtdoor kil » 14 sep 2009, 19:30

Het eerste wat me te binnen schoot bij het lezen van het "artikel" in Humo: dat andere DNA moet toch wel zeer eenvoudig te bewijzen zijn?
kil

Berichtdoor Amanitine » 14 sep 2009, 19:34

Het eerste wat me te binnen schoot bij het lezen van het "artikel" in Humo: dat andere DNA moet toch wel zeer eenvoudig te bewijzen zijn?

Zeker niet, de resultaten worden toch vervalst.
Amanitine

Berichtdoor Shaughn » 14 sep 2009, 20:15

Dwarsdenker schreef:...en HT''s werken enkel bij homeopathie-aanhangers. Hier spreken we dan ook van een placebo :)

Potdorie, Dwarsdenker, je hebt alle gelijk van de wereld! En dan sluit het als een bus. Want dat verklaart waarom iedereen die erdoor is aangetast, erin gaat geloven en de rest van de mensheid immuun is.

Simpel, eenvoudig en toch geniaal. Zouden we nog op tijd zijn voor de eerstvolgende editie van Nature of Science?
Shaughn

Berichtdoor kil » 14 sep 2009, 20:48

Amanitine schreef:

Dorie, over het hoofd gezien :lol:
kil

Berichtdoor Blueflame » 14 sep 2009, 23:40

kil schreef:
Amanitine schreef:

Dat komt door al die nevel die ze sproeien :idea:

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor kil » 15 sep 2009, 00:57

Blueflame schreef:
kil schreef:
Amanitine schreef:

Mvg.
Ik ga ook een klacht indienen, zo kan het immers niet verder.

On topic: morgenvroeg een nieuwe Humo met lezersreacties, ik kan niet wachten om die door te nemen.
kil

Berichtdoor Crossing-over » 15 sep 2009, 19:50

kil schreef:
Blueflame schreef:
kil schreef:
Amanitine schreef:

Mvg.
Ik ga ook een klacht indienen, zo kan het immers niet verder.

On topic: morgenvroeg een nieuwe Humo met lezersreacties, ik kan niet wachten om die door te nemen.

Ik heb de Humo al. :wink:

Dit vind ik de beste:

"Peter Vereecke beweert dat duistere machten bezig zijn ons uit te roeien door middel van zogenoemde chemtrails. Dat zijn, als ik hem mag geloven, chemische cocktails ide ons vergiftigen met cadmium, barium, ethyleendibromide, virussen, bacteriën en schimmels. Daardoor krijgen we collectief te maken met ademhalingsproblemen, hoofdpijn, het chronisch vermoeidheidssyndromm, alzheimer, parkinson, gedragsstoornissen, zelfmoordneigingen, kankers et cetera.

Ten eerste wil ik graag Vereeckes argument weerleggen dat die ziekten 'vroeger nauwelijks of niet bestonden'. Waren er voor het plots opdoemen van de chemtrails dan geen zelfmoorden of kankers, en was er nooit hoofdpijn? Dat moeten prachtige tijden geweest zijn! Ik kon het niet laten om er Google even op los te laten. Algauw merkte ik dat het nog lachwekkender werd. In een interview met ene Neo Xirtam (zie: http://www.stomverbaasd.com) stelt de heer Vereecke de 'Illuminati' voor als een vereniging van mensen met een speciaal DNA. Ze geven niets om het menselijk leven en zijn alleen geobsedeerd door macht, controle en geld. Zelfs Al Gore is volgens Vereecke lid van de Illuminati, omdat hij met zijn boodschap over de klimaatopwarming vooral geld wilt verdienen.

De bakker om de hoek is dus vast ook lid, want hij wil met zijn brood ongetwijfeld ook graag geld verdienen. En waar zouden de Illuminati-aanhangers op de luchthaven zitten? Wie produceert vliegtuigen waar speciale cocktails worden ingebracht om ons en masse ziek te maken of te hersenspoelen? Wie bestuurt die vliegtuigen? Of zijn die zesduizend Illuminati zo genetisch gemanipuleerd dat ze nooit slaap nodig hebben en aldoor met tien vliegtuigen tegelijk kunnen rondvliegen om ons even ziek te komen maken? En hoe komt Al Gore in godsnaam aan die andere DNA-structuur?
Meneer Vereecke, het is ronduit kortzichtig en zelfs gevaarlijk om zulke veronderstellingen - want dat zijn het - te spuien in de media, terwijl u geen enkel sluitend argument kunt voorleggen, laat staan een bewijs. Uw uit de lucht gegrepen complottheorieën bezorgen mij zowaar hoofdpijn - of vloog hier net één van uw vliegtuigen voorbij?"
Crossing-over

Berichtdoor Amanitine » 16 sep 2009, 21:36

Die arme briefschrijver heeft waarschijnlijk geen internet.

Voor iedereen die eens goed wil lachen: http://www.davidicke.com/

Hij lijkt me trouwens ook on-topic, want nagenoeg alles wat ik Vereecke heb lezen uitslaan, had ik wel eens bij Icke tegengekomen. Enkele leuke citaten:

One of the noble metals, monatomic gold can overcome gravity, bend space-time and raise human consciousness and frequency. An amazing substance.

Has the state stolen your children?
If so, click here ...

In 1991 David Icke Was Ridiculed Throughout The UK For Wearing Turquoise And Stressing It's Importance In The National Media. They Said He Was A Lunatic.
NOW A SCIENTIST HAS REVEALED THAT TURQUOISE IS THE BASE COLOUR OF THE UNIVERSE.

David Icke's Latest Extraordinary Book - A Unique Work Of Dot-Connecting That Exposes The World As It Really Is

Die laatste is echt hilarisch.

Ik vraag het mezelf af: gelooft hij dat alles nu echt zelf?
Amanitine

Berichtdoor KoenVB » 30 sep 2009, 20:50

Ik vrees van wel, ik denk dat hij tijdens zijn voetbalcarrière wat veel kopballen te verwerken heeft gekregen...
KoenVB

Berichtdoor Berre » 21 okt 2009, 10:23

Als het de bedoeling mocht zijn om met CT's de wereldbevolking te decimeren, dan gebruiken ze blijkbaar de verkeerde stoffen; de wereldbevolking neemt nog steeds schrikbarend toe.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt. Johan Cruyff
Berre

Berichtdoor Thomas » 17 jul 2010, 14:34

Toch even een randbemerking die doet nadenken:

Een geheim overheidsrapport met gegevens over biologische wapens in Groot-Brittannië onthulde in 2002 dat er tussen 1940 en 1979 een aantal grootschalige sproeioperaties met militaire vliegtuigen waren uitgevoerd. Zo werden tussen 1955 en 1963 boven de zuidelijke en westelijke kusten van Engeland regelmatig hoeveelheden cadmiumsulfide geloosd door middel van overvliegende regeringstoestellen. Een ander sproeiprogramma met de naam DICE verliep in samenwerking met de VS en bestond uit het verspreiden van grote hoeveelheden bacteriën in de lucht. Dat gebeurde tussen 1971 en 1975 ten zuiden Dorset.
Merk op dat dit pas veel later bekend werd gemaakt (in 2002) en tijdens het gebeuren niet door het publiek geweten was.

De officiële verklaring luidt dat deze testprogramma's noodzakelijk waren om de bevolking te beschermen tegen toekomstige biologische oorlogsvoering. En hoewel cadmium wordt beschouwd als een verwekker van longkanker, zouden de tests geen gevaar voor de volksgezondheid hebben ingehouden, beweren de wetenschappers van het ministerie van defensie.

Merk dus op dat het in het verleden deze geheime sproeioperaties zeker en vast gebeurden en dat de gedachte er aan dus niet van de lucht is (fig.).
"science is a culture of (reasonable) doubt" (Richard Feynmann)
Thomas

Berichtdoor Timmber » 17 jul 2010, 14:44

Thomas schreef:Toch even een randbemerking die doet nadenken:

Een geheim overheidsrapport met gegevens over biologische wapens in Groot-Brittannië onthulde in 2002 dat er tussen 1940 en 1979 een aantal grootschalige sproeioperaties met militaire vliegtuigen waren uitgevoerd. Zo werden tussen 1955 en 1963 boven de zuidelijke en westelijke kusten van Engeland regelmatig hoeveelheden cadmiumsulfide geloosd door middel van overvliegende regeringstoestellen. Een ander sproeiprogramma met de naam DICE verliep in samenwerking met de VS en bestond uit het verspreiden van grote hoeveelheden bacteriën in de lucht. Dat gebeurde tussen 1971 en 1975 ten zuiden Dorset.
Merk op dat dit pas veel later bekend werd gemaakt (in 2002) en tijdens het gebeuren niet door het publiek geweten was.

De officiële verklaring luidt dat deze testprogramma's noodzakelijk waren om de bevolking te beschermen tegen toekomstige biologische oorlogsvoering. En hoewel cadmium wordt beschouwd als een verwekker van longkanker, zouden de tests geen gevaar voor de volksgezondheid hebben ingehouden, beweren de wetenschappers van het ministerie van defensie.

Merk dus op dat het in het verleden deze geheime sproeioperaties zeker en vast gebeurden en dat de gedachte er aan dus niet van de lucht is (fig.).

Beperkte, kleinschalige operaties uit wetenschappelijk en militair oogpunt kan je bezwaarlijk vergelijken met de zo gezegde wereldwijde samenzwering die nu aan de gang zou zijn.
Timmber

Berichtdoor Thomas » 17 jul 2010, 14:45

Daar ben ik het mee eens. Ik geloof ook niet dat er een NWO (nieuwe wereld orde)-complot bestaat dat de doelstelling voor ogen heeft de overbevolking te willen reduceren. Ze zouden onder andere gebruik maken van bovenstaand beschreven sproeioperaties om de wereldbevolking te reduceren, waardoor zwakkeren sneller de dood vinden. Dat is totaal onrealistisch en vergezocht. 8) Onze wereldleiders hebben alleen maar menslievende doelstellingen.
Thomas

Berichtdoor Thomas » 17 jul 2010, 15:04

bron van voorgaande sproeioperaties:

http://www.guardian.co.uk/politics/2002 ... calscience
Thomas

Berichtdoor Blueflame » 17 jul 2010, 16:33

Thomas schreef:Ze zouden onder andere gebruik maken van bovenstaand beschreven sproeioperaties om de wereldbevolking te reduceren,

Bij mijn weten neemt de bevolking nog steeds toe. Hun "gesproei" haalt dus duidelijk niet veel uit. Dat zou al te denken moeten geven. Neem dan daarbij dat ze ook hun eigen besproeien .... ach ja, sorry, vergeten: het zijn wezens met een ander DNA die dat sproeien regelen. Natuurlijk, natuurlijk, dat was ik even vergeten ;-) ;

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Mees » 18 jul 2010, 08:42

Thomas schreef:Daar ben ik het mee eens. Ik geloof ook niet dat er een NWO (nieuwe wereld orde)-complot bestaat dat de doelstelling voor ogen heeft de overbevolking te willen reduceren. Ze zouden onder andere gebruik maken van bovenstaand beschreven sproeioperaties om de wereldbevolking te reduceren, waardoor zwakkeren sneller de dood vinden. Dat is totaal onrealistisch en vergezocht. 8) Onze wereldleiders hebben alleen maar menslievende doelstellingen.

Dat is raar want het zou net héél verstandig zijn om de overbevolking te reduceren. Je hoeft daarom helemaal geen mensen te doden (maar het is altijd wel meegenomen emo om er zwakkeren bij te betrekken). Zorg er gewoon voor dat er minder geboren worden. Misschien dat ze hun sproeioperaties zullen aanpassen? Misschien is heel het condoomgedoe wel een complot van de NWO?
Irreverence is the champion of liberty and its only true defence (Mark Twain)
Mees

Berichtdoor pinehole » 07 sep 2010, 15:19

Degenen onder jullie die nog wat meer willen lachen, kunnen altijd eens gaan kijken naar http://www.poppenkast.wordpress.com Een zekere (ap) schrijft daar kritische artikels over de Belfort Group, waarvan die Peter Vereecke voorzitter is. Op een paar uitzonderingen na zijn alle reacties op z'n blog van 'pro-petertjes', pro-complotjes en pro-internetrotzooi. Altijd goed om je lunchpauze aangenaam op te vullen :)
"If you are in possession of this revolutionary secret of science, why not prove it and be hailed as the new Newton? Of course, we know the answer. You can't do it. You are a fake." --- Richard Dawkins ---
pinehole

Berichtdoor cindy » 18 jan 2011, 12:09

Een paar bedenkingen en kritische vragen :
De site vermeld als reden voor chemtrails : depopulatie, maar is depopulatie nu niet meteen minder inkomsten voor de farma-industrie? Minder mensen = minder gezondheidszorg. Vooral gif spuiten boven dichtbevolkte gebieden in de ontwikkelde landen lijkt onlogisch, want zo dood je je beste klanten. Kritisch gezien: onlogisch

Peter Verreecke doet ene oproep om chemtrails op te sporen, en te melden bij de politie. Hij zegt
“het gaat niet om de normale uitlaatgassen van vliegtuigen, waarvan enkel op een hoogte van 10 km de aanwezige waterdamp kortstondig kan bevriezen. De sproei-vliegtuigen situeren zich beduidend lager : op ongeveer 5 km hoogte.”
opmerking 1 : Het is voor iemand vanop de grond bijna onmogelijk om na te gaan op welke hoogte vliegtuigen vliegen.
Opmerking 2 : er zijn veel strepen in de lucht. Dat kan angstaanjagend zijn. Maar daarom zijn het nog niet meteen chemtrails. De gewone condensatiestrepen blijven soms kort, soms lang in de lucht, afhankelijk van luchtvochtigheid, windrichting en windsnelheid. Deze brede uitwaaierende strepen worden trouwens overal waargenomen, waar het vochtig genoeg is, zelfs boven dunbevolkte gebieden. Boven de Sahara dan weer niet :: te droog.....

De mensen die dit bekokstoven moeten toch ook ademen? Hebben die er dan geen last van? Lopen die constant met gasmaskers rond? Spelen die hun kinderen niet buiten? Van op 5 km hoogte zou je een zeer groot gebied besproeien. Je zou dus niet kunnen “ontsnappen”.

Hoe komt het dat er nog nooit een luchthaventechnieker of iemand anders uit de luchtvaart met bewijzen naar buiten is gekomen? (bv een vat sproeimiddel). Hier moeten, als het waar is, 10000-den, zoniet miljoenen mensen wereldwijd aan meewerken en van op de hoogte zijn. Een geheim bewaren binnen een zo een grote groep lukt niet.

Is het niet meer efficiënt om dat op de grond te verspreiden? Doe dat gif in een auto, sproei eens goed rond op de Ring, en effect gegarandeerd. Heb je ook veel minder mensen voor nodig om zo een plan uit te voeren, is eenvoudiger, efficiënter en veiliger om het geheim te bewaren.

Hoe komt het dat die stoffen niet in de biologische voeding worden aangetroffen (zou toch wel moeten, ze “sproeien” overal? Deze voeding wordt constant onderzocht, oa op zware metalen en ethyleendibromide, het pesticide dat men zou gebruiken, daar wordt bio-voeding toch ook op onderzocht? Of worden al die labuitslagen vervalst? Of zitten alle laboranten en laboratoria over heel de wereld mee in het complot. Dat zijn een paar miljoen mensen wereldwijd.....

Hoe komt het dat dieren, met een veel kleiner lichaamsgewicht, en dus een veel kleinere dodelijke dosis, niet massaal uitsterven. Die hadden er al lang allemaal dood moeten zijn. De kleinste dieren eerst, en zeker de dieren die aan de top van de voedselketen staan. Vreemd genoeg komen vossen, uilen, lynxen ...steeds vaker terug voor....
enz, enz, enz,

Kritisch blijven denken dus.
cindy

Berichtdoor kil » 18 jan 2011, 12:21

De mensen die dit bekokstoven moeten toch ook ademen? Hebben die er dan geen last van? Lopen die constant met gasmaskers rond? Spelen die hun kinderen niet buiten? Van op 5 km hoogte zou je een zeer groot gebied besproeien. Je zou dus niet kunnen “ontsnappen”.
Waren dat niet personen met een ander DNA dan de gewone mens die in een soort van wereldorde samengeperst zaten? Dat herinner ik me van in een bepaald artikel :D
kil

Berichtdoor Digit » 18 jan 2011, 12:47

http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Icke :lol: :lol: :lol:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Illuminati_(orde)
http://www.illuminati-news.com/reaching-disclosure.htm : we weten nu al sinds 2005 dat "de grote onthulling" voor de deur staat ! Alleen heeft ze de bel nog niet gevonden ! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor cindy » 18 jan 2011, 16:04

en nog iets : het is toch oerdom dat ze perfect opspoorbare stoffen gebruiken, stoffen die ook dagdagelijks opgespoord worden? Als ze zo machtig en slim zijn, waarom dan niks beters uitvinden, dat niet opspoorbaar/aantoonbaar is.
En hoe komt het dat er dan ook artikels "mogen" verschijnen in Humo en Knack, en dat die sites blijven bestaan, en dat die mensen nog leven....dat wij ( kleine arme nietswaard mensengarnalen van een minderwaardige orde) er van op de hoogte zijn???????
( lees het volgende met sarcasme aub)Volgens mij is die Belfortgroep juist opgericht door de Illuminati, om de aandacht van andere, grotere en meer gevaarlijke dingen af te leiden. Brood en spelen voor de massa!!!
En ik kan nog 1000-den andere vragen stellen.
De meest logische en minst ingewikkelde verklaring is meestal wel de meest waarschijnlijke.....
cindy

Berichtdoor bladsteenschaar » 17 jun 2013, 19:03

hierboven zegt iemand "het is oerdom", ik vind dit weer een typisch voorbeeld van een oordeel vellen.. zwart /wit.. volgens mij moet je altijd openstaan voor de mogelijkheden.

De elite verbergt niets voor de burger.. laten we dat duidelijk zijn, sommige zien het, andere niet.
Het is een spel dat word gespeeld volgens "de wet" "de regels" "geld" "macht"
Chemtrails bestaan of niet, zal ik niet zeggen, ik kan het niet bewijzen, maar heb zelf wel de indruk van wel.
ik heb zelf al vliegtuigen substanties ZIEN droppen, wat ik zeer vreemd vond, en nee ik trip niet :p

Chemtrails zijn er volgens mij niet hoofdzakelijk om de populatie te verminderen, maar er zijn idd volgens mij wel kansen dat het neveneffecten veroorzaakt, maar eerder om te experimenteren met het klimaat, http://nl.wikipedia.org/wiki/High_Frequency_Active_Auroral_Research_Program

Al je als een macht kan zorgen dat het ergens regent of niet, kan je bepalen waar oogsten groeien of mislukken,hier zit volgens mij een enorme business achter.
Hoe men dit doet :http://www.youtube.com/watch?v=SToVBicIrJU

Als je inderdaad doormiddel van frequenties op mensen hun gemoed kan spelen, in tijden van oorlog bv kan dit ook handig zijn.. enzovoort. Kga hier niet alles op noemen, waren een paar dingen die in me op kwamen.

http://www.youtube.com/watch?v=U25AtWcERko

En als we spreken over schadelijke stoffen, in plaats van bang te zijn van chemtrails, stop me cola drinken bevoorbeeld. Je gaat ook al een pak gezonder zijn! Of laat die kankerstokken liggen wat ook toegelaten is in dit spel. Die keuze hebben we nog steeds zelf..(verlopig):p

peace!
Laatst bijgewerkt door bladsteenschaar op 17 jun 2013, 19:35, in totaal 5 keer bewerkt.
bladsteenschaar

Berichtdoor Mopje » 17 jun 2013, 19:11

bladsteenschaar schreef:Als je inderdaad doormiddel van frequenties op mensen hun gemoed kan spelen,...

Maar dan moet je wel weten wat een frequentie nu eigenlijk is! Dan kom je vanzelf op roze outfits voor soldaten.., sure, dat maakt een wereld van verschil. Maar wat is het?

:wink:
"Wes pakt soms de stofzuiger. Ja echt. Dat doet hij gewoon." Yolanthe Cabau van Kasbergen
Mopje

Berichtdoor bladsteenschaar » 17 jun 2013, 19:22

Mopje schreef:
bladsteenschaar schreef:Als je inderdaad doormiddel van frequenties op mensen hun gemoed kan spelen,...

Maar dan moet je wel weten wat een frequentie nu eigenlijk is! Dan kom je vanzelf op roze outfits voor soldaten.., sure, dat maakt een wereld van verschil. Maar wat is het?

:wink:

naar waar ga je met dit antwoord?

peace!
bladsteenschaar

Berichtdoor Mopje » 17 jun 2013, 19:27

Ik hoop dat jij even gaat opzoeken wat een frequentie is.
"Wes pakt soms de stofzuiger. Ja echt. Dat doet hij gewoon." Yolanthe Cabau van Kasbergen
Mopje

Berichtdoor bladsteenschaar » 17 jun 2013, 19:33

Mopje schreef:Ik hoop dat jij even gaat opzoeken wat een frequentie is.

Ik ben hier niet om definities te leren. En ook niet om te strijden tegen iemand die ik niet ken.
Ik heb gewoon met goeie bedoeling mijn mening verteld.
Ik weet wat frequenties zijn.. En wat er mogelijk is met frequenties. (straling)

Peace!
bladsteenschaar

Berichtdoor Mopje » 17 jun 2013, 19:45

bladsteenschaar schreef:En wat er mogelijk is met frequenties.

Wat mogelijk is dat zij van elkaar verschillen of niet, that's all. Zie wiki.

Maar frequentie is een moeilijk woord wat erg wetenschappelijk klinkt en dus maar al te graag wordt gebruikt door zweefkezen en vast homeopaters. Net als alles om ons heen "chems" noemen. Chemmuurtje, chemarmband, chemkind enz.... Daarom was de frequentie van postings hier erg laag denk ik. :wink:
Mopje

Berichtdoor bladsteenschaar » 17 jun 2013, 19:50

Mopje schreef:
bladsteenschaar schreef:En wat er mogelijk is met frequenties.

Wat mogelijk is dat zij van elkaar verschillen of niet, that's all. Zie wiki.

Maar frequentie is een moeilijk woord wat erg wetenschappelijk klinkt en dus maar al te graag wordt gebruikt door zweefkezen en vast homeopaters. Net als alles om ons heen "chems" noemen. Chemmuurtje, chemarmband, chemkind enz.... Daarom was de frequentie van postings hier erg laag denk ik. :wink:

Ok, het is wat laag uitgedrukt
ma kzeg het, ik heb snel mijn mening neergetypt onder het onderwerp chemtrails

Peace!
bladsteenschaar

Berichtdoor Mopje » 17 jun 2013, 20:28

Oké.., no prob, we wachten dus nog steeds op dat busje met "chems". En als jij ze ziet vallen.., ff melden hè? Natuurlijk niet die van de sproeivliegtuigjes, maar de echte "chems", je weet wel.

Btw. mijn mening is niks waard hoor, alles even dubbel checken! Voor definities is wiki wel wat niet? Anders raak je zo de kluts kwijt.
Mopje

Berichtdoor bladsteenschaar » 17 jun 2013, 23:17

Mopje schreef:Oké.., no prob, we wachten dus nog steeds op dat busje met "chems". En als jij ze ziet vallen.., ff melden hè? Natuurlijk niet die van de sproeivliegtuigjes, maar de echte "chems", je weet wel.

Btw. mijn mening is niks waard hoor, alles even dubbel checken! Voor definities is wiki wel wat niet? Anders raak je zo de kluts kwijt.

kheb het niet over sproeivliegtuigjes, en na alles wat ik hier gelezen heb ben ik nog steeds niet overtuigd van het tegendeel.

peace!
bladsteenschaar

Berichtdoor Mopje » 18 jun 2013, 08:04

bladsteenschaar schreef:ik heb zelf al vliegtuigen substanties ZIEN droppen, wat ik zeer vreemd vond, en nee ik trip niet :p

En welke "substanties" heb jij dan wel uit vliegtuigen "ZIEN" droppen?
Mopje

Volgende

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?