skepp op kruistocht tegen de humane wetenschappen?

Mediaberichten, Debatten, lezingen, dingen die door tijdsdruk dringend zijn, ....

Re: skepp op kruistocht tegen de humane wetenschappen?

Berichtdoor Blueflame » 23 dec 2011, 13:42

[mode=kantlijn]
willem_betz schreef:Wat betreft het interpreteren van de diepere betekenis of er al dan niet een spatie moet/mag zijn tussen een ! of ? en het laatste woord. Ik dacht dat het gewoon een kwestie is van leesbaarheid, maar vraag het eens aan een PAist, liefst, die zal wel een mooi verhaal hebben.
Zou dit een nieuwe tak zijn in de grafologie ? De verborgen herinneringen of driften komen naar boven in de leestekens. :lol:

Ach, welnee: dat is gewoon een kwestie van afspraak. Dat hebben we hier toch al eens gehad, elders?
In het Nederlands mag er geen spatie tussen het laatste woord en het leesteken en in het Frans moet het. Toch bij sommige leestekens.
ref.: http://nl.wikipedia.org/wiki/Leesteken#Spaties .
Eigenlijk is het Nederlands systeem beter, want in geval van een splitsing gaat het woord mee naar de volgende regel en heb je dus nooit een regel die met een leesteken begint. Dat oogt namelijk niet netjes.
Dat ik het Nederlandse boven het Franse systeem verkies: zou daar wat over te vertellen vallen?
[/mode]
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Dwarsdenker » 23 dec 2011, 14:23

Een tweede kanttekening: ik herinner me van de kursus "snel en methodisch typen" op de middelbare school dat toen een spatie voor en na een ! of ? verplicht was. Anders kregen we slechte punten. Dit is wel enige Nederlandse spellingswijzigingen geleden ! In die tijd werd er nog niet over kommaneukerij gesproken :)
Wetenschap is gericht op het zoeken naar de best mogelijke verklaring.
Dwarsdenker

Berichtdoor Kinnéar » 23 dec 2011, 14:35

Dwarsdenker schreef:Een tweede kanttekening: ik herinner me van de kursus "snel en methodisch typen" op de middelbare school dat toen een spatie voor en na een ! of ? verplicht was. Anders kregen we slechte punten. Dit is wel enige Nederlandse spellingswijzigingen geleden ! In die tijd werd er nog niet over kommaneukerij gesproken :)

Waarom doe je dat plots dan weer wel, terwijl al je andere boodschappen op het forum die fout niet maken?

Dat het forum zo dood als een pier is, was mij al duidelijk, maar nu wordt langzamerhand duidelijk waarom. De moderatoren hadden zich beter echt neutraal gehouden en niet zitten meediscussiëren om dan met obscure auteurs die ik terugvindt op hun personeelspagina van de UG. Ik was hier gewoon op zoek naar vrijdenkers, maar de meeste hebben het hier al opgegeven na overstelpt te worden door nonsense berichten.

Je schrijft hoe je wilt, alleen zie ik NIEMAND anders deze fout maken (tot Dwarsdenker achter onnozel begon te doen). Leestekens zijn een gewoonte, en toevallig zijn de leestekengewoonten van Wim Betz, DIgit en Magnolia dezelfde, maar niet alleen dat:

• delen exact dezelfde standpunten en gaan nooit met elkaar in discussie
  • spreken in afkortingen die nieuwelingen niet begrijpen FF en PA
  • kunnen geen paragraaf schrijven, maar enter na elke punt
  • doen soms een eentweetje om vervelende leden buiten te werken: believers of echte skeptici

willem_betz schreef:
Strijder schreef:

Dat het hier besproken wordt zegt verder niks.
Hoewel, zodra het hier besproken wordt kan je ervan uitgaan dat het iets betreft wat het verstand alleen niet bevatten kan.

JOUW verstand misschien niet beste trol.
Nog eens, breng argumenten of verdwijn !

Kinnéar schreef:Dan vraag ik jullie eens te kijken naar dit stijlfenomeen: Een extra spatie voor uitroeptekens en vraagtekens.
willem_betz schreef:springlevend ! dat is niet wat FF hier orakelt..... wordt gegeven ? ... deze opleiding ? .... zo zijn ?

Digit schreef:... d) ! ... psychisch lijden ! ... kom concreet uit jullie pijp ! Aan FF...de EBM psychologie !
En als bestuurslid van Skepp kan ik met de hand op het hart verklaren dat ik bij mijn collega's nooit een spoor van minachting heb bespeurd voor de menswetenschappen, voor zover ernstig beoefend ! De kritiek op de PA hier oprekken naar het totaal van de menswetenschappen ervaar ik als een intellectueel oneerlijke stroman !
Groetjes,
Digit

Magnolia schreef:
Kinnéar schreef:Sorry mensen, wat was dat op Peeters en Pichal?

Ja,vertel eens, WAT was dat ? En WIE ? En kan het alsnog ergens worden beluisterd ?
(P&P is een radioprogramma, zoveel heb ik intussen achterhaald.)

Magnolia schreef:Jajajaja ! in Jip & Janneke-taal .....nt die kip legt eieren !
over Kinnéar: "oneerlijk, of een flinke klap van de molen gekregen, of waarschijnlijk allebei." - "dergelijke skepp-haters = kwakverdedigers." (Willem Betz)
Kinnéar

Berichtdoor Magnolia » 23 dec 2011, 14:36

Het grappige is dat ik me nooit druk over heb gemaakt over de afstand tussen laatste woord en leesteken toen ik nog uitsluitend met pen op papier schreef. Het toetsenbord dwingt tot een keuze. Het uitroepteken komt dan naar mijn idee veel te dicht op de laatste letter te staan en een halve spatie opschuiven is niet mogelijk. Vandaar mijn voorkeur voor de hele spatie. Aan het einde van een regel kan het inderdaad lastig uitpakken, bijvoorbeeld op mijn blog. Dan moet men creatief zijn.

Komma's en punten plaats ik trouwens direct achter het woord, die versjteren het woordbeeld niet.

Maar wat heeft dit ook alweer met wat te maken ?
Magnolia

Berichtdoor Timmber » 23 dec 2011, 14:41

Kinnéar schreef:
Dwarsdenker schreef:Een tweede kanttekening: ik herinner me van de kursus "snel en methodisch typen" op de middelbare school dat toen een spatie voor en na een ! of ? verplicht was. Anders kregen we slechte punten. Dit is wel enige Nederlandse spellingswijzigingen geleden ! In die tijd werd er nog niet over kommaneukerij gesproken :)

Waarom doe je dat plots dan weer wel, terwijl al je andere boodschappen op het forum die fout niet maken?

Dat het forum zo dood als een pier is, was mij al duidelijk, maar nu wordt langzamerhand duidelijk waarom. De moderatoren hadden zich beter echt neutraal gehouden en niet zitten meediscussiëren om dan met obscure auteurs die ik terugvindt op hun personeelspagina van de UG. Ik was hier gewoon op zoek naar vrijdenkers, maar de meeste hebben het hier al opgegeven na overstelpt te worden door nonsense berichten.

Je schrijft hoe je wilt, alleen zie ik NIEMAND anders deze fout maken (tot Dwarsdenker achter onnozel begon te doen). Leestekens zijn een gewoonte, en toevallig zijn de leestekengewoonten van Wim Betz, DIgit en Magnolia dezelfde, maar niet alleen dat:

• delen exact dezelfde standpunten en gaan nooit met elkaar in discussie
  • spreken in afkortingen die nieuwelingen niet begrijpen FF en PA
  • kunnen geen paragraaf schrijven, maar enter na elke punt
  • doen soms een eentweetje om vervelende leden buiten te werken: believers of echte skeptici

willem_betz schreef:
Strijder schreef:

Dat het hier besproken wordt zegt verder niks.
Hoewel, zodra het hier besproken wordt kan je ervan uitgaan dat het iets betreft wat het verstand alleen niet bevatten kan.

JOUW verstand misschien niet beste trol.
Nog eens, breng argumenten of verdwijn !

Kinnéar schreef:Dan vraag ik jullie eens te kijken naar dit stijlfenomeen: Een extra spatie voor uitroeptekens en vraagtekens.
willem_betz schreef:springlevend ! dat is niet wat FF hier orakelt..... wordt gegeven ? ... deze opleiding ? .... zo zijn ?

Digit schreef:... d) ! ... psychisch lijden ! ... kom concreet uit jullie pijp ! Aan FF...de EBM psychologie !
En als bestuurslid van Skepp kan ik met de hand op het hart verklaren dat ik bij mijn collega's nooit een spoor van minachting heb bespeurd voor de menswetenschappen, voor zover ernstig beoefend ! De kritiek op de PA hier oprekken naar het totaal van de menswetenschappen ervaar ik als een intellectueel oneerlijke stroman !
Groetjes,
Digit

Magnolia schreef:
Kinnéar schreef:Sorry mensen, wat was dat op Peeters en Pichal?

Ja,vertel eens, WAT was dat ? En WIE ? En kan het alsnog ergens worden beluisterd ?
(P&P is een radioprogramma, zoveel heb ik intussen achterhaald.)

Magnolia schreef:Jajajaja ! in Jip & Janneke-taal .....nt die kip legt eieren !

't Is een complot!
Timmber

Berichtdoor Kinnéar » 23 dec 2011, 14:45

Magnolia schreef: bijvoorbeeld op mijn blog.

Ook toevallig online? Waar is dat dan, dat blog?
over Kinnéar: "oneerlijk, of een flinke klap van de molen gekregen, of waarschijnlijk allebei." - "dergelijke skepp-haters = kwakverdedigers." (Willem Betz)
Kinnéar

Berichtdoor willem_betz » 23 dec 2011, 15:28

Valt het op hoe dat kommageneuk gebruikt wordt om niet op de onderbouwde argumenten te moeten antwoorden ? :)
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Kinnéar » 23 dec 2011, 20:24

willem_betz schreef:Valt het op hoe dat kommageneuk gebruikt wordt om niet op de onderbouwde argumenten te moeten antwoorden ? :)

Op welke argumenten moet ik antwoorden? Die je als jezelf schreef of als Digit of Magnolia?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dissociati ... y_disorder

Ik merk het ook aan discussie waar duideljk intelligente mensen met een heleboel achtergrond op rustige wijze de boel nuanceren: dan komt het legertje Betz-clonen in actie. Samen met een paar nalopers natuurlijk...

Nog eens:
Eerst zeg je dat alles 'evidence based' moet zijn om wetenschap te zijn...
Psychoanalyse is niet evidence based dus geen wetenschap.

Dan vraag ik: er is toch geen enkele menswetenschap evidence based? Mogen die wel blijven?
Dan antwoord je: Ja maar die proberen niet iemand te genezen, pretenderen niet geneeskunde te zijn.

Het is niet omdat je beter kunt worden van psychotherapie, dat psychotherapie gelijk is aan geneeskunde.

Verder ga je redelijk grof te werk voor en gediplomeerd dokter die zelf zo dom was van aanvankelijk in de val van de homeopathie te trappen. Nu speel je "holier than thou"...katholieker dan de paus...

edit: freethinker forum heeft geen problemen met psychoanalyse: 38 resultaten, geen polemiek. Vreemd? Google "delmotte psychoanalyse"
Kinnéar

Berichtdoor Digit » 23 dec 2011, 20:50

Kinnéar schreef:Die je als jezelf schreef of als Digit of Magnolia?

Kijk eens, ik schrijf mijn postings zelf. Niemand, werkelijk niemand heeft mij opinies voor te schrijven, zelfs Wim Betz niet, ondanks alle respect en sympathie. En als we in dezelfde vereniging zitten en deels dezelfde meningen ventileren, dan kan dat gewoon zijn omdat we daar allebei goede redenen voor hebben.

Als twee leden van natuurpunt allebei beweren dat de meeste raven zwart zijn, dan zal dat ook wel een complot zijn zeker ?

Excuses zouden hier op hun plaats zijn, maar van jou zullen die wel niet komen. Net zomin als argumenten. Als je het écht van dergelijke verdachtmakingen moet hebben, en dat lijkt wel zo, dan ben je een zielepoot !

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Kinnéar » 23 dec 2011, 21:13

Ik stel een vraag aan Wi(lle)m Betz en kijk wie antwoordt:
Digit schreef:

Kijk eens, ik schrijf mijn postings zelf. Niemand, werkelijk niemand heeft mij opinies voor te schrijven, zelfs Wim Betz niet, ondanks alle respect en sympathie. (...) je een zielepoot !

Met beledigingen en "ad hominem" argumenten maak je niet zoveel indruk. Eigenlijk hoort het volgende aspect en illustratie bij de positie van SKEPP in deze thread, het hoort ook bij hun neo-positivistische blindheid, maar het maakt het probleem nog een stukje duidelijker.

(hier komt link naar de nieuwe topic)... ff in spanning blijven. :mrgreen:
Kinnéar

Berichtdoor Kinnéar » 23 dec 2011, 21:16

Kinnéar schreef:Ik stel een vraag aan Wi(lle)m Betz en kijk wie antwoordt:
Digit schreef:

Kijk eens, ik schrijf mijn postings zelf. Niemand, werkelijk niemand heeft mij opinies voor te schrijven, zelfs Wim Betz niet, ondanks alle respect en sympathie. (...) je een zielepoot !

Dit is wel niet leuk Betz, dat je met beledigingen begint, maar het toont je niveau. Graag een visie op de menswetenschappen vs exacte wetenschappen kwestie...

Met beledigingen en "ad hominem" argumenten maak je niet zoveel indruk. Eigenlijk hoort het volgende aspect en illustratie bij de positie van SKEPP in deze thread, het hoort ook bij hun neo-positivistische blindheid, maar het maakt het probleem nog een stukje duidelijker.

(hier komt link naar de nieuwe topic)... ff in spanning blijven. :mrgreen:
Laatst bijgewerkt door Kinnéar op 23 dec 2011, 21:41, in totaal 1 keer bewerkt.
Kinnéar

Berichtdoor Digit » 23 dec 2011, 21:17

Kinnéar schreef:Met beledigingen en "ad hominem" argumenten maak je niet zoveel indruk.

Als je dat weet dan is het écht verbazend dat je zoveel energie steekt in het aan de lopende band produceren ervan !

Maar ja, wie doet wat hij kan ... kan meestal niet wat hij niet doet.

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Kinnéar » 23 dec 2011, 21:48

Beste serieuze lezers (misschien zijn die wel talrijk maar hebben het ondertussen wel opgegeven):

Niemand heeft iets gezegd over WOII: ik ben begonnen. En wel hier, als de skeppezels willen blijven volhouden dat ze het niet begrijpen, dan moet je wel naar de grove middelen grijpen. Dit is de ultieme consequentie van hun strikt empirisme:

viewtopic.php?f=3&t=2865

ps: ondertussen hebben ze enkel nog moed om flauwekul te schrijven om draad onleesbaar te maken. Moderatoren doen niets... is Betz lid of baas?
Kinnéar

Berichtdoor Timmber » 24 dec 2011, 12:51

Kinnéar schreef:Beste serieuze lezers (misschien zijn die wel talrijk maar hebben het ondertussen wel opgegeven):

Niemand heeft iets gezegd over WOII: ik ben begonnen. En wel hier, als de skeppezels willen blijven volhouden dat ze het niet begrijpen, dan moet je wel naar de grove middelen grijpen. Dit is de ultieme consequentie van hun strikt empirisme:

viewtopic.php?f=3&t=2865

ps: ondertussen hebben ze enkel nog moed om flauwekul te schrijven om draad onleesbaar te maken. Moderatoren doen niets... is Betz lid of baas?

Je ziet spoken. Maar terzijde ik volg beide topics over PA en zit nog steeds met de vraag dat als Lacan verleden tijd is waarom hij opduikt in een werkaanbieding van de UG?
Timmber

Berichtdoor Kinnéar » 24 dec 2011, 13:33

Timmber schreef:
Kinnéar schreef:Beste serieuze lezers (misschien zijn die wel talrijk maar hebben het ondertussen wel opgegeven):

viewtopic.php?f=3&t=2865

Je ziet spoken. Maar terzijde ik volg beide topics over PA en zit nog steeds met de vraag dat als Lacan verleden tijd is waarom hij opduikt in een werkaanbieding van de UG?

Welke namen of psychologische richtingen horen wel thuis in zo'n werkaanbieding, volgens jou? "Als Lacan verleden tijd is" wie zegt dat? Zijn boeken staan nog altijd in de biebs, zoals die van Plato én Freud.

Kom met een alternatief, inhoudelijke kritiek of een opmerking terzake ipv ad hominem.
Kinnéar

Berichtdoor Jan Willem Nienhuys » 24 dec 2011, 13:43

Zijn boeken staan nog altijd in de biebs

Deze opmerking verraadt een verkeerd idee van waar een bibliotheek voor dient. Gesteld dat iemand wil nagaan dat een zekere X onzin uitslaat. Moeten we dan afgaan op horen zeggen of wat X misschien beweerd heeft? Nee! dan wil mnen weten wat X exact geschreven heeft.

Zo maakte ik eens mee dat een actievoerder bezwaar maakte tegen de aanwezigheid van de boeken van de bekende occultist Rulof (hij zal wel volslagen onbekend in België zijn) in een bibliotheek. Maar de bibliotheek schreef terecht terug dat dat onzin was, want de auteur had zelf nooit kunnen nagaan dat Rulof zulke racistische wartaal uitsloeg als ze het boek niet in de bibliotheek hadden kunnen raadplegen.
Jan Willem Nienhuys

Berichtdoor Magnolia » 24 dec 2011, 13:47

Timmber schreef:'t Is een complot!

Allee, alle, dat dacht ik eerst ook, maar dat is niet zo. Tis erger:

Kinnéar schreef:
willem_betz = digit = magnolia

WB, vermits u mij bent, wilt u als de hazen de bijkeuken opruimen ?
En Digit, aka mijzelf, veeg het terras !
Dan ga ik intussen de laatste inkopen doen want dat moet ook gebeuren.

:lol: :lol: :lol: :lol:
Magnolia

Berichtdoor stefaandepraetere » 24 dec 2011, 14:25

MJa als ik mij niet vergis heb ik wim en digit zelf al eens op hetzelfde moment gezien. Ik moet stoppen met drinken :)
stefaandepraetere

Berichtdoor willem_betz » 24 dec 2011, 18:25

stefaandepraetere schreef:MJa als ik mij niet vergis heb ik wim en digit zelf al eens op hetzelfde moment gezien. Ik moet stoppen met drinken :)

Jij zit dus ook al in het complot ! :lol: :lol:
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Digit » 24 dec 2011, 19:06

Zou hij ons niet zijn ?
Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Magnolia » 24 dec 2011, 19:41

Zeg eens WB en Digit,

Ik heb de boodschappen intussen gedaan,
maar hoe zit dat met de bijkeuken en het terras <spatie> ??
Daar is NIETS aan gedaan <spatie> !!

Kennelijk hebben jullie wèl tijd en zin om tegelijk met mij op SKEPP rond te hangen <spatie> !

:lol: :lol: :lol: :lol:
Magnolia

Berichtdoor Digit » 24 dec 2011, 20:18

Da's Digit's schuld !
Groetjes,

Willem
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Digit » 24 dec 2011, 20:24

Oeps, ik vrees dat ergens een steekje heb laten vallen !
:roll:

Magnolia
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Supercat » 26 dec 2011, 13:17

Enkel de BIN-normen voorzien dat er geen spatie komt voor een uitroep- of vraagteken. Die BIN-normen zijn opgesteld voor overheidsdiensten.
De meerderheid van de mensen gebruikt wel een spatie, alleen al omdat we het vroeger (ik ben 45) altijd zo geleerd werden.

Ik begrijp niet hoe je hier een complot in ziet.
Supercat

Berichtdoor Kinnéar » 26 dec 2011, 13:38

Supercat schreef:Enkel de BIN-normen voorzien dat er geen spatie komt voor een uitroep- of vraagteken. Die BIN-normen zijn opgesteld voor overheidsdiensten.
De meerderheid van de mensen gebruikt wel een spatie, alleen al omdat we het vroeger (ik ben 45) altijd zo geleerd werden.

viewtopic.php?p=77230#p77230
Deze thread als geheel is het empirisch bewijs dat er aan mobbing wordt gedaan: veelschrijverij om de berichten te neutraliseren. Onleesbaar te maken.

Toon mij een berich waar W Betz een van deze andere gebruikers DIGIT of Magnolia
-bekritiseert
-iets uitlegt
-nuanceert
... ze zijn er niet, volgens mij. 6000 berichten heeft digit op z'n naam.
Onderzoek heeft ook aangetoond dat het motto van moderator Sisyphus van Lucretius is: de moeite om hun standpunten naast elkaar te leggen. Heb ik al gedaan (anders zou ik het niet zeggen)
http://en.wiktionary.org/wiki/tantum_re ... re_malorum
Kinnéar

Berichtdoor willem_betz » 26 dec 2011, 13:41

regel 14: de trol niet voederen
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Blueflame » 26 dec 2011, 13:45

Kinnéar schreef:
Supercat schreef:Enkel de BIN-normen voorzien dat er geen spatie komt voor een uitroep- of vraagteken. Die BIN-normen zijn opgesteld voor overheidsdiensten.

Deze thread als geheel is het empirisch bewijs dat er aan mobbing wordt gedaan: veelschrijverij om de berichten te neutraliseren. Onleesbaar te maken.

Toon mij een berich waar W Betz een van deze andere gebruikers DIGIT of Magnolia
-bekritiseert
-iets uitlegt
-nuanceert
Onderzoek heeft ook aangetoond dat het motto van moderator Sisyphus van Lucretius is: de moeite om hun standpunten naast elkaar te leggen. Heb ik al gedaan (anders zou ik het niet zeggen)

Er klopt werkelijk niets van wat je zegt.
Ook Sisyphus en Lucretius zijn 2 verschillende personen die ik allebei ken.
Het is nu even genoeg geweest met je onzin Kinnéar. Jij mag een paar dagen gaan afkoelen, zodat ik het forum even kan nakijken en zo mogelijk wat opkuisen.

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Filipbuekens » 26 dec 2011, 17:20

ik denk dat deze discussie aantoont dat er nogal wat publieke misverstanden bestaan over de 'scope and limits' van projecten die onder de noemer 'debunking pseudo-science' vallen. Voor mij is het enkel dat: beweringen die aanspraak maken op wetenschap, maar dat manifest niet zijn, ontmaskeren. Dat is een totaal ander debat dan dat tussen 'exacte wetenschap' en 'cultuurwetenschap' (in het duits: 'Kulturwissenschaft'), of over de waarde van de menswetenschappen (filosofie is een menswetenschap). Misschien moet dat toch in alle rust en duidelijkheid eens helder gemaakt worden. Evenmin heeft een debunking pseudoscience'-project de ambitie om menswetenschappen in alle maten en kleuren te 'debunken'. En het heeft nog minder te maken met scientisme, de idee dat alleen wetenschappelijke theorieën en modellen op waarheid aanspraak maken (ook al een dwaas idee). Omgekeerd: wie zich 'aangevallen' voelt, zal natuurlijk graag deze illegitieme extensie van debunking-projecten in de schoenen van debunkers schuiven, en hen zo schuldig te maken voor iets wat in de verste verte hun intentie niet was. Uit wat ik de laatste weken hier en elders gelezen heb -- het meeste ervan was zeker niet verheffend! -- concludeer ik dat deze laatste strategie terrein wint. Het is een drogreden, maar ze moet wél eens goed uitgelegd worden.
Filipbuekens

Berichtdoor Digit » 26 dec 2011, 17:43

Kan ik volkomen inkomen. Alleen, zodra men "therapeutisch effect" - van welke aard dan ook - claimt, dan begeeft men zich op het terrein van de geneeskunde en de wetenschap in het algemeen, en dan moet men ook de konsekwenties daarvan aanvaarden !

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Blueflame » 26 dec 2011, 17:58

Blueflame schreef:
Kinnéar schreef:

-bekritiseert
-iets uitlegt
-nuanceert

Er klopt werkelijk niets van wat je zegt.
Ook Sisyphus en Lucretius zijn 2 verschillende personen die ik allebei ken.
Het is nu even genoeg geweest met je onzin Kinnéar. Jij mag een paar dagen gaan afkoelen, zodat ik het forum even kan nakijken en zo mogelijk wat opkuisen.

Mvg.

Correctie op mezelf na een opmerking: Ik had gelezen: " .... motto van Sisyphus EN Lucretius", waarbij ik dacht aan gebruiker Lucretius: memberlist.php?mode=viewprofile&u=2669 .
Nu ja: het maakt niet uit.

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Renate » 26 dec 2011, 17:59

Ik sluit me helemaal bij Digit aan.

En wie zou deze Filip nu weer zijn? :D
Ben ik Filip? :o
En is het dan ook Blueflame? :shock:
Kinnéar zal het wel weer weten, maar die mogen we niet meer voeren. :wink:
Renate

Berichtdoor ad randum » 26 dec 2011, 19:39

Kinnéar schreef:

-bekritiseert
-iets uitlegt
-nuanceert

We are who whe are, en ik ben de onnozele versie van Wim. Misschien zelfs een kloon van Wim ? (ook al het gebruik van een extra spatie voor het vraagteken)
Hoe ik erachter gekomen ben dat ik mezelf niet ben ? (weerom het gebruik van een extra spatie)
By deduction Watson, by deduction my dear Watson (who the fuck is dat nu weer ?) %*^^^^?## complot. Heeeelp, ik word schyzofreen.

Ad, euh nee, Wim, neje Blueflame, of toch Mozart ?
“Ad Randum” is “at random” “ad absurdum”. “Ad deliberandum”? Neen, “ad fundum”.
ad randum

Berichtdoor context-binder » 12 jan 2012, 10:01

Skepp en zijn sektariërs. Mijn definitie van wetenschappen is:
al wat jezelf niet weet ga je opzoeken waar je denkt antwoorden te vinden.

De sektariërs denken al de antwoorden te weten die ze al gevonden hebben in de wetenschap !

Dus een wetenschapper is alleen en zoekt alleen naar oplossingen op zijn vragen over.

De sektariërs kunnen individueel niet denken en beginnen de wetenschapper, die nog niet zijn proef (werk) in een
wetenschappelijktijdschrift heeft gepubliceerd collectief te bashen.(bannen regel 14)
Volgens het Skepp clubje zeg maar een onderonsje van beledigende ambetanteriken. (sekte)
Is de collectieve onzin "wetenschap".
Dus superieur aan de nieuwe wetenschap van de individuele wetenschapper.
De sektariërs brullen in koor wartaal, troll enz. Omdat ze hun persoonlijke onkunde camoufleren.
Er zijn slechts twee soorten mensen 1) de sektariërs die alleen maar repeteren en nooit redeneren.
2) de visionaire innovatieven die de wereld verbeteren, jammer genoeg zijn deze laatsten in een volstrekte minderheid, max 2%.
Er zijn dus twee wetenschappen de hyper conservatieve (inert) De progressieve die door de meerderheid van dommeriken verbannen wordt.
On topic humane vergelijken met exacte kan niet. humane zijn allesbehalve humaan maar economisch,
exacte zijn alles behalve exact en ook economisch. Wetenschap is dus een sociologische kaste.
Die in de simplex v/d maatschappij net onder de top (macht/geld) gesitueerd dient te worden.
Dit is dus een wetenschappelijke analyse van wetenschap gepubliceerd op de gerenommeerde SKEPP fora representatief voor logica en ad hominem argument...
context-binder

Berichtdoor willem_betz » 12 jan 2012, 14:44

Zou hij weer vergeten zijn om zijn medicatie te nemen ?
Het lulhoekje wenkt alweer.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor context-binder » 12 jan 2012, 16:09

Een witte raaf tussen de wauwelaars ben je niet gewoon lijkt me. Ik zeg wat wetenschap is je mag Uw definitie ook geven. Als je dat al kan? Want in alles lullen zien is een seksuele afwijking. Wat jij als huisarts zou moeten kunnen onderscheiden.
context-binder

Berichtdoor ad randum » 12 jan 2012, 16:20

context-binder schreef:Een witte raaf tussen de wauwelaars ben je niet gewoon lijkt me. Ik zeg wat wetenschap is je mag Uw definitie ook geven. Als je dat al kan? Want in alles lullen zien is een seksuele afwijking. Wat jij als huisarts zou moeten kunnen onderscheiden.

Ik ontwaar een raaf zonder pluimen ?? Goed dat het nog niet vriest.
Mijn definitie van wetenschap is : ik weet dat je hier niet lang meer gaat blijven. Dat weet ik = wetenschap.

Ad
ad randum

Berichtdoor ad randum » 12 jan 2012, 16:24

Willem,

Kan je vanavond "als huisarts" op huisbezoek gaan bij CB ? Om hem uit zijn eigen gegraven put te helpen.

Ad
ad randum

Berichtdoor context-binder » 12 jan 2012, 16:50

Je bewijst de vaststelling en verwijt "sektarisme" Het niveau op deze fora is nogal simplistisch. Lul, pilletje pakken, wartaal, dit is ad hominem. Maar dat kennen jullie niet of is het misschien jullie infantiele mentaliteit? Jullie sancties. Slotje, lulhoekje, ban zijn ook infantiel. Dus deze kleuterfora kan mij niet langer boeien.
context-binder

Berichtdoor ad randum » 12 jan 2012, 16:57

context-binder schreef:Je bewijst de vaststelling en verwijt "sektarisme" Het niveau op deze fora is nogal simplistisch. Lul, pilletje pakken, wartaal, dit is ad hominem. Maar dat kennen jullie niet of is het misschien jullie infantiele mentaliteit? Jullie sancties. Slotje, lulhoekje, ban zijn ook infantiel. Dus deze kleuterfora kan mij niet langer boeien.

Je kan met opgeheven hoofd zelf vertrekken van dit forum, zonder nog eens verbannen te worden naar het lulhoekje. Dan zou deze daad je inderdaad sieren. De eer is aan jou.
Maar riskeer het niet via een achterdeur, andere naam, terug binnen te komen. Dat hebben ze hier toch direct in het snuitje.

mvg
Ad
ad randum

Berichtdoor context-binder » 12 jan 2012, 17:57

Ha je triomfeert als een snotaap goed zo. minkukel....
context-binder

VorigeVolgende

Keer terug naar Meldpunt