Herwonnen herrineringen , meer dan de vraag waar of vals ...

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Berichtdoor alice » 04 okt 2008, 01:53

Ok , vanwaar het nieuwe fenomeen herwonnen herinerringen?
Waarom gaan zo uiteenlopende onderwerpen samen met autoimuun stoornissen, pijnen, traumas , chronische vermoeidheid , als het alleen met herinneren te maken heeft .?
Waarom zijn de onderwerpen zo dubbelzinnig bizar , mindcontrol aliens seks
waarom begint in 1980 het herwonnen herinneringen verhaal, aan CIA mkultra alleen in Amerika , maar op dit ogenblik blijkbaar tot verassing van Dr K kariker , als globaal fenomeen.
Waar melden totaal los van elkaar staande mensen wereldwijd (waar nooit iets van in de media komt ) die herinneringen terugwinnen van traumas plots en recent, voor de helft "niet lethale wapens , microgolven, radio golven or elecronic harassment " als symptoom??
Waarom is het zelfde het geval bij Randy Noblit zijn satanisch ritueel misbruikten ....(en ze twijfelen tussen dat het hen is wijsgemaakt om het te geloven in kindertijd , of dat het echt gebeurt )
waarom melden totaal andere groep alien ontvoerden ook dat ze op afstand worden gemanipuleerd ?
waarom ook daar pijnen absurde seksuele scenarios en seksuele manipulatie , inbegrepen "valse herinneringen" aan ontvoeringen?
waarom plots in 2000 een stijging van "targeted individuals" ? ,
waarom melden die allemaal bijna gehackte electronica
waarom is dat ook het geval in aliens en satanisch abuse and herwonnen herinneringen aan mindcontrol experienmenten in kindertijd?

oef , stof tot nadenken dus ,voila vragen staan vrij :roll:
alice

Berichtdoor alice » 04 okt 2008, 02:21

Het lijkt me toch opvallend dat iets dat in de jaren tachtig een aanvang neemt, en schijnbaar om verschillende zaken gaat , zoveel gelijke kenmerken heeft .
Het argument van de herwonnen herinneringen wordt teniet gedaan door het feit dat de feiten niet plaatshadden , ik geloof zelfs niet dat de herinneringen herwonnen zijn .
Het traumatiserende moment met met de pijnen en flashbacks en dissociatie waarvan zo dikwijls sprake, beginnen plots en in de volwassen heid , gemiddelde leeftijd rond 40 .
Ook de Ti's trouwens die zich vooral vanaf 2000 melden , hebben een gemiddelde leeftijd rond de 40-45 ...zonder daarvoor met iets dergelijks te zijn bezig geweest ooit ,
Hij lijkt me strikt logish gezien, zelfs een heel samenhangende (mischien ongelooflijke ) verklaring, dat de groep mensen die nu op 40 begint "herinnerringen terug te winnen" en ook nu en doorlopend wordt getraumatiseerd , hetzelfde patroon vertoond als de ti"s die op 40 worden getraumatiseerd en beseffen dat hun leven een "experiment" was ..
(de boodschap is wel heel "dubbelzinnig" , inderdaad ze herwinnen hun verleden in zekere zin ...tja , interessant is ook dat de helft blij is dat ze het weten en dat het geen geheim meer is voor hen.)
TI SURVEY ON LINE
How you would describe this experience?
Extreme crimes on humanity.: 83.7%
Totally negative for future of human race.: 61.96%
This must stop it is criminal.: 82.61%
A challenge for Humanity: 36.96%
Possible help for Humanity: 10.87%
Extreem Torture without anything positive.: 64.13%
A shock, traumatazing, scary but sometimes pleasant or interesting 20.65%
Glad to be aware of what is going on so its not a secret anymore to me.: 48.91%
Total Responded to this question: 96.84%
Total who skipped this question: 3.16%
Total: 100%

De aliens worden heel dikwijls vermeld als manipulators en verantowoordelijk gesteld voor het inplanten van valse herinneringen.
Tja wie gaat er inderdaad zoeken naar misdaden tegen de mensheid bij aliens ? Zelfs bij john mack kwam het niet op ..., toen hij zijn docu touched begon teverspreiden naar verschillende universiteiten als illustratie, in 2003 , verongelukte hij, werd overreden door een dronken bestuurder ...toeval ? ik denk het niet , want er is veel geschreven over de bizarre sterf gevallen bij ufo onderzoekers , kanker en auto ongelukken worden genoemd, Zo ook gaat Karla Turner door voor slachtoffer van haar heldhaftigheid ...

De overeen komsten tussen de 1995 getuigenissen van valerie haar patienten in USA , (imuunstoornissen misselijkheid hoofdpijn trauma en flash backs ) zijn bijna onmogelijk toevallig perfect gelijklopen met het momenteel glabale fenomeen van herwonnen herinneringen aan extreem misbruik , zowel satanis misbruik, trauma based mindcontrol experiments
(de taal is zo dubbelzinnig , trauma based ja , maar wel nu en niet in kindertijd zoals de mensen denken en de therapeuten interpreteren, ik zelf vind de extreme abuse survey heel onduidelijk opgesteld wat dat betref , de therapeuten lijken niet te twijfelen dat het programeren gebeurt is in de kindertijd ...) Trouwens toevallig of niet , ook valerie overleed kort na de hearings aan kanker ...

de evolutie over de tijd toont steeds duidelijker een verband, de themas worden steeds uitgesprokener gelink aan elkaar , bv de aliens hebben militaire uniformen, ...of de herwonnen herinneringen zijn meer en meer aan mindcontrol , maar zo van overal en zo absurd , dat men meer en meer twijfelt dat het echt gebeurt is in het verleden, maar meer en meer aan een verband denkt in het heden , nu dus en doorlopend .
ook is er het bizarre van de sterfgevallen van wetenschappers , die veel hoger liggen dan mogelijk door toeval (op aanvraag post ik de link wel )

De aliens gaan ook samen met pijnen ziektes , verandering in nagelgroei en haargroei , autoimmuunstoornissen, chronische vermoerdheid ..
Het is dus letterlijk zoals Boward het noemt "een ervaring" en met zoveel gelijke kenmerken, dat het het lijkt om één en het zelfde te gaan.iets doen lijken op iets anders, één iets doen llijken op verschillende dingen terwijl het om één ding gaat , het verleden (vroeger) mengen met het heden , (nu het trauma en het besef ) ,

het lijkt allemaal te liggen in PATRONEN
zowel in tijd, als onderwerpen, als hoe langer hoe onwaarschijnlijker en tegelijk hoe langer hoe duidelijker (voor wie het weet )

ik denk dat ik genoeg feiten en argumenten gaf om mijn bewering te staven , ik zou nog kunen posten in detail hoe ook aliens and de abuse memories samengaan met gehackete electronica , hoe ook nog veel bizardere paranormale onzin dezelfde kenmerken heeft , incluis de manipulatie en de electronica en de epidemi momenteel , maar ik vermeld het gewoon zoadat ik niet moet bloggen verder.
ik heb de indruk dat iets dat wij totaal niet verwachten, langzaam enorme chaos aan het creeren is , wantrouwen, onredelijkheid , contraversen, overinformatie aan onzin, het lijkt zo gruwelijk goed gedaan, DECEPTION
dat met het niet ziet (want niet kent dus niet herkent )

Voor mijn part mag iemand ene andere verklaring geven, maar gebaseerd op feiten lijkt het toch om iets te gaan dat we nog niet goed kennen, en om één en hetzelfde fenomeen
zelfde kenmerken = zelfde ding , zo luidt de redenering .

Greets :?: :idea:

PS OPLEIDING VAN DE ONDERVRAAGDE TI 'S
What is the kind of school-study you have done:
Basic school education.: 8.79%
Specific profesional education or apprenciship.: 7.69%
Middle school: 2.2%
High School: 16.48%
University: 58.24%
Doctorate: 6.59%
Total Responded to this question: 95.79%
Total who skipped this question: 21%

Ik geloof dat het eerder hoge opleidigs niveau iets te maken heeft met het feit dat respondenten het belang in zien van statiestiek in dit verhaal ,dit waren de gewilligsten om ze survey in te vullen, vandaar gok ik , geen idee
alice

Berichtdoor alice » 04 okt 2008, 02:57

Kris Hauchecorne schreef:
bleuflame schreef:Dit gaat uitdraaien op "een" overheid die via radiogolven valse herinneringen in het geheugen van mensen plaatst.
Ik ben benieuwd en hoop tegen beter weten in niet teleurgesteld te worden.

Flame heeft goe gedacht maar hij wist het al he ?
of die ook mijn argumenten gaat bezien dat weet ik niet , maar heb ik u nu teleurgesteld ? cheese :wink:
ps : ik zou nog veeeeel meer kunnen posten dat dit verhaal staaft , bv PHAS of ook PGAS sinds 2000 , ook nog zoiets :) , en de mysterieuze overlijdens van ufo onderzoekers en microbiologen de afgelopen jaren, of decenia, de stemmenhoorders , de "slachtoffers van vodoo en black magic, ook allemaal hoofpijnen, extrememe vermoeidheid , slaapdeprivatie , flashbacks en momenteel met steeds meer, de enteiten met de seksuele ervaringen , en allemaal gehackete electronica ook , en de "stemmenhoorders " die overal opduiken on line ..en het niet aan iets van buitenaf weiden, maar ook nergens in passen in de DSM , enz enz enz , maar ik ga dat dus niet doen, het past on ieder geval als een puzel, als het om één en hetzelfde gaat . allemaal , het is wereldwijd beweer ik :) voila
alice

Berichtdoor Faction Fictory » 04 okt 2008, 06:57

Alice,
het is voor jou misschien moeilijk te begrijpen dat mensen niet tot dezelfde conclusie komen als jij met dezelfde gegevens.
Hoogst waarschijnlijk ben je iets te selectief bij het verzamelen en interpreteren er van.
Verdiep je eens ten gronde in de studies van Clancy die je aanhaalde misschien helpt dat.
Haar inval is geniaal te noemen, ze koos voor het onderzoek naar mensen met alien abduction ervaringen net omdat die onmogelijk zijn in real life en men er dus met statistische zekerheid kon van uit gaan dat ze fantasmen waren. de emotionele reakties van die mensen op die fictieve 'herinneringen' waren zo echt als't maar kan zijn.

gr
Faction Fictory

Re: de targeted individuals

Berichtdoor Timmber » 04 okt 2008, 12:15

alice schreef:een paar recent verzamelde feiten over de Targeted Individuals
Wat ik een belangrijke vraag vind om bij stil te staan : waarom komen deze klachten PLOTS met veel meer sinds 2000 van overal ter wereld?
Wat heeft dit te maken met de herwonnen herinneringen van kindermisbruik ? Ook dat is een globaal fenomeen.

Omdat de verspreiding van het internet sinds 2000 pas echt goed op gang gekomen is en meer en meer idioten met een teveel aan fantasie en een tekort aan kritisch denkvermogen elkaars waanidee overnemen. Ik ben er lange tijd van uit gegaan dat het internet een uitstekende manier was om wetenschap te democratiseren maar gezien de ontstellende hoeveelheid bagger op dat zelfde net vrees ik het tegendeel.
Timmber

Berichtdoor alice » 04 okt 2008, 14:36

Faction Fictory schreef:Alice,
het is voor jou misschien moeilijk te begrijpen dat mensen niet tot dezelfde conclusie komen als jij met dezelfde gegevens.
Hoogst waarschijnlijk ben je iets te selectief bij het verzamelen en interpreteren er van.
Verdiep je eens ten gronde in de studies van Clancy die je aanhaalde misschien helpt dat.
Haar inval is geniaal te noemen, ze koos voor het onderzoek naar mensen met alien abduction ervaringen net omdat die onmogelijk zijn in real life en men er dus met statistische zekerheid kon van uit gaan dat ze fantasmen waren. de emotionele reakties van die mensen op die fictieve 'herinneringen' waren zo echt als't maar kan zijn.

gr

haar inval is inderdaad geniaal , om erachter te komen om herwonnen herinneringen van seksueel misbruik bv al dan niet echt zijn , gezien ze er (terecht ) van uitgaat dat er geen aliens zijn geweest .
indien alien herinneringen even echt zijn als die van seksueel misbruik , dan lijkt het een terecht conclusie dat ook de herwonnen herinneringen van bv seksueel misbruik niet echt zijn , dat klopt , juist .

Intussen heeft ze natuurlijk nog geen verklaring voor het feit dat de herinneringen zo echt zijn, dat dit fenomeen in de jaren 80 begint ongeveer , dat alienontvoerden zulke heftige emoties krijgen bij het herwinnnen, net als de "seksueel misbruik slacht offers , dat het samengaat met lichamelijke pijn, traumas die groter zijn volgens de hersonreaacties en lichamelijke reacties dan in vietnam veteranen die zwaar getraumatieseerd zijn , dat zoveel alien onderzoekers spreken over "controle" manipulatie" , inbrengen van valse herinneringen ...

geef toe ....

ze geeft geen fundamenteel antwoord op de vraag VANWAAR DEZE HERWONNEEN HERINNERINGEN UBERHAUBT KOMEN IN DE JAREN TACHTIG

ik geloof dat ALLE MODERNE ZIEKTEN DIE BV ELAINE SHOWLATER NOEMT IN HAAR BOEK (onder) EEN GEZAMELIJNKE OORZAAK HEBBEN
NL : EXPERIMENTEN OP MENSEN

probeer nu een dit als hypotese te nemen en dan te kijken of de feiten dit zouden bevestigen , en dat is het geval inderdaad , indien iemand dat inderdaad zou doen, zou die inderdaad tot de zelfde conclusie als ik komen : nl dat die mogelijkheid heel reeel is . Klopt het wat ik zeg ?

Elaine Showalter an American writer on cultural and social issues , Hysterical Epidemics and Modern Media (1997) has angered some in the health profession and many who believe that they suffer from these illnesses. In her book, Showalter clusters six seemingly unrelated contemporary maladies: chronic fatigue syndrome, Gulf War syndrome, recovered memories of sexual abuse, multiple personality disorder, Satanic ritual abuse, and alien abduction. We live with the evidence daily, she says. In the Midwest, a nurse with chronic fatigue syndrome, her professional and family life in tatters, commits suicide. At Harvard University, Pulitzer Prize-winning professor John Mack supports the claims of thousands of ordinary people that little gray aliens are visiting the United States and performing unwanted sexual experiments on its chaste citizens.
alice

Re: de targeted individuals

Berichtdoor alice » 04 okt 2008, 14:46

Timmber schreef: de verspreiding van het internet sinds 2000 pas echt goed op gang gekomen is en meer en meer idioten met een teveel aan fantasie en een tekort aan kritisch denkvermogen elkaars waanidee overnemen. Ik ben er lange tijd van uit gegaan dat het internet een uitstekende manier was om wetenschap te democratiseren maar gezien de ontstellende hoeveelheid bagger op dat zelfde net vrees ik het tegendeel.

internet kan alleen verklaren dat er meer meldingen zijn in totaal (de prevalentie dus ) , maar internet kan niet verklaren dat indien men een steekproef neemt van Targeted Individuals , eender waar ter wereld , en hen de vraag laat beantwoorden WELK JAAR BEGON DIT BIJ U ?
dat men keer op keer een PLOTSE SPRONG ZIET in het aantal mensen bij wie het NA 2000 begon (de INCIDENTIE DUS ) dat staat dus volledig los van het internet , het internet maakt alleen dat men ze kan bereiken nu , das één.

ze hebben het ook niet kunnnen "afkijken" van elkaar , want de meesten WISTEN HELeEMAAL NIET DAT DIT FENOMEEN BESTOND

Dit lijken mij twee gegronde tegen argumenten .

het gaat er niet over te bewijzen dat wat ge niet gelooft , ook niet is , maar over nagaan of wat ik beweer , mischien WEL klopt (de mogelijkheid overwegen minstens ) , maar dat niemand het weet (en om reden zich ook nooit afvroeg ) , zoals als wakker worden in de matrix ... :o

Greets
alice

Berichtdoor Faction Fictory » 04 okt 2008, 17:03

alice schreef:haar inval is inderdaad geniaal , om erachter te komen om herwonnen herinneringen van seksueel misbruik bv al dan niet echt zijn , gezien ze er (terecht ) van uitgaat dat er geen aliens zijn geweest .
indien alien herinneringen even echt zijn als die van seksueel misbruik , dan lijkt het een terecht conclusie dat ook de herwonnen herinneringen van bv seksueel misbruik niet echt zijn , dat klopt , juist .

Da's er ook iets over qua conclusie vind ik , haar bevindingen wijzen uit dat het mogelijk is dat een 'herwonnen herinnering' volledig fictief is maar nog niet dat elke herwonnen herinnering dat ook hoeft te zijn.
Ander onderzoek wees uit dat sommige mensen wel degelijk traumatische herinneringen onderdrukken.

Intussen heeft ze natuurlijk nog geen verklaring voor het feit dat de herinneringen zo echt zijn, dat dit fenomeen in de jaren 80 begint ongeveer , dat alienontvoerden zulke heftige emoties krijgen bij het herwinnnen, net als de "seksueel misbruik slacht offers , dat het samengaat met lichamelijke pijn, traumas die groter zijn volgens de hersonreaacties en lichamelijke reacties dan in vietnam veteranen die zwaar getraumatieseerd zijn , dat zoveel alien onderzoekers spreken over "controle" manipulatie" , inbrengen van valse herinneringen ...

Dat fantasmen vaak als heel echt worden ervaren is common knowledge binnen de psychologie en zeker niet onverklaard. Als je de menselijke geest heel simplistisch wil beschrijven is het een orgaan dat orde tracht te scheppen in de stroom aan stimuli die het ontvangt, er zijn legio voorbeelden in de literatuur waar bvb mensen met hersentrauma op het eerste zicht absurde gedachten of gedrag vertonen die echter heel logisch worden vanuit hun bijzondere hersenwerking.
iemand die onverklaarbare angsten moet doorstaan probeert daar ook in zijn omgeving verklaringen voor te zoeken terwijl die angsten vaak te wijten zijn aan innerlijke oorzaken of uiterlijke die jaren geleden relevant waren meer nu niet meer.

ze geeft geen fundamenteel antwoord op de vraag VANWAAR DEZE HERWONNEEN HERINNERINGEN UBERHAUBT KOMEN IN DE JAREN TACHTIG

ik geloof dat ALLE MODERNE ZIEKTEN DIE BV ELAINE SHOWLATER NOEMT IN HAAR BOEK (onder) EEN GEZAMELIJNKE OORZAAK HEBBEN
NL : EXPERIMENTEN OP MENSEN

probeer nu een dit als hypotese te nemen en dan te kijken of de feiten dit zouden bevestigen , en dat is het geval inderdaad , indien iemand dat inderdaad zou doen, zou die inderdaad tot de zelfde conclusie als ik komen : nl dat die mogelijkheid heel reeel is . Klopt het wat ik zeg ?

Er bestaat zoiets als confirmation bias, je neemt een hypothese en zoekt daar zo veel mogelijk bevestiging voor, onderwijl alles negerend dat je hypothese zou kunnen tegenspreken.

Elaine Showalter an American writer on cultural and social issues , Hysterical Epidemics and Modern Media (1997) has angered some in the health profession and many who believe that they suffer from these illnesses. In her book, Showalter clusters six seemingly unrelated contemporary maladies: chronic fatigue syndrome, Gulf War syndrome, recovered memories of sexual abuse, multiple personality disorder, Satanic ritual abuse, and alien abduction. We live with the evidence daily, she says. In the Midwest, a nurse with chronic fatigue syndrome, her professional and family life in tatters, commits suicide. At Harvard University, Pulitzer Prize-winning professor John Mack supports the claims of thousands of ordinary people that little gray aliens are visiting the United States and performing unwanted sexual experiments on its chaste citizens.

er zijn heel plausibele verklaringen waarom het lijstje dat Showalter opsomt populair zijn in bepaalde periodes. CVS bvb is geen isoleerbare ziekte maar een beschrijving van een reeks symptomen die een scala aan oorzaken kunnen hebben.

Gr

Gr
Faction Fictory

Berichtdoor alice » 04 okt 2008, 17:59

Faction Fictory schreef:
1 maar nog niet dat elke herwonnen herinnering dat ook hoeft te zijn.
Ander onderzoek wees uit dat sommige mensen wel degelijk traumatische herinneringen onderdrukken.

2 Dat fantasmen vaak als heel echt worden ervaren is common knowledge binnen de psychologie en zeker niet onverklaard.
iemand die onverklaarbare angsten moet doorstaan probeert daar ook in zijn omgeving verklaringen voor te zoeken terwijl die angsten vaak te wijten zijn aan innerlijke oorzaken of uiterlijke die jaren geleden relevant waren meer nu niet meer.

3 Er bestaat zoiets als confirmation bias, je neemt een hypothese en zoekt daar zo veel mogelijk bevestiging voor, onderwijl alles negerend dat je hypothese zou kunnen tegenspreken.

4 er zijn heel plausibele verklaringen waarom het lijstje dat Showalter opsomt populair zijn in bepaalde periodes. CVS bvb is geen isoleerbare ziekte maar een beschrijving van een reeks symptomen die een scala aan oorzaken kunnen hebben.

Gr

Gr

1 dit type herinneringen zijn ALTIJD vals , dat men conclcusies trekt dat herinneringen kunnnen worden herwonnen na 20 jaar is alleen bij gebrek aan betere verklaring , want het het verklaart niet waarom dit verschijnsel NIEUW IS

2 iets dat men niet kan verklaren als "fantasmen" afdoen , is simplisme op termijn, indien zo veel feiten wijzen (bij nader toezien natuurlijk) op iets NIEUWS en met zoveel GELIJKENISSEN en op zo GROTE SCHAAL dat het lijkt om één en hetzelfde oozaak tegaan

3 dit geld vooral voor u ook in dit geval, ikzelf weerleg argumenten, ik negeer ze niet , das een GROOT verschil

4 Plausibel zijn de verklaringen alleen indien met geen weet heeft van de rest van het verhaal , de rest van het verhaal wijst op CVS als deel van iets anders
GE HEBT GELIJK DAT HET GEEN GEISOLEERDE ZIEKTE IS MAAR EEN REEKS SYMPTOMEN EN DAT BEVESTIGT ALLEEN WAT IK OOK ZEG

tegenargumenten welkom :wink:
alice

Berichtdoor alice » 04 okt 2008, 18:04

Faction Fictory schreef:
Er bestaat zoiets als confirmation bias, je neemt een hypothese en zoekt daar zo veel mogelijk bevestiging voor, onderwijl alles negerend dat je hypothese zou kunnen tegenspreken.

. CVS bvb is geen isoleerbare ziekte maar een beschrijving van een reeks symptomen die een scala aan oorzaken kunnen hebben.
Gr

Gr

alee we zullen stap voor stap gaan :
VRAAG : waarom gaat CVS samen met alien ontvoeringen?
verklaar ..... :?:
alice

Berichtdoor alice » 04 okt 2008, 18:09

alice schreef:
Faction Fictory schreef: Er bestaat zoiets als confirmation bias, je neemt een hypothese en zoekt daar zo veel mogelijk bevestiging voor, onderwijl alles negerend dat je hypothese zou kunnen tegenspreken.

er zijn heel plausibele verklaringen waarom het lijstje dat Showalter opsomt populair zijn in bepaalde periodes.
Gr

chronic fatigue syndrome, Gulf War syndrome, recovered memories of sexual abuse, multiple personality disorder, Satanic ritual abuse, and alien abduction
VRAAG : WAAROM OVERLAPPEN ALL DEZE DINGEN ZO ENORM ?
WIJST DAT NIET OP EEN EN ZELFDE IETS ,??
alice

Berichtdoor Timmber » 05 okt 2008, 01:35

alice schreef:
alice schreef:
Faction Fictory schreef: Er bestaat zoiets als confirmation bias, je neemt een hypothese en zoekt daar zo veel mogelijk bevestiging voor, onderwijl alles negerend dat je hypothese zou kunnen tegenspreken.

er zijn heel plausibele verklaringen waarom het lijstje dat Showalter opsomt populair zijn in bepaalde periodes.
Gr

chronic fatigue syndrome, Gulf War syndrome, recovered memories of sexual abuse, multiple personality disorder, Satanic ritual abuse, and alien abduction
VRAAG : WAAROM OVERLAPPEN ALL DEZE DINGEN ZO ENORM ?
WIJST DAT NIET OP EEN EN ZELFDE IETS ,??

Leuk hoor 'Caps Lock'. Ja, de overheid weet het, ja je hebt gelijk, ja er zijn aliens op onze planeet met slechte bedoelingen en ja Nasa was nooit op de maan. Vergeet me niet te waarschuwen als in 2012 de aarde vergaat. Tot dan.
Timmber

Berichtdoor alice » 05 okt 2008, 05:51

Leuk hoor 'Caps Lock'. Ja, de overheid weet het, ja je hebt gelijk, ja er zijn aliens op onze planeet met slechte bedoelingen en ja Nasa was nooit op de maan. Vergeet me niet te waarschuwen als in 2012 de aarde vergaat. Tot dan.

Dat heb ik dus niet gezegd , ge schijnt helemaal niet te verstaan wat ik bedoel, maar het lijkt echt wel zo te zijn als mensen iets niet "kennen" ze ook niet in staat zijn het te zien ..

Date: Tuesday, July 22, 2008, 5:49 PM
I am James Randy Noblitt and I have a Ph.D. in Clinical Psychology. I am a practising and licensed Clinical Psychologist. I have written a book which includes the subject of mind control, and also I have seen many patients reporting that they were abused in mind control experiments. Some of these allegations are that mind control experiments have been done either within certain agencies of the United States government, or within the auspices of these agencies. I feel it's very, very important that these allegations be investigated thoroughly. We already know that the United States government has been occasionally involved in other kinds of unfortunate activities such as studies involving syphilis with black people and other such similar situations. This is something that needs serious scientific and congressional investigation.

Later nadat ik de situatie uitzette, een stukje uit zijn mail ..

Hi Monika,
I mostly work with people who say that they were ritually abused and they are also dissociated. Some of them say that they think they are currently harassed by radio or similar technology, but some of them say there programmed to have this belief by their abuser group, whom they say used radio and radio-like devices during their abuse and programming. Some of them say that during their abuse and programming they were forced to watch virtual images while wearing headsets with goggles that projected these images.
Is this the same thinkg you are talking about or is it different?
If what you are talking about is different how does it work?
Randy

[/quote]
alice

Berichtdoor Faction Fictory » 05 okt 2008, 10:19

Alice,
als bepaalde dingen tegelijkertijd gebeuren betekend dit niet noodzakelijk dat er een oorzakelijk verband is, dat verband moet aangetoond worden.

de menselijke geest kan oorzakelijke verbanden niet rechtstreeks waarnemen maar heeft wel de neiging oorzakelijkheid te 'ervaren' , ook als die er niet is.

Dat de klokken op zondag om tien uur luiden heeft niets te maken met het feit dat de trein van 5 over 10 aankomt. toch zul je die trein verwachten als je de klokken hoort luiden en je je vaak in die temporale setting hebt bevonden.

Jij zou dan alle data opsommen waarop de trein net aankwam als de klokken aan het luiden waren en elke datum op zich als een argument beschouwen, dit terwijl de trein slechts 1 keer hoeft te arriveren ondanks het feit dat de koster zich oversliep om de causaliteit te ontkrachten.

Je moet dus eerst nauwgezet gaan kijken hoe die fenomenen waar jij het over hebt 'overlappen' in tijd en/of ruimte, het feit dat ze dit doen mag je nog niet beschouwen als een aanwijzing dat ze ook in causaal verband met elkaar liggen.

Jouw emotionele betrokkenheid moet je eerder aanzetten tot argwaan betreffende je bevindingen en mag je niet zien als een indicatie voor hun juistheid.

Gr
Faction Fictory

Berichtdoor alice » 05 okt 2008, 16:57

als bepaalde dingen tegelijkertijd gebeuren betekend dit niet noodzakelijk dat er een oorzakelijk verband is, dat verband moet aangetoond worden.

de menselijke geest kan oorzakelijke verbanden niet rechtstreeks waarnemen maar heeft wel de neiging oorzakelijkheid te 'ervaren' , ook als die er niet is.

Dat de klokken op zondag om tien uur luiden heeft niets te maken met het feit dat de trein van 5 over 10 aankomt. toch zul je die trein verwachten als je de klokken hoort luiden en je je vaak in die temporale setting hebt bevonden.

Jij zou dan alle data opsommen waarop de trein net aankwam als de klokken aan het luiden waren en elke datum op zich als een argument beschouwen, dit terwijl de trein slechts 1 keer hoeft te arriveren ondanks het feit dat de koster zich oversliep om de causaliteit te ontkrachten.

Je moet dus eerst nauwgezet gaan kijken hoe die fenomenen waar jij het over hebt 'overlappen' in tijd en/of ruimte, het feit dat ze dit doen mag je nog niet beschouwen als een aanwijzing dat ze ook in causaal verband met elkaar liggen.

Jouw emotionele betrokkenheid moet je eerder aanzetten tot argwaan betreffende je bevindingen en mag je niet zien als een indicatie voor hun juistheid.

Gr

juist dat de mens oorzakelijk verbanden niet direct waarneemt

hume formuleerde dat als "we zijn alleen zeker van onze impressies)
Kant vond echter dat dit extreem relativisme alle objectiviteit uitlsloot , terwijl de mogelijkheid met wetenschap de wereld te beschrijven , toch een duidelijk bewijs was dat zaken als wiskunde een objectieve basis hadden in de werkelijkheid , juist ja .....

ook juist dat niet "alles met alles " verband houdt ....klokken die luiden met de trein die aankomt enz .....

ook juist dat men heel precies moet gaan kijken HOE die dingen overlappen, dat heb ik heel nauwgezet gedaan ...

dat de garantie van objectiviteit in wiskunde ligt is in dit hele verhaal mijn enige hoop , probeer EERST EN VOORAL eens heel goed te verstaan wat ik PRECIES bedoel ? het zou me een GROOT plezier doen ,

mijn emotionale betrokkenheid is momenteel
1 een reden om vol te houden het te proberen formuleren
2 de reden dat ik de pleures krijg als iemand niet objectief probeert te verstaan wat ik bedoel ......juist he ???

HET ZIT IN DE PATRONEN
EENS GE ZE ZIET ZIJN ZE ONDUBBEL ZINNIG
VRAAG ME NIET verder niet WAT ER GAANDE IS
IK BESCHRIJF ALLEEN DE FEITEN

PRONG IN INCIDENTIE (is maar één vb ) in 2000 overal op de planeet los van elkaar = epidemisch patroon , van Targeted Individuals
eens ze "targeted" zijn, beweren ze bijna allemaal dat deze remote tech (noemen het dircected energy weapons, microgoven enz ) gebruikt wordt op hen sinds kindertijd .....(zie eens: randys patienten in spiegelbeeld ?)

nog zoiets dat plots een epidie plaatsheeft van "recovered memories van trauma base mindcontrol (studie van de therapeuten als Dr W Karriker )
die melden in helf der gevallen ongeveer
wave abuse12% 04%
Non-lethal weapons abuse 56% 24%
Electronic harassment 50% 12%
(hoe komt dat ? tiens ..net als randys patienten die satan rituals zich gaan herinneren )

ze lijken herinneringen te "herwinnen" uit de kindertijd , maar wat ze ervaren gebeurt NU , hun symptomen zijn dezelfde als targeted indivuduals :hoofdpijnen pijnen in lichaam , chronishe vermoeidheid, slaapdeprivatie, en trauma ....
HUN GEMIDDELDE LEEFTIJD OOK ZELFDE ROND 40 45 !

de helft van de targeted individuals meld dan weer : (onze survey en die van chinese collegas . SYMTOMEN
If we compare the survey with our survey results on screen memories and memorie tampering we see
+ FROM CHINEES SURVEY SOLEISMAVIS FOR TARGETED INDIVIDULS MEMORY TAMPERING
Manipulation of Memory (forgetting/remembering/screen memories)
70.73% survey result from china from over 100 targets
+ FROM BELGIUM SEPTEMBERSURVEY ABOUT SCREEN MEMORIES
Manipulation of Memory (forgetting/remembering/):69.74%
Manipulation of Memory (screen memories , false memories): 43.42%

dit is dus de PRECIEZE overlapping tussen targeted individuals and recovered memorie ervarende mensen die "zogezegd" slachtoffer zijn van mindcontrol experimenten in kindertijd ...(alsof die er ooit geweest zijn , tiens en het is wereldwijd ook nog eens de laatste jaren, in 95 was het alleen de USA ) , de mensen hebben GEEN weet van elkaar, het komt NIET in de media ....
DIT IS 1 KLEIN ONDERDEEL VAN HET GEHEEL
de rest is een heel stuk van wat ik poste voorheen....(maar dat was mischien niet zo duidelijk )
snapt ge wat ik bedoel .? zeg nu niet aub dat dit toevallig MOET zijn op basis van wat ge "weet" of "kent" ...dit weet amper iemand als geheel ..,het is ook vrij NIEUW

Greets Monika
Laatst bijgewerkt door alice op 05 okt 2008, 20:53, in totaal 1 keer bewerkt.
alice

Berichtdoor alice » 05 okt 2008, 17:21

Let op het precieze verband 1 herwonnen herinneringen, (tachtiger jaren ) dissociatie , trauma , evolutie in tijd , de "inhoud" van de herinneringen (satan rituelen en mindcontrolexperimenten seksueel misbruik en andere extreme zaken in KINDERTIJD maar die NU BEWUST WORDEN plots in mensen rond 40 ...tiens )

ter info van de trauma bestuderende therapeutische gemeenschap na het congres afgelopen september ....
Preliminary data from the 2007 series of Extreme Abuse Surveys. In Torture-based mind control: Empirical research, programmer methods, effects and treatment. Workshop conducted at the 13th International Conference on Violence, Abuse and Trauma, San Diego, CA, Ellen Lacter, Moderator.
link naar weblog can de werkgroep therapeuten en het verslag van de survey door Dr W Karriker
http://eassurvey.wordpress.com/2008/09/19/torture-based-mind-control-as-a-global-phenomenon/de bespreking van Dr W Karriker "
title of my presentation indicates that torture-based mind control is a global phenomenon.[/u] Some of my colleagues have heard reports from their clients about mind control programming in the United States, Canada, the United Kingdom, the Netherlands, Germany, Norway, Sweden, New Zealand, Australia, South Africa, France, Israel, Russia, Tibet, Afghanistan, India, Lebanon, Italy, China, Belgium, and Japan (personal communications, December 6, 2006). W Karriker, W. (2008, September)

Human beings cannot be programmed like robots, I had believed. But that was before the early 80's when persons with multiple personality disorder began coming to me for psychotherapy observed that some of my clients had two distinct sets of alters: those they had created spontaneously ." "In the late 80's, a client who had been [u]processing her memories of satanic ritual abuse brought a journal to our session in which she noted writings by an alter personality who used computer jargon: access codes, systems, exit, entry, delete, input, output, sequences, etc.
alice

Berichtdoor Faction Fictory » 05 okt 2008, 18:33

alice schreef:mijn emotionale betrokkenheid is momenteel
2 de reden dat ik de pleures krijg als iemand niet objectief probeert te verstaan wat ik bedoel ......juist he ???

Wat zowel 1 en 2 betreft.

leg nu eens in enkele zinnen uit welke verbanden je ziet tussen welke fenomenen Alice.

(Als ik opmerk dat het niet klopt dat het fenomeen van herwonnen herinneringen pas in de jaren 80 begon ga je daar gewoon aan voorbij en blijf je gewoon verder lange posts plaatsen die niet verhelderend zijn.)

Gr

Gr
Faction Fictory

Berichtdoor alice » 05 okt 2008, 20:43

Faction Fictory schreef:
alice schreef:mijn emotionale betrokkenheid is momenteel

Wat zowel 1 en 2 betreft.

leg nu eens in enkele zinnen uit welke verbanden je ziet tussen welke fenomenen Alice.

(Als ik opmerk dat het niet klopt dat het fenomeen van herwonnen herinneringen pas in de jaren 80 begon ga je daar gewoon aan voorbij en blijf je gewoon verder lange posts plaatsen die niet verhelderend zijn.)

Gr

Gr

Een paar zinnen dat is niet eenvoudig , een paar dingen moet men weten erover, van ver lijkt het weinig met elkaar te zien te hebben .

Herwonnen herinneringen zijn wel iets nieuws van ongeveer de jaren 80 , het mag dan nog zijn dat freud iets een gelijkaardige naam gaf , maar de kenmerken van de "nieuwe" herwonnen herinneringen, zijn heel specifiek en wel degelijk iets "nieuws",
nooit eerder is van zoiets melding gemaakt en dat strookt met veel zaken die ermee samen gaan die ook in de jaren 80 ongeveer plots toenemen .dissiociatie , chronische vermoeidheid , veelvoudige persoonlijkheid , flash backs , lichamelijke pijnen, trauma (op volwassen leeftijd ) alien ontvoeringen enz
En de themas van de herinnerigen zijn : seksueel misbruik, iets later de aliens, satanisch ritueel misbruik , in 95 mindcontrol MKultra, momenteel wereldwijd trauma based mindcontrol experimten in kindertijd, als "globaal fenomeen" .

let even op de evolutie in tijd, en hou het patroon in het achterhoofd geleidelijk aan toevoegen van informatie" [b](dit is belangrijk , want een essentieel kenmerk van het geheel ) beschouw het als "hypothese " en kiijk stap voor stap of het met de feiten klopt bv de evolutie in tijd van herwonnen herinneringen , de themas die gelijdelijk veranderen, en de steeds grotere overlappingen tussen de deel verschijnselen van showalters "moderne ziekten"

het verband tussen 1 en 2 (als twee deelfenomenen van het geheel) 1 beide verschijnselen zijn aan het toenemen,,
2 beiden begonnen in de USA en zijn nu wereldwijd (idem voor de rest van hh ),3 Beiden hebben zelfde symptomen chronische vermoeidheid , fybromialgie , slaapstoornissen, enz ...(in detail op de vragenlijsten, zowel die van de therapeuten als die van de Ti's ..)
4 Beiden zelfde gemiddelde leeftijd van mensen die ze melden (rond de 40)

In beide groepen is er melding van "microgolven of radiogolven of iets dergelijks op afstand ) maar ze zijn elkaars "spiegelbeeld in feite :
De ti"s melden op de eerste plaats radiogolven, en bovendien dat het al hun hele leven bezig is zonder hun medeweten de jeugd trauma mensen melden op de eerste plaats herinneringen uit het verleden aan misbruik, maar eveneens radio golven of microgolven misbruik
beide groepen zijn echter onder trauma NU,

De Targeted individuals beweren door afstandstechnologie gemanipuleerd te worden , belangrijk is dat in 2000 de incidentie (dus aantal nieuwe gevallen ) PLOTS toeneemt , onafhankelijk van elkaar op elk continent , indien deze gegevens door een computer zouden worden verwerkt (die heeft geen "geloofsystemen of vooroordelen) dan zou de ananlyse luiden : op basis van statische gegevens die in epidemiologie worden gebruikt, : externe oorzaak .
naast dat dit zonder hun medeweten bezig is SINDS KINDERTIJD ....
beweren ze dat de technologie bij hen (helft van gevallen ongeveer) VALSE HERINNERINGEN KAN INPLANTEN
Ook hier gemiddelde leeftijd rond 40 en mensen voor het moment dat het begon "totaal normaal" ...., de meesten beweren dat ze het zelf nooit zouden geloven

(wat betreft de tweede groep met herinneringen) :
ik geloof niet dat mensen programmeren in kindertijd om op hun 40 "robots" te zijn op plots flash backs te krjgen en herinneringen, juist of mogelijk is, de mensen waren voor dit gebeurde totaal normaal !
ik geloof dat men hen NU programmeert , en op afstand ...met de technologie die ze (net als Ti's ) bescrijven als "radiogolven". want het gebeurt ook nu wat ze melden als het "herwinnen van herrineringen )
Randy Noblit bevestigde me dat sommigen denken nu ter worden bestuurd, anderen geloven vroeger te zijn geprogrammeerd om dat te geloven ...

Stel nu gewoon dat inderdaad wereldwijd experimenten op mensen bezig zijn, die om geheim te blijven gebruik maken van MISLEIDING ALS STRATEGIE .....Stel dat het om EEN EN ZELFDE SYSTEEM GAAT MET ZELFDE KENMERKEN EN ZELDE MOGELIJKHEDEN (verpakt als verschillende niet geralateerde zaken, en liefst nog zo absurd mogelijk)Op basis van onderzoek aliens , meldingen herwonnen herinneringen en meldingen Tis ...(met hun hele gekke verhaal van "organized stalking" )
INDIEN HET KLOPT DAT DIT EEN X_FACTOR ALS OORZAAK HEEFT DAN ZOU HET GEHEEL MOETEN IN STAAT ZIJN:
-"intelligent" te zijn eerst en vooral (anders is de schaal en zo onmogelijk)
- toegang te hebben tot het geheugen ..
- in staat te zijn virtuele realiteit op te wekken
- in staat zijn gedrag en beweging te sturen
- in staat zijn toegang te hebben tot alle electrocommunicatie
- in staat zijn dit alles te doen in interactie met elkaar als één systeem
- in staat zijn te worden op mensen ontwikkeld zonder dat ze zich ervan bewust zijn in het verleden ..... dus onzichbaar te zijn ....

Kijk eens nu heel even naar de resultaten van vragen lijst van Targeted individuals (effe doen, is heel verhelderend),
http://sites.google.com/site/remotemani ... ltsupdates

het vraagt naar symtomen , land, jaar dat het begon, hoe ze het ervaren, hoelang ze denken dat het bezig is voor het begon, of ze electronica problemen hadden en welke , wat ze denken van organized stalking dat er bijna altijd mee samengaat en VROEGER begint altijd dan de electonische symptomen (hou hier patroon toevoegen van informatie in stukjes over de tijd in het achterhoofd ), opleiding , geboortejaar ...( de rest van de conclusies over "helicopters, cia, wie het doet en zo, zijn conclusies van ti's , geen feiten )
strict op basis van het patroon (los van elk geloof of dit kan of niet, dus redeneer als een computeranalyze ), is het geheel niet verbazend samenhangend? Dit zich afvragen is het begin.
Laatst bijgewerkt door alice op 05 okt 2008, 21:07, in totaal 1 keer bewerkt.
alice

Berichtdoor alice » 05 okt 2008, 21:02

De Volledige informatie van groep twee (dit onderzoek is volledig los van mij en alles wat ik weet gebeurd door de verschillende therapeuten die ermee te maken hebben, en die pas hun internationaal congres hadden afgelopen september hier over
Het is "informatie" ik weet het , maar dat is de enige manier om te tonen dat ik het verschijnsel niet uitvind, noch het verband ermee ..
Voor alle duidelijkheid nog eens : volgens mij zijn de herinneringen vals, artificeel dus ...inderdaad dit verschijnsel is nieuw , merk ook op dat net als de getuigenisse over MKULTRA tijdens de presidentele hearings in 95 USA, er melding is van ernstige autoimuunstoornissen ...(bijna helft)Intussen is het fenomeen dus "globaal" (zie opnieuw het patroon :"toevoegen van informatie doorheen het tijdsverloop)

The Extreme Abuse Survey
final results are online with findings,
questionnaires and presentations for download as pdf-files. More than 750 pages of documentation
http://extreme-abuse-survey.net
MEDIA PACKET - Torture-based, Government-sponsored Mind Control
Experimentation on Children - Documentation that torture-based,
government-sponsored mind control (GMC) experimentation was conducted on children during the Cold War.
Data from two international surveys that give voice, visibility, and validation to survivors of these crimes against humanity....SURVEYS - EAS: Extreme Abuse Survey for Adult Survivors
(An International Online Survey for Adult Survivors of Extreme Abuse) January 1 - March 30, 2007 with 1471 respondents from 31 named countries. P-EAS:
Professional - Extreme Abuse Survey (An International Online Survey for
Therapists, Counselors, Clergy, and Other Persons Who Have Worked
Professionally with at Least One Adult Survivor of Extreme Abuse) April 1 -
June 30 2007 with 451 respondents from 20 named countries. Contact: Wanda
Karriker, PhD _sandime@twave.net_ (mailto:sandime@twave.net)
http://my.dmci.net/~casey/GovernmentSponsoredMindControlExperiments-MediaPacket.pdf
SHORT LINK: http://tinyurl.com/govmc
alice

Berichtdoor Blueflame » 05 okt 2008, 23:12

Alice,
probeer nu eens - al is het voor jezelf en niet voor mij - in een zin of 5 te vertellen op welk concreet punt(en) je aanstuurt, want dit stelt echt niets voor.

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor alice » 06 okt 2008, 05:24

Om het heel kort en bondig te zeggen, iets of iemand is aan het experimenteren op de mensheid, en het is zo goed gedaan, dat niemand het gelooft.
Het gaat om de grootste mensenrechten schendingen in de geschiedenis
(dit is geen conspiracy theorie, ik geloofde nooit in dat soort zaken, dit is veel erger ... )

De hoofdstrategie is misleiding, op grote schaal, net dat het zo zou klinken, dat het niet herkent en niet geloofd wordt, het moet zijn ontwikkeld tijdens te koude oorlog door "onbekend", en op mensen zonder dat ze zich ervan bewust waren.

Sinds 2000 worden massaal mensen hiervan op de hoogte gesteld, toch kunnen ze weinig of niks doen, slaapdeprivatie en uitputting, pijn en angst, en schaamte on gek te worden verklaard , 24 op 24 u precizie manipulatie ,weerhoudt velen van actie. het komt niet in de media (paar uitzonderingen daargelaten)Of misleiding doet hen geloven dat het iets "bovennatuurlijks" is , of aliens of de regering cia of de buren desnoods, die onzin overspoelt wel het internet, overinformatie is het gevolg.Iedereen krijgt een "stukje" infomatie , een beetje als het verhaal van de blinden en de olifant...en de olifant is groot ...al die postings ...

De mensen die ermee geconfronteerd worden, proberen hulp te krijgen of erkenning via mensenrechtenorganizaties en een internationaal onderzoek, maar de reactie is "geestelijk gestoord" zijn of dat het een individueel probleem is. Momenteel organizeren de slachtoffers zich op wereldschaal (de meest dapperen en zinnigen onder hen)
In de USA lopen verschillende rechtzaken die de regering ervan beschuldigen ...een enorme "destabilizatie" in feite van de hele samenleving.

Intussen is de technologie in staat alle electronische communicatie te controleren, en inderdaad het centrale zenuwstelsel van de mens. Het aantal mensen dat zich dit realiseert, is enorm en blijft snel stijgen ....
Wie het niet kent, kan het zich totaal niet voorstellen, en herkent het totaal niet. De aliens, is hier een onderdeel van.

Het is zoiets als wakker worden in de matrix , en het is allesbehalve aangenaam, zwaar traumatiserend, en het gebeurt echt ...
ik gok op artificele intelligentie, nano technologie, zoiets ?

Het verklaart dat John Mack (de Harvard psychiater die aliens ondezocht) voor een mysterie stond met het fenomeen, dat er in de jaren 80 herwonnen herinneringen ontstonden, de bitterheid van het debat, de haatmail die Elaine showalter kreeg (na boek over "moderne ziekten) , de traumatische fysieke reacties van alienontvoerden, chronische vermoeidheid, een hoop paranormale verschijnselen en bijgeloof, het is zo afschuwelijk goed gedaan.....

Ik weet wel hoe het "klinkt" , en toch ...,
ik heb geen woorden meer ....probeer het te bezien van dichterbij ...
overweeg dat indien dit waar is , wat de implicaties zijn ...
men houdt het zo ver mogelijk van politiek universiteiten en media ....wie gaat nu op niburu naar historische mensenrechtenschendingen zoeken? geen kat ...

Een onderzoek door iemand met een scherp verstand zoals John Mack bv , zou duidelijk maken dat er iets niet klopt ...
En iets heel serieus...iets niet klopt ....dit is wereldwijd ...ook statistisch zou het ook blijken, het wordt niet opgenomen in statiestiek , het lijkt om veel verschillende zaken te gaan...vermengt zich met verschillende zaken, de DSM is zelfs aangepast eraan.....(DID MPD jaren 80 bv)

Scherp verstand gezocht , dringend ....
Groeten Monika
alice

Berichtdoor Faction Fictory » 06 okt 2008, 08:28

Over wie heb je het?
Wie zijn 'ze'?
Wat is hun doel?
Waarom steken ze er zo veel energie in?

In de jaren 50 waren er inderdaad enkele CIA pipo's die dachten dat ze menselijk gedrag konden sturen via chemie etc, ook dat is een tijdje een populair thema geweest in films en zo. Er schijnt toen zelfs een redelijk groot budget voor uitgetrokken te zijn. Maar het was uiteraard weggegooid geld.

Psychische en medische diagnoses worden om verschillende redenen soms populair. Hysterie,MPD,rugpijn,CVS,ADHD... Daar zijn telkens goede verklaringen voor, ook al worden die uiteraard vaak niet in dank afgenomen.

Hoe men het centrale zenuwstelsel op grote schaal zou kunnen controleren lijkt me niet voor de hand liggen ;-) ik heb vaak al de hele dag werk met het mijne alleen.

Gr
Faction Fictory

Berichtdoor alice » 09 okt 2008, 08:21

hoi ge vraagt waarom, dat kan ik alleen gokken uit wat het doet, veroorzaakt een hoop chaos , en op grote schaal en snelgroeide groep mensen die chronisch moe zijn en niet kunnen gaan werken enz
ook kweekt het hoop watrouwen , essentieel is de MISLEIDING
een voorbeeld van een heetl triest incident Rupert sheldrake is door één van slachtoffers beschuldigt (onterecht natuurlijk) de dader van zijn mindcontrol te zijn , dit is maar klein voorbeeld , de man was jong rond 20 en japanees en sinds 2004 slachtoffer , maar de indruk die het maakt is natuurlijk idioot, meest victims zitten thuis te mail , proberen doen of het niet gebeurt , maar dat is nie simpel hangt ervan af hoe goed ze beseffen wat er gebeud, en op welke schaal en of ze daarvan wakker liggen of geloven dat het geesten zijn bv kan ook :)
http://www.amateurscientist.org/2008/09 ... tered.html
Biologist-turned-parapsychologist Rupert Sheldrake was stabbed in the leg earlier this year by Kazuki Hirano, a Japanese day laborer who had been stalking Sheldrake after believing he was the victim of mind control experiments. Hirano is being held in California while he undergoes psychological evaluation. While doctors so far have determined he’s not technically psychotic or schizophrenic, Hirano apparently believes that he was initiated into secret mind control experiments conducted by Sheldrake on London’s homeless population on behalf of the government.

typisch het soort conclusies dat victims trekken tja in dit geval brute pech natuurlijk

Een iets grappiger voorbeeld is dit verhaal een paar maand terug
een man spande een rechtzaak in tegen verschillende firmas waaronder google :wink: , typisch weer natuurlijk , dat zijn hersenen met mindcontrol bestookt werden en beschreef het als een brain computer link wat wel dicht bij de waarheid komt , in de canadese daili news verscheen en artikel hierover en duidelijk als grappige anekdote hoe zot de wereld wel is , maar de reacties verbaarzden de verslagever , hier een stukje ervan, overtuigd was hij niet meteen natuurlijk, wel verbaasd :)

Paul Walton, The Daily News
Published: Tuesday, August 12, 2008
Not so long ago we ran a story about a man suing various parties for $2 billion that stirred up controversy for exposing to ridicule someone who may have some mental health issues. Like anyone else our judgment is not perfect. That issue aside, I have had some very interesting responses to that article from people around the globe also claiming to be victims of the same type of invasive computer technology.
The most recent message came on Monday from a woman who thought it was me launching the suit.
"Hi Paul, my name is Denise and I live in N.Y.C with many TI's who is concern about you (sic) and would want to support your case when you need a testimony. I will try to call you to discuss this important matter."
And there was an e-mail from Diana, in San Diego.
"I just read your news story about a lawsuit that was filed about computer/brain interface. I have also filed a federal lawsuit, alleging much of the same, against several parties . . . . Would you be willing to write an article about my case?"
Monica in Belgium: "Thank you for your possible help on this, please give it the attention it deserves, this problem is of historical importance, and was kept secret and silent for many decades, that is why its done so well and the technology is so far developed meanwhile."
From Japan: "It is nice to know this article. I have the same experience in Nanaimo and I came back to live in Japan. I would like to contact to this person who is going to sue them."
John in Australia: "Please find below more evidence of TORTURE AND ABUSE using 'BRAIN COMPUTER INTERFACE' as in your article."
James in Kansas: "We have a motion much like yours going on and here are the devices that are being used against you right now they are attached."
Karen, from Athens, Greece, mailed me a brief claiming that functional Magnetic Resonance Imaging is used to build a "biological file" to manipulate people.
There has been enough to convince me this is genuine and not some hoax. As well I've had two phone messages, one from Cincinnati and the other from Connecticut.
There are two possible ways to look at this. One is that these people are right about some sort of mind control being achieved through computer technology.
But I'm going to fall back on Carl Jung. Though no expert in the ideas of Jung, he theorized how the collective unconscious may interpret the meaning of fast-moving technology in new symbols.
Just a theory. All I know for sure is that I didn't expect this reaction.

Misleiding en halfwaarheden is de strategie , veronderstel dat inderdaad de recovered memories vals zijn door coputertechnologie ingebracht , wat dan de gevolgen al geweest zijn ? lanzame veranderingen over een lage periode die merken wij niet echt, en zeker niet als het ding zich als allerlei verschillende en volledig absurde zaken voordoet ?
Heel treffend gezegd hier door Karla turner die in 96 overleed aan kanker
over Karla Turner A former college instructor who held a doctorate in Old English Studies from the University of North Texas, Turner had authored three books on the abduction phenomenon, *Into the Fringe (1992), *Taken (1994), *Masquerade of Angels (1994). Two traits, characterized alien behavior above all: deceitfulness and cruelty. (During encounters, they control our perceptions. They can implant false memories. From childhood, they manipulate us physically, spiritually, and sexually. * They create virtual reality scenarios that are absolutely real to the abductees. ) , haar website in memorial budeldt zowat alle abductions onderzoekers wereldwijd , vol "half waarheden ( het moet onozel klinken , ) toch opnieuw zelfde symtomen en ervaring, in detail. http://www.karlaturner.org/
http://www.karlaturner.org/articles/Joh ... ulogy.html
"Turner cited many cases pointing to a psychic technology that enabled the aliens to make us see whatever they wanted us to see. They could create virtual reality scenarios at will, she was certain. The abductees took home from their abduction experiences as memories whatever the aliens wanted them to remember. Even what was revived under hypnosis might only be a screen memory."

wat een "toevalligheden toch , trouwens, wetenschappelijk gezien, is een theorie juist zolang ze niet door de feiten weerlegd wordt , nu je zou kunnen zeggen dat dingen als god niet weerlegbaar zijn en dat is juist, maar het fundamentele verschil met dit is dat dit NIEUW IS en dat voor veel van die dingen geen verklaring is terwijl gerenomeerde wetendscappers bv John Mack zeggen voor een mysterie te staan, het feneomeen als geheel zit vol met mysteries en groeit snel vanaf 1980 daarover vond ik net nog een socio study maar die post ik morgen wel , en feit is ook dat indien een hoop dingen niet te verklaren zijn door wat we kennen , het stilaan juister zou kunnen zijn dat wat we kennen als verklaring niet meer voldoet , indien een x factor de contraveses rond memories oplost als hypothese, zou het dik juist kunnen zijn dat de hypothese klopt , toen copernicus vertelde dat de aarde rond de zon draaide , en al had die zelfs een wetenschappelijke methode om dat te bewijzen , toch geloofde de mensheid daarom niet meteen met alle gevolgen vandien, tja zoiets is het dus
het is zichbaar in statistiek ! duidelijk zelfs , wie zoekt die vindt , phas lyme desease en morgelons bv en terloops nog eens de symptomen van herwonnen herinneringen zogezegd aan trauma based mindcontrol op kinderen waarvan ik beweer NU te worden ingeplant door precies de technologie die ze zelf ook melden.,van daar dat ik niet in herwinnen van herinneringe geloof, maar fantasie kan de symtomen niet verklaren, dus zit de "wetenschap wel met een probleem inmiddels , juist he? :shock:
Recapituleren / Wanda Karriker, PhD
de extreem abuse survey uit 2007 (ziektes en greep uit symtomen) (halfwaarheden",,puzzel ) afstandstechnology melding en slaapdeprivatie '(Sleep deprivation 79% 36% ) ( hoofd symptoom ook bij targeted individuals ) en de ziektes zo typisch altijd in ALLE recovered memories (waarom.?)
Torture-based, Government-sponsored Mind Control experimentation was conducted on children during the Cold War. (volgens mij dus NU ingeplant toch tijdens coldwar zonder te weten niet door wie ze zich herinneren de memories zijn vals ) het gaat trouwens om volwassenen
Data from two international surveys that give voice, visibility, and validation to survivors of these crimes against humanity SURVEYS - Extreme Abuse Survey for Adult Survivors (An International Online Survey for Adult Survivors of Extreme Abuse) January 1 - March 30, 2007 with 1471 respondents from 31 named countries. P-EAS: Professional - Extreme Abuse Survey (An International Online Survey for Therapists, Counselors, Clergy, and Other Persons Who Have Worked
Professionally with at Least One Adult Survivor of Extreme Abuse) April 1 - June 30 2007 with 451 respondents from 20 named countries. Wanda Karriker, PhD
Microwave abuse12% 04%
Sleep deprivation 79% 36%
Auto-immune disorders 48%
Sleep problems 93% 75%
Migraine headaches 66% 38%
Fibromyalgia 31% 18%
Posttraumatic stress disorder 93% 70%
Unusual fears 90% 67%

Laat het eens bezinken :wink:
alice

Berichtdoor Piet5 » 10 okt 2008, 09:02

Prof. Kahn in Utrecht is een wetenschappelijk onderzoek gestart naar het "horen van stemmen in je hoofd" en daarvoor krijgen de deelnemers een vragenlijst met o.a. vragen over verkrachting, kindermishandeling e.d., welk laatste fenomeen hoort bij de "herwonnen herinneringen" in iemands hoofd als het daar "nog rondspookt."
Wees wijs op je levensreis
Piet5

Berichtdoor alice » 10 okt 2008, 16:40

Piet5 schreef:Prof. Kahn in Utrecht is een wetenschappelijk onderzoek gestart naar het "horen van stemmen in je hoofd" en daarvoor krijgen de deelnemers een vragenlijst met o.a. vragen over verkrachting, kindermishandeling e.d., welk laatste fenomeen hoort bij de "herwonnen herinneringen" in iemands hoofd als het daar "nog rondspookt."

Dank Je wel voor de tip , ik zal hem een mailtje sturen, wie weet kan hij iets vertellen of doen dat meer licht in de duisternis brengt . :wink:
Over stemmen horen dit / de meeste mensen associeren het met schizofrenie of psychose , maar weiigen weten dat het vooral voorkomt bij ....disociatieve indentitteits stroornis
Dit zijn de cijfers :
psychiatric categories of patients that hear voices; schizophrenia > (around 50 percent); affective psychosis (around 25 percent) and > dissociative disorders (AROUND 80 PROCENT ) (Honig et al., 1998).
Groetjes Monika

ps even recapituleren DID (dissociative disorders) is NIEUW en wordt geacocieerd met HERWONNEN HERINNERINGEN daarvolgt natuurlijk uit dat bij [u]het "nieuwe" fenomeen dat ik probeer in kaart te brengen ook het "stemmen horen" behoort net als herwonnen herinneringen...[/u]

There were 200 reported cases of MPD from 1880 to 1979, and 20,000 from 1980 to 1990 Joan Acocella reports that 40,000 cases were diagnosed from 1985 to 1995. The majority of diagnoses are made in North America, particularly the United States, and in English-speaking countries more generally with reports recently emerging from other countries (!!!) The DSM does not provide an estimate, and suggests different explanations for the sharp rise in incidence of DID.
ritual abuse (SRA) refers to reports of physical and sexual abuse of individuals, generally children or adults reporting on memories of childhood abuse, in the context of Satanic rituals. Allegations of SRA first appeared in the early 1980s, arising mainly in the United States and United Kingdom and to a lesser extent other parts of the world
The definitions and extent of SRA are controversial as the reports of it are based mostly on testimonials and recovered memories, SRA has been linked to dissociative identity disorder (DID, also referred to as multiple personality disorder),[91] with approximately 20% of DID patients also alleging cult abuse. Many DID patients report memories that they allege are forms of ritual abuse though most are undocumented A survey investigating 12,000 cases of alleged SRA found that most were diagnosed with DID as well as posttraumatic stress disorder

Een sociologische studie die ik recent vond over de beide groepen alienontvoerden en mensen die zich herinneren slachtoffer te zijn van kindermisbruik gelinkt aan satanisch ritueel misbruik.wat daar vooral uit blijkt is dat deze groepen (en andere zogenaamde new age groepen) [b]AMPER ZIJN ONDERZOCHT doordat het debat toegespitst is keer op keer of het nu waar wat gebeurd is of niet , gaan het objectieve onderzoek errond in de mist de [b]vraag niet is of herwonnen herinnerigen waar of vals zijn , MAAR WAT ZE ZIJN EN VANWAAR ZE KOMEN en iedereen heeft hier al heel veel polemiek zitten brouwen, op alle mogelijke manieren proberen mij duidelijk te maken dat ik onzin vertel en om die reden [u]zelfs dat de PURE FEITEN in dat verband proberen ontkennen , oa dat dit fenomeen nieuw is terwijl dat is gewoon een feit enz en het dieptrieste gevolg is dat niemand er over ECHT heeft nagedacht, een beetje zoals met het giftige debat rond herwonnen herinneringen.[/u]Enkele stukjes uit het sociologisch onderzoek .
www.baylor.edu/content/services/document.php?id=18953
Studie Christopher D. Bader Associate Professor Sociology of Religion Criminology Burleson 318B (254) 710-6238 Christopher_Bader@baylor.edu
Education Ph.D., University of Washington (2002)
•M.A., Bowling Green State University (1995)
•B.A., The Evergreen State College (1991)

OVER DE LINK MET DID (ander woord is MPD of veelvoudige persoonlijkheid )

As discussed above, there has been significant overlap between the increasing popularity of multiple personality disorder (now referred to as dissociative identity disorder) as a diagnosis and claims of ritual abuse (see, e.g., Brown 1986; Fraser 1990; Friesen 1991; Hector 1991; Ryder 1992). [i]The survey of ritual-abuse survivors indicates that MPD is a part of the survivor experience. Eighty-six percent of survivors reported that they have multiple personalities and the mean number of personalities reported was 100 (median = 50). Consistent with earlier surveys of ritual-abuse survivors, most (87.5 percent) were not aware of the ritual abuse, or of their numerous personalities, until they began therapy. Survivors reported many different reasons for entering therapy in the first place, such as bulimia and other eating disorders, marital problems, depression, and nightmares

THE CHALLENGES OF SURVEYING UFO ABDUCTEES AND RITUAL-ABUSE SURVIVORS
Since most of the available data regarding UFO abductees and ritual-abuse survivors centers around the types of experiences/abuse reported and the recognition of the abuse, this article provides data from surveys of members of both movements. Both groups proved very challenging to survey.
A common theme in the therapeutic literature about ritual abuse is the constant danger posed by the Satanic cults that survivors have escaped.
For example, Ryder (1992) reports that Satanic cults will use "triggers" to lure the survivor back into the cult, or may try to kill the survivor should his or her memories threaten the group. Thus, survivors and their therapists displayed considerable reticence about letting a stranger
What has been lacking in research on both movements is sociological information on the "clients" themselves. Although sociological theorywould provide hypotheses on the demographic characteristics ofUFOabductees and ritual-abuse survivors, in fact, we knowrelatively little about members of either movement. Indeed, the study of so-called new age movements suffers from a dearth of basic demographic data
[/i]
alice

Berichtdoor willem_betz » 10 okt 2008, 21:33

Alice,
je maakt er toch wel een troebel soepje van. Wat wil je nu aantonen, dat die mensen die Satanisch misbruikt zijn, of door aliens ontvoerd, gewoon lijden aan een psychiatrische aandoening, of dat het echt gebeurd zou zijn?
Tracht eens een heldere stelling te formuleren, want nu blaas je koud en warm tegelijk en dat komt nogal lauw over.
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Heeck » 10 okt 2008, 22:32

Alice blaast zo hard dat de soep uit haar lepel spat.
r.
Begrip is een waan met een warm gevoel, dus MIJDT SPIJT.
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor alice » 11 okt 2008, 10:13

willem_betz schreef:Alice,
je maakt er toch wel een troebel soepje van. Wat wil je nu aantonen, dat die mensen die Satanisch misbruikt zijn, of door aliens ontvoerd, gewoon lijden aan een psychiatrische aandoening, of dat het echt gebeurd zou zijn?
Tracht eens een heldere stelling te formuleren, want nu blaas je koud en warm tegelijk en dat komt nogal lauw over.

niks te warm of koud , ge snapt het niet :wink:
ZE ZIJN OP AFSTAND INGEBRACHT !
dus niet echt gebeurd , maar niet ingebeeld!

BEWIJS dat de technologie in gebruik is en nu !)
ZOU HEEL SIMPEL ZIJN MET STATISTIEK
BV DEZE VRAAG !

Analyzing the answers on stalking, confirmation that the problem they describe is one and the same, and the rapports hardly can be coincidental. first of all 90 percent know the problem because has on opiniion on it (vraag 2 ), (too much to be coincidence but next even better )

the stalking to start BEFORE the electronic sensations, is a very specific pattern related to this, precisely the relation between the before and the after anwer ;
Before becoming aware of the Electronic Sensations.: 60.76%
At the same moment as the electronic sensations: 21.52%
After the electronic sensations: 10.13%

in case this repeats in other samples ,
IT IS A PROOF THE PROBLEM IS THE SAME AND NOT IMAGINED

ALSO IT SHOWS THAT Organized stalking IS FOLLOWED BY Electronic Harasment SO ITS PART OF THE SAME THING and for all victims !

In the Survey for remotely targeted individuals questions about organized stalking,
11. Do you experience so called "organized" stalking?
Responses Percent
Yes: 80.85%
No: 19.15%
Additional Comments: 34.04%
Total Responded to this question: 94.95%
Total who skipped this question: 5.05%

12. Your personal opinion about organized stalking
Responses Percent
People are manipulated and influenced remotely without that they know about the technology. 12.36% (DID IS HET JUISTE ANTWOORD )
People and groups actively participate in the harassment and aware of the technology being in use. 21.35%
Some people around me are "organized" to stalk me, possibly paid to do so.: 14.61%
Both cases are possible, some people are manipulated, some consciously aware and involved: 51.69%
Total Responded to this question: 89.9%
Total who skipped this question: 10.1%

13. IN CASE YOU DO experience organized stalking did it start for you :
Responses Percent
Before becoming aware of the Electronic Sensations.: 60.76%
At the same moment as the electronic sensations: 21.52%
After the electronic sensations: 10.13%
I never experienced any electronic sensations that I know: 7.59%
Total Responded to this question: 79.8%
Total who skipped this question: 20.2%

The people who answered the survey do not know either in most cases and are from all around the world, in this specific survey the majority is from USA and UK + lesser extend Europe, the results could be confirmed by spreading the survey in other parts of the world translated, the Chinese survey did not ask this question on this way (pity this is not the case) but does confirm the rest of the results, like symptoms and year it started, THe specific pattern of the stalking to start BEFORE the electronic sensations, is a very specific pattern related to this, and if this would repeat in a different sample of targets, coincidence could be excluded completely i suppose.
Laatst bijgewerkt door alice op 11 okt 2008, 10:43, in totaal 1 keer bewerkt.
alice

Berichtdoor Faction Fictory » 11 okt 2008, 10:21

alice schreef:

Da's duidelijker taal, nu kunnen we verder en kun je die lijstjes achterwege laten.

Wie, waarom en hoe?

Gr
Faction Fictory

Berichtdoor alice » 11 okt 2008, 10:23

Heeck schreef:Alice blaast zo hard dat de soep uit haar lepel spat.
r.

JUIST JA :lol:
The most interesting in what I am trying to explain is the rapports about manipulation of memory and the fact that half of the complaining REMOTELY MANIPULATED victims say the technology can insert screen memories or false memories remotely ….
Manipulation of Memory (screen memories, false memories): 43.16% and Manipulation of Memory (forgetting/remembering/): 72.63%
In the Belgium survey The Chinese survey where about half of respondents are of Chinese origin, shows a very similar result, forgetting and remembering in one same question together with screen memories + FROM CHINEES SURVEY MEMORY TAMPERING Manipulation of Memory (forgetting/remembering/screen memories) 70.73% survey result from china from over 100 targets

Please look at the precise formulation Very precisely the sentence Mary maintains her tormentors applied strong doses of electricity to her right hand to prevent her from writing about the horrific experiences
This sentence raises an obvious question: How can her tormenter be tormenting her at the moment she writes her experience she can remembers only after recovering the memories of it, while the abuse she is testifies about on the hearings has taken place in childhood and the abuser she identifies is already dear for many year? It looks as if this description is about a currently ongoing torment. The most logical explanation to explain this is that her torment is a remote one……And this is what I did believe to be that way since I am confronted with the remote technology targets, of course I should present convincing arguments for that statement. Not just this one detail points to a remote psychic technology, being the real and hidden cause of all this, But in the first place that introducing the remote technology would lead to a surprising picture in which all of those experiences would coexist as one single and perfectly coherent reality.

ZIN KOMT UIT GETUIGENIS 1995
HERINNERINGEN VALS ! OP AFSTAND INGEBRACHT !

testimony made on March 15, 1995, in Washington, D.C., before the President's Committee on Radiation. New Orleans therapist Valerie Wolf introduced two of her patients who had uncovered memories of being part of extensive CIA brainwashing programs as young children (in one case, starting at age seven). Their brainwashing included torture, rape, electroshock, powerful drugs, hypnosis and death threats. According to their testimony, the CIA then induced amnesia to prevent their recalling these terrifying sessions Both Wolf and her patients stated that they recovered the memories of this CIA program without regression or hypnosis techniques. In other words, these patients spontaneously discovered this information about themselves and their pasts.
"She remembers leafing through the volume in her kitchen later that day and seeing a photo of Ewen Cameron. A wave of fear and nausea washed over her. She became hysterical. "I felt I was going to die." The picture, she says, triggered a flood of memories and she now believes that Cameron - the visiting man from Montreal, as she calls him - was among her tormentors" "Mary maintains her tormentors applied strong doses of electricity to her right hand to prevent her from writing about the horrific experiences She says it was both physically and mentally painful, as the memories returned,"
Valerie "What was startlingly was that therapists reported many of these clients were also physically ill with auto-immune problems, thyroid problems, multiple sclerosis, and other muscle and connective tissue diseases as well as mysterious ailments for which a diagnosis cannot be found. While somatization disorder is commonly found in these clients,( many of the clients who have been involved in the human experimentation with the government have multiple medically-documented physical ailments, and I was really shocked today to hear one of the speakers talk about the cysts and the teeth breaking off, because I have a client that that's happening to. http://www.raven1.net/hradexco.htm#VALWOLF
Laatst bijgewerkt door alice op 11 okt 2008, 10:45, in totaal 2 keer bewerkt.
alice

Berichtdoor Piet5 » 11 okt 2008, 10:30

"Dat er zaken van buiten ingebracht zijn" wordt onderzocht in het AZU, het Academisch Ziekenhuis Utrecht.
Op de vragenlijst wordt gevraagd naar ingebracht metaal, pacemaker, platen en pennen bij beenfracturen, piercings i.v.m. de MRI-scan van de hersenen, want metaal is gevaarlijk bij MRI.
Naar ingebrachte herinneringen aan sexueel misbruik, mishandeling, in welke context dan ook, wordt psychologisch gevraagd, want daarmee gepaard gaande intimidaties kunnen leiden tot PTSS, Post Traumatisch Stress Syndroom.
Wat "plaaggeesten" in de hersenen betreft probeert men de oorsprong daarvan op te sporen.
Dat er te onderzoeken mensen zijn die geloven dat ze in hun hersenen door plaaggeesten vanuit ufo's worden 'gestalkt' komt voor, maar dat bewijst toch niets over die ufo's zelf?
Piet5

Berichtdoor willem_betz » 11 okt 2008, 10:35

In the Belgium survey The Chinese survey where about half of respondents are of Chinese origin, shows a very similar result, forgetting and remembering in one same question together with screen memories + FROM CHINEES SURVEY MEMORY TAMPERING Manipulation of Memory (forgetting/remembering/screen memories) 70.73% survey result from china from over 100 targets

Begrijp ik goed dat er in België een enquête werd gedaan. Waar, door wie, hoe terug te vinden?
Is er iets verloren gegaan in jouw copy-paste of is het echt zo dat de helft van de responders in de Belgische enquête van Chinese origine waren? Dat zou wel erg speciaal zijn. :roll:
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor alice » 11 okt 2008, 10:36

Faction Fictory schreef:
alice schreef:

Da's duidelijker taal, nu kunnen we verder en kun je die lijstjes achterwege laten.

Wie, waarom en hoe?

Gr

Ik Hou ook nie echt van lijstjes
maar VERGELIJK 1995 SYMPTOMEN BOVEN BIJ MARY DIE HERINNERINGEN HERWINT AAN CIA BRAINWASH EXPERIENMENTEN EN TERWIJL ZE DIE IN 1995 OPSCHRIJFT ELECTRIEK VOELT DIE HAAR BELET TE SCHRIJVEN MAAR IN 1995 EN NIET IN DE 60 TIES (contradictie en kan dus niet )

MET SYMPTOMEN 12 JAAR LATER WAAR PLOTS HET FENOMEEN GLOBAAR IS MET 2700 RESPONDENTEN WERELDWIJD !!!!!
EN DIE HEBBEN ZELFDE SYMPTOMEN MAAR OOK ZELFDE IMUUNSTOORNISSEN EN ZO LEG UIT !
KAN DAT EEN ANDERE VERKLARING HEBBEN ,?
MOEILIJK HE ? OOK DE TOENAME IS ENORM
NET ALS IN DE OP AFSTAND TARGETED INDIVIDUALS SINDS 2000 ELK JAAR ENORME TOENAME

DE BOODSCHAP IS DUBBEL : tis inderdaad uit de koude oorlog , maar ....
.OP AFSTAND AL HEEL HUN (ons ) LEVEN :idea:

IS HET NU DUIDELIJK ?? ALLEE HIER DE SYMPTOMEN NU VAN HERWONNEN HERINERINGEN MINDCONTROL GLOBAAL ZUCHT
12 years later 2007

Torture-based, Government-sponsored Mind Control experimentation was conducted on children during the Cold War. Data from two international of survivors of these crimes against humanity SURVEYS - Extreme Abuse Survey for Adult Survivors January 1 - March 30, 2007 with 1471 respondents from 31 named countries. P-EAS: Professional - Extreme Abuse April 1 - June 30 2007 with 451 respondents from 20 named countries. Wanda Karriker, PhD A part of the reported symptoms
Microwave abuse12% 04%
Sleep deprivation 79% 36%
Auto-immune disorders 48%
Sleep problems 93% 75%
Migraine headaches 66% 38%
Fibromyalgia 31% 18%
Posttraumatic stress disorder 93% 70%
Unusual fears 90% 67%

MIJN COMMENT ERBIJ DIE IK IEMAND STUURDE
This survey results I compared it with the multiple testimonies online based on recovered memories of CIA brainwash experiments from the 60ties in Washington March 15, 1995, in Washington, D.C., before the President's Committee on Radiation both the survey 2007 as the testimonies from 1995 have many things in common.
The technology reported as microwaves ect suggests more directly remote technology abuse, than the description only of the experience as Mary 95. Unusual fears were described by Mary in 95, again at the same moment she starts to recover memories she considers to be childhood memories
The upcoming memories seem to go together with the rest of the symptoms.
The Auto immune disorders are a physical problems one would not expect normally to be related to child abuse experiences but are mentioned in both 95 testimonies as in the 2007 EAS, Same is for Fibromyalgia and the headaches.
The list in both case is partial there is much more data in the EAS and about 95 and Mary i mention only what I found on this especially the description of the electricity I wanted to mention.
The trauma is same in both 95 en EAS 2007 and coming up at the moment the abuse is remembered, and not as one would expect just after the abuse occurred but this debate is directly related to the false recovered memory controversy that i will leave for another time now. The similarity between the 95 description and the EAS is clear I find
alice

Berichtdoor Piet5 » 11 okt 2008, 10:46

Bedankt voor de informatie van iemand vanuit de CIA-brainwash in zijn bovenkamer. Een moeder vroeg mij eens om hulp omdat haar zoon ook door de CIA gebrainwashed werd en daar zo gek van werd dat hij ermee iedereen tot last was, behalve zichzelf. De hele wereld was gek, behalve hij, want hij bewees dat door allerlei CIA-gegevens van internet op zichzelf toe te passen.
Piet5

Berichtdoor alice » 11 okt 2008, 11:06

Piet5 schreef:"Dat er zaken van buiten ingebracht zijn" wordt onderzocht in het AZU, het Academisch Ziekenhuis Utrecht.
Op de vragenlijst wordt gevraagd naar ingebracht metaal, pacemaker, platen en pennen bij beenfracturen, piercings i.v.m. de MRI-scan van de hersenen, want metaal is gevaarlijk bij MRI.
Naar ingebrachte herinneringen aan sexueel misbruik, mishandeling, in welke context dan ook, wordt psychologisch gevraagd, want daarmee gepaard gaande intimidaties kunnen leiden tot PTSS, Post Traumatisch Stress Syndroom.
Wat "plaaggeesten" in de hersenen betreft probeert men de oorsprong daarvan op te sporen.
Dat er te onderzoeken mensen zijn die geloven dat ze in hun hersenen door plaaggeesten vanuit ufo's worden 'gestalkt' komt voor, maar dat bewijst toch niets over die ufo's zelf?

bewijst inderdaad niets over ufos , wel over ingebrachte herinneringen ...
de ufos is één van de duizend gezichten , CAMOUFLAGE !

SUSAM CLANSY merkt de gelijkenis met de alienontvoerden
en de mensen die klagen over manipulatie wapens op afstand
of Tageted individuals , maar denkt dat het "toeval is " , ze vergist zich !

Mind Games in de Washington Post Januari 2007.
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/co ... 99_pf.html

In her book, Abducted, Harvard psychologist Susan Clancy examines a group that has striking parallels to the TIs: people who believe they've been kidnapped by aliens. [b]The similarities are often uncanny: Would-be abductees describe strange pains, and feelings of being watched or targeted. And although the alleged abductees don't generally have auditory hallucinations, they do sometimes believe that their thoughts are controlled by aliens, or that they've been implanted with advanced technology ] stimulation to their sexual organs (as the TIs describe) or feelings of paranoia.[/b].(On the online forum, some TIs posted vociferous objections to the parallel, concerned that the public finds UFOs even weirder than mind control. "It will keep us all marginalized and discredited," one griped.)

trauma symtomen maar kan ze op harvard nie verklaren dus zijn ze "ingebeeld" tja ...(het zijn ook geen aliens)
http://www.hno.harvard.edu/gazette/2003 ... alien.html
Abductees showed surprisingly strong physiological reactions to the tapes of their alien encounters. Their reactions were as great or greater than those of individuals who cannot shake memories of combat, sexual abuse, and other punishing events.
nog ééntje van zelfde kamp nonbelievers harvard : de electriciteit
ze zien geen relevantie in het zoeken naar verbanden met ziektes (komt niet op bij hen , waarom zou het ? ) . Electric sensations zing through their bodies, which may rise up in levitation. McNally, and their colleagues made some tantalizing discoveries. Measurements of sweating, heart rate, and brain waves showed that those claiming to be abductees show the same symptoms of post-traumatic stress syndrome as combat veterans

HOE KOMEN DIE SYMTOMEN OOK DAAR ?
het kamp van de kenners weet WEL dat er verbanden zijn
http://www.maar.us/alien_agenda.html
Out of this group, another majority are experiencing massive trauma in conjunction with their abductions-- anything from being mind controlled with disaster images that are being forced into their minds by artificial meansMany female abductees are reporting, autoimmune disorders like Fibromyalgia or Chronic Fatigue Syndrome as well as a sudden onset of female urinary tract infections and a host of female problems which eventually lead in some cases to hysterectomy.
"Turner cited many cases pointing to a psychic technology
Two traits, characterized alien behaviour above all: deceitfulness and cruelty. (During encounters, they control our perceptions. They can implant false memories. From childhood, they manipulate us physically, spiritually, and sexually. They create virtual reality scenarios that are absolutely real to the abductees. )
http://www.karlaturner.org/
Karla Turner A former college instructor who held a doctorate in Old English Studies from the University of North Texas, Turner had authored three books on the abduction phenomenon, *Into the Fringe (1992), *Taken (1994), *Masquerade of Angels (1994).

IK HOOP DAT IEDEREEN NU SNAPT DAT DIT OVER HERWONNEN HERINNERINGEN GAAT DIE ONTSTAAN ZIJN IN DE JAREN TACHTIG OMDAT DE TECHNOLOGY VER GENOEG STOND OM ZE OP AFSTAND ALS EXPERIMENT IN TE BRENGEN , INDIEN DAT NOG NIET DUIDELIJK IS , LAAT DAN MAAR WETEN :wink: :idea: :?:
alice

Berichtdoor Faction Fictory » 11 okt 2008, 11:10

Alice,
Hou je ook rekening met het meest ongeloofwaardige?

Dat je je wel eens zou kunnen vergissen?

;-)
Faction Fictory

Berichtdoor alice » 11 okt 2008, 11:25

willem_betz schreef:

Begrijp ik goed dat er in België een enquête werd gedaan. Waar, door wie, hoe terug te vinden?
Is er iets verloren gegaan in jouw copy-paste of is het echt zo dat de helft van de responders in de Belgische enquête van Chinese origine waren? Dat zou wel erg speciaal zijn. :roll:

HIER IS ZE 99 RESPONDEN (lloôpt nog )
bij wie eventueel opkomt dat dit gebeurt , (en dat is zo ) we kunnen hulp gebruiken, ondezoek , pers, mensenrechtenorganizaties, parlemaintaire commisie alles welkom, tis de moeite toch om over te denken
IK HERHAAL HET GAAT OM HISTORISCHE MISDADEN TEGEN DE MENSHEID , terzijde maar voor bij dat moest doordringen, :roll:

Ask, Analyze, Improve
Survey Creation, Deployment, & Analysis Tools for Businesses
Survey: MINDCONTROL ELECTRONIC HARASSEMENT DEW-Abuse SURVEY WORLD
Deploy Date: 09/06/2008
Total Responses: 99
Completes: 99
Partials: 0

1. What is the year you FIRST REALIZED and were FULLY AWARE that you were under attack with remote
manipulation weapons (directed energy - mindcontrol)?
Responses Percent
Before 1980: 2 2.08%
1980: 0 0%
1981: 0 0%
1982: 1 1.04%
1983: 0 0%
1984: 0 0%
1985: 1 1.04%
1986: 2 2.08%
1987: 0 0%
1988: 0 0%
1989: 0 0%
1990: 1 1.04%
1991: 1 1.04%
1992: 1 1.04%
1993: 1 1.04%
1994: 1 1.04%
1995: 1 1.04%
1996: 3 3.12%
1997: 3 3.12%
1998: 5 5.21%
1999: 1 1.04%
2000: 3 3.12%
2001: 9 9.38%
2002: 11 11.46%
2003: 3 3.12%
2004: 13 13.54%
2005: 11 11.46%
2006: 11 11.46%
2007: 6 6.25%
2008: 5 5.21%
2009: 0 0%
Total Responded to this question: 96 96.97%
Total who skipped this question: 3 3.03%
Total: 99 100%

Copyright 2003-2008 SurveyMethods, Inc. All rights reserved. Contact Us | Privacy Policy | Terms Of Use | Site Map | Glossary
2. Once you realized consciously the technological effects, did you think this was going on BEFORE you
became aware of it and how long was it going on?
Responses Percent
No: 10 10.42%
I did not think of it or i dont know
at all .: 10 10.42%
Yes at least one year: 17 17.71%
Yes at least 5 years: 11 11.46%
Yes at least 10 years: 7 7.29%
Yes at least 15 years: 4 4.17%
Longer than 15 years: 3 3.12%
Since Childhood: 16 16.67%
Yes it was going on, but i dont know for sure how long.: 18 18.75%
3. Your year of birth
Responses Percent
before 1910: 0 0%
before 1920: 0 0%
1921: 0 0%
1922: 0 0%
1923: 0 0%
1924: 0 0%
1925: 0 0%
1926: 0 0%
1927: 0 0%
1928: 0 0%
1929: 0 0%
1930: 0 0%
1931: 0 0%
1932: 0 0%
1933: 0 0%
1934: 0 0%
1935: 0 0%
1936: 0 0%
1937: 0 0%
1938: 0 0%
1939: 1 1.04%
1940: 0 0%
1941: 0 0%
1942: 0 0%
1943: 2 2.08%
1944: 1 1.04%
1945: 0 0%
1946: 0 0%
1947: 3 3.12%
1948: 2 2.08%
1949: 0 0%
1950: 2 2.08%
1951: 2 2.08%
1952: 2 2.08%
1953: 3 3.12%
1954: 4 4.17%
1955: 4 4.17%
1956: 4 4.17%
1957: 1 1.04%
1958: 3 3.12%
1959: 2 2.08%
1960: 6 6.25%
1961: 3 3.12%
1962: 2 2.08%
1963: 6 6.25%
1964: 5 5.21%
1965: 2 2.08%
1966: 3 3.12%
1967: 2 2.08%
1968: 1 1.04%
1969: 3 3.12%
1970: 1 1.04%
1971: 5 5.21%
1972: 3 3.12%
1973: 4 4.17%
1974: 0 0%
1975: 2 2.08%
1976: 1 1.04%
1977: 2 2.08%
1978: 0 0%
1979: 0 0%
1980: 4 4.17%
1981: 0 0%
1982: 2 2.08%
1983: 2 2.08%
1984: 0 0%
1985: 0 0%
1986: 0 0%
1987: 1 1.04%
1988: 0 0%
1989: 0 0%
1990: 0 0%
1991: 0 0%
1992: 0 0%
1993: 0 0%
1994: 0 0%
1995: 0 0%
1996: 0 0%
1997: 0 0%
1998: 0 0%
1999: 0 0%
4. Name and mailing address.
Responses Percent
First Name: 90 98.9%
Last Name: 87 95.6%
City: 87 95.6%
Home Phone: 74 81.32%
Email Address: 87 95.6%
Total Responded to this question: 91 91.92%
Total who skipped this question: 8 8.08%
5. From what continent/region of the world are you ?
Responses Percent
Australia.: 2 2.08%
English Europe : United Kingdom Ireland Iceland: 14 14.58%
Middle-Europe :Austria Switzerland Netherlands Luxembourg Belgium
Germany France: 14 14.58%
Skandinavian Europe : Sweden Finland Norway Denmark: 4 4.17%
Eastern Europe: Albania Poland Romania Serbia Slovakia Croatia
Bulgaria Czechia Hungary ect: 3 3.12%
Soviet Europe: Ukraine Belarus Estonia Kazakhstanj Latvia Lithuania Georgia ect ect: 2 2.08%
Europe-Russia: 2 2.08%
USA Region I: Connecticut, Maine,
Massachusetts, New Hampshire,
Rhode Island, Vermont:
2 2.08%
USA Region II: New Jersey, New York, Puerto Rico, Virgin Islands: 2 .08%
USA Region III: Delaware, District of Columbia, Maryland, Pennsylvania, Virginia: 2 2.08%
USA Region IV: Alabama, Florida, Georgia, Kentucky, Mississippi, carolina,Tennessee: 6 6.25%
USA Region V: Illinois, Indiana, Michigan, Minnesota, Ohio,
Wisconsin: 3 3.12%
USA Region VI: Arkansas, Louisiana, New Mexico, Texas,
Oklahoma, Kansas: 4 4.17%
USA Region VII: Iowa, Kansas, Missouri, Nebraska: 1 1.04%
USA Region VIII: Colorado, Montana, North Dakota, South Dakota, Utah, Wyoming: 2 2.08%
USA Region IX: Arizona, California, Hawaii, Nevada: 15 15.62%
USA Region X: Alaska, Idaho, Oregon, Washington: 0 0%
N-America Mexico: 1 1.04%
N-America Canada: 6 6.25%
N-America Rest: 2 2.08%
South America: 0 0%
Northern Asia: Russia Egypt: 0 0%
Eastern Asia:China Hong Kong Japan Macau Mongolia Korea Taiwan: 3 3.12%
Southern Asia: India Afghanistan Bangladesh Bhutan Iran Maldives Nepal Pakistan Sri Lanka: 4 4.17%
Central Asia:Kazakhstan Kyrgyzstan Tajikistan Turkmenistan Uzbekistan:
0 0%
Western Asia: Iraq Israel Saudi Arabia Turkey ect..: 1 1.04%
Eastern Africa:Ethiopia Kenya Madagascar Tanzania Uganda Mozambique ect: 1 1.04%
Middle Africa:Angola Cameroon D.R.of the Congo: 0 0%
Northern Africa: Algeria Egypt Morocco Sudan ect: 0 0%
Southern Africa: 0 0%
Western Africa: Ghana Nigeria ect: 0 0%
Antarctica: 0 0%
6. What symptoms did you experience as a result of remote electronic technology?
Responses Percent
Hot and Cold Flashes: 53 55.79%
Nausea: 53 55.79%
Severe Sweating: 51 53.68%
Induced Sleep: 68 71.58%
Sleep Deprivation: 87 91.58%
Extreme Fatigue: 73 76.84%
Fibromyalgia: 16 16.84%
Autoimmune Disorders (lupus scleroderma,): 10 10.53%
Acute Inflammation: 29 30.53%
Blurred Vision: 57 60%
Sensations of pain in internal organs: 59 62.11%
Sensations of pain in backbone,
arms, legs, muscles: 65 68.42%
Numbness and tingling, paresthesias, loss of sensation: 63 66.32%
Muscle Cramps, spasms, tension: 68 71.58%
Sudden Headaches: 65 68.42%
Irregular Heartbeat: 60 63.16%
False Heart Attacks: 41 43.16%
Tooth Pain: 56 58.95%
Diarrhea: 54 56.84%
Urinary Tract Infections: 24 25.26%
Skin problems and skin irritations: 48 50.53%
Change in growing of hair and nails.: 35 36.84%
Female Problems: 19 20%
Hysterectomy: 3 3.16%
Cancer: 2 2.11%
Fevers: 18 18.95%
Flu like symptoms /sneezing/ cough: 51 53.68%
Dizziness or loss of balance: 60 63.16%
Sudden loss of consciousness: 27 28.42%
Benign or Malignant Tumors: 14 14.74%
Sensation of Electric Current Running through the Body: 56 58.95%
Induced thoughts, telepathic communication, messages.: 68 71.58%
Hearing "voices": 55 57.89%
Seeing "holograms": 41 43.16%
Dream Manipulation: 72 75.79%
Artificial Emotions (induced fear, anger, shame, joy, hate, sadness): 67 70.53%
Sudden unexpected sexual arousal: 61 64.21%
Genital Manipulation: 59 62.11%
Induced Smells: 55 57.89%
Sudden extreme mood swings (depression-euphoria ): 50 52.63%
Induced pleasure-aversion reactions towards people or objects: 41 3.16%
Making you say things (forced speech): 51 53.68%
General behaviour control in some situations.: 55 57.89%
Manipulation of Memory (forgetting/remembering/): 69 72.63%
Manipulation of Memory (screen memories , false memories): 41 43.16%
Remote steering of eye movements: 42 44.21%
Remote steering of body movements/motor control: 49 51.58%
Virtual reality experiences while awake: 32 33.68%
If other, please specify : 41 43%
Total Responded to this question: 95 95.96%
Total who skipped this question: 4 4.04%
7. Did you experience Hacking or Tampering with electronic devices? What kind of problems or devices?
Responses Percent
Computer Error messages: 62 73.81%
Mail problems: 63 75%
Thelephone connections home: 50 59.52%
Cell phone problems: 46 54.76%
Personal messages over computer, TV or cellphones?: 43 51.19%
Bankcard Problems: 34 40.48%
Car Electronics problems: 36 42.86%
If other, please specify : 32 38%
Total Responded to this question: 84 84.85%
Total who skipped this question: 15 15.15%
8. Did you consider it possible technology to manipulate remotely human behaviour existed and was in use
BEFORE you experienced it yourself ?
Responses Percent
Yes: 30 31.58%
No: 65 68.42%
Additional Comments : 18 18.95%
9. Did you know any other people having the same experience as you BEFORE you started to
experience remote technology ?
Responses Percent
Yes: 22 23.16%
No: 73 76.84%
Additional Comments : 13 13.68%
10. How long did it take you to find others with the same experience (online for instance) after the moment
you realized this was happening to you?
Responses Percent
1 month: 19 20%
2 months: 3 3.16%
3 months: 4 4.21%
4 months: 3 3.16%
5 months: 3 3.16%
6 months: 5 5.26%
7 months: 0 0%
8 months: 0 0%
9 months: 1 1.05%
10 months: 1 1.05%
11 months: 0 0%
1 year: 5 5.26%
1 year - 1.5 year: 5 5.26%
1.5 year - 2 years: 4 4.21%
2 years - 2.5 years: 6 6.32%
2.5 years-3 years: 3 3.16%
3 years - 3.5 years: 3 3.16%
3.5 years-4 years: 3 3.16%
4.5years-5years: 9 9.47%
5.5years-6years: 2 2.11%
longer than that: 16 16.84%
11. Do you experience so called "organized" stalking ?
Responses Percent
Yes: 76 80.85%
No: 18 19.15%
Additional Comments : 32 34.04%
Total Responded to this question: 94 94.95%
Total who skipped this question: 5 5.05%
12. Your personal opinion about Organized stalking
Responses Percent
People are manipulated and influenced remotely without that they know about the technology.: 11 12.36%
People and groups activaly participate in the harassement and aware of the technology being in use.: 19 21.35%
Some people around me are "organized" to stalk me, possibly even payed to do so.: 13 14.61%
Both cases are possible, some people are manipulated , some consiously aware and involved.: 46 51.69%
Total Responded to this question: 89 89.9%
Total who skipped this question: 10 10.1%
13. IN CASE YOU DO experience organized stalking did it start for you :
Responses Percent
Before becoming aware of the Electronic Sensations.: 48 60.76%
At the same moment as the electronic senstations: 17 21.52%
After the electronic sensations: 8 10.13%
I never experienced any electronic sensations that I know: 6 7.59%
Total Responded to this question: 79 79.8%
Total who skipped this question: 20 20.2%
14. Do you THINK you know who is using the technology on you?
Responses Percent
Yes: 65 69.15%
No: 29 30.85%
Additional Comments : 53 56.38%
15. Why do you think this is happening to you? (Is it personal or not?)
Responses Percent
The reason is non-consentual human experimentation and/or testing of the technology.: 41 45.56%
There is a personal reason for my specific case because of who I am
or what I do.: 49 54.44%
Total Responded to this question: 90 90.91%
Total who skipped this question: 9 9.09%
16. Were you ever hospitalized or diagnosed with mental illness in your life BEFORE you realized you were under attack ?
Responses Percent
Yes: 20 21.28%
No: 74 78.72%
17. What is the kind of school-study you have done:
Responses Percent
Basic school education.: 9 9.47%
Specific profesional education or
apprenciship.: 8 8.42%
Middle school: 2 2.11%
High School: 15 15.79%
University: 55 57.89%
Doctorate: 6 6.32%
18. How you would describe this experience?
Responses Percent
Extreme crimes on humanity.: 80 83.33%
Totally negative for future of human race.: 60 62.5%
This must stop it is criminal.: 79 82.29%
A challenge for Humanity: 37 38.54%
Possible help for Humanity: 10 10.42%
Extreem Torture without anything positive.: 61 63.54%
A shock, traumatazing, scary but sometimes pleasant or interesting.: 21 21.88%
Glad to be aware of what is going on so its not a secret anymore to me.: 48 50%
19. What you were doing BEFORE you realized your attack?
Responses Percent
Employed: 48 50%
Working independently: 15 15.62%
Housewife: 2 2.08%
Student: 13 13.54%
Unemployed: 6 6.25%
Unable to work because of health
reasons: 12 12.5%
20. What are you doing now at the moment, while a victim ?
Responses Percent
Employed: 21 22.11%
Working independently: 14 14.74%
Housewife: 2 2.11%
Student: 4 4.21%
Unemployed: 23 24.21%
Unable to work because of health
reasons: 31 32.63%
Copyright 2006 SurveyMethods, Inc. All rights reserved. Contact Us| Privacy Policy | Terms Of Use| Site Map
alice

Berichtdoor alice » 11 okt 2008, 11:27

Hou je ook rekening met het meest ongeloofwaardige?

Dat je je wel eens zou kunnen vergissen?

;-)

nee want ik vergis me niet , en ik zeg nooit dat ik iets weet als ik het niet weten KAN :wink:

moest ge me kennen zoud ge da weten greets :idea:
alice

Berichtdoor alice » 11 okt 2008, 11:37

Piet5 schreef:Bedankt voor de informatie van iemand vanuit de CIA-brainwash in zijn bovenkamer. Een moeder vroeg mij eens om hulp omdat haar zoon ook door de CIA gebrainwashed werd en daar zo gek van werd dat hij ermee iedereen tot last was, behalve zichzelf. De hele wereld was gek, behalve hij, want hij bewees dat door allerlei CIA-gegevens van internet op zichzelf toe te passen.

niet iedereen is even logisch in trekken van coclusies en verzamelen van gegevens en zien van verbanden , dat is één ,
maar het kan perfect zijn , dat die zoon gelijk had , en niet gelloofd worden terwijl dit gebeurt , zeker in het begin , als ze mensen bombarderen met pijnen, diaree, zwaar artificieele seksuele gevoelens, barstende hoofdpijnen die aan en af gaan en doods angsten , das minder plezant , daarna gaat het wel , maar gewoon dit weten en de draagwijdte beseffen, das inderdaad nie echt zo leuk , mischien een troost dat ik en al die andere slachtoffers sinds kort ook , terwijl de rest geen vermoeden heeft van wat hen te wachten staat : :wink:
juist he ? :?
alice

Berichtdoor Piet5 » 11 okt 2008, 12:40

Om een sensitieve betrekkingswaan in relatie tot de CIA en ufo's, waarover je schrijft dat er sprake is van 'camouflage,' als 'logisch' te formuleren is geen hulp voor iemand, die zich in zijn kamer opsluit en de ruiten doet sneuvelen om zo die ufonauten bij zich vandaan te houden.
Piet5

VorigeVolgende

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?