the illuminati

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

the illuminati

Berichtdoor Thomas » 29 jul 2008, 00:41

Op een dollarbiljet kan je zien dat er vrijmetselarij achter zit...een allesziend oog bovenop een pyramide...Latijnse woorden die zoveel willen zeggen als een wereldrijk (nieuwe orde), dertien sterren van de toenmalige staten in de vorm van een Davidsster. De grootvader van Busch die Hitler mee hielp financieren.
Skull & Bones een geheim genootschap geïnspireerd op een occult genootschap uit Bavaria (Duitsland).
De Engelse koninklijke familie die eigenlijk van Saxen-Coburg Gotha i.p.v. Windsor, en dus familie zijn van ons koningshuis.
De vrijmetselarij is blijkbaar in te delen in een piramidestructuur met satanische rituelen binnen de hogere rangen.
En als dit alles volledig waar is, een deel zal alleszins wel kloppen...dan zie je dat dit select clubje niet echt met de bevolking inzit.

Dat leidt je af uit wat er allemaal te vinden is over 'the illuminati' of vrijzinnigen op internet.

Weet iemand wat 'the illuminati' is, en wat de pyramide met het oog en de latijnse benaming eronder op een dollarbiljet staan te doen?
Is er een sekte bezig de wereld naar haar hand te zetten?
Thomas

Berichtdoor willem_betz » 29 jul 2008, 03:57

Lees de da Vinci Code, daar staat het allemaal in, en vooral goed letten op de rol die Opus Dei speelt. :P
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Thomas » 29 jul 2008, 10:25

Ok, merci voor de tip. Ik had die verwijzing al ergens gelezen.
't zal dan wel fictie zijn.
Thomas

Berichtdoor KoenVB » 08 aug 2008, 00:50

De "Illuminati" waren een clubje van vrijdenkers dat in de 18de eeuw in Duitsland opgericht werd, maar slechts een jaar of tien bestaan heeft voor alle leden opgesloten of geëxecuteerd werden. De moderne mythen daarover zijn grotendeels de creatie van Robert Shea en Robert Anton Wilson, die het idee dat ze nog altijd bestaan en achter de schermen de hele wereld manipuleren gebruikten als rode draad in hun "Illuminatus Trilogie". Ook de mythe van het symbool op het dollarbiljet is door hen bedacht. Het is trouwens totaal niet logisch dat een organisatie die zo gebrand is op geheimhouding hun logo op één van de bekendste bankbiljetten ter wereld zou zetten!
KoenVB

Berichtdoor Fish » 08 aug 2008, 21:46

Er zijn mensen die denken dat de illuminatie nog steeds bestaan en de wereld macht in handen proberen te krijgen NWO.
Deze elitie zal van de rest van de wereld bevolking slaven maken.
We worden nu al bewerkt met chemicaliën. Misschien heb je wel eens die condens sporen gezien in de lucht achter een hoog vliegend vliegtuig?
Dat noemen ze chemtrails.
De Bilderberg groep hoort er ook bij.

Lees en huiver. 8)
http://www.the7thfire.com/new_world_ord ... minati.htm
Fish

Berichtdoor Blueflame » 08 aug 2008, 23:32

Fish schreef:Dat noemen ze chemtrails.

Met de niet onbelangrijke toevoeging dat die 'ze' diegenen zijn die niets begrijpen van condensatie, luchtlagen, temperatuurverschillen, inversie ..... enfin kortom fysica en meer in het bijzonder meteorologie.

Wat zijn mensen soms toch rare dieren; wel interessant, daar niets van. Overal iets achter zoeken, patronen zoeken .... Wat is onderstaande ? Een 'snelweg naar de hemel' of een kanjer van een chemtrail ? Of gewoon dat prachtige iets dat wij Natuur met hoofdletter N noemen ?

Afbeelding

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Seppe » 09 aug 2008, 04:58

Blueflame schreef:Wat is onderstaande ? Een 'snelweg naar de hemel' of een kanjer van een chemtrail ? Of gewoon dat prachtige iets dat wij Natuur met hoofdletter N noemen ?

Sommigen noemen dat God en ik vind dat een serieuze belediging voor iets mooi dat écht bestaat.
- Door mijn ongecencuseerde eerlijkheid, kan elke post van mij de laatste zijn. -
Seppe

Berichtdoor Fish » 09 aug 2008, 13:03

Seppe schreef:
Blueflame schreef:Wat is onderstaande ? Een 'snelweg naar de hemel' of een kanjer van een chemtrail ? Of gewoon dat prachtige iets dat wij Natuur met hoofdletter N noemen ?

Sommigen noemen dat God en ik vind dat een serieuze belediging voor iets mooi dat écht bestaat.

Mooie foto van wat ze geloof ik een rolwolk noemen. Gevolg van een inversie als ik mij goed herinner.
Fish

Berichtdoor Blueflame » 09 aug 2008, 14:21

Dit is inderdaad een rolwolk, maar die ontstaat niet door inversie. Wel doordat een koude luchtlaag over een warme, vochtige luchtlaag schuift. De koude laag drukt naar beneden, je krijgt condensatie et voilà ! Dit in de marge.

Hier nog zo ne geweldige : http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... Racine.jpg .

Waarom ik deze foto's er even bij haal binnen dit topic is om aan te tonen dat de natuur voor geweldig spektakel kan zorgen, dat lijkt op een door de mens gemaakt patroon. Die foto lijkt ( = patroonherkenning ) op een cilinder . Je moet daar dus verschrikkelijk mee opletten ! Al die chemtrailers verliezen dat al snel uit het oog.

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor KoenVB » 16 aug 2008, 18:19

Fish schreef:Er zijn mensen die denken dat de illuminatie nog steeds bestaan en de wereld macht in handen proberen te krijgen NWO.
Deze elitie zal van de rest van de wereld bevolking slaven maken.
We worden nu al bewerkt met chemicaliën. Misschien heb je wel eens die condens sporen gezien in de lucht achter een hoog vliegend vliegtuig?
Dat noemen ze chemtrails.
De Bilderberg groep hoort er ook bij.

Lees en huiver. 8)
http://www.the7thfire.com/new_world_ord ... minati.htm

En daar is die bullshit weer! Chemtrails zijn een verzinsel van een hoop paranoïde randdebielen. Iedere weerkundige zal je perfect kunnen uitleggen waarom die sporen soms uren blijven hangen. De aanhangers van die onzin beweerden dat er op de grond sporen van de zogezegde chemicaliën gevonden waren, maar bij nader onderzoek bleken de labo's die tot die ontdekking gekomen waren niet eens te bestaan. Van voor tot achter verzonnen dus! Trouwens, als we ergens mee besproeid werden zouden ze wel moeite gedaan hebben om te zorgen dat het onzichtbaar is, en 's nachts sproeien, op een lage hoogte.
KoenVB

Berichtdoor Kris Hauchecorne » 18 aug 2008, 09:50

's nachts zit iedereen binnen en op lage hoogte zouden we hen horen.
Geloven staat vrij, maar kwak blijft kwak.
Kris Hauchecorne

Thoelichting der woorden 'Goed' en 'God'

Berichtdoor Valianth » 19 aug 2008, 05:56

Fish schreef:
Seppe schreef:
Blueflame schreef:Wat is onderstaande ? Een 'snelweg naar de hemel' of een kanjer van een chemtrail ? Of gewoon dat prachtige iets dat wij Natuur met hoofdletter N Noemen ?

Mooie foto van wat ze geloof ik een rolwolk noemen. Gevolg van een inversie als ik mij goed herinner.

commentaren werden verplaatst naar hier:
http://forum.skepp.be/viewtopic.php?t=606&start=80&postdays=0&postorder=asc&highlight=
scroll-onderaan

V :)
Valianth

Berichtdoor Digit » 19 aug 2008, 09:53

Het lulhoekje ! Waar het uiteraard goed staat !

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Valianth » 19 aug 2008, 18:10

Ateïsten (géén God zeggen die), mogen en kunnen vanaf nu dan ook best deze relativante 'Goed-gedachte' bezigen om tot een aangename dialoog te komen over God. Het woord 'Goedelijkheid' of 'Goddelijkheid', mag terecht ook door hen gebruikt worden.

V
Valianth

Berichtdoor Digit » 20 aug 2008, 10:13

Valianth schreef:Ateïsten (géén God zeggen die), mogen en kunnen vanaf nu dan ook best deze relativante 'Goed-gedachte' bezigen om tot een aangename dialoog te komen over God. Het woord 'Goedelijkheid' of 'Goddelijkheid', mag terecht ook door hen gebruikt worden.

V

Onze dankbaarheid over zoveel goedheid is dan ook onuitspreekbaar ! :lol: :lol: :lol:

Digit
Wat is, IS !
Digit

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?