Piet5 schreef:Jezus liep niet weg voor rechtbanken. Je vergelijking gaat niet op, Seppe.
Piet5 schreef:1. Wil je iets weten van clear en clean zijn bij scientology voor wat betreft hun reïncarnatieniveaux, wat ze daar OT-niveaux noemen als je clear bent?
verdeeld.
Piet5 schreef:2. Readers Digest mag scientology een 'criminele organisatie' noemen op grond van hun artikel over Ron Hubbard. Ooit dat artikel gelezen?
Piet5 schreef:3. Scientology waarschuwt Belgische artsen voor de psychiatrie. Wat de geestelijke gezondheidszorg betreft doet niemand dat namens Jezus.
Piet5 schreef:4. Scientologen zien zichzelf als supermensen en de rest is "wog," rauw vlees. Nogal denigrerend, vindt je niet?
Piet5 schreef:5. Lafayette Ron Hubbard had in scientology de sea org als geheime dienst en die lag steeds met de CIA overhoop i.v.m. zijn privacy en nu Miscavige en John Travolta de opvolgers zijn van Ron Hubbard zijn de rollen daar anders verdeeld.
Elennaro schreef:Jij vindt het terecht dat Jezus gekruisigd werd? Heb je er enig bewijs voor dat hij iets ergers deed dan zijn ideeën verkondigen?
Piet5 schreef:Seppe, je berichten gaan niet over scientology, maar puur over jezelf als atheïst omdat ik theïst ben.
Seppe schreef:ja Piet5 uw religie zal ik wel respecteren.........NOT
Mind your own business
redwasp schreef:assalaam alaikum,
ik heb meer dan twee weken geleden de online persoonlijkheidstest van de scientologen ingevuld en toch heb ik al mijn geld nog (wat op zich niet zo heel veel is, maar kom...) wat is er mis met mij?
slm,
redwasp
Piet5 schreef:1. Wat vond je van de E-meter en wie was jouw 'auditor' daarvoor?
Piet5 schreef:2. Tegen welke prijs werd door hem/haar jou hun communicatiecursus aangeboden?
Piet5 schreef:3. Wat is er uit die test gekomen wat je nog niet van jezelf wist?
Piet5 schreef:4. Wat doe je met de post van scientology als men je adres nu heeft?
seppe schreef:Men gaat geen onschuldigen kruisigen
Piet5 schreef:Bedankt voor je reacties op mijn vier vragen, redwasp.
Dat men je mailadres heeft kan leiden tot hacken als je op de eerste post naar hen toe reageert of je ergens in mengt wat scientology niet aanstaat.
Keer terug naar Klachtenlijn over sekten of sektarisme - sektenleiders en goeroes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten