met paragnostte joke hulzink in contakt gekomen

Astrologie, telepathie, helderziendheid, precognitie, aura-reading, Reiki, reïncarnatie, mediums, Lotus, dromensymboliek, handlezen, Tarot, tantra, druiden, yoga, mysteriën, sjamanisme, antroposofie, hekserij/wicca, voodoo, kwantumkwak,...

met paragnostte joke hulzink in contakt gekomen

Berichtdoor remco280 » 28 mei 2018, 19:29

Hallo , wie heeft er negatieve ervaringen met zwarte magier paragnoste joke hulzink uit hoensbroek mariarade wolfshoofdplein9 , ik ben met haar in contact gekomen via een colega tim peters uit landgraaf, toen ze mij magnitiseerde voelde ik van boven tot onder een hele energie naar onder trekken ze was met haar vriendin lilian bij mij.toen zebij mij wegliepen hoorde ik joke tegen lilian zeggen ze trappen erook nog in, ik hoor sindsdien een stem bij mijn hoofd en in mijn hoofd , van je bent van joke hulzink vink je moet joke 50000duizend euro geven dan ben je van mij af ik zag beelden en schimmen, en nog van die rare dingen, allemaal vanaf toen ze reiki magnitiseren bij mij deed.ik zoek daarom menssen die ook negatief door haar zijn behandeld om een zaak tegen haar te beginnen, want ze is een smerig loeder die zich bezich houd met zwarte magie.en duistere geesten het praat ook nog eens uit mn borst.wie o wie heefd er ervaringen met joke hulzink vink vroeger gewoont in aalten gouda en nu woont ze op wolfshoofdplein nr 9 inhoensbroek mariarade wie kan mij helpen , ben vaker bij de politie geweest en advocaten maar die zeggen keihard je hebt geen bewijs.
remco280

Re: met paragnostte joke hulzink in contakt gekomen

Berichtdoor Tom M » 28 mei 2018, 20:10

En ?
Je schrijft ook wel met een dubbele tong hoor. :mrgreen: (" 50000duizend euro " )
Voel je je beter als de drugs uitgewerkt zijn?
"Moraal is het juiste doen, ongeacht wat je gezegd wordt. Religie is doen wat je gezegd wordt, ongeacht wat juist is." H.L. Mencken
Tom M

Berichtdoor Oude Belg » 29 mei 2018, 21:09

Zwarte magie bestaat niet. Witte, grijze of pimpelpaarse trouwens ook niet. Over reiki vind je info genoeg, maar het enige dat echt telt is : onzin.
Oude Belg

Berichtdoor remco280 » 09 jun 2018, 14:37

Ik heb wel 30 paragnosten en mediums gehad die allemaal zeiden we kunnen je ervanaf helpen alleen maar betalen en geen kan mij helpen , de grootste oplichters zijn bonnie uit nuth, die verkondicht dat ze menssen die stemmen in het hoofd kan weghalen boelschit,150 euro betalen voor een koppie koffie en 250 euro betalen voor een huiszuivering en schanti uit tilburg aleen maar de handen boven het hoofd houden en verder 80 euros betalen
remco280

Berichtdoor Renate » 09 jun 2018, 15:07

En kennelijk heeft u van uw ervaringen niets geleerd. Paragnosten en mediums bestaan niet, althans niet met de capaciteiten die ze zichzelf toedichten. Als u dat na 30 ervaringen nog steeds niet doorheeft, dan blijft u een gemakkelijke prooi voor kletskoekverkopers, want dat zijn het allemaal, niet een uitgezonderd, omdat de gaven die ze zichzelf toedichten niet bestaan.
Renate

Keer terug naar Paranormale items, new age & astrologie