Online PK testen

Astrologie, telepathie, helderziendheid, precognitie, aura-reading, Reiki, reïncarnatie, mediums, Lotus, dromensymboliek, handlezen, Tarot, tantra, druiden, yoga, mysteriën, sjamanisme, antroposofie, hekserij/wicca, voodoo, kwantumkwak,...

Online PK testen

Berichtdoor amateur » 27 mei 2018, 20:45

Is het mogelijk online veronderstelde psychokinetische vermogens te testen? Ik kom nogal wat mensen tegen die daarin geloven, vandaar. :) Werkt onderstaande site goed?

https://psychicscience.org/pk3.aspx

Of zijn er degelijker alternatieven?
amateur

Re: Online PK testen

Berichtdoor Heeck » 28 mei 2018, 10:16

amateur,

Millioenen zijn er uitgeloofd en nooit kon iemand iets PK-achtigs aantonen.
De verwachtingen die je mocht hebben over je eigen PK-vermogens zou ik daarom niet willen versterken door het doen van deze online-test.

Kijk ook eens naar het profiel van de site owner:
https://psychicscience.org/daniels.aspx

Zo te zien heeft hij een leuke gepensioneerdenhobby gevonden:
https://psychicscience.org/daniels.aspx

Roeland
PS
Het vanaf je beeldscherm een achterliggende programma beinvloeden opent leuke mogelijkheden om ook je salarisprogramma te beinvloeden. Of toch niet?
R.
Begrip is een waan met een warm gevoel, dus MIJDT SPIJT.
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor amateur » 28 mei 2018, 10:30

Bij een goede online PK test komt er een objectief resultaat uit. En daar ben ik in geïnteresseerd. Persoonlijk acht ik paranormale verschijnselen zeer onwaarschijnlijk, maar ik wil graag zien hoe mensen met andere ideeën daarover het er bij gebruikmaking van zo'n test vanaf brengen. Vandaar dat ik nu naar de meest geschikte site daarvoor op zoek ben.
amateur

Berichtdoor Heeck » 28 mei 2018, 11:25

amateur schreef:Bij een goede online PK test komt er een objectief resultaat uit. En daar ben ik in geïnteresseerd. Persoonlijk acht ik paranormale verschijnselen zeer onwaarschijnlijk, maar ik wil graag zien hoe mensen met andere ideeën daarover het er bij gebruikmaking van zo'n test vanaf brengen. Vandaar dat ik nu naar de meest geschikte site daarvoor op zoek ben.

Ik gaf je al aan waarom (ook) deze onlinetest niet betrouwbaar zal zijn omdat er anders al legio beinvloeders van computerprogramma's actief zouden zijn.
Zolang je niet aangeeft wat je precies wilt testen en welke uitkomsten daar bijhoren kan je alles achteraf naar wens interpreteren.

Veel plezier en vergeet niet hier verslag uit te brengen.

Roeland
PS
Zie ook:
http://nederlands.skepdic.com/dict_psychokinese.htm schreef: . . Bob Park heeft gesuggereerd dat de ultieme test voor telekinese het gebruik zou zijn van een microbalans waarbij individuen of groepen proberen die te bewegen met hun gedachten (Park 2008, 138-139). Een microbalans kan metingen doen die nauwkeurig zijn tot op een miljoenste gram. Men vermoedt dat dit soort tests nog niet werd opgezet omdat de onderzoekers weten wat het resultaat zal zijn nog voor ze de test uitvoeren. . .

https://www.nemokennislink.nl/publicati ... e-zintuig/
R.
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor amateur » 28 mei 2018, 12:12

Heeck schreef:Veel plezier en vergeet niet hier verslag uit te brengen.
R.

Zonder een bruikbare test-site valt er niet veel te melden.

Deze lijken mij wel aardig:

https://www.random.org/coins/
https://www.random.org/dice/

Maar daarbij kunnen anderen niet zien wat de uitkomst is....
amateur

Berichtdoor amateur » 28 mei 2018, 15:25

Het ziet er niet naar uit dat die testen nog doorgaan, één persoon heeft inmiddels aangeboden daaraan mee te doen maar in de meeste andere reacties doen de mensen hun uiterste best om het vooral niet over mijn voorgestelde test-experimenten te hebben. :?
amateur

Berichtdoor Tom M » 28 mei 2018, 21:31

amateur schreef:Zonder een bruikbare test-site valt er niet veel te melden.
............ ........................

Dit is een voorstel voor een eenvoudige test waarbij je de zekerheid hebt dat er niets "in het geheim" in het programma bijgeschreven is.

Gegeven: Je krijgt van mij deze ' 0 ' . En alleen deze. Dat is een ' nul ' , dus dat is niet zoveel eigenlijk. In feite betekent het niets, dus het kan niet moeilijk zijn.
Proef : Met PK beweeg je deze ' 0 ' tot achter het getal, dus net voor de komma, dat op mijn spaarboekje bij het woord "Totaal" staat.

Ik zal dus kunnen zien wat de uitkomst is en breng je dan op de hoogte.
"Moraal is het juiste doen, ongeacht wat je gezegd wordt. Religie is doen wat je gezegd wordt, ongeacht wat juist is." H.L. Mencken
Tom M

Berichtdoor amateur » 28 mei 2018, 21:52

Tom M schreef:
amateur schreef:Zonder een bruikbare test-site valt er niet veel te melden.
............ ........................

Dit is een voorstel voor een eenvoudige test waarbij je de zekerheid hebt dat er niets "in het geheim" in het programma bijgeschreven is.

Gegeven: Je krijgt van mij deze ' 0 ' . En alleen deze. Dat is een ' nul ' , dus dat is niet zoveel eigenlijk. In feite betekent het niets, dus het kan niet moeilijk zijn.
Proef : Met PK beweeg je deze ' 0 ' tot achter het getal, dus net voor de komma, dat op mijn spaarboekje bij het woord "Totaal" staat.

Ik zal dus kunnen zien wat de uitkomst is en breng je dan op de hoogte.

Jij zult dat kunnen zien, maar degene die dat voor jouw gedaan heeft niet. Lijkt me dus ook geen goede test. Waar ik nog wel aan gedacht heb is om te vragen of ze een door mij op internet geschreven berichtje kunnen veranderen. Maar dat kan ook door de moderatoren gebeuren of door hackers. Overigens verwacht ik er al niets meer van, er zijn vrijwel geen serieuze reacties op gekomen.
amateur

Berichtdoor Heeck » 29 mei 2018, 10:59

amateur schreef:Het ziet er niet naar uit dat die testen nog doorgaan, één persoon heeft inmiddels aangeboden daaraan mee te doen maar in de meeste andere reacties doen de mensen hun uiterste best om het vooral niet over mijn voorgestelde test-experimenten te hebben. :?

Amateur,

Je staat voor het verkeerde loket!
Hier kan je geld verdienen als je iets paranormaals kunt aantonen, medezoekers vind je hier niet:

https://skepp.be/nl/sisyphus-prijs schreef:Wie kan aantonen dat hij/zij over paranormale vermogens beschikt of claims kan hard maken die onmogelijk zijn volgens de huidige wetenschappelijke kennis, ontvangt van SKEPP vzw de som van 25.000 euro. Dit bedrag werd gedeponeerd bij een Belgische notaris.

Roeland
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor amateur » 29 mei 2018, 15:13

Heeck schreef:
amateur schreef:Het ziet er niet naar uit dat die testen nog doorgaan, één persoon heeft inmiddels aangeboden daaraan mee te doen maar in de meeste andere reacties doen de mensen hun uiterste best om het vooral niet over mijn voorgestelde test-experimenten te hebben. :?

Amateur,

Je staat voor het verkeerde loket!
Hier kan je geld verdienen als je iets paranormaals kunt aantonen, medezoekers vind je hier niet:

https://skepp.be/nl/sisyphus-prijs schreef:Wie kan aantonen dat hij/zij over paranormale vermogens beschikt of claims kan hard maken die onmogelijk zijn volgens de huidige wetenschappelijke kennis, ontvangt van SKEPP vzw de som van 25.000 euro. Dit bedrag werd gedeponeerd bij een Belgische notaris.

Roeland

Dank! Dat is interessant. Wel een vraagje vooraf: de site waar die discussie over mijn voorstel loopt is Engelstalig en de deelnemende leden komen van over de hele wereld, maar vooral uit de VS. Is dat een probleem? Het voorstel is om op afstand een RNG te beïnvloeden, en dat zou gesteld dat PK op afstand bestaat in principe van waar dan ook vandaan moeten kunnen...
amateur

Berichtdoor Heeck » 29 mei 2018, 15:49

Amateur,

Vergis je niet en lees gewoon de volledige tekst met ondermeer:
Als u wil weten of uw talent of vermogen in aanmerking komt voor deze test, mag u eerst een e-mail sturen naar info[at]skepp.be met een beschrijving van wat u kan en hoe u voorstelt dat te bewijzen. Iemand zal u dan laten weten of dit in aanmerking komt voor de test, en u eventueel helpen met het beter formuleren van uw aanvraag.

Roeland
www.edge.org
Heeck

Keer terug naar Paranormale items, new age & astrologie