My mom's a medium

Astrologie, telepathie, helderziendheid, precognitie, aura-reading, Reiki, reïncarnatie, mediums, Lotus, dromensymboliek, handlezen, Tarot, tantra, druiden, yoga, mysteriën, sjamanisme, antroposofie, hekserij/wicca, voodoo, kwantumkwak,...

My mom's a medium

Berichtdoor josvdb » 16 nov 2015, 13:11

Voor iedereen die zich nog eens lekker wil ergeren: er loopt momenteel op Vitaya een realityreeks (echt waar: reality!) over een helderziend medium: Mom's a Medium: Amerikaanse realityreeks over medium Carmel Baird.. Je gelooft je ogen en oren niet.
josvdb

Re: My mom's a medium

Berichtdoor Hanky » 18 nov 2015, 02:30

Lieverd, (laten we vooral zo beginnen, er staat hier een gorilla altijd paraat, die nooit wilde duidelijk maken, voor zover ik weet, dat hij een hommage wilde zijn aan een van de moedigste onderzoeksters in Afrika naar de gorilla, hij veronderstelde waarschijnlijk gewoon dat je dat begreep, tja hoe 'verondersteld' wereldwijd en wereldwijs kun je het hebben), er is heel veel te vinden over de 'irrationaliteit' of nog veel erger mbt dit onderwerp. Er is een zekere code met aanwijzing hoe je met 'links' omgaat bij de skeptici. De geformuleerde 'verwondering' door u/ jou kan natuurlijk niet anders eindigen dan als een 'welkom' in de wereld 'ook niet dood achter de computer gevonden willen worden'. Commercie, nog meer dan het waanidee van de Mom en haar Dochter, is een vijand van Skepp en Skepsis, imho. Zie het Format dat een zekere KRO in Nederland in ongeveer 2007 aankocht en de door mij nog steeds betreurde Rob Nanninga zo intensief becommentarieerde. Het is in de eigen menselijk gegeven tijd een soort huilen met de pet op.

Heb je de 'evolutie' van de moderne 'europese' mediaal wel eens gezien: een blondharig ietsigs in de nacht dat een mooie toekomst... daar kan toch niks nieuws.... zoek en geniet van echt 'te veel' aan wetenschappelijk onderbouwde 'onzin'.

In de ironie kan het niet anders : mijn grootmoeder voorzag in 1917 dat ik de grootste domoor van de familie was, en ze had nog gelijk ook in termen van fysieke 'halve' kastelen.
Hanky

Re: My mom's a medium

Berichtdoor Mees » 18 nov 2015, 11:28

Hanky schreef:In de ironie kan het niet anders : mijn grootmoeder voorzag in 1917 dat ik de grootste domoor van de familie was, en ze had nog gelijk ook in termen van fysieke 'halve' kastelen.

De grootste domoor in een familie van genieën kan nog steeds mijlenver voorliggen op de rest van de wereld.

Zelf verwonder ik me over mensen die zich verwonderen over reality in een per definitie fake medium als televisie. Helaas zijn er een massa domoren die elke ietwat goed of theatraal gebrachte idiotie gedachtenloos slikken.

Ooit een vriendin horen zeggen dat ze nooit geloofd heeft in al die godsnonsens van eender welk geloof ... maar wat ze zag in het destijdse zesde zintuig dat kon ze wel plaatsen en daar geloofde ze wel in. God bestaat niet maar tv-geesten daarentegen wel.
Ik kan me voorstellen dat ze " Mom's a Medium" wel zou smaken maar ik vraag er niet achter want anders moet ik haar weer een klop op haar kop geven.
Irreverence is the champion of liberty and its only true defence (Mark Twain)
Mees

Keer terug naar Paranormale items, new age & astrologie