Niet-wetenschappelijk bewijs leveren van paranormale gaven

Astrologie, telepathie, helderziendheid, precognitie, aura-reading, Reiki, reïncarnatie, mediums, Lotus, dromensymboliek, handlezen, Tarot, tantra, druiden, yoga, mysteriën, sjamanisme, antroposofie, hekserij/wicca, voodoo, kwantumkwak,...

Niet-wetenschappelijk bewijs leveren van paranormale gaven

Berichtdoor JohanW » 18 maart 2014, 22:55

Ik heb het idee dat het mogelijk is om op een niet wetenschappelijke wijze te bewijzen dat mensen paranormaal zijn of dat mensen niet paranormaal zijn.

Om dat te testen heb ik een proefmodel opgezet waarmee aangetoond kan worden door paranormale mensen dat ze weten waar ik een geldbedrag verstopt heb van 5000 Euro.

De 5000 Euro is goed verstopt op een willekeurige plek in Nederland. De bedoeling van de proef is dat mensen door middel van buitenzintuiglijke waarneming dit geld bedrag kunnen vinden.

Wie het geld bedrag vindt mag het houden.

Ik wens de paranormalen veel succes, ikzelf hoop dat het kan en dat het bewijs geleverd gaat worden, maar ik ga geen hints of aanwijzingen geven dat verstoort de zuiverheid van de test.
JohanW

Re: Niet-wetenschappelijk bewijs leveren van paranormale gav

Berichtdoor Blueflame » 18 maart 2014, 23:36

Zeg kerel, mag ik u wel DRINGEND verzoeken om op wat openstaande vragen te antwoorden?
Deze bijvoorbeeld: viewtopic.php?f=3&t=3364&p=87258#p87259
En zo zijn er nog wel wat.

Bedankt op voorhand.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor JohanW » 19 maart 2014, 00:36

Ik heb al gereageerd op die discussie. Het ben benieuwd wat jullie daar van vinden.
JohanW

Berichtdoor Oude Belg » 23 maart 2014, 11:00

Test lijkt me uiterst wetenschappelijk opgezet. Ik neem aan dat het voorbereidend werk enorm was, en dat de verwerking van de resultaten ook wel enige tijd en mankracht zal vergen. Ik ben benieuwd.
Oude Belg

Keer terug naar Paranormale items, new age & astrologie