Dankjewel HLN

Astrologie, telepathie, helderziendheid, precognitie, aura-reading, Reiki, reïncarnatie, mediums, Lotus, dromensymboliek, handlezen, Tarot, tantra, druiden, yoga, mysteriën, sjamanisme, antroposofie, hekserij/wicca, voodoo, kwantumkwak,...

Dankjewel HLN

Berichtdoor TheSurvivor » 26 nov 2013, 09:33

Surft een mens zoals dagelijks op krantenkoppen.be ...
En komt dit artikel tegen. Geen kritische kanttekening, geen duiding ... niks. In tegendeel.

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... even.dhtml
TheSurvivor

Re: Dankjewel HLN

Berichtdoor outremer » 26 nov 2013, 13:10

Onbegrijpelijk dat ze dit publiceren als zijnde "feiten".
Maar ja, als de helft van je krant volstaat met sextapes en onbenulligheden over een of andere bekende pipo, dan kan dit er nog wel bij.
We kunnen alleen maar hopen dat we met z'n allen genoeg boerenverstand hebben om dit bericht zeeeeer kritisch te lezen .

Zucht .......
Deus Vult
outremer

Berichtdoor outremer » 26 nov 2013, 13:16

'k Zie net dat dit bericht bijna 300.000 "geliked" is op facebook.
'k Hoop echt dat we dit aantal met een evengrote korrel zout moeten nemen als het bericht zelf .
Deus Vult
outremer

Berichtdoor TheSurvivor » 26 nov 2013, 13:18

outremer schreef:We kunnen alleen maar hopen dat we met z'n allen genoeg boerenverstand hebben om dit bericht zeeeeer kritisch te lezen .

Niet echt realistisch spijtig genoeg :(

de reacties zijn er ook naar:
"Normaal verschijnsel bij jonge kinderen. Die kunnen tot ongeveer 6 à 7 jaar dingen herinneren van vorig leven. Daarna gaat de fontanel dicht en is de deur van het hiernamaals onherroepelijk gesloten. Het komt er als ouders op neer om de kinderen ernstig te nemen, want dit is al voldoende om de deur gesloten te houden. Wanneer ze voelen dat ze niet ernstig gevonden worden komt er een waas en sluiten ze zich voor goed."
.......
Laatst bijgewerkt door TheSurvivor op 26 nov 2013, 13:22, in totaal 1 keer bewerkt.
TheSurvivor

Berichtdoor TheSurvivor » 26 nov 2013, 13:20

outremer schreef:'k Zie net dat dit bericht bijna 300.000 "geliked" is op facebook.
'k Hoop echt dat we dit aantal met een evengrote korrel zout moeten nemen als het bericht zelf .

Dat is het aantal likes voor hln ;) Het is wel al 865 (op moment van kijken) maal aangeraden ... het equivalent van een like ...
TheSurvivor

Berichtdoor outremer » 26 nov 2013, 13:22

'k Heb net het bericht ook geliked om te kijken of de teller omhoog gaat en wat zie ik nu :
mijn dochter heeft dit ook "geliked" !!!
Ze zit in de 1ste master bioingenieur en zou toch beter moeten weten . Ik ga ze straks toch eens vragen waarom ze dat "geliked" heeft.
Hopelijk omwille van dezelfde reden als ik ........
Deus Vult
outremer

Berichtdoor outremer » 26 nov 2013, 13:25

TheSurvivor schreef:Dat is het aantal likes voor hln ;)

Ah .. oef .....
Deus Vult
outremer

Berichtdoor Renaat » 27 nov 2013, 11:59

TheSurvivor schreef:Surft een mens zoals dagelijks op krantenkoppen.be ...
En komt dit artikel tegen. Geen kritische kanttekening, geen duiding ... niks. In tegendeel.

Voor kwaliteitsnieuws moet je ook niet bij hln zijn. Maar het blijft wel droevig dat kranten zo'n zaken zonder meer publiceren.

Renaat
Renaat

Berichtdoor TheSurvivor » 27 nov 2013, 14:15

Renaat schreef:Voor kwaliteitsnieuws moet je ook niet bij hln zijn. Maar het blijft wel droevig dat kranten zo'n zaken zonder meer publiceren.

Renaat

Ja, dat was zo ongeveer ook mijn gedacht. Alleen vond ik het er in dit geval wel heel ver over. En dat artikel stond dan nog in de top 10 meest gelezen op krantenkoppen :/

*edit* De commentaren zijn stilaan hilarisch aan het worden wel. Zou er zoiets staan als een "kwak-generator" - zo'n internetscriptje dat je een hapklare kwakverantwoording opstelt aan de hand van een paar keywords?
volgende zou er perfect in kunnen:
Het antwoord zit hem in fractalen. Tijd is iets wat ons bewustzijn maakt en ervaart door vertraging van de materie. Praat maar es met een eendagsvlieg hoe hij tijd ervaart. Zo ook onze realiteit, het is een schepping van ons bewustzijn. We scheppen de matrix zelfs, we zijn goden. Uiteraard heeft men heel veel moeite om dit fysisch te onderzoeken, omdat het metafysisch gebeurd. Gelukkig begint de quantumwetenschap meer en meer antwoorden te vinden, dewelke in oude religies beschreven zijn.

Ik tel fractalen (waarvan de schrijver duidelijk niet weet wat het zijn) metafysisch, quantum, matrix ....
TheSurvivor

Berichtdoor Renate » 27 nov 2013, 14:54

TheSurvivor schreef:
Renaat schreef:Voor kwaliteitsnieuws moet je ook niet bij hln zijn. Maar het blijft wel droevig dat kranten zo'n zaken zonder meer publiceren.

Renaat

Ja, dat was zo ongeveer ook mijn gedacht. Alleen vond ik het er in dit geval wel heel ver over. En dat artikel stond dan nog in de top 10 meest gelezen op krantenkoppen :/

*edit* De commentaren zijn stilaan hilarisch aan het worden wel. Zou er zoiets staan als een "kwak-generator" - zo'n internetscriptje dat je een hapklare kwakverantwoording opstelt aan de hand van een paar keywords?
volgende zou er perfect in kunnen:
Het antwoord zit hem in fractalen. Tijd is iets wat ons bewustzijn maakt en ervaart door vertraging van de materie. Praat maar es met een eendagsvlieg hoe hij tijd ervaart. Zo ook onze realiteit, het is een schepping van ons bewustzijn. We scheppen de matrix zelfs, we zijn goden. Uiteraard heeft men heel veel moeite om dit fysisch te onderzoeken, omdat het metafysisch gebeurd. Gelukkig begint de quantumwetenschap meer en meer antwoorden te vinden, dewelke in oude religies beschreven zijn.

Ik tel fractalen (waarvan de schrijver duidelijk niet weet wat het zijn) metafysisch, quantum, matrix ....

Heeft de schrijver van het een en ander iets gebruikt, of gewoon teveel boeken van David Icke gelezen?
Renate

Berichtdoor Homer Simpson » 04 feb 2015, 14:02

Dit artikeltje is tekenend voor het niveau van HLN. Gaat het niet over pseudowetenschap, dan gaat het over vrouwen met dikke t***en. De gemiddelde lezer van HLN begrijpt geen woorden van langer dan 7 letters.
Homer Simpson

Keer terug naar Paranormale items, new age & astrologie