Wat je al niet met simpele steentjes kan doen...

Astrologie, telepathie, helderziendheid, precognitie, aura-reading, Reiki, reïncarnatie, mediums, Lotus, dromensymboliek, handlezen, Tarot, tantra, druiden, yoga, mysteriën, sjamanisme, antroposofie, hekserij/wicca, voodoo, kwantumkwak,...

Wat je al niet met simpele steentjes kan doen...

Berichtdoor Nederlander » 30 mei 2013, 07:37

Alu hoedjes klaar? Dan gaat 'ie nu van start! >> http://www.youtube.com/watch?v=RaoAo4BRicE
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Re: Wat je al niet met simpele steentjes kan doen...

Berichtdoor marcdep » 30 mei 2013, 11:32

Nederlander, als u dit meent, dan bent u rijp voor een instelling. Natuurlijk meent u dit niet, u bent gewoon een oplichter !
marcdep

Berichtdoor Timmber » 30 mei 2013, 12:12

marcdep schreef:Nederlander, als u dit meent, dan bent u rijp voor een instelling. Natuurlijk meent u dit niet, u bent gewoon een oplichter !

Nederlander kaart dit gewoon aan, iets wat hij wel vaker doet. Met iets meer uitleg had dit wellicht duidelijker geweest. Ik verdenk hem er in geen geval van ook maar iets met deze zaak te maken te hebben.
Timmber

Berichtdoor Nederlander » 30 mei 2013, 13:00

Timmber schreef:
marcdep schreef:Nederlander, als u dit meent, dan bent u rijp voor een instelling. Natuurlijk meent u dit niet, u bent gewoon een oplichter !

Nederlander kaart dit gewoon aan, iets wat hij wel vaker doet. Met iets meer uitleg had dit wellicht duidelijker geweest. Ik verdenk hem er in geen geval van ook maar iets met deze zaak te maken te hebben.

Ik heb er ook niks mee te maken, het zijn gewoon stenen waarvan men DENKT dat het iets kan, maar uiteindelijk blijven het maar STENEN! En waarom ben ik een oplichter? Die op de video: DA´S de échte oplichter!
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor marcdep » 30 mei 2013, 16:09

Nederlander, ik dacht dat u het was op die video, sorry voor het misverstand
marcdep

Berichtdoor Nederlander » 30 mei 2013, 17:14

marcdep schreef:Nederlander, ik dacht dat u het was op die video, sorry voor het misverstand

Aanvaardt! Zag ik er maar zo uit, hahaha! :lol:
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Keer terug naar Paranormale items, new age & astrologie