XXXXXXX KRIS NILSON!!!

Astrologie, telepathie, helderziendheid, precognitie, aura-reading, Reiki, reïncarnatie, mediums, Lotus, dromensymboliek, handlezen, Tarot, tantra, druiden, yoga, mysteriën, sjamanisme, antroposofie, hekserij/wicca, voodoo, kwantumkwak,...

XXXXXXX KRIS NILSON!!!

Berichtdoor helma1970 » 22 jun 2012, 19:03

Heeft iemand ervaring met PARAGNOST KRIS NILSON
Heb meerdere bewerkingen laten uitvoeren en geen van alle hebben gewerkt.
Hij komt zo betrouwbaar over, met zijn lovende gastenboek, NIETS VAN WAAR!!!
Snap niet dat ik zo dom kon zijn, dus mensen wees gewaarschuwd, hij is een ware XXXXXX
Veel geld betalen, nul resultaat.
Hij scheept je af in zijn telefoongesprekken, je hoort radio, koffiezet apparaat en kinderen op de achtergrond terwijl hij zegt bezig te zijn met zijn "kunsten".
Op vrijdagavond voert hij zogezegd zijn bewerkingen uit, maar gekgenoeg is hij telefonisch bereikbaar op vrijdagavond en als je hem mailt (op vrijdagavond), krijg je ook meteen antwoord ---> lijkt me dan niet dat je serieus bezig bent met je bewerkingen.
Schofterig veel geld vragen en zeggen dat hij zn best heeft gedaan en niet meer voor je kan betekenen.
Wie o wie is ook xxxxxxx (of misschien toch goede ervaringen)??

Op vraag van zijn advocaat werden sommige woorden verwijderd
helma1970

Re:XXXXXXXXXX KRIS NILSON!!!

Berichtdoor Ludde » 22 jun 2012, 19:53

Als je naar een paragnost (gelijk welke) gaat, dan zou je eigenlijk moeten weten dat je opgelicht wordt...

De verbolgenheid die je hier kenbaar maakt, komt op dit forum over als: kwaad zijn dat je geen perfecte wagen hebt kunnen kopen op een autokerkhof...

Als je effe googled zou je toch al meer dan genoeg moeten weten: "zwarte en witte magie"....

In het aller, allerbeste geval heb je veel geld betaald voor een placebo...
Welkom op het forum!

Ludde.
Ludde

Re: XXXXXXXXXXXXX KRIS NILSON!!!

Berichtdoor helma1970 » 23 jun 2012, 18:42

Ach tsja, er is meer tussen hemel en aarde (tenminste, daar ben ik van overtuigd).
Zo denk ik ook dat er veel te doen is met energie en dat kunnen we witte (of zwarte) magie noemen.
Kris Nilson beweert met witte magie te werken, zwarte magie ben ik een tegenstander van.
Zijn gastenboek ik van dermate omvang dat ik er toch wel van uit mag gaan dat hij daadwerkelijk goede resultaten heeft geleverd, daarnaast kon ik op internet helemaal niets negatief (of positief) vinden. Hierdoor kon ik toch wel mijn (wellicht naieve) conclusie trekken dat deze man de waarheid over zijn kunnen spreekt.
Niet dus. Verbolgen en kwaad? Nee dat is niet de juiste benaming, ik denk dat ik eerder verbaasd ben over het feit dat er geen enkele (zowel positief als negatief) ervaring te vinden is over deze man, vandaar dat ik herhaaldelijk berichten wil achter laten om volgende slachtoffers te sparen!!!
helma1970

Berichtdoor Blueflame » 23 jun 2012, 23:32

helma1970 schreef: vandaar dat ik herhaaldelijk berichten wil achter laten om volgende slachtoffers te sparen!!!

Op zich is dat lovenswaardig.
Maar het zou natuurlijk beter zijn als je zelf eerst tot het inzicht zou komen dat ALLE magie gewoon onzin is. En of die nu wit of zwart is, dat maakt niet uit.
Ik heb het dan echt over 'toverkunsten'. Eventuele ecologische gedachten en een meer ontspannende levensstijl uit de wicca kunnen misschien waardevol zijn.

Zijn gastenboek ik van dermate omvang dat ik er toch wel van uit mag gaan dat hij daadwerkelijk goede resultaten heeft geleverd,

Als je wil maak ik hier tegen morgen in het gastenboek een topic met 100 verschillende gebruikers die de lofzang van SKEPP zingen. Moeilijk is dat niet.

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Re: XXXXXXXXXXXXXX KRIS NILSON!!!

Berichtdoor Ludde » 24 jun 2012, 10:58

Blueflame schreef:Als je wil maak ik hier tegen morgen in het gastenboek een topic met 100 verschillende gebruikers die de lofzang van SKEPP zingen. Moeilijk is dat niet.

Mvg.

Waarom zouden we dit niet eens doen als grap: bv toverkunst, of de overtuiging dat kabouters bestaan...wedden dat we "volgelingen zullen hebben"... :lol:
Ludde

Re: XXXXXXXXX KRIS NILSON!!!

Berichtdoor Magnolia » 25 jun 2012, 00:51

helma1970 schreef:Op vrijdagavond voert hij zogezegd zijn bewerkingen uit, maar gekgenoeg is hij telefonisch bereikbaar op vrijdagavond en als je hem mailt (op vrijdagavond), krijg je ook meteen antwoord ---> lijkt me dan niet dat je serieus bezig bent met je bewerkingen.

Even voor mijn nieuwsgierigheid: wat zijn "bewerkingen" ?
Magnolia

Kris Nilson Zeer goede en eerlijke man

Berichtdoor maria van melkegem » 04 jul 2012, 13:16

Bij dit schrijven wil ik melden dat ik eerlijk en oprecht ben geholpen door deze man als paragnost. Ik heb vele mensen paranormale bewandeld. maar na één jaar van problemen ben ik Kris tegengekomen, dit ook via internet gevonden. www.paragnostkris.be
Ik heb eerst zijn gastenboek gelezen en was eerst heel wantrouwig.omdat ik al zo veel charlatans heb tegengekomen die alles verkeerd deden ook veel geld vraagde en niets van terecht brachten. :shock:
Ik had een probleem van zwarte magie door een Relatie die stuk was en dat zo terug hersteld is via hem, nu zijn we gelukkig samen en ik heb ook veel geld moeten betalen, maar aal alle paragnosten samen ben ik 5000 euro kwijt :oops: op één jaar en aan hem was ik 500 euro verloren. :D Enkel heeft de tijd 64 dagen lange geduurd dan dat hij heeft gezegd, dat moet ik eerlijk toegeven.Hij had mij wel gezegd dat hij 95% zeker was dat het korter ging zijn op 6 weken maart het heeft nog eens 2 maanden langer geduurd , deze kans was er ook zegde hij maar dat was slechts 5 %. Uiteindelijk ben ik dan maar bij die vijf % gevallen maar ik weet welke spirituele waarden dat deze man heeft.
Ik heb ondertussen al eens een meditatie cursus gevolgd bij hem waardoor ik me nu ook beter kan concentreren en dongen van me af kan zetten. En een vriendin heeft mee geweest met hem naar Thailand en zegt als je samen met kris het klooster ingaat waar hij naar toe gaat elke 6 weken, dat moet een hele speciale belevenis zijn.Ik heb de centen niet om mee te gaan naar Thailand anders had ik dat ook al lang gedaan.
Ik heb verder geen verbinding met deze man enkel is het gemakkelijk iemand af te breken, maar ik ken er dan toch die het goed hebben gehad met deze man.
Ik hoop dat je toch nog succes kan halen met hem
Maria Van Melkegem
maria van melkegem

Re: XXXXXXXXXXX KRIS NILSON!!!

Berichtdoor Digit » 04 jul 2012, 14:24

Mogelijks heeft KN je goede raad gegeven. Maar die heeft hij niét van de "geesten" gekregen. Enkel van doorzicht en misschien hot en/of cold reading.

Kortom, je hebt € 500.- te veel uitgegeven aan iets wat elke goedbedoelende buurman met een goede portie mensenkennis je vrijwel zeker óók had kunnen vertellen - en gratis dan nog, en dat kan ik uit eigen ervaring bevestigen. Dat is een pak minder dan die € 5.000, maar minder xxxxxx is nog altijd xxxxxx. En dat weggegooide geld is bijzonder jammer als je er toch al geen teveel hebt ! Hou je ogen en oren open, denk na, en hou je protemonnee op de knip.

Groetjes,

Digit

Wat is, IS !
Digit

Re: Kris Nilson Zeer goede en eerlijke man

Berichtdoor Lorre » 04 jul 2012, 14:50

maria van melkegem schreef:Ik had een probleem van zwarte magie door een Relatie die stuk was en dat zo terug hersteld is via hem, nu zijn we gelukkig samen en ik heb ook veel geld moeten betalen, maar aal alle paragnosten samen ben ik 5000 euro kwijt

Het moet ongetwijfeld een opluchting zijn om verlost te geraken van een zwarte magieprobleem.
Maar zou u zich niet nog meer opgelucht voelen wanneer u inzag dat zwarte magie eigenlijk helemaal niet bestaat? Het zou een hele last van uw schouders kunnen halen. Vergeet het geld dat u tot nu toe al bent kwijtgespeeld aan paragnosten. Met het geld dat u vanaf nu zult uitsparen kan u elk jaar lekker op vakantie met uw partner. :idea: :)
Lorre

Re: XXXXXXXXXXXX KRIS NILSON!!!

Berichtdoor maja » 05 jul 2012, 10:49

Even dit over Kris Nilson: ik kan niks anders dan goed zeggen. Sinds ik die mens ken leef ik op wolkjes. Weet wat hij kan en waard is . Wie mij kent weet goed dat ik dit niet zou schrijven indien dit niet zo is. Maar sommige mensen denken dat hij god de vader is of willen dat hij zegt wat ze willen horen.
Nee zo is kris nilson niet en hij is zeker geen kwakzalver. Ik kan het weten wat die mens voor mij en voor vrienden al gedaan heeft. Er waren dingen die niemand kon weten en toch kon kris nilson dit tegen mij zeggen, ik viel toen met mijn mond open. Zo kan ik nog enkele vb op noemen. Maar ja het is niet moeilijk he om iemand door het slijk te halen. Hou dit goed in je hoofd , doe of zeg nooit niets wat je zelf niet graag zou hebben.
Vroeg of laat krijg je dit op jezelf terug. Wie een put graaft voor een ander valt er zelf in. Kris nilson is wel echt een goede man , ik weet waarover ik praat. Wat het spiritueel betreft moet hij er echt veel energie van zich zelf insteken soms de hele nacht door , dit is zeker niet te onderschatten. Over andere paragnosten kan ik me niet over uit spreken maar met je uitleg over kris nilson ga ik niet akkoord. Je hebt een verkeerd beeld over hem, dus als je hem niet kent hou je mening dan maar voor jezelf.
Wat ik hier nog wil aan toe voegen ik heb kris nilson getest door nog naar iemand anders ook te gaan , ze kende elkaar niet en toch zegde ze beide hetzelfde.
Ik ben kris nilson dankbaar voor wat hij al voor mij gedaan heeft.

Groeten
maja

Berichtdoor kil » 05 jul 2012, 12:46

De paradestoet van fans is aangekomen, de Nobelprijs voor Kris ligt in het verschiet lijkt mij

:roll:
kil

Berichtdoor Digit » 05 jul 2012, 13:57

maja schreef:Er waren dingen die niemand kon weten en toch kon kris nilson dit tegen mij zeggen, ik viel toen met mijn mond open.

Goeie truuk ! Heb ik ook al gebruikt ! Het volstaat de dingen te onthouden tot het slachtoffer vergeten is dat hij/zij ze zelf verteld heeft ! Tenzij je ze langs andere weg hebt, natuurlijk.

En wat weet je van “cold reading” ?
Wikipedia schreef:Cold reading ("koud lezen") is een methode om, zonder werkelijk iets over de gesprekspartner te weten, bij die gesprekspartner de indruk te wekken dat men wel iets over hem weet. Deze wordt door waarzeggers, bij politieverhoren en soms bij verkoopgesprekken toegepast. Sommige mensen leren de benodigde technieken onbewust aan, vaak van kinds af aan, waardoor ze zelf zijn gaan geloven over paranormale gaven te beschikken.

maja schreef:Wat ik hier nog wil aan toe voegen ik heb kris nilson getest door nog naar iemand anders ook te gaan , ze kende elkaar niet …. .

Hoe zeker ben je dáár van ? Nog nooit van “networking” gehoord ?

maja schreef:…. en toch zegde ze beide hetzelfde.

Voor iemand die “de truken van de foor” kent is dat écht niet moeilijk !

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Re: Kris Nilson Zeer goede en eerlijke man

Berichtdoor Tristan » 06 jul 2012, 10:49

maria van melkegem schreef:Ik heb eerst zijn gastenboek gelezen en was eerst heel wantrouwig.omdat ik al zo veel charlatans heb tegengekomen die alles verkeerd deden ook veel geld vraagde en niets van terecht brachten. :shock:

Het zou mij ten zeerste verbazen een gastenboek van een kwakzalver terug te vinden waarin er slechte commentaren staan.

Daarnaast: zoals Digit zegt: praat eens met de mensen rondom jou. Zij kennen je veel beter en kunnen je dus ook veel beter advies geven. En als er dan toch persé een "hogere gedachte" achter moet zitten: ga spreken met de pastoor van je dorp. Hij zal je wel gratis verderhelpen.
Tristan

Berichtdoor Ludde » 06 jul 2012, 12:24

maja schreef: Ik kan het weten wat die mens voor mij en voor vrienden al gedaan heeft. ....
Ik ben kris nilson dankbaar voor wat hij al voor mij gedaan heeft.

Hoeveel mensen werden er al niet schitterend geholpen door allerhande placebo - vormen.

Wikipedia: Ook bij geneesmiddelen treedt placebo op door de verwachting die de patiënt heeft.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Placebo_(middel)

Ludde
Ludde

Re: XXXXXXXXXXXX KRIS NILSON!!!

Berichtdoor helma1970 » 13 jul 2012, 23:56

Zozo, onze Kris Nilson schrijft over zichzelf onder een valse naam, ook al nep, hahaha!
Te grappig eigenlijk. Opzich leuke dagtaak als al die mensen (lees slachtoffers) er in blijven trappen.
Wat eigenlijk ook opvallend is, is dat Kris (Maria of Maja = ook Kris) allemaal hetzelfde taalgebruik/zinsopbouw hebben......toeval, door de goden gestuurd.....of.......wederom XXXXXXXX?!
helma1970

Berichtdoor ad randum » 14 jul 2012, 16:50

helma1970 schreef:Ach tsja, er is meer tussen hemel en aarde (tenminste, daar ben ik van overtuigd).

Helma, ... euh ... lucht misschien ?

Ad
“Ad Randum” is “at random” “ad absurdum”. “Ad deliberandum”? Neen, “ad fundum”.
ad randum

Re: XXXXXXXXXXXXXXX KRIS NILSON!!!

Berichtdoor ad randum » 14 jul 2012, 16:54

maja schreef: Wie een put graaft voor een ander valt er zelf in.

Maja, geen nood. Ik heb er linten rond gezet.
Ad
“Ad Randum” is “at random” “ad absurdum”. “Ad deliberandum”? Neen, “ad fundum”.
ad randum

Berichtdoor bleuberry » 19 sep 2012, 08:16

Ook ik ben in een zware emotionele toestand in het web van Kris Nilson terechtgekomen. Na een emotionele echtscheiding nam ik in al mijn wanhoop mijn toevlucht tot Kris Nilson. Hij verzekerde mij dat wij naar Thailand zouden gaan, hij kende ginder een monnik, die zonder problemen mijn ex-vrouw zou doen terugkeren. De kostprijs was €3.000 (uiteraard ging hij volledig mee op mijn kosten). Het geld bezat ik toen niet, maar ben het gaan belenen bij vrienden. Tot op heden betaal ik nog steeds terug.
In Thailand probeerde hij mij na twee dagen al te koppelen aan een Thaise, wat uiteraard niet mijn bedoeling was. Naar de hoeren gaan kon ik in België ook.
Toen zijn mijn ogen opengegaan, ik had te maken met een xxxxxxx, een geldwolf, een xxxxxx, die misbruik heeft gemaakt van mijn emotionele toestand.
Ik weet het, ik ben stom geweest en zeer naief. Maar gedane zaken keren niet meer terug. Ik kan enkel op deze manier mensen verwittigen dat deze kerel een grote xxxxxxx is.
Mochten wij ons kunnen verenigen, kunnen wij deze kerel een halt toe roepen en hem voor de rechtbank brengen wegens misbruik van vertrouwen!!

P.S. Wat betreft zijn gastenboek: daar worden alleen positieve berichten aangenomen, sommige berichten worden geschreven
door hemzelf. Berichten die kritiek bevatten, worden ogenblikkelijk verwijderd.

bleuberry

Re: XXXXXXXXXXXXXXX KRIS NILSON!!!

Berichtdoor Jozefa » 15 apr 2013, 22:13

Kris Nilson bestaat niet het is zijn fake naam even als zijn adres Anemoonstraat 86 te Geel bestaat niet. Volgens mijn TomTom het hoogste nummer is 85.
Ik ontmoette hem op schiphol vlak voor de vertrek met volgende slachtoffer. Hij beloofde me totaal belanglos met me mee naar Thailand af te reizen, ik moest slechts zijn ticket en hotelverblijf voor 10 dagen betalen, ca. € 4000. Maar al vast gaf hij me 2 beschermbandjes om de pols plus een katoenen lap van dat priester voor de bescherming en nam een paar foto’s van me op. Het moest op afstand een verlichting cq. genezing geven. Ik heb er voor € 125 betaald met toezegging restant ad. € 75 later betalen.
Omdat er geen verlichting in mijn lijden kwam, heb ik na een paar dagen e-mail gestuurd om zijn priester aan het werk te zetten.
Hieronder lees je zijn antwoord.
> Date: Thu, 11 Apr 2013 22:58:43 +0700
> To: djozefa@hotmail.com
>
> Lieve Jo
>
> Je zal mee naar Thailand moeten hij zal je moeten zien, net zoals de vrouw die nu bij mij is en verlost is van haar probleem...
> Enkel zegt hij er veel werk aan te hebben en hij vraagt voor deze behandeling 1500€
> En je zal naar daar moeten komen.
> En moeten we nog langs een tweede monnik en dat is ook nog eens 500 euro
> Nu is het aan u om te beslissen wat je doen en dan nog de hotel reiskosten en taxikosten voor transport
> Zeg je ja zet i, het in zijn planning voor mei 2013
> En maken we alles in orde
>
> Vanwege paragnost Kris Nilson worden u spirituele groeten overgemaakt
>
Het is gewetenloos xxxxx die zuig zich vast aan de slachtoffers die hebben al zoveel te verduren op psychisch en fysiek vlak. Mensen die in hun wanhoop klampen zich vast op sprankje hoop die hij hun geeft voor verlossing van zwarte magie. Deze man weet donders goed dat mensen zullen tot uiterst gaan om verlost te worden van demonen die hun leven verzeuren. Hij heeft me ook gezegd dat ik zonder zijn hulp zal eind van deze jaar niet halen.
Angst aanjagend uitsprak die maak je nog meer willig om kost wat kost hem laten helpen.
Op zijn website stond 10 daagse reis naar Thailand aangeboden vanaf 8 t/m 18 november voor € 3000. Zodra ik heb geconfronteerd hem met deze, heeft onmiddellijk de aanbieding verwijderd. Het was niet genoeg voor hem om me € 1000 lichter te maken ik moest nog € 2000 er bij leggen. Dat is zijn belangloos dienstbetoon.
Kortom het is keihard xxxxxxxxxxx die gepaste straf verdient.
Ik wil mensen oproepen die sortgelijke ervaringen met deze xxxxxxxxxx hebben om me mailen, djozefa@hotmail.com samen kunnen we deze xxxxxxxxxx voor de rechter slepen.
Mvg
Jo
Jozefa

Re: XXXXXXXXXXX XXXXX KRIS NILSON!!!

Berichtdoor Blueflame » 15 apr 2013, 22:36

Jozefa schreef:Het is gewetenloos xxxxxxxx die zuig zich vast aan de slachtoffers die hebben al zoveel te verduren op psychisch en fysiek vlak. Mensen die in hun wanhoop klampen zich vast op sprankje hoop die hij hun geeft voor verlossing van zwarte magie. Deze man weet donders goed dat mensen zullen tot uiterst gaan om verlost te worden van demonen die hun leven verzeuren. Hij heeft me ook gezegd dat ik zonder zijn hulp zal eind van deze jaar niet halen.
Angst aanjagend uitsprak die maak je nog meer willig om kost wat kost hem laten helpen.

Beste Jozefa,

als je zelf door hebt dat het een xxxxxxxxx is, dan heb je al de eerste stap gezet.
Dan kan die "angstaanjagende uitspraak" toch geen vat meer op je hebben?

De volgende stap lijkt mij om te gaan inzien dat zwarte magie niet bestaat.
Zie je dat zitten? Wat denk je zelf over zwarte magie?

Mvg.

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Re: XXXXXXXXXXX XXXXXXXXX KRIS NILSON!!!

Berichtdoor Enzy » 21 apr 2013, 15:21

Kris Nilson is een Groooote xxxxxxx. Heb er vroeger ook iets laten uitvoeren door hem en ik moest 500eu betalen en Niks is uitgekomen. H datij wekt door de week bij De Lijn als schaufeur en doe Rituelen als bijberoep. Zo wil ik ze ook verdienen. Ik vind het erg dat ik er zo véél geld door kwijt ben en zoveel andere mensen ook . Het is een schande!!!!
Enzy

Re: XXXXXX XXXXX KRIS NILSON!!!

Berichtdoor daimenz » 16 mei 2013, 14:49

als jullie dan toch geld teveel hebben mag ik hier mijn rekening nr zetten aub, ik kan het gebruiken voor aankoop nieuwe computer.

komaan , wat in Thailand kan , kan hier ook. iets klopt totaal niet.

als die persoon nu het echt kan of niet , Thailand ...euh.
ik breek niemand af , maar ik vind het erover. natuurlijk als je naar Thailand gaat dan worden die daar beter op , want 100 euro in belgie is in Thailand een fortuin.

Een voorspeller in welke mate of met wat en hoe dan ook , die zullen nooit geld eisen of vragen.
zie :

Een voorbeeld :

toen god de zee Splitte en zei dit is de vlucht rootte , had die Geld gevraagd om over te steken dan was er niemand over gestoken , en dan bestonden we niet.

ik zeg altijd , in welke mate je gave is , ze heeft een doel. je helpt elkaar of je sla er munt uit en helpt niemand.
U bent gewoon 5000 euro minder geholpen, dus u moet nu zien om 5000 euro terug bijeen te krijgen.

Een relatie bestaat uit 2 kanten , Zie beide kant en u weet de oplossing.en willen of niet soms moet je eens toe geven .
en als je toch scheid , doe het in vrede en vriendschap. en beiden word er maar beter op.
want vroeg of laat kom je toch elkander terug tegen. de wereld is kleiner dan dat je denkt.

" dus ik kon rijk zijn in de jaren 90' betaal me zoveel....en ik vertel wat u in de komende Min te wachten staat ,
is dit niet absurd ? hoe kan je het over uw hart krijgen om iemands slecht toekomst te vertellen , je verteld niets.
aja t's juist ze vertellen altijd de goede kant. ja anders zouden ze er geen geld meer kunnen uitkloppen
komaan. doe daar niet aan mee. wat je wel kan doe is dit " als je iemand tegen komt die geld eist zegt dan ' Hier 5 euro koop u iets in de aldi.

Echte voorspellers zijn zeldzaam je hoort ze zo goed als niet.
en als je ze tegen komt , en als uw tijd het beslist dit is het moment , dan is het pas bingo en dan nog.

Geloof me ' niemand wilt zijn toekomst weten ,Spijt komt altijd achteraf. en nooit voordien.

beeld u in dat ik hier zeg ' dat er iets mis is met uw kot , ik zie een brand iets in die aard .
en er dan nog geld uit te kloppen. waarom komt het woordje kot en brand in m'n hooft terwijl ik hier typ.
terwijl ik denk aan de ganse topic.

hoja...
Nothing is what it seems
daimenz

Re: XXXXX XXXX KRIS NILSON!!!

Berichtdoor Oude Belg » 16 mei 2013, 22:53

daimenz schreef:

Dat klopt bijna : je hoort ze nooit. Kan ook niet anders. Ze zijn zo zeldzaam als droog water.
Oude Belg

Re: XXXXXXX XXXXX KRIS NILSON!!!

Berichtdoor daimenz » 18 mei 2013, 20:07

Oude Belg schreef:
daimenz schreef:

Dat klopt bijna : je hoort ze nooit. Kan ook niet anders. Ze zijn zo zeldzaam als droog water.

ik kwam ooit eens in een zaak binnen rond het jaar 92 , een 2 de hands winkel.
ik ken die winkel niet. en de uitbaters ken ik ook niet en die mij ook niet.
En Toen kwam er een madam naar me vriendelijk ,( want ik stond zo te treuzelen zou ik dit kopen of niet )
en ze zegde maar 1 Ding Trek eens een kaart. en ik keek verbaast en deed dit. en wat ze toen vertelde amaai..
ik wil het hier niet herhalen, Wat ze op die dag zegde ' het ging het ene oor in en het andere uit, maar Alles klopte perfect

Want later..zei ik tegen me zelf ' ik heb dit meegemaakt maar hoe en waar.. en toen herinnerde ik me alles wat ze vertelde.

ze vertelde verleden , en toekomst.. ze zij ook over toekomst een en ander dat ik zei euh... en jaren later zonder bij stil te staan klopt het.
Alee het klopt voor de persoon die mee was , bizar.

Er zijn inderdaad Kei goed en Serieuze Voorspellers Maar en ik zeg Maar !

Er zijn 2 problemen waar 90% van wie die bij een voorspeller gaat staat er niet bij stil staat .
ik post het hier onder wat het probleem van de meeste is :

1: als ze naar iemand gaan waarvan ze denken ,die is goed of wat dan ook dan Eisen ze natuurlijk hun toekomst en het ergste nog "dat ze wensen dat die uitkomt".
dit is een Grote fout. want Als iemand een toekomst ziet en Serieus dan zegt die wel er bij hoe het zit. bv 85% kans op dit .

2: je hebt inderdaad fake voorspellers Heel veel fake voorspellers. en ze herkennen is moeilijk Want :

A) Als je iemand de kaarten legt kan je het op 2 manieren doen 1 fake en gebruik gewoon weg wat je ziet ,
want een persoon zelf verteld boekdelen dit zijn fake Voorspellers.

B) en een beetje gevorderde kaartleggers kunnen dit zonder probleem gewoon de mens beschrijven aan de hand van wat ie voor zich geeft en dan gaat de bol aan het rollen.
terwijl u er niet van bewust bent, u word gewoon weg meegevoerd in een gesprek dat je niet wenst. Hypnose en psychologie en je kan alles.

ik wil maar zeggen , er zitten zeker Top voorspellers in het rondt , maar ik vraag me steeds af, Waarom laten jullie niet van je horen in plaats van op tv show te verkopen.
In Amerika worden sommige goede voorspellers gebruikt om bepaalde zaken op te lossen en in belgie kan dit zeker ook.

ik heb ooit een paar dingen gezegd over iets dat ik hier niet kan neer typen, en geloof me ik kon rijk zijn , want wat ik zei en op de manier dan nog klonk gek.
maar mijn woorden klopten tot in de details. en onlangs nog eens. ik kan het niet meer typen op dit forum.

ik zelf heb boeken gelezen over allerlei dingen pendelen , kaartleggen, hypnose ,psychologie, helderziende ,enzoverder.
tussen het jaar 86' 96. toen bestond internet nog niet , seder internet lees ik niets meer en hou ik er mij niet meer mee bezig.
maar het blijft me fascineren.

maar zoals ik al een zegde , Voorspellers de Tops zijn niet zomaar te vinden , je kent ze of je kent ze niet .
en een voorspeller van in de krant of op tv reclame , wel iedereen kan dit doen om iets bij te verdienen.
en daar doe ik niet aan mee. die horen in het Fake rijtje.

*- ik zelf zoek om het waarom en ik blijf zoeken. en hoe is het mogelijk. en voor sommige dingen heb ik wel een uitleg ,
bv : wij komen al en van een de zelfde cel. ooit was er een 1 , en nu zijn er vele nulletjes er achter
dus is het logisch en normale als we onze hersenen trainen en het denk vermogen uitbreiden dat we degelijk iets over een ander kunnen weten.
Hoe ruimer u kan denken hoe verder u geraakt. de ruimte is ook oneindig en hoe verder ze gaan hoe meer ze ontdekten.

maar ! Visioenen is iets anders. en dit is nog steeds de grootste vraag ooit.
Visioenen toekomst gericht natuurlijk. dit is een groot Vraagteken. zowel voor mij als voor wie het onderzoekt.
Hoe kan je nu iets zien dat nog moet komen en zal komen hoe dan ook. het is precies alsof je in de tijd reist en terug komt.
dit is de Grootse vraag ooit. waar niemand een antwoord op geeft.

de beste voorspelling is simpel : vraag niet een voorspeller uw toekomst of zo te voorspellen,
als de tijd rijp is en als u op het juist moment op de juist plaats bent , dan zal je wel uw toekomst weten.
en dan zal het binnen knallen als een bom. dit is mijn ervaring.
Nothing is what it seems
daimenz

Re: XXXXXX XXXXX KRIS NILSON!!!

Berichtdoor stefaandepraetere » 18 mei 2013, 20:39

Visioenen toekomst gericht natuurlijk. dit is een groot Vraagteken. zowel voor mij als voor wie het onderzoekt.
Hoe kan je nu iets zien dat nog moet komen en zal komen hoe dan ook. het is precies alsof je in de tijd reist en terug komt.
dit is de Grootse vraag ooit. waar niemand een antwoord op geeft.

Neen. De grootste vraag ooit is waarom niemand ooit concreet iets voorspelt maar altijd nadien denkt van iets voorspeld te hebben. Als er al visioenen geregistreerd werden dan zijn het onduidelijke toestanden zoals nostradamus waar je zonder probleem elke toekomst in kan plakken...
Als je één enkel voorbeeld kan geven van iemand die gecontroleerd visioenen kan produceren die geverifieerd kunnen worden dan ga je echt wel de interesse wetenschappers wekken, maar ik vrees er voor :)

mvg
stefaan
stefaandepraetere

Re: XXXXX XXXXXX KRIS NILSON!!!

Berichtdoor Heeck » 18 mei 2013, 21:05

Daimenz schreef:In Amerika worden sommige goede voorspellers gebruikt om bepaalde zaken op te lossen en in belgie kan dit zeker ook.

Beursvoorspellers? Bankfraudevoorspellers?
Of alleen maar gecertificeerde vinders van spoorloze lijken?

Noem eens wat verifieerbare namen met de opgeloste zaken.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel, dus MIJDT SPIJT.
www.edge.org
Heeck

Keer terug naar Paranormale items, new age & astrologie