Bioenergetika

Astrologie, telepathie, helderziendheid, precognitie, aura-reading, Reiki, reïncarnatie, mediums, Lotus, dromensymboliek, handlezen, Tarot, tantra, druiden, yoga, mysteriën, sjamanisme, antroposofie, hekserij/wicca, voodoo, kwantumkwak,...

Bioenergetika

Berichtdoor kil » 29 feb 2012, 14:24

Gisteren, tijdens een late maaltijd in Leuven, kwam ik een flyer van volgend evenement tegen:

http://www.bioenergetika.be/

Deze kwakbeurs heeft alles wat je maar wil:
- Handlijnen
- Mediums
- Bioenergetisch water
- Chakragedoe
- Ayurveda
- Reiki
- NLP
- ...
Zelfs Scientology is aanwezig (uiteraard onder een geweldig onopvallende naam :wink: )!

Ik twijfel er ernstig aan om eens langs te gaan, qua vertier kan dat wel eens een leuke boel worden.

Noot: Als ik ga wil ik zelfs een mooi verslagje maken.
kil

Re: Bioenergetika

Berichtdoor Jan Willem Nienhuys » 29 feb 2012, 18:36

Dat noemen wij in Nederland een Paranormaal Beurs. Dat is een soort rondreizend circus dat elk weekend ergens anders neerstrijkt. Kenmerkend is dat een derde of meer waarzeggers zijn.
Jan Willem Nienhuys

Berichtdoor Blueflame » 29 feb 2012, 19:42

Misschien kan Heeck je wel goede tips geven hoe je je kan blijven verbazen over en amuseren met zoveel onzin op een hoopje.

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor vlieger » 29 feb 2012, 20:00

Ik heb eens naar de voordrachten die gegeven zullen worden gekeken: van engelen, bloemenseances, druides, "contact met uw energie" tot "zandlezen" toe: je drukt je hand in het zand en de paragnost geeft uitleg.
:lol: :lol: :lol: Jongens toch!
Wie daar heen gaat, verliest toch het recht om ernstig genomen te worden?
Ik zou het zelf allemaal niet kunnen verzinnen. Er ontbreekt nog enkel een man in de lijst die vanuit belgië uitgeweken is naar tenerife...
vlieger

Berichtdoor Renate » 29 feb 2012, 20:43

Jan Willem Nienhuys schreef:Dat noemen wij in Nederland een Paranormaal Beurs. Dat is een soort rondreizend circus dat elk weekend ergens anders neerstrijkt. Kenmerkend is dat een derde of meer waarzeggers zijn.

O ja, bij mij in de buurt strijken ze ook regelmatig neer en niet te vergeten in Den Haag, in een kerk.
Renate

Berichtdoor Timmber » 01 maart 2012, 17:38

Renate schreef:
Jan Willem Nienhuys schreef:Dat noemen wij in Nederland een Paranormaal Beurs. Dat is een soort rondreizend circus dat elk weekend ergens anders neerstrijkt. Kenmerkend is dat een derde of meer waarzeggers zijn.

O ja, bij mij in de buurt strijken ze ook regelmatig neer en niet te vergeten in Den Haag, in een kerk.

Yups, hier in Sas van Gent strijken ze ook een paar keer per jaar neer. En dan nog wel in de feestzaal aanpalend aan mijn huis :(
Timmber

Keer terug naar Paranormale items, new age & astrologie