vampirisme

Astrologie, telepathie, helderziendheid, precognitie, aura-reading, Reiki, reïncarnatie, mediums, Lotus, dromensymboliek, handlezen, Tarot, tantra, druiden, yoga, mysteriën, sjamanisme, antroposofie, hekserij/wicca, voodoo, kwantumkwak,...

vampirisme

Berichtdoor wesleydekabouter » 26 jan 2011, 21:02

hoi, ik ben nieuw hier, ik lees al een tijdje wat artikels hier maar besloot een account te maken toen ik wel iets heel vreemd vond
namelijk mensen die denken dat ze vampiers zijn...
soit ze zuigen niet echt bloed ofzo, maar lijken zich nogal speciaal te voelen door een zelfverklaard energietekort waardoor ze "vampirisme" gaan bedrijven. Je bent een vampier als je de typische symptonen hebt zoals niet goed tegen zonlicht kunnen, je veel zwak voelen, een onlesbare dorst hebben etc etc...
Ze gaan wel niet zo ver om alle verhalen aan te hangen zoals hollywood over dracula van Bram Stoker maar lijken zichzelf toch wel behoorlijk serieus te nemen. De symptomen waar ze last van hebben lijken mij eerder te komen door een vitaminetekort ofzo in combinatie met een sterke fantasie ^^

natuurlijk zijn er massas internetsites die mensen uitleggen of ze vampiers zijn of niet
http://dutchvampirehaven.webs.com/vampirisme.htm hier is er een voorbeeldje van
google het maar eens voor de rest, je zou er nog versteld van staan hoeveel van deze "communities" er zijn

groetjes
wesleydekabouter

Re: vampirisme

Berichtdoor willem_betz » 27 jan 2011, 00:49

opletten dat ze niet plots in je nek bijten, steek voor de zekerheid enkel teentjes look in alle kleding, een zilveren crucifix kan erg nuttig zijn, maar in geval van nood kan je met beide gestrekte wijsvingers een kruis vormen. :wink:
Is het een ziekte ? Niet meer dan andere wanen of rijke fantasieën. Als mensen er lol in hebben om hun tanden te laten bijvijlen, of nog erger, waarom niet als ze niemand kwaad doen.
Let toch maar op als je naar dergelijke congressen gaat want de Klingons lusten vampieren rauw !

correctie van tikfoutje
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Digit » 27 jan 2011, 20:19

willem_betz schreef:.... Klingons lusten vampieren rauw !

Fout ! Een beschaafde Klingon prefereert ze saignant, met bv. Béarnaise en een toefje waterkers ! :D

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor bloeiendgewas » 11 feb 2014, 12:13

Ik denk dat je deze blog kan vergelijken met een blog over psychopaten. Wat deze 'mensen' doen is letterlijk energie 'eten' van anderen, doormiddel van kleineren, bedreigen, pesten, zichzelf boven de ander plaatsen en dit alles om zichzelf maar te verrijken, zonder dat deze over de consequenties nadenkt van zijn of haar gedrag.
bloeiendgewas

Berichtdoor willem_betz » 11 feb 2014, 16:43

Volledig akkoord! Vampieren zouden meer moeten nadenken over de consequenties van hun gedrag. Ook het pesten van mensen die bescherming zoeken in look en kruisbeelden zou moeten verboden worden. Een taak voor Gaia ?
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Keer terug naar Paranormale items, new age & astrologie