Mijn verhaal

Astrologie, telepathie, helderziendheid, precognitie, aura-reading, Reiki, reïncarnatie, mediums, Lotus, dromensymboliek, handlezen, Tarot, tantra, druiden, yoga, mysteriën, sjamanisme, antroposofie, hekserij/wicca, voodoo, kwantumkwak,...

Mijn verhaal

Berichtdoor Gps » 11 nov 2010, 05:39

Ik zal me gelijk even voorstellen.
Ik ben een Amsterdammer van 47 die van beroep tekenaar constructeur is.

Verder ben ik een "fan" van randi, en 46 jaar oud geworden in de overtuiging dat paranormale gaven niet bestaan.

Naar toen ging het mis.

Ik zit achter me pc en vraag me ineens af waarom ik al een paar dagen niets van een vriend gehoord had.
Vervolgens komt de gedachte op, hij zal toch geen motor ongeluk gehad hebben, en ik begin me zorgen te maken.

Nu krijgen we allemaal van dit soort ingevingen, en mijn eerste reactie was ook:
Stel je niet aan, dat kan je niet weten, je zit jezelf gek te maken.
Omdat het mij maar niet lukte, om deze gedachte los te laten, belde ik hem de volgende dag op.

Ik vroeg toen hoe het met hem was. Hij was met ze motor achter op een auto gereden.

Omdat ik nog al sceptisch ben, deed ik dit af als toeval, een bizar toeval, maar toch.

Ongeveer een half jaar daarna, zit ik zoals zo vaak, achter me pc, ik denk ineens aan een ex vriendin, waar ik al 14 jaar geen contact meer mee had.

Hoewel ik een rustig type ben, raakte ik volkomen in paniek.
Ik wist zeker dat er wat mis was.

Via internet ben ik haar gaan zoeken, en toen ik haar uiteindelijk vond, bleek ik het weer goed te hebben.

Vanwege haar privacy wil ik niet op de details ingaan, wat er precies aan de hand was.
Wat ik wel kwijt wil, is dat ik dacht dat iemand haar opgesloten had.
Maar wat bleek, ze voelde zich opgesloten, en ik kwam er achter dat ze tegenwoordig in Australië woont.

Mijn derde ervaring die mijn ongeloof de grond in boorde, was een visioen.

Ik zie ineens een beeld, van mensen die bij mij op bezoek komen.