The Ghosthunter NL

Astrologie, telepathie, helderziendheid, precognitie, aura-reading, Reiki, reïncarnatie, mediums, Lotus, dromensymboliek, handlezen, Tarot, tantra, druiden, yoga, mysteriën, sjamanisme, antroposofie, hekserij/wicca, voodoo, kwantumkwak,...

The Ghosthunter NL

Berichtdoor charlielima » 17 okt 2010, 09:47

Een site die jullie zonder twijfel reeds moeten kennen, maar ik vond die zo hilarisch (alhoewel, ...) dat ik hem toch nog eens wou delen met de groep.

The Dutch Ghosthunter
Zoals hij zichzelf omschrijft op zijn site : de bekendste ghosthunter van Nederland met heel veel ontdekkingen op paranormaal gebied.

Heb je even een uurtje vrij, ben je wat down of heb je de herfst-blues ?
Dan moet je zeker die site eens doorbladeren.

Zijn onderzoeksrapporten zijn gewoon om achterover te vallen van het lachen.
En dan spreken we nog niet van de manier waarop hij/zij schrijft .. men zou haast gaan denken dat het een 12-jarige knaap is die nog volop scholing kan genieten.

Helaas schuilt er ook een heel wat minder onschuldige/marginale kant aan het verhaal.

- Deze mensen doen zelfs geen poging meer om hun winstbejag te verbergen, hun onnozele bevindingen worden open en bloot op DVD te koop aangeboden. Ze onderzoeken geheel "gratis" maar als je hun bevindingen wilt kennen, dan moet je een dure DVD aankopen.
- Wat erger is : hun "wetenschappelijk" conclusies worden zonder schroom door de media overgenomen. Verschillende verschijningen in talk-shows en zelfs onze eigenste media (oa het Nieuwsblad) schrijft artikels over mogelijke spookhuizen. En zoals jullie waarschijnlijk ook beseffen zijn veel mensen niet in staat een eigen oordeel te vellen ... dus ze geloven de verhalen zonder meer want het staat in de krant !
- Wanneer hij/zij er niet in slaagt om zelfs vals beeldmateriaal/bewijs online te zetten, dan brouwen ze er zelf een verhaal rond. In ref de zaak van "mother of darkness" oftewel het kasteel Solvay. Ze mochten er niet binnen dus er MOET wel iets paranormaals aan de hand zijn. Ze betreden illegaal een eigendom en worden er weg gejaagd .. de mensen MOETEN wel iets te verbergen hebben. Alles doorspekt met de real-time ervaringen van een "medium" die recht uit een carnavalsstoet blijkt weggelopen te zijn.
- Op een iets persoonlijker niveau waren ze ook zo snugger een bericht de wereld in te sturen (gretig opgenomen door de media) dat het zou spoken in het Dadipark te Dadizele (een lang verhaal dat ik jullie wil besparen) - net op het moment dat, na jarenlang onderhandelen, er een potentiële koper interesse had getoond in de overname van het park. De spoken in het Dadipark zouden de spirituele overblijfselen zijn van kinderen die op gruwelijke manier in het park om het leven zijn gekomen. Hij sluit af met de melding dat hij, tegen een fikse vergoeding, de spoken wel even kan wegjagen.
Het feit dat er niemand anders die geesten kan zien wimpelt hij/zij weg met de melding dat niemand anders over zijn/haar paranormale gaven beschikt ...

Spokenjagers zijn niet allemaal mensen die er gewoon een aparte hobby op nahouden - sommigen onder hen (zoals deze paljas) veroorzaken ook effectieve commerciele schade.
charlielima

Re: The Ghosthunter NL

Berichtdoor Niko » 17 okt 2010, 12:42

De buurman: "Die mensen zijn op vakantie naar Zuid Amerika maar ondanks dat er niemand is gaat af en toe het licht aan en uit in de kamer."

Ik had tranen in mijn ogen van 't lachen toen ik dit las! :lol:
"Eternal nothingness is fine if you happen to be dressed for it."
-Woody Allen-
Niko

Berichtdoor zuurSTOF » 11 nov 2010, 20:43

Een heldere verklaring hoe spoken ontstaan:

http://www.kennislink.nl/publicaties/spoken-of-hersenschimmen
zuurSTOF

Berichtdoor Blueflame » 12 nov 2010, 00:11

Hier nog iets gelijkaardigs:
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/14056335/

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Nederlander » 14 nov 2010, 23:08

achjaaaaaaa onze grote vriend de spokenjager, die jandoedel heeft zoveel ONZIN op zijn site staan dat ik mijn soms afvraagt waar hij die waanzin vandaan haalt eigenlijk! Die man ziet echt kans om overal geld uit andermans zakken te kloppen. En als het dan toch niet lukt, welja, gooi er dan nog maar een onzin verhaaltje erboven op... waarom ook niet?

Stofjes worden orbs, struiken worden geesten die erachter staan (hij voelt zich vaak 'bekeken'!) en andere ongein haalt hij naarboven..!

OP, je zal bedoelen deze site > http://www.theghosthunter.nl/amerois%2003.htm <

Oja, spellen kan die man ook al niet. het zijn BOOBYTRAPS en geen BOBYTRAPS... wat een janhagel! :twisted:
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Kristof » 15 nov 2010, 15:44

Hallo,

Dit is werkelijk onzin:

http://www.theghosthunter.nl/bierbrouwerij.htm

Ik heb jarenlang in dat bedrijf gewerkt en nooit heb ik iets abnormaals gemerkt of hierover verhalen gehoord.
Zijn "getuigen" zijn heel waarschijnlijk verzonnen. :roll:

Groeten.
For me, it is far better to grasp the Universe as it really is than to persist in delusion, however satisfying and reassuring.
Carl Sagan - RIP
http://www.carlsagan.com/
Kristof

Berichtdoor Timmber » 15 nov 2010, 19:13

Kristof schreef:Hallo,

Dit is werkelijk onzin:

Ik heb jarenlang in dat bedrijf gewerkt en nooit heb ik iets abnormaals gemerkt of hierover verhalen gehoord.

Groeten.

Die kerel is van zijn eerste leugen niet dood en / of heeft een grote fantasie. Het door hem 'ontdekte' zo gezegde 'spookkasteel van Sas Van Gent' is gewoon een oude ruïne (geen kasteel) waar helemaal niks te beleven valt. De enige plaats waar het volgens mij echt spookt is tussen zijn oren.
Timmber

Berichtdoor Gps » 16 nov 2010, 18:27

Zijn dit die gasten, die met een radio ontvanger stemmen op pikken ?
Natuurlijk hoor je stemmen, als de de frequenties af blijft zoeken.

Verder verstaat hij meer als mij. Ik hoor soms wel een stem, maar zeker niet zo duidelijk, dat ik er conclusies aan verbinden kan.
Gps

Berichtdoor Astrosmurf » 16 nov 2010, 19:08

Bij ons op het werk is ook iemand die stemmen hoort. Maar die is wel telefoniste...
Astrosmurf

Berichtdoor Kristof » 04 jun 2011, 21:36

Dit is werkelijk onzin:

Groeten.

Deze gebouwen zijn ondertussen afgebroken. Wat nu? :? :lol:
For me, it is far better to grasp the Universe as it really is than to persist in delusion, however satisfying and reassuring.
Carl Sagan - RIP
http://www.carlsagan.com/
Kristof

Berichtdoor Renate » 04 jun 2011, 23:40

Dit is werkelijk onzin:

Groeten.

Zeker te veel van het eigen product gedronken.
Renate

Berichtdoor Nederlander » 12 jun 2011, 15:42

Zou het? Ondertussen blijft hij maar doorgaan met zijn verhaaltjes...
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor barbiebarb » 06 jul 2011, 00:28

Sommige mensen krijgen er pilletjes (Haldol) voor om ze niet meer te horen :)
barbiebarb

Berichtdoor Nederlander » 06 jul 2011, 08:55

barbiebarb schreef:Sommige mensen krijgen er pilletjes (Haldol) voor om ze niet meer te horen :)

Ja denk het :lol:

http://www.apotheek.nl/Medische_informa ... 04&rId=718
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Nederlander » 03 maart 2014, 14:12

Even een trappie gegeven omdat de Ghosthunter geen moeite meer hoeft te doen voor Dadipark -- Het is namelijk allang omgetoverd tot een groene speelweide! (Dus de geesten konden hun koffers pakken!)
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor bloeiendgewas » 04 maart 2014, 16:37

Een dergelijk persoon zou zelf eens door spoken, geesten, verschijnsels etc bespookt moeten worden :o

Dat ter zijde, het is zeer jammer dat deze persoon geld probeert te halen bij mensen die deze onzin vrijwillig willen geloven...
bloeiendgewas

Keer terug naar Paranormale items, new age & astrologie