vragen ivm De Atlantisring

Astrologie, telepathie, helderziendheid, precognitie, aura-reading, Reiki, reïncarnatie, mediums, Lotus, dromensymboliek, handlezen, Tarot, tantra, druiden, yoga, mysteriën, sjamanisme, antroposofie, hekserij/wicca, voodoo, kwantumkwak,...

vragen ivm De Atlantisring

Berichtdoor ajoin007 » 05 feb 2009, 18:00

Hallo iedereen,

Ik zou me graag zo een ring willen aanschaffen alleen heb ik hier enkeele vragen over. Heeft hier iemand reeds ervaringen met deze ring + aan welke hand/vinger zou ik deze ring dan moeten dragen. Heb ergens gelezen omdat ik een schorpioen ben dat ik deze beter aan mijn duim draag.

Zou deze ring echt iets kunnen 'betekenen' of is dit allemaal bull sh*t
ajoin007

Berichtdoor Digit » 05 feb 2009, 18:21

Een dergelijke ring moet je door je neus dragen !

En gelijktijdig een stevig laxeermiddel innemen.

Je hebt dan meteen een prima demo van "bullshit" ! :wink:

En je kan je dan in de toekomst beter bij de neus laten nemen !

Alle gekheid op een stokje : dat is waardeloos prul waarvan de verkopers teren op de lichtgelovigheid van hun klanten !

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Mars » 05 feb 2009, 18:26

Ik ken er maar één woord voor: bijgeloof.
Laat je niet beetnemen door 'mooie' verkooppraatjes. Zeker niet als je zoiets als dit voor je neus geschoteld krijgt: "De ring werd gemaakt door een man die de informatie telepathisch doorgegeven kreeg van geesten uit Atlantis die in die tijd nog altijd actief waren en in groten getale aanwezig waren."

Bron: Atlantisring.be

Blijf kritisch! Vraag jezelf bijvoorbeeld af:
- Welke man?
- Wie zegt dat het geesten uit Atlantis waren?
- Geld in ruil voor spirituele groei?

Gebruik liever je verstand i.p.v. je geld om (spiritueel) te groeien ;). Wat het beschermen betreft: men speelt in op angst! Er zijn factoren waar jij weinig tot geen invloed op hebt (denk aan liefdesverdriet, ongelukken en ziekte). Dergelijke factoren worden misbruikt om er zelf 'spiritueel' rijker van te worden ;).
P.T. Barnum: "There's a sucker born every minute". Stel jezelf de vraag: Ben ik er eentje van?
Mars

Berichtdoor Digit » 05 feb 2009, 18:37

Al eens iemand naar de prijzen gekeken ?

Je moet wel goed gek zijn !

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor ajoin007 » 05 feb 2009, 18:37

mja akkoord kan bijgeloof zijn maar vind dit wel toffe ring en kan hem bestellen in 925 sterling zilver voor 21€ dus afzetterij kan je dit niet noemen.

ps de ring werd gevonden in egypte, er is niemand die weet wie de 1e ring gemaakt heeft
ajoin007

Berichtdoor Digit » 05 feb 2009, 18:43

ajoin007 schreef:mja akkoord kan bijgeloof zijn maar vind dit wel toffe ring en kan hem bestellen in 925 sterling zilver voor 21€ dus afzetterij kan je dit niet noemen.

ps de ring werd gevonden in egypte, er is niemand die weet wie de 1e ring gemaakt heeft

€ 21 ! Via welke website ?

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor ajoin007 » 05 feb 2009, 18:50

http://www.elcaminoshop.nl/sieraden/zilverringen.htm

Bij deze, 21€ voor een zilveren ring is geen afzetterij.
Maar nu was mijn vraag of iemand hier reeds ervaringen mee heeft gehad. Ik blijf bij het standpunt het is niet omdat we iets niet kennen dat het niet bestaat. Röntgen stralen kende men ook niet in de middeleeuwen hoewel ze wel bestonden.
ajoin007

Berichtdoor Astrosmurf » 05 feb 2009, 18:54

Die ring werd twintig jaar geleden al door postorderbedrijven verkocht als "de ring van Re". Het goedkoopste model bestaat uit verzilverd koper. Als je hem mooi vind, koop hem dan, maar alleen omdat je hem mooi vindt. Verwacht er geen magische bescherming of krachten van want die zijn er niet. Kwaliteit en afwerking is te vergelijken met "sjiekepotringen"
Astrosmurf

Berichtdoor Heeck » 05 feb 2009, 19:00

ajoin007 schreef:http://www.elcaminoshop.nl/sieraden/zilverringen.htm

Maar nu was mijn vraag of iemand hier reeds ervaringen mee heeft gehad. Ik blijf bij het standpunt het is niet omdat we iets niet kennen dat het niet bestaat. Röntgen stralen kende men ook niet in de middeleeuwen hoewel ze wel bestonden.

Ajoin,

* Het is nuttiger je bloedgroep te kennen dan je sterrenbeeld.
* Iets dat we niet kennen hoeft helemaal niet te bestaan; het gaat om het aantonen voor je er mee wegloopt en je laat befoefelen.

Neem anders het allerbeste bedrog dat al jaren meeloopt: De Biostabil.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel, dus MIJDT SPIJT.
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Digit » 05 feb 2009, 19:01

A fool and his money are easily parted !

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Mees » 05 feb 2009, 20:00

Niets aan te doen ... mensen willen bedrogen worden.
Irreverence is the champion of liberty and its only true defence (Mark Twain)
Mees

Berichtdoor Blueflame » 05 feb 2009, 20:28

Als je hem mooi vindt en je kan hem betalen, dan zou ik hem kopen.
En zien of hij je beschermt tegen lichtgelovigheid.

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor willem_betz » 06 feb 2009, 00:42

Die ring werkt ook goed tegen tijgers, nog nooit werd een ringdrager door een tijger opgepeuzeld. :P
Het zou echter wel kunnen dat de ring ook onwaarneembare schadelijke kankerverwekkende stralen uitzendt, tijgers voelen dat en daarom blijven ze ervan weg, je bent verwittigd! Het is niet omdat ze het niet kunnen meten, dat het niet zou bestaan.
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Digit » 06 feb 2009, 12:51

ajoin007 schreef:mja akkoord kan bijgeloof zijn maar vind dit wel toffe ring en kan hem bestellen in 925 sterling zilver voor 21€ dus afzetterij kan je dit niet noemen.

ajoin007 schreef:http://www.elcaminoshop.nl/sieraden/zilverringen.htm

Van sommige dingen weten we wél zeker dat ze niét bestaan ! Één van de dingen waarvan we dat met absolute zekerheid weten is zgz. "kennis uit Atlantis" !

We weten wie de legende in het leven geroepen heeft : Plato ! Zie : http://en.wikipedia.org/wiki/Atlantis .
We weten ook waar de hedendaagse verzinsels erover vandaan komen : van o. a. Cayce, Blavatsky en andere esoterische fantasten. En we weten al even zeker dat wat die creaturen vertelden van voor tot achter verzonnen was ! Zie : http://skepdic.com/theosoph.html .

In het beste geval betaal je dus teveel voor wat goedkoop metaal, in het slechtste geval is het helemaal waardeloze rommel.

Maar áls je er hard genoeg in gelooft zal achteraf alles wat goed loopt te danken zijn aan de ring, en alles wat slecht loopt aan wat anders, bv. aan het feit dat je hem niet tijdig genoeg hebt opgeladen of aan de negatieve "vibes" van de skeptici op dit forum. Mensen zijn nu eenmaal meesters in het belazeren van zichzelf als ze écht ergens in willen geloven, zelfs al is het de grootste onzin (zoals die ring !) !

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Rani » 06 feb 2009, 13:22

Wat ben ik blij een weegschaal te zijn, deze zijn blijkbaar al van nature beschermd, want staat nergens bijvermeld aan welke vinger zij de ring dienen te dragen 8) :P :P

toch niet bij deze Bron: Atlantisring.be

mvg
Rani
Always look on the bright side of life!
Rani

Keer terug naar Paranormale items, new age & astrologie