Oproep: Deelnemers psychologisch vragenlijstonderzoek

Menswetenschappen, natuurwetenschappen, cultuurwetenschappen, formele wetenschappen, toegepaste wetenschappen, interdisciplinair, ...

Oproep: Deelnemers psychologisch vragenlijstonderzoek

Berichtdoor Lauren123 » 22 okt 2015, 12:41

Hallo iedereen,

Mijn naam is Lauren, Ik ben derdejaarsstudente toegepaste psychologie aan de thomas more te antwerpen. Voor mijn bacehlorproef voer ik een onderzoek naar de attitudes van de vlaming in verband met hun woonomgeving.

Jullie zouden mij een groot plezier doen door deze kort even in te vullen, het neemt ongeveer een 30tal minuutjes in beslag.

Jullie kunnen de vragenlijsten invullen via onderstaande link.

https://thomasmore.eu.qualtrics.com/SE/ ... iWe2oSK7UV

Alvast bedankt!

(n.b. Als dit niet op zijn plaats is hier mag de thread altijd verwijderd worden... Het is gewoon niet altijd makkelijk om een grote groep respondenten te verzamelen. Ik wil ook duidelijk maken dat het vrijblijvend is)
Lauren123

Re: Oproep: Deelnemers psychologisch vragenlijstonderzoek

Berichtdoor Kristof » 22 okt 2015, 13:15

Zouden we voor die vragenlijsten en enquêtes niet beter een apart forumonderdeel maken?
For me, it is far better to grasp the Universe as it really is than to persist in delusion, however satisfying and reassuring.
Carl Sagan - RIP
http://www.carlsagan.com/
Kristof

Berichtdoor Lauren123 » 22 okt 2015, 17:48

Kristof schreef:Zouden we voor die vragenlijsten en enquêtes niet beter een apart forumonderdeel maken?

Ja ik weet niet of dit vaak gebeurd op het forum hier. ik voel me zelf wat gegeneerd... want als alle studenten dit zouden doen staat het heel forum misschien vol. Ik had het hier geplaatst in deze rubriek omdat het wel met psychologie te maken heeft... Maar als dit misplaatst is hier mogen jullie me dat altijd melden.
Lauren123

Berichtdoor Kristof » 23 okt 2015, 05:34

Ik heb je vragenlijst voor de helft ingevuld en ben dan gestopt.