Onrust en oogschade door blauw in ledlicht?

Menswetenschappen, natuurwetenschappen, cultuurwetenschappen, formele wetenschappen, toegepaste wetenschappen, interdisciplinair, ...

Re: Onrust en oogschade door blauw in ledlicht?

Berichtdoor Kasper » 16 sep 2015, 09:41

Ik kan de bewijsstukken hier als bijlage plaatsen, maar gezien op juridisch vlak niet verstandig.
Gezondheidsrecht
Kasper

Berichtdoor Digit » 16 sep 2015, 09:47

Kasper schreef:Ik kan de bewijsstukken hier als bijlage plaatsen, maar op juridisch vlak niet verstandig.

Dat klopt, en dat wil ik ook niet vragen of voorstellen.

Maar ik denk niet dat dit een "klachtenforum" is, maar wél een debatforum. En uitlatingen die je niet kunt onderbouwen dien je hier dus achterwege te laten.

Verder heb je je reputatie hier wel héél erg tegen. Dus als je hier iets wil bereiken, dan heb je een lange weg te gaan.

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Kasper » 16 sep 2015, 09:54

Digit schreef:
Kasper schreef:Ik kan de bewijsstukken hier als bijlage plaatsen, maar op juridisch vlak niet verstandig.

Maar ik denk niet dat dit een "klachtenforum" is, maar wél een debatforum. En uitlatingen die je niet kunt onderbouwen dien je hier dus achterwege te laten.

Digit

Wel onderbouwen, maar niet publiekelijk, aangezien dit niet aan te raden is op juridisch vlak.

Maar ik begrijp je standpunt. Ik ga me dan ook onthouden van verder commentaar.
Laatst bijgewerkt door Kasper op 16 sep 2015, 10:00, in totaal 1 keer bewerkt.
Gezondheidsrecht
Kasper

Berichtdoor Digit » 16 sep 2015, 09:59

Begrijp je ook dat ik dit zie in het verlengde van je eerdere ongefundeerde scheldparijen?

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Digit » 16 sep 2015, 10:13

Kasper schreef:Ik ga me dan ook onthouden van verder commentaar.

OK, voor mij is deze discussie dan in haar geheel gesloten, zolang ze dat voor jou ook is.

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor willem_betz » 16 sep 2015, 11:51

Nog meer forumvervuiling heeft geen zin.
ter info: https://nl.wikipedia.org/wiki/Querulantenwaan
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Renate » 16 sep 2015, 17:39

Ik vraag me toch af of Kasper, als z'n auto door een garage op een dusdanige manier 'gerepareerd' is, dat hij niet meer goed functioneert, vervolgens naar de eerste de beste beunhaas gaat, die hem beloofd dat hij alle problemen met z'n auto op zal lossen, of dat hij dan toch gewoon advies bij een andere garage in gaat winnen.
Renate

Berichtdoor willem_betz » 17 sep 2015, 01:52

Die vergelijking gaat niet op. Als een auto bijv een nieuwe motor en batterij kreeg dan zal die zga nieuw functioneren. Bij lichamelijke schade, zoals hier uitpuilende en overgevoelige ogen door schildklierprobleem, dan blijft de oogschade bestaan en is enkel behelpen en verzachten mogelijk.
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Renate » 17 sep 2015, 08:11

Op zich niet, maar mijn punt is uiteindelijk dat je bij schade aan een auto na slechte ervaringen bij een garage gewoon naar een andere garage gaat en niet naar een beunhaas. Ik begrijp ook wel dat opgelopen schade in dit geval niet hersteld kan worden, maar mijn probleem is dat in dit geval de patiënt een duidelijk wantrouwen heeft jegens andere artsen en zelf naar oplossingen op zoek gaat en z'n heil zoekt bij mogelijke kwakzalvers.
Renate

Berichtdoor Blueflame » 17 sep 2015, 09:19

Digit schreef:

Daar heb ook ik begrip voor, Kasper, maar dan moet je je beweringen wel achterwege laten.
Dit is een sceptisch discussieforum waar om argumentatie vragen (bewijzen) de normaalste zaak van de wereld is en waar aan die vraag moet gehoor gegeven worden.

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Kasper » 14 jun 2016, 08:52

willem_betz schreef:Nog meer forumvervuiling heeft geen zin.
ter info: https://nl.wikipedia.org/wiki/Querulantenwaan

Ter info: Corrupte artsen en rechters: het bewijs: https://www.youtube.com/watch?v=DiJcAGL7Hxg

17.000 doden p/j in NL door medische fouten en medicijngebruik
https://www.youtube.com/watch?v=IR8XwmUkJb4

Dat de moderne medische geneeskunde een gevaar vormt voor de volksgezondheid is nu wel duidelijk.
Gezondheidsrecht
Kasper

Berichtdoor Kristof » 14 jun 2016, 12:54

Kasper schreef:
Dat de moderne medische geneeskunde een gevaar vormt voor de volksgezondheid is nu wel duidelijk.

Plus het feit dat de moderne medische geneeskunde ervoor zorgt dat we gemiddeld twee maal zo oud worden als in het stenen tijdperk (en dit vooral in de westerse wereld waar die moderne medische geneeskunde massaal toegepast wordt) en de wereld overbevolkt geraakt (ook vanwege het feit dat die moderne medische geneeskunde nu ook massaal toegepast wordt in ontwikkelingslanden). :wink:
Je moet er rekening mee houden dat geneeskunde enorm veel toegepast wordt en dus statistisch gezien er wel eens dingen fout moeten gaan.
En de ene dokter is natuurlijk de andere niet.
For me, it is far better to grasp the Universe as it really is than to persist in delusion, however satisfying and reassuring.
Carl Sagan - RIP
http://www.carlsagan.com/
Kristof

Berichtdoor Kasper » 14 jun 2016, 13:39

Niet alleen door de geneeskunde, maar ook als gevolg van een verbeterde hygiëne e.d. Maar dusdanige discussie is hier in het verleden al gevoerd, voor de crash van het forum.
Gezondheidsrecht
Kasper

Berichtdoor Kasper » 15 jun 2016, 05:40

Kristof schreef:
Kasper schreef:

Plus het feit dat de moderne medische geneeskunde ervoor zorgt dat we gemiddeld twee maal zo oud worden als in het stenen tijdperk (en dit vooral in de westerse wereld waar die moderne medische geneeskunde massaal toegepast wordt) en de wereld overbevolkt geraakt (ook vanwege het feit dat die moderne medische geneeskunde nu ook massaal toegepast wordt in ontwikkelingslanden). :wink:
Je moet er rekening mee houden dat geneeskunde enorm veel toegepast wordt en dus statistisch gezien er wel eens dingen fout moeten gaan.
En de ene dokter is natuurlijk de andere niet.

Levensverwachting door de jaren heen

De levensverwachting is in de loop van de laatste eeuwen van menselijke geschiedenis drastisch gestegen. Deze verbetering is grotendeels het resultaat van verbeterde hygiëne (riolering en schoon drinkwater), beschikbaarheid van goed voedsel, levensomstandigheden (verwarming), vrede en geneeskunde. Bij dat laatste speelde met name de uitvinding van vaccins en antibiotica een grote rol. De grootste verbeteringen zijn bereikt in de rijkste delen van de wereld, maar dezelfde gevolgen spreiden zich nu uit in andere delen van de wereld, aangezien hun economieën en infrastructuur verbeteren.(eigen onderlijning en cursivering toegevoegd)

Onlinebron
https://nl.wikipedia.org/wiki/Levensverwachting
Gezondheidsrecht
Kasper

Berichtdoor Heeck » 15 jun 2016, 09:59

Kasper,

Zou je me kunnen helpen?

Om de overvloed van medisch bedrog wat te bezweren?

Hoe krijg ik die 900 Rare Apparaten van de markt af?
http://skepp.be/nl/rare-apparaten/categorisch/full#542

en hoe leer ik mensen af als een blok te vallen voor kletskoek:
http://www.npo.nl/dit-is-de-dag-reporta ... _101213254

en befoefelarij:
https://www.youtube.com/watch?v=SPiCES2Z3sI

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel, dus MIJDT SPIJT.
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Kasper » 27 aug 2016, 09:35

Kasper schreef:
Renate schreef:Dan wens ik uw veel succes in uw zoektocht naar 'bekwame' kwakzalvers die naar uw intuïtie willen luisteren. Die zullen er beslist zijn en handenwrijvend klaarstaan om u alle mogelijke oplossingen voor uw problemen te verkopen.

In de hierna vermelde link leest u hoe ik door de moderne medische geneeskunde mismeesterd ben geweest: http://www.schildklierforum.eu/viewtopic.php?f=12&t=339

Ik heb onlangs de gerechtsdeskundigen, die aangesteld werden in mijn zaak en de betroken arts de hand boven het hoofd hielden, de levieten gelezen. Ik verwacht geen reactie gezien mijn argumenten pertinent zijn.

Ik heb hen eveneens verwezen naar websites en videofragmenten (zie elders hierboven) waarin woorden als corruptie door derden worden vermeld en een gebrek aan onafhankelijkheid ten aanzien van de verzekeraars en hun artsen collega’s. Het vertrouwen is wellicht nog nooit zo laag geweest.

Achttien jaar van mijn leven ben ik al verloren door de bijwerkingen, aangezien de radiotherapie- en cortisonebehandeling een groot lichamelijk en geestelijk lijden heeft veroorzaakt.

Ik kan het leven echt niet meer toelachen. Pijn blijft rond mij hangen. Ze heeft mijn levensritme ontnomen. Er is sinds die periode een nieuw beperkt leven opgelegd.

Ik kan geen rust, aanvaarding en vrede meer vinden in mijzelf. Hoe ik het ook draai of keer of wend, telkens zie, voel en ervaar ik de verantwoordelijkheid van de artsen voor wat mij is aangedaan. Om nog maar te zwijgen over de kosten voor medische opvolging die in verband staan met de geleden lichamelijke schade.

Ziek worden zonder dat daar iemand de schuld van is, daar leer je mee leven. Maar de aangedane schade is oneerlijk, omdat er onnodig met me werd gesold. Wat dan volgt is woede en haat die me wel eens zou kunnen drijven tot drama's.
Gezondheidsrecht
Kasper

Berichtdoor Kasper » 13 okt 2016, 09:59

Kasper schreef:
Zowel de rode oogleden die ze niet in verband bracht met de CT’procedure, zowel heeft ze ook niet mijn hoornvliesletsels gekoppeld aan de radiotherapie.

En denkt u dat er ook maar één arts, in het multidisciplinaire team, mijn hoornvliesletsels in verband heeft gebracht met de radiotherapie? Geen enkele. Net zo min ze mijn chronische pijn achter mijn linkeroog, opgekomen in augustus 2003, niet hebben gerelateerd aan de radiotherapie (langetermijnbijwerkingen).

Ook de plotse verergering van mijn ooglijden in 2010 dat gepaard gaat met rode oogleden, opgezwollen oogslijmvliezen en droge huid, wordt door mijn huidige oogarts niet in verband gebracht met de CT-scan van 2009 (reeds zesde nutteloos onderzoek!).

Hoe dat komt? Omdat nog steeds te veel artsen er van uitgaan dat dit onschuldige procedures zijn. De schadelijke effecten van dergelijke onderzoeken blijken groter te zijn dan eerst werd gedacht:

.

Ik heb mijn huidige oogarts de vraag gesteld waarom ze mij in 2009 een CT-scan van de orbita (de zoveelste in rij) heeft laten ondergaan, die aan de basis ligt van de verergering van mijn chronische weefselontsteking, veroorzaakt door de bestraling in ’98. Als antwoord krijg ik: om te zien of je oogspieren verdikt waren. Asjeblieft zeg. Ik ben de klinische incompetente artsen kotsbeu aan het worden. Er was godverdommen geen klinische twijfel dat mijn oogspieren verdikt waren - gezien mijn uitpuilende ogen. Daar heb je toch geen radiologisch onderzoek voor nodig zeker. Man, toch, hoe bestaat het in hemelsnaam!

Ik heb haar hieromtrent de volgende kritische vragen gesteld:

1. Heeft de scan de diagnose verbeterd?

Haar antwoord: Neen.

2. Heeft het de behandeling verbeterd?

3. Heeft het enige substantiële informatie toegevoegd?

Wat de nutteloze Computer Tomografie (CT) wel heeft gedaan, is een verdere destructie van de oogkasstructuren veroorzaakt. Telkens men een CT-onderzoek ondergaat, wordt er opnieuw stralingsdosis doorgevoerd die steeds meer schade toebrengt aan weefsels en cellen.

Conclusie: een nieuwe blootstelling aan ioniserende straling (via scan) was niet gerechtvaardigd!

Als er ooit nog een oogarts een radiologisch onderzoek van de oogkas voorstelt, dan ram ik die verrot.
Gezondheidsrecht
Kasper

Berichtdoor Kasper » 15 apr 2017, 16:03

Kasper schreef:
Kasper schreef:
Renate schreef:Dan wens ik uw veel succes in uw zoektocht naar 'bekwame' kwakzalvers die naar uw intuïtie willen luisteren. Die zullen er beslist zijn en handenwrijvend klaarstaan om u alle mogelijke oplossingen voor uw problemen te verkopen.

In de hierna vermelde link leest u hoe ik door de moderne medische geneeskunde mismeesterd ben geweest: http://www.schildklierforum.eu/viewtopic.php?f=12&t=339

Ik heb onlangs de gerechtsdeskundigen, die aangesteld werden in mijn zaak en de betroken arts de hand boven het hoofd hielden, de levieten gelezen. Ik verwacht geen reactie gezien mijn argumenten pertinent zijn.

Ik heb hen eveneens verwezen naar websites en videofragmenten (zie elders hierboven) waarin woorden als corruptie door derden worden vermeld en een gebrek aan onafhankelijkheid ten aanzien van de verzekeraars en hun artsen collega’s. Het vertrouwen is wellicht nog nooit zo laag geweest.

.

Ik heb van voornoemde witteboordencriminaliteit (medische gerechtsdeskundigen) nog steeds geen reactie mogen ontvangen op de levieten die ik hen heb voorgelezen. Ik hoop dat die klootzakken het ergste mogen overkomen in hun leven. Zulke individuen zouden in handen moeten vallen van Islamitische terroristen.
Gezondheidsrecht
Kasper

Vorige

Keer terug naar Wetenschap