Waterstofperoxide

Menswetenschappen, natuurwetenschappen, cultuurwetenschappen, formele wetenschappen, toegepaste wetenschappen, interdisciplinair, ...

Waterstofperoxide

Berichtdoor Vegamobiel » 08 jul 2014, 12:14

Waterstofperoxide

Ben je bekend met het boek flood your body with oxygen van ed mccabe....ben zelf al een tijdje aan het experimenteren om waterstofperoxide in te nemen met water. Foodgrade 30 procent en dan tussen de 4 en 12 druppels per glas,hierdoor word de zuurstofwaarde in je bloed verhoogt...het kan ook met capsules. Werkt prima tijdens het sporten of werken...voelt je veel fitter en met sporten minder verzuring lijkt het wel.

Afbeelding

http://www.leefbewust.com/themas/waterstofperoxide.html

Vegamobiel
Spelfouten worden niet gemaakt, maar door mensen uitgevonden!
Vegamobiel

Re: Waterstofperoxide

Berichtdoor Renate » 08 jul 2014, 15:24

Het klinkt mij allemaal vrij onwaarschijnlijk in de oren.
Renate

Berichtdoor zuurSTOF » 08 jul 2014, 15:25

Je moet goed gek zijn om dat te slikken! Waarvoor? Om je beter te voelen, om de prestatie bij het sporten te vergroten...???
zuurSTOF

Berichtdoor Renate » 08 jul 2014, 19:10

zuurSTOF schreef:Je moet goed gek zijn om dat te slikken! Waarvoor? Om je beter te voelen, om de prestatie bij het sporten te vergroten...???

Sporters zijn vaak nogal gevoelig voor bijgeloof en suggestie, dus als ze denken dat het ze zal helpen, dan helpt het ook.
Renate

Berichtdoor Digit » 09 jul 2014, 09:23

Vegamobiel schreef:Foodgrade 30 procent en dan tussen de 4 en 12 druppels per glas, hierdoor word de zuurstofwaarde in je bloed verhoogt...het kan ook met capsules. Werkt prima tijdens het sporten of werken...voelt je veel fitter en met sporten minder verzuring lijkt het wel.

1) Is dat objectief aangetoond?
2) Hoeveel is de stijging van de zuurstofwaarde?
3) Wat is het meetbare effect hiervan?

Of ben jij één van die idioten die zelfs konijnenkeutels zou gaan eten als één of andere alterneutische bietekwiet op een flutwebsite beweert dat dat je potentie en/of je IQ ervan toenemen? En je nadien nog zou inbeelden dat het werkt ook?

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor bramati » 09 jul 2014, 09:45

Vegamobiel schreef:Waterstofperoxide

Ben je bekend met het boek flood your body with oxygen van ed mccabe....ben zelf al een tijdje aan het experimenteren om waterstofperoxide in te nemen met water. Foodgrade 30 procent en dan tussen de 4 en 12 druppels per glas,hierdoor word de zuurstofwaarde in je bloed verhoogt...het kan ook met capsules. Werkt prima tijdens het sporten of werken...voelt je veel fitter en met sporten minder verzuring lijkt het wel.

Afbeelding

http://www.leefbewust.com/themas/waterstofperoxide.html

Vegamobiel

Jij bent jouw spijsverteringssyteem aan het beschadigen!

"Use in alternative medicine

Practitioners of alternative medicine have advocated the use of hydrogen peroxide for the treatment of various conditions, including emphysema, influenza, AIDS and in particular cancer.[42] The practise calls for the daily consumption of hydrogen peroxide, either orally or by injection and is, in general, based around 2 precepts. Firstly that hydrogen peroxide is naturally produced by the body to combat infection. Secondly, that human pathogens (including cancer: See Warburg hypothesis) are anaerobic and cannot survive in oxygen-rich environments. The ingestion or injection of hydrogen peroxide is therefore believed to kill disease by mimicking the immune response in addition to increasing levels of oxygen within the body. This makes it similar to other oxygen-based therapies, such as ozone therapy and hyperbaric oxygen therapy.

Both the effectiveness and safety of hydrogen peroxide therapy is refuted by mainstream scientists, who typify its supporting arguments as sophistry. Hydrogen peroxide is produced by the immune system but in a carefully controlled manner. Cells called by phagocytes engulf pathogens and then use hydrogen peroxide to destroy them. The peroxide is toxic to both the cell and the pathogen and so is kept within a special compartment, called a phagosome. Free hydrogen peroxide will damage any tissue it encounters via oxidative stress; a process which also has been proposed as a cause of cancer.[43] Claims that hydrogen peroxide therapy increase cellular levels of oxygen have not been supported. The quantities administered would be expected to provide very little additional oxygen compared to that available from normal respiration. It should also be noted that it is difficult to raise the level of oxygen around cancer cells within a tumour, as the blood supply tends to be poor.

Large oral doses of hydrogen peroxide at a 3% concentration may cause irritation and blistering to the mouth, throat, and abdomen as well as abdominal pain, vomiting, and diarrhea.[44] Intravenous injection of hydrogen peroxide has been linked to several deaths.[45][46][47]

The American Cancer Society states that "there is no scientific evidence that hydrogen peroxide is a safe, effective or useful cancer treatment"[48] The therapy is not approved by the U.S. FDA."

http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_peroxide
bramati

Berichtdoor Vegamobiel » 09 jul 2014, 11:51

Eventjes een rechtzetting, voor die gene die denken dat ik hier achter zou staan.

Ik wilde jullie dit gewoon tonen, ik had het gevonden toen ik op zoek was naar h2o2

ik gebruik dit met een katalysator in mijn aquarium om meer zuurstof in het water te krijgen.
De katalysator splitst de h2o2 in h2o + o
en dat laatste wordt dan opgelost in het water.

Niet dat ik het voor me zelf zou gebruiken

Vegamobiel
Vegamobiel

Berichtdoor Digit » 09 jul 2014, 11:53

Vegamobiel schreef:Waterstofperoxide

Vegamobiel schreef:Eventjes een rechtzetting, voor die gene die denken dat ik hier achter zou staan.

Ik wilde jullie dit gewoon tonen, ik had het gevonden toen ik op zoek was naar h2o2

...

Niet dat ik het voor me zelf zou gebruiken

Waarmee denk je hier te kunnen rammelen?

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Blueflame » 09 jul 2014, 20:12

Hmmmm .... ik denk dat Vegamobiel vooral slecht gequotet heeft.

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor willem_betz » 09 jul 2014, 20:19

geen kwaad woord over peroxyde, mijn goudvissen zijn nu helemaal wit!
Ze bewegen nogal weinig, maar dat zal wel door hun verhoogd zen-bewustzijn komen. :wink:
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Digit » 10 jul 2014, 17:45

Blueflame schreef:Hmmmm .... ik denk dat Vegamobiel vooral slecht gequotet heeft.

Mvg.

Achteraf bekeken denk ik het ook. Maar als niet-helderziende reageer ik nu eenmaal op wat er staat, niet op wat er had moeten staan. Maar altijd bereid om het uit te praten.

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Vegamobiel » 10 jul 2014, 19:37

Ik zie nu pas dat ik de quote tags was vergeten te gebruiken.
De tekst die in de eerste post staat was een knip en plakwerk van op de site.
Niet van mijn persoonlijke overtuiging.
Ik verontschuldig mij tegen over iedereen die het verkeerd begrepen had.
hopelijk is het misverstand nu terug rechtgezet.

Vegamobiel
Vegamobiel

Berichtdoor Digit » 10 jul 2014, 19:48

Da's dan uitgeklaard! Doet me plezier! :D

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Renate » 10 jul 2014, 20:03

Van sommige mensen weet ik wel redelijk in te schatten hoe iets bedoeld is, gezien wat ik eerder van ze gelezen heb en Vegamobiel staat niet direct in m'n lijstje kwakaanhangers.
Renate

Berichtdoor Vegamobiel » 14 jul 2014, 17:42

oef.

Het tegendeel zou mij persoonlijk raken :roll:

Vegamobiel
Vegamobiel

Berichtdoor Oude Belg » 14 jul 2014, 22:08

Digit heeft zijn mond nu gespoeld met waterstofperoxide. :lol:
Oude Belg

Berichtdoor Renaat » 15 jul 2014, 00:10

Oude Belg schreef:Digit heeft zijn mond nu gespoeld met waterstofperoxide. :lol:

Krijg je wel mooie witte tanden van :wink:
Renaat

Berichtdoor Digit » 15 jul 2014, 11:35

Oude Belg schreef:Digit heeft zijn mond nu gespoeld met waterstofperoxide. :lol:

Renaat schreef:Krijg je wel mooie witte tanden van :wink:

Dan toch een verbetering tegenover het traditionele zeepsop! :D

Maar goed, ik geef graag toe dat ik oorspronkelijk op het verkeerde spoor zat. De vraag wie daarvoor de wissel (verkeerd) getrokken heeft is iets dat ik geen verder debat waard vind. Duidelijk is duidelijk, en voor mij volstaat dat! 8)

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Keer terug naar Wetenschap