Enquête: identiteit en imago ondernemingen

Menswetenschappen, natuurwetenschappen, cultuurwetenschappen, formele wetenschappen, toegepaste wetenschappen, interdisciplinair, ...

Enquête: identiteit en imago ondernemingen

Berichtdoor mpzoe » 14 apr 2014, 12:10

Hallo,

Ik ben een laatstejaars studente Handelswetenschappen/ Toegepaste Economische Wetenschappen aan de Katholieke Universiteit Leuven. Ik voer momenteel onderzoek uit naar de identiteit en imago van enkele ondernemingen. Om mijn onderzoek te vervolledigen dien ik voldoende respons te bekomen.
Zou u aub 10 minuten de tijd willen nemen om aan mijn enquête deel te nemen?
Hier alvast de link: http://tinyurl.com/mpzoe

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Zoë De Koninck
mpzoe

Re: Enquête: identiteit en imago ondernemingen

Berichtdoor Jefke » 15 apr 2014, 22:04

Ik heb nooit bij die drie bedrijven gewerkt. Hoe kan je dan een zinnig antwoord van mij verwachten over die bedrijven?
"That which can be asserted without evidence, can be dismissed without evidence." (Christopher Hitchens)
Jefke

Re: Enquête: identiteit en imago ondernemingen

Berichtdoor mpzoe » 16 apr 2014, 11:27

Bedankt voor uw reactie.

U hoeft geen werkervaring te hebben bij deze drie bedrijven om de enquête te kunnen invullen. Het is een peiling naar uw perceptie over deze bedrijven, m.a.w. welke cultuur u denkt dat deze bedrijven bezitten.

Voor mij is het dan interessant om te analyseren welke verschillende percepties mensen hebben over deze drie bedrijven en of deze percepties stroken met de werkelijkheid.
mpzoe

Keer terug naar Wetenschap