Iemand interesse?

Menswetenschappen, natuurwetenschappen, cultuurwetenschappen, formele wetenschappen, toegepaste wetenschappen, interdisciplinair, ...

Berichtdoor tsjok45 » 04 sep 2008, 15:56

OK
en nu graag terug naar het onderwerp van dit alles : On topic , please

M.a.w.
wat moeten we doen met al die creationistische websites door en voor religieuze psychopathen ?
Niet aanpakken allicht ? :
Gewoon negeren en eens goed slikken omdat we bang zijn "onbeleefd " te gaan doen ... of omdat we koppijn kunnen krijgen door een muur in te beuken met een paar grove verbale kopstoten ? ( wel ja , ik mag wat graag olie op het vuur gooien :oops: )
of nog
We drinken een pint , en pissen een plas ;
en het blijft zoals het altijd was ....Amen

mvg

P.S.
kan dit gehele intermezzo niet naar een of ander prietpraat-hoekje of naar een kroeg worden verplaatst ?
Want wat heeft dat alles nog met "wetenschap" te maken ????
iets wat kan worden aanvaard zonder bewijs
kan worden verworpen zonder bewijs
tsjok45

Berichtdoor axxyanus » 04 sep 2008, 16:08

tsjok45 schreef:OK
en nu graag terug naar het onderwerp van dit alles : On topic , please

M.a.w.
wat moeten we doen met al die creationistische websites ?
Gewoon negeren en eens goed slikken omdat we bang zijn "onbeleefd " te gaan doen ... of omdat we koppijn kunnen krijgen van een muur in te beuken met een paar grove kopstoten ?
( wel ja , ik mag wat graag olie op het vuur gooien :oops: )

Gewoon negeren want ik heb ook nog een leven en mijn tijd is beperkt.

Als iemand tijd te veel heeft en zich amussert met achter de websites van de creationisten te gaan, dan moet hij dat van mij niet laten. Persoonlijk heb ik daar nu niet veel belangstelling voor.
Al mijn hier geuite meningen zijn voor herziening vatbaar.
axxyanus

Berichtdoor Faction Fictory » 04 sep 2008, 16:10

Tsjok,
komt goed jong! ;-)
mijn dochter zit in het eerste middelbaar van een katholieke school en Lucy komt al aan bod.

Gr
Faction Fictory

Berichtdoor Seppe » 04 sep 2008, 16:24

tsjok45 schreef:M.a.w.
wat moeten we doen met al die creationistische websites door en voor religieuze psychopathen ?

Ik heb al gezegd: wettelijk gezien kan je die website plat laten gooien,
maar niemand reageert daarop... ze reagere lever op andere woorden die ik typ :roll:
- Door mijn ongecencuseerde eerlijkheid, kan elke post van mij de laatste zijn. -
Seppe

Berichtdoor tsjok45 » 04 sep 2008, 16:45

mijn dochter zit in het eerste middelbaar van een katholieke school en Lucy komt al aan bod.

God zij dank
:lol:
wettelijk gezien kan je die website plat laten gooien,

ach zo ... juridische "spitstechnologie" ?
Leg eens uit hoe je dat vlug kunt doen :idea:
tsjok45

Berichtdoor Seppe » 04 sep 2008, 17:51

tsjok45 schreef:

Gewoon zelf een website maken over Evolutie en dan klacht indienen tegen Evolutie.eu, om het recht op te eisen op die domeinnaam, omdat de inhoud niet overeenstemt met de naam en dat de domeinnaam slechts gekozen is voor het lokken en misleiden van bezoekers.
Gevolg: de eigenaar (dieje creationist) verliest het recht op die domeinnaam en jij kan hem overnemen, omdat jijzelf wel een website hebt over "evolutie".
- Door mijn ongecencuseerde eerlijkheid, kan elke post van mij de laatste zijn. -
Seppe

Berichtdoor Fish » 04 sep 2008, 19:11

Ik heb eens rondgekeken op de links van tsjok en wat gelezen van die Ruben, en ik ben ook tot de overtuiging gekomen dat dood zwijgen van die site het beste is.
Paarlen voor de zwijnen. :wink:
Fish

Berichtdoor Faction Fictory » 04 sep 2008, 19:13

Fish schreef:Ik heb eens rondgekeken op de links van tsjok en wat gelezen van die Ruben, en ik ben ook tot de overtuiging gekomen dat dood zwijgen van die site het beste is.
Paarlen voor de zwijnen. :wink:

Dat denk ik ook, net de discussie met mensen die er iets over weten geeft hen een vals aureool van wetenschappelijkheid.
Virtueel klaagmuurtje bouwen dus en gewoon verder kletsen over wat is.

Gr
Faction Fictory

Berichtdoor axxyanus » 04 sep 2008, 20:23

Seppe schreef:
tsjok45 schreef:

Gewoon zelf een website maken over Evolutie en dan klacht indienen tegen Evolutie.eu, om het recht op te eisen op die domeinnaam, omdat de inhoud niet overeenstemt met de naam en dat de domeinnaam slechts gekozen is voor het lokken en misleiden van bezoekers.
Gevolg: de eigenaar (dieje creationist) verliest het recht op die domeinnaam en jij kan hem overnemen, omdat jijzelf wel een website hebt over "evolutie".

Wat lost dat is essentie op? Niets! Het enige dat je bereikt is dat die persoon dat domein niet meer kan bereiken maar uiteindelijk kan die persoon waarschijnlijk binnen de week een nieuw domein hebben om zijn site op te plaatsen en heeft hij nog een extra verhaal over de boze buiten wereld die er niet tegenkan dat de waarheid van het creationisme verkondigd wordt.
Al mijn hier geuite meningen zijn voor herziening vatbaar.
axxyanus

Berichtdoor tsjok45 » 04 sep 2008, 20:49

Wat lost dat is essentie op? Niets! Het enige dat je bereikt is dat die persoon dat domein niet meer kan bereiken maar uiteindelijk kan die persoon waarschijnlijk binnen de week een nieuw domein hebben

Indien er al een blokkering van die kerel komt .....
Mot je eens kijken wat er toch allemaal aan sites , blogs , groepen en troep verschijnt bij diverse aanbieders van gratis software en onder het verzamel-label "wetenschap" ....van amateur kermiskoersers over ontevreden duivenmelkers tot en met raaskalende einsteinverbeteraars ....en dan zou je bezwaren uiten ( aan de internetrobots van een amerikaanse software aanbieder dan nog)
over een site van een morosofe puberachige back-bencher uit de polders die " evolutie .eu "is genoemd ? EU euh euh ? uhuhuh ? duh
Beetje naif, toch ?
Zoek maar eens hoeveel dergelijke stekjes van randdebielen er zo al zijn onder die noemer "evolutie-weet-ik-wat-nog -meer "

dood zwijgen van die site het beste is.

Tuurlijk
je houd je toch ook niet bezig met het clubblad van de jonge parochianen van de heilige medardus ?
Laat de onbenullen gewoon stikken in de uithoeken van het internet ....
tsjok45

Vorige

Keer terug naar Wetenschap