De doden

Wetenschapsfilosofie en kritische vraagstukken. De grenzen van de wetenschap, de relevantie van de filosofie, kloneren, eugenetica, euthanasie, abortus, vrijheid en determinisme van de mens, ...

De doden

Berichtdoor Bobby17 » 10 mei 2018, 16:53

Als de doden enkel zichzelf kunnen zijn, zijn ze al altijd enkel zichzelf geweest.
Bobby17

Re: De doden

Berichtdoor Kristof » 10 mei 2018, 21:34

Dit is pure trollerij.
For me, it is far better to grasp the Universe as it really is than to persist in delusion, however satisfying and reassuring.
Carl Sagan - RIP
http://www.carlsagan.com/
Kristof

Berichtdoor Renate » 11 mei 2018, 08:41

Tja, ik zit me bij de bijdragen van Bobby ook regelmatig af te vragen of hij volkomen gedrogeerd achter de computer zit, of dat hij vergeet z'n medicijnen in te nemen.
Renate

Berichtdoor willem_betz » 13 mei 2018, 14:30

Renate schreef:Tja, ik zit me bij de bijdragen van Bobby ook regelmatig af te vragen of hij volkomen gedrogeerd achter de computer zit, of dat hij vergeet z'n medicijnen in te nemen.

:lol:
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Tom M » 13 mei 2018, 21:35

Bobby17 schreef:Als de doden enkel zichzelf kunnen zijn, zijn ze al altijd enkel zichzelf geweest.

Na mijn dood, als ik sterf als mezelf, zal ik u bevestigen of die stelling juist is. Een beetje geduld. :lol:
"Moraal is het juiste doen, ongeacht wat je gezegd wordt. Religie is doen wat je gezegd wordt, ongeacht wat juist is." H.L. Mencken
Tom M

Keer terug naar Filosofisch-kritische beschouwingen