Drugs ? of toch gewoon een kruid?

Mediaberichten, Debatten, lezingen, dingen die door tijdsdruk dringend zijn, ....

Drugs ? of toch gewoon een kruid?

Berichtdoor anoniem » 06 okt 2015, 23:27

Heeft er iemand enig idee wat dit voor kruid (mss drugs) kan zijn? Iemand dat ik ken heeft dit gekregen van een vriend van hem maar het zou normaal redelijk duur zijn. Als hij het in water doet en opdrinkt dan wordt hij er happy van, al vindt ik dit een rare manier van inname maar het zou zou moeten. Ook zou het naar thee smaken. Zelf dacht ik aan 'spice drug' maar dat ziet er toch lichtjes anders uit en drink je normaal niet op. Ik heb het internet echt al volledig afgezocht en ik ben al heel wat soorten kruid en drugs afgegaan maar ik vindt niks dat er exact op lijkt. Help mij alstublieft want ik maak mij zorgen dat hij het de volgende keer misschien moet en gaat kopen en dat hij er verslaafd aan zou raken.
Bijlagen
12077006_756017791171122_99719416_n.jpg
Foto van het 'kruid'
anoniem

Re: Drugs ? of toch gewoon een kruid?

Berichtdoor willem_betz » 11 okt 2015, 14:45

Die foto zegt natuurlijk niets, dat kan zowat alles zijn. Dat hij er happy van wordt wijst richting cannabis, dat kan je ook eten (space cake) of drinken.
Een test voor cannabis niet zo duur noch ingewikkeld, je kan er al kopen voor 5 €.
Doe een google naar cannabis test.
Je kan natuurlijk het eens vragen aan de vriendelijke lokale politieman :wink:
En wat heeft dit te maken met de doelstellingen van SKEPP ? :roll:
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor ludoke » 12 okt 2015, 10:13

-er bestaan individuen, die zomaar iets, dat ze aanvangkelijk gratis krijgen, inslikken om happy te zijn.

Jamaar, het ziet er "natuurlijk" uit en dan kan het toch geen kwaad. :D :D :evil:
Enkel de middelen van Big-Pharma zijn gevaarlijk of hebben nevenwerkingen, zo denken onze lieve onbespoten groene medeburgers.

PS: ik zie nu dat ik per ongeluk een deel van het bericht van Ludoke heb veranderd en gewist,en dat dit bericht onder zijn naam staat, verkeerd knopje geklikt, ik wou enkel antwoorden en aanvullen, sorry !!!!
WB
ludoke

Berichtdoor ludoke » 13 okt 2015, 09:22

amaar, het ziet er "natuurlijk" uit en dan kan het toch geen kwaad. :D :D :evil:
Enkel de middelen van Big-Pharma zijn gevaarlijk of hebben nevenwerkingen, zo denken onze lieve onbespoten groene medeburgers.

PS: ik zie nu dat ik per ongeluk een deel van het bericht van Ludoke heb veranderd en gewist,en dat dit bericht onder zijn naam staat, verkeerd knopje geklikt, ik wou enkel antwoorden en aanvullen, sorry !!!!
WB

No problem free Willy.
The , now still possible " screen capture" of your sorry feels better than brown sugar.
Thanks
ludoke

Berichtdoor willem_betz » 13 okt 2015, 15:01

Dus nogmaals sorry Ludoke. Ik dacht dat ik aan het citeren was maar had blijkbaar de "wijzig" knop geklikt. Terug plaatsen ging niet meer. :oops:
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Astrosmurf » 13 okt 2015, 22:28

Ik vond laatst ook zo'n zakje tussen mijn aankopen. Blijkt dat het mosselkruiden waren.
Astrosmurf

Keer terug naar Meldpunt