Gedrag van Ludoke

Enkele (dwingende) afspraken...

Gedrag van Ludoke

Berichtdoor Digit » 28 dec 2009, 10:56

Ik heb in verschillende topics vastgesteld dat Ludoke zijn posting "bijwerkt" nádat er ten gronde commentaar op gekomen is. Daarbij vervangt hij de inhoud door een nietszeggend stopwoord zoals "en nu ?" !

Dit gedrag lijkt mij de leesbaarheid van het forum niet ten goede te komen zodat ik er langs deze weg de aandacht op trek.

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Re: Gedrag van Ludoke

Berichtdoor Blueflame » 28 dec 2009, 11:07

Dat is inderdaad niet de bedoeling.
Wij laten de edit-functie open met een bepaald doel, maar dit is uiteraard niet de bedoeling.
Zie ook viewtopic.php?f=23&t=1497&p=49026#p49026 .

Ludoke: verwittiging!
Overigens wens ik er op te wijzen dat elke post met een rpobleem kan gemeld worden.

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor ludoke » 28 dec 2009, 13:40

inderdaad.. en nu

er was toch de bestraffing met 1 dag schorsing.
Ik aanvaardde de straf, die openbaar werd uitgeproken.

Ik meen dat dan "het dossier" is afgesloten en dus toe voor de rechters, veroordeelden en publiek... in die zin moest "bestrafte onzin" in de vergetelheid, opgeborgen geraken : recht op verjaring

Verder antwoordde ik op de verwittiging van Blueflame in een andere context : edit en wijziging moet eigenlijk meestal kunnen gedurende 2 weken. De reactie kan toch de originele tekst, minstens het belangerijke deel in "quote " bevriezen..
ludoke

Berichtdoor Planoudes » 28 dec 2009, 14:23

Ludoke, jij bent toevallig toch geen vriend van Valère? Je stijl doet me sterk aan hem denken.
Tantum religio potuit suadere malorum
http://atheistmovies.blogspot.com/
Planoudes

Berichtdoor Blueflame » 28 dec 2009, 17:59

ludoke schreef: De reactie kan toch de originele tekst, minstens het belangerijke deel in "quote " bevriezen..

Da's waar maar je snapt toch ook dat dat niet de bedoeling is?
Doen de mensen moeite om te antwoorden en daarna ga jij het origineel veranderen ..... .
Niet netjes=>niet meer doen.
Zo simpel als dat.

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor ludoke » 28 dec 2009, 18:20

Ik antwoordde op de waarschuwing over mijn "gedrag" in juridisch vakjargon en wil er aan toevoegen :

- "stijl" : u bedoelt dus dat er een niet gesmaakt reukje aan mijn stijl is
- "Valère toch niet" :die Valère is dus niet OK en ... daar zou ik dan een vriend van zijn .. en alzo ook niet OK voor u.
vraagje : lokt u met dit soort opmerkingen niet juist uit wat je niet schijnt te wensen...?

- ik kwam verbanning tegen als jullie terminologie : ook jargon , maar dan uit Oude Tijden waarin een weerwoord enkel de straf verhoogde. Ik merk dat mijn argumentatie (na de straf zou de kous af mogen zijn met recht op "vergeten") inderdaad aan u voorbijschiet.
Misschien zijn hedendaagse straffen zoals tonsuur, berisping, vaderlijke vermaning, schorsing voor diverse tijden (zoals de Orde der Geneesheren hanteert onder collega's) het overdenken waard om toch in de de jaren 1960-2010 te belanden).

Soit : Wittgenstein-Russel heb ik clean gebracht, meen ik toch.. en in dat onderwerp zal ik nu spaarzaam, traag aan opbouw doen.
ludoke

Berichtdoor Lorre » 28 dec 2009, 18:25

ja jongens...
Lorre

Berichtdoor Planoudes » 28 dec 2009, 19:57

Lorre schreef:ja jongens...

Inderdaad... hopelijk duurt het niet al te lang...
Ik denk dat het nu al duidelijk is welke kant het opgaat met dit personage, waarom kunnen de mods niet meteen de korte pijn kiezen i.p.v. al die stappen te moeten doorlopen en her en der berichten in orakeltaal op het forum te moeten tolereren om dan uiteindelijk toch tot hetzelfde resultaat te komen.
Planoudes

Berichtdoor willem_betz » 29 dec 2009, 02:02

omdat we erg allergisch zijn aan censuur
omdat het verwijderen van ieder die nonsens uitkraamt het forum erg saai zou maken.
daarom krijgt ludoke een eerlijke kans om zijn gedrag aan te pasen.
als hij echt gaat trollen dan vliegt hij er definitief uit
binnen enkele dagen gaat het privé-forum voor skepp-leden actief worden, ter vervanging van de discussies op bunk en kwakmail.
daar zal de trol-kans veel kleiner zijn
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Planoudes » 29 dec 2009, 13:15

Redelijke uitleg.
Voor ons kan het soms irritant zijn, maar het is uiteindelijk zichzelf die hij voor schut zet. Dan kunnen we er ook af en toe nog eens mee lachen.
Akkoord dus, we wachten af.
Planoudes

Keer terug naar Forumregels