Wat is er gebeurd met ethesis?

Op discussieforums wordt vaak geweigerd om links te leggen naar een ander forum. Dit lijkt ons een belachelijke maatregel, mensen discussiëren immers vaak op verschillende forums tegelijk. Een link aanmelden kan via info@skepp.be Het wordt uiteraard wel geapprecieerd wanneer andere discussieforums ook een linkje naar dit forum leggen.

Wat is er gebeurd met ethesis?

Berichtdoor Dwarsdenker » 22 sep 2010, 10:06

Ooit was er eens een website http://www.ethesis.net. Deze bevatte misschien meer dan 1000 licentiaats- en doctoraalthesissen uit gans Vlaanderen. Dit was zogezegd om deze niet voor het grote publiek en de toekomst verloren te laten. Ik gebruik of gebruikte nogal wat referenties naar thesissen op deze site. Sinds een tijdje (nu toch al zeker meer dan een maand) geeft het raadplagen van deze site echter het volgende leuke berichtje:
"Disabled Website
This website has been disabled by its owner. Please check back later."
Is er toevallig niemand op dit forum die daar meer over weet? Ik vind er nergens nieuws over.
Persoonlijk ben ik tamelijk geschokt door het gebrek aan verantwoordelijkheid voor deze archivarissen. Indien men een archief aanmaakt is dat om het laten bestaan, ook op het internet. Dit zou men anno 2010 toch moeten weten.

Later foutje gecorrigeerd. Ik had in de titel gebeurt ipv gebeurd gescheven... Ik kon het niet meer zien :)
Wetenschap is gericht op het zoeken naar de best mogelijke verklaring.
Dwarsdenker

Keer terug naar Andere interessante discussieforums en weetjes van niveau