Voorstel: nieuwe berichten

Broken links, browserproblemen, typfouten, ...

Voorstel: nieuwe berichten

Berichtdoor Greet » 06 jul 2009, 15:14

Dit forum ziet er heel netjes uit en ik ben ook zwaar onder de indruk van de moderatie. Het enige dat ik hier tot nu toe mis is het volgende: op alle fora waar ik al lid ben geweest was er een mogelijkheid om nieuwe berichten te bekijken met één klik. Bij de software dat dit forum gebruikt heb je keuze tussen ongelezen berichten (.../search.php?do=getnew) of berichten van vandaag (.../search.php?do=getdaily), maar deze links werken op dit forum niet. Ik vroeg me af of dit een bewuste keuze is, of of dit alsnog kan geïmplementeerd worden? Het is één van de weinige functies die ik in alle fora (ongeacht de forumsoftware) constant gebruik, en anders zou ik op dit forum handmatig één voor één alle subfora moeten gaan afschuimen naar nieuwe posts.

Edit: na wat rondlezen heb ik teruggevonden dat deze optie wel beschikbaar is, maar dan enkel op de index pagina en enkel nadat je helemaal naar de onderkant van de pagina gescrolld hebt. Is het misschien mogelijk deze optie ook bovenaan naast titels te vermelden, of makkelijker nog, in de menubalk?
Greet

Berichtdoor Blueflame » 06 jul 2009, 20:45

Greet,

Vooreerst welkom op dit forum.

De forumsoftware verandert nu vrijdag, 10 juli omstreeks 14 uur [Zie ook: viewtopic.php?t=1754] . Op het vernieuwde forum staan de gevraagde links bovenaan en niet meer onderaan. In het menu wil ik het niet omdat ..... wel : je zal, net als iedereen, nog even geduld moeten hebben, en dan zal je wel zien waarom het daar niet (meer) kan.
Met de nieuwe software kan je de nodige instellingen doen in je profiel. Daar zit mi al in wat je vraagt.

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Greet » 06 jul 2009, 21:23

Bedankt voor je antwoord. Ik ben benieuwd!
Greet

Keer terug naar Technische Zaken