Lid worden van Skepp

Broken links, browserproblemen, typfouten, ...

Lid worden van Skepp

Berichtdoor Dora » 21 nov 2008, 17:56

wel, na lang nadenken toch maar besloten om dit als een technisch probleem te zien

Ik zou graag lid worden van skepp, heb op skepp.be dan ook braaf op de link geklikt en kwam helaas tot de vaststelling dat ik me enkel voor dit jaar kan inschrijven. (Met terugwerkende kracht blijkbaar, dus op zich geen groot verlies :) )

Aangezien dit jaar toch echt op zijn laatste benen aan het lopen is, zou het wel fijn zijn om in het aanvraagformulier het jaar 2009 ook op te nemen?
of kan ik dat gewoon in mijn overschrijving voor 2008 vermelden dat het ook al voor volgend jaar is?

Alvast bedankt voor de info
You keep accusing me of blasphemy all of the time, but I cannot be convicted of a victimless crime.
Dora

Re: Lid worden van Skepp

Berichtdoor Blueflame » 21 nov 2008, 18:19

Dora schreef:wel, na lang nadenken toch maar besloten om dit als een technisch probleem te zien

Aangezien dit jaar toch echt op zijn laatste benen aan het lopen is, zou het wel fijn zijn om in het aanvraagformulier het jaar 2009 ook op te nemen?
of kan ik dat gew

En terecht.
Even geduld : er wordt aan gewerkt.

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Dora » 21 nov 2008, 19:02

super

zodra ik terug thuis ben 2008 in orde brengen, dan kan ik nog wel even wachten op 2009

on a sidenote - is het mogelijk om het tijdschrift gewoon in PDF te krijgen zodat ik ze in mijn ebook kan inladen?
indien niet, breek ik enige copyright als ik zelf het medium verander (maw, als ik het tijdschrift zelf inscan?)?

ik zit binnenkort namelijk een paar maanden in het buitenland en ben mij een boekenlijst aan het aanschaffen, het ebook gedoe enkel om gewicht te besparen :) lijkt me wel leuk om jullie info ook bij te hebben voor de wat kortere leespauzes :)
You keep accusing me of blasphemy all of the time, but I cannot be convicted of a victimless crime.
Dora

Berichtdoor willem_betz » 22 nov 2008, 01:29

Dora,
fijn dat je lid wil worden :)
Je kan alvast op je bank-betaling als reden schrijven "lid 2009". Onze penningmonster zal dat wel goed begrijpen.
PS: het derde kwartaaltijdschrift werd deze week verzonden, het vierde zou nog voor eind december klaar zijn. (sorry, maar we zijn ook maar een groepje vrijwilligers die het allemaal gratis doen in hun vrije tijd)
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Dora » 22 nov 2008, 01:53

Hoi Willem

yep, heb die info inderdaad gelezen, vandaar ook mijn bereidheid om voor het laatste tijdschrift gewoon het volle jaar te betalen ;)

de vragen zijn bij mij eerder van het niveau : een nee heb ik en een ja kan ik krijgen, als er van de vorige reeks nog wat overschiet graag ook een kopietje en indien niet tja, de laatste zal dan ook wel goed zijn

Keep up the good work etc :)
en trouwens aan allen nog een keertje bedankt voor de snelle reakties
Dora

Berichtdoor willem_betz » 22 nov 2008, 02:21

als je ook nog betaalt met melding 2008 krijg je alle 4 de tijdschriften van dat jaar. 8)
Of we pdf files van voorbije nummers kunnen/willen geven, dat moet ik eens aan het bestuur voorleggen. Het houdt wel risico's in.
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Elennaro » 22 nov 2008, 11:38

willem_betz schreef:als je ook nog betaalt met melding 2008 krijg je alle 4 de tijdschriften van dat jaar. 8)
Of we pdf files van voorbije nummers kunnen/willen geven, dat moet ik eens aan het bestuur voorleggen. Het houdt wel risico's in.
Misschien kan je, in plaats van pdf's, het tijdschrift online zetten op een deel van de website met een speciale login? Veel forumsoftware laat toe om enkel een geselecteerde groep leden tot een bepaald deel toe te laten.
Ceci n'est pas une signature.
Elennaro

Berichtdoor Dora » 22 nov 2008, 17:32

willem_betz schreef:als je ook nog betaalt met melding 2008 krijg je alle 4 de tijdschriften van dat jaar. 8)

super, hoeveel jaar kan ik zo terug (sorry, te mooi om te laten liggen toch :) )

willem_betz schreef:Of we pdf files van voorbije nummers kunnen/willen geven, dat moet ik eens aan het bestuur voorleggen. Het houdt wel risico's in.

Dat begrijp ik volkomen, vandaar ook mijn vraag. Ik ben er redelijk zeker van dat hier zweren op mijn communiezieltje dat ik ze niet zal doorgeven ab-so-luut (en terecht haha) niet gaat helpen :)
Dora

Keer terug naar Technische Zaken