zoekfunctie

Broken links, browserproblemen, typfouten, ...

zoekfunctie

Berichtdoor RonnyC » 26 aug 2008, 19:42

't is misschien géén nieuwe vraag, toch even de volgende bemerking :
Ik vind niet direct een soort van zoekfunctie op dit forum. Bijvoorbeeld om te kijken wat de forummers zo al hebben gedacht over een bepaald onderwerp in het verleden. Hoe kan je op dit forum wil vermijden een onderwerp opnieuw te lanceren dat al eens behandeld is.
RonnyC

Re: zoekfunctie

Berichtdoor axxyanus » 26 aug 2008, 20:11

RonnyC schreef:'t is misschien géén nieuwe vraag, toch even de volgende bemerking :
Ik vind niet direct een soort van zoekfunctie op dit forum. Bijvoorbeeld om te kijken wat de forummers zo al hebben gedacht over een bepaald onderwerp in het verleden. Hoe kan je op dit forum wil vermijden een onderwerp opnieuw te lanceren dat al eens behandeld is.

Onder de titel 't Groot SKEPPtisch Forum is een horizontale balk. Het vierde element daarvan heet zoeken
Al mijn hier geuite meningen zijn voor herziening vatbaar.
axxyanus

Berichtdoor RonnyC » 26 aug 2008, 21:01

Die horizontale balk is er inderdaad (onder het onderwerp Technische Zaken toch tenminste, maar niet onder de Open Forum Index), maar als je die aanklikt gebeurt er niks bij mij; géén verdere elementen om aan te klikken . Ligt misschien aan de één of andere instelling in mijn PC, maar 'k zou niet weten waar te zoeken als dat zo is. Dus "help" !
RonnyC

Berichtdoor Blueflame » 26 aug 2008, 22:33

Zie jij dan bovenaan niet SKEPP.BE, 't Groot Skeptisch Discussieforum'Forumindex, FAQ, Zoeken [ deze is het die je moet aanklikken ], Gebruikerslijst etc.
Het zijn witte letters in een donker blauwe achtergrond.
Probeer anderes deze link even, dat is het zelfde :

search.php

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor RonnyC » 27 aug 2008, 19:51

Dom van mij dus !
Bedankt !!
RonnyC

Keer terug naar Technische Zaken