Kwakbrief

Homeopathie, osteopathie, chiropraxie, acupunctuur, kruidengeneeskunde, aromatherapie, Orthomoleculair (voedingssupplementen), Ayurveda, healing, Jomanda, ...

Re: Kwakbrief

Berichtdoor bramati » 14 mei 2014, 11:51

Cloude schreef:Er zijn duizenden algebraïsche bewijzen geleverd waarom bvb. pi niet juist is.

Op het gevaar af een nieuw blik met wormen te openen... maar kan je hier een (paar) bron(nen) voor geven? Ik ben er werkelijk in geïnteresseerd, want ik had er nog nooit iets over gehoord en google gaf ook al geen raad (buiten de gebruikelijke pi = 4 kwak/grap)
bramati

Berichtdoor Cloude » 14 mei 2014, 11:56

Laat U niet frustreren, door volgelingen van v/d chaos-complexiteit. In het land der blinden is één oog koning. Wat als je twee ogen hebt ?
Wat je gelooft, is waar!
Cloude

Berichtdoor Cloude » 14 mei 2014, 12:05

Dat is simpel. Empirisch, cirkeltje afrollen en meten. De Babyloniërs 1800 vr Chr wisten en deden dat ook al. Hun pi was 25/8 = 3,125 exact juist. Maar de wetenschappers kunnen dat met al hun wetenschap, niet algebraïsch beschrijven. Dus is het fout !!! We zullen hier wel afvliegen, maar we hebben het dan toch maar eens kunnen zeggen (schrijven)
Wat je gelooft, is waar!
Cloude

Berichtdoor bramati » 14 mei 2014, 12:16

Cloude schreef:Dat is simpel. Empirisch, cirkeltje afrollen en meten. De Babyloniërs 1800 vr Chr wisten en deden dat ook al. Hun pi was 25/8 = 3,125 exact juist.

Dank je wel, dat wist ik nog niet.
Ik ben geen wiskundige, maar ik heb niet het gevoel dat bijvoorbeeld Mohammad-Reza Mehdinia serieus genomen wordt.

Cloude schreef:Maar de wetenschappers kunnen dat met al hun wetenschap, niet algebraïsch beschrijven. Dus is het fout !!! We zullen hier wel afvliegen, maar we hebben het dan toch maar eens kunnen zeggen (schrijven)

Hier worden de fouten in zijn boek beschreven.
http://scientopia.org/blogs/goodmath/20 ... ckpottery/

Zeer interessant allemaal, maar het verdient wel een eigen topic. Mijn excuses voor deze zijsprong
bramati

Berichtdoor Cloude » 14 mei 2014, 12:31

Je kan alles wat je niet begrijpt moeilijk maken. Ik zal het heel gemakkelijk maken. 25/8 = 3,125. 100/32 = 3,125. Dus omtrek 10 / 3,125 = 3,2 of doormeter enz.
Dus 10 / 3,2 = 3,125 Meet het na!
Wat je gelooft, is waar!
Cloude

Berichtdoor bramati » 14 mei 2014, 12:44

Cloude schreef:Je kan alles wat je niet begrijpt moeilijk maken. Ik zal het heel gemakkelijk maken. 25/8 = 3,125. 100/32 = 3,125. Dus omtrek 10 / 3,125 = 3,2 of doormeter enz.

Dat is perfect juist. 100/32 is inderdaad 3.125, ik heb het zopas nagerekend.

Bij deze kunnen we het blikje met wormen terug wegzetten hoop ik? Waarvoor dank.
bramati

Berichtdoor outremer » 14 mei 2014, 12:59

Cloude schreef:Je kan alles wat je niet begrijpt moeilijk maken. Ik zal het heel gemakkelijk maken. 25/8 = 3,125. 100/32 = 3,125. Dus omtrek 10 / 3,125 = 3,2 of doormeter enz.

Hey grapjas.
Je schrijft hier 4 vergelijkingen neer die eigenlijk allemaal dezelfde vergelijking zijn.
Ik kan er nog wel ene paar meer bijzetten als je wil hoor maar dat heeft gewoon geen enkele toegevoegde waarde.

Kijk,
ofwel ken je de simpele beginselen van rekenen niet
ofwel ben je gewoon de plezante aan het uithangen

In beide gevallen zou ik echter willen voorstellen om ermee te stoppen want op den duur gaat niemand nog reageren hoor.

PS : en wat dat met pi te maken heeft , ontgaat me volledig.
Deus Vult
outremer

Berichtdoor jspreen » 14 mei 2014, 13:04

Cloude schreef:Dat is simpel. Empirisch, cirkeltje afrollen en meten. De Babyloniërs 1800 vr Chr wisten en deden dat ook al. Hun pi was 25/8 = 3,125 exact juist. Maar de wetenschappers kunnen dat met al hun wetenschap, niet algebraïsch beschrijven. Dus is het fout !!! We zullen hier wel afvliegen, maar we hebben het dan toch maar eens kunnen zeggen (schrijven)

That is the craziest thing that I have read in weeks, months, years. And I'm gonna look it up!
C'est la chose la plus folle que j'ai lue depuis des semaines, mois, années. Et je vais y jeter un coup d'oeil!
Dat is zo ongeveer de wildste beaming die ik in weken, maanden, jaren heb gelezen. En ik ga het nazoeken!

Hoe kan dat nou ? PI <> 3,14159...... maar 3.125 ????
En het zou zo gemakkelijk verifieerbaar zijn, cirkeltje afrollen en meten? Wel nauwkeurig meten....

Maar of de waarde 3,125 is of 3,1250000000000000000001, dat kan niemand meten. Dus op zoek naar een wiskundige demonstratie...

Tja, ik ben hier wel heel sceptisch over, maar ook geen niet-gelover. Nazoeken dus alvorens te verwerpen of aan te pakken.
Ik ben geen wiskundige en hoef me niet te schamen een paar kwartier aan pi=3,14159..... getwijfeld te hebben.
Leuk onderwerp trouwens om in allerlei talen wat leed en verderf te zaaien bij de wel niet-gelovers.
Laatst bijgewerkt door jspreen op 14 mei 2014, 14:49, in totaal 1 keer bewerkt.
jspreen

Berichtdoor willem_betz » 14 mei 2014, 14:13

Als de enen welles zeggen en de anderen nietes, dan ligt de waarheid niet steeds in het midden. het zou kunnen dat die ene totaal fout zit.
AIDS- HIV, 9/11, de moord op Kennedy, wat nog, chemtrails, UFOs ? Misschien is de aarde toch wel plat ?
Naar het lulhoekje met deze nonsens.
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor jspreen » 14 mei 2014, 14:32

willem_betz schreef:Als de enen welles zeggen en de anderen nietes, dan ligt de waarheid niet steeds in het midden. het zou kunnen dat die ene totaal fout zit.
AIDS- HIV, 9/11, de moord op Kennedy, wat nog, chemtrails, UFOs ? Misschien is de aarde toch wel plat ?
Naar het lulhoekje met deze nonsens.

Ben je nou echt zo'n dom manneke, willem_betz? Je wilt niet begrijpen, dat is het!

Als de ene persoon zegt : "Daar staat een Boeing 747", en de ander zegt : "Nee, daar staat niets", dan zit één van die twee volkomen fout voor zover ik het kan beoordelen.

Als ze toch fanatiek met elkaar blijven discusieëren, dan is niet de inhoud van hun discussie interessant, maar puur het feit dat zij blijven discusieëren en zou een nieuwsgierige onderzoeker bijvoorbeeld kunnen gaan bekijken of één van de praters wellicht een bril nodig heeft.
jspreen

Berichtdoor willem_betz » 14 mei 2014, 15:32

Je zou alvast eens kunnen beginnen met de reeds bestaande bewijzen voor beide stellingen te onderzoeken, en het gewicht ervan te beoordelen.
Wie als totaal onwetende zich met een debat wil bemoeien, zonder zich eerst te informeren over wat al geweten is, kan denken dat beide partijen wel een punt hebben.
Onwetend zijn is geen schande, dat zijn we allen op sommige gebieden, maar gaan orakelen over zaken waarvan je duidelijk niet veel weet noch begrijpt is meer iets voor het lul-hoekje.
Zomaar wat jennen en trollen past hier niet. Hier moet je met argumenten komen om ernstig genomen te worden.
Vermijd ook het van de hak op de tak springen en er onderwerpen bijsleuren die er niets mee te maken hebben. Het ging hier niet over aids noch over 9/11.
Take it or leave it.
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Cloude » 14 mei 2014, 21:25

Deleted, Cloude mag nog eens terug proberen als hij/zij de lagere school heeft afgemaakt.
WB
Wat je gelooft, is waar!
Cloude

Berichtdoor Renaat » 15 mei 2014, 00:53

Cloude schreef:( Deel de omtrek door de doormeter diameter is ook goed, waar zijn jullie naar school geweest!)

En dat is volgens jou dus geen 3,1415926...? En dan stoort het je dat er naar onderbouwing wordt gevraagd?

Het valt me op dat ook jij weer graag veel woorden gebruikt om niets te zeggen. Het zou mooi zijn als jij en/of jspreen er in zouden slagen een duidelijke, onderbouwde, samenhangende visie neer te schrijven. Misschien kunnen jullie dat wel, maar dan heb je dat op dit forum nog niet laten zien.
(En dat heeft niets te maken met het niet willen of kunnen luisteren naar een afwijkende mening. Ik ben al voldoende mensen tegengekomen die een andere mening over iets hebben dan ik, maar die daar ook een duidelijke en logische onderbouwing voor kunnen geven.)

Renaat
Renaat

Berichtdoor jspreen » 15 mei 2014, 09:57

Renaat schreef:
Cloude schreef:( Deel de omtrek door de doormeter diameter is ook goed, waar zijn jullie naar school geweest!)

En dat is volgens jou dus geen 3,1415926...? En dan stoort het je dat er naar onderbouwing wordt gevraagd?

Het valt me op dat ook jij weer graag veel woorden gebruikt om niets te zeggen. Het zou mooi zijn als jij en/of jspreen er in zouden slagen een duidelijke, onderbouwde, samenhangende visie neer te schrijven. Misschien kunnen jullie dat wel, maar dan heb je dat op dit forum nog niet laten zien.
(En dat heeft niets te maken met het niet willen of kunnen luisteren naar een afwijkende mening. Ik ben al voldoende mensen tegengekomen die een andere mening over iets hebben dan ik, maar die daar ook een duidelijke en logische onderbouwing voor kunnen geven.)

Renaat

OK, dan hierbij een duidelijke en logische onderbouwing. Het is een vertaling (zweten jonge!) van een hoofdstuk uit mijn werkje in het Frans, Entretiens Imaginaires
Als het je lukt het tot het eind te lezen, geconcentreerd en zonder je op te winden over zoveel onzin, dan krijg je van mij een reep chocola.

http://www.nightsofarmour.com/dutch/ei_brief_18.pdf

Voor de dappere iPod en iPhone lezertjes :

http://www.nightsofarmour.com/dutch/ei_brief_18.html

-
jspreen

Berichtdoor Digit » 15 mei 2014, 10:22

Sorry, kerel, dit is geen onderbouwing, dit is nonsens.

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor willem_betz » 15 mei 2014, 10:27

Wat een gevaarlijke nonsens! Het masker valt af, ze zijn hier gewoon reclame aan het maken voor de knettergekke en gevaarlijke kankertherapie volgens Hamer, de zgn Nieuwe Germaanse Geneeskunde. The gek om los te lopen en daarbij nog racistisch en fascistisch.
Wie wat meer wil weten en eens wil griezelen: http://en.wikipedia.org/wiki/Ryke_Geerd_Hamer
Die nieuwe Germanen hebben allures die op een gevaarlijke sekte gelijken.
Zelfs het lulhoekje zal voor hen te hoogstaand zijn.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Cloude » 15 mei 2014, 10:27

Volgens:
Archimedes methode. 1/12 | 1/24 | 1/96 = Pi 3,14............................... oneindig (transcendent, von Lindemann)
zie: (https://www.youtube.com/watch?v=DLZMZ-CT7YU&list=UUoi8JfyjaFVzoWKzA6Gsg_A
Babyloniërs methode 1/4 | 1/8 | 1/16 | 1/32 = Pi 3,125 wel een algebraïsch getal.
Conclusie constante (C) = 1/4 omtrek cirkel.
Archimedes en de rest vertrekken uit het omschreven vierkant waar r v/d cirkel irrelevant is!
Babyloniërs en ik vertrekken van het ingeschreven vierkant waar C constante is.
Is dit nonsens ? Het zij zo!!!
Wat je gelooft, is waar!
Cloude

Berichtdoor jspreen » 15 mei 2014, 10:49

willem_betz schreef:Wat een gevaarlijke nonsens! Het masker valt af, ze zijn hier gewoon reclame aan het maken voor de knettergekke en gevaarlijke kankertherapie volgens Hamer, de zgn Nieuwe Germaanse Geneeskunde. The gek om los te lopen en daarbij nog racistisch en fascistisch.
Wie wat meer wil weten en eens wil griezelen: http://en.wikipedia.org/wiki/Ryke_Geerd_Hamer

Schrijft de blaffende forumopzichter die een paar berichtjes geleden schreef Hier moet je met argumenten komen

Weet je wat gevaarlijke kankertherapie is beste kerel? Iemands maag wegsnijden en dan, als hij een paar maanden later dood is, dat te wijten aan de ziekte.

Ga eens inhoudelijk in op mijn stukje zou ik zeggen. En stel je de vraag wat je nou eigenlijk zit te verdedigen als je zo fanatiek vijandig reageert op een, objectief beschouwd, redelijk logische redenering, in tijden waar de ene doodskist na de ander het ziekenhuis uitrolt.
jspreen

Berichtdoor outremer » 15 mei 2014, 11:52

jspreen schreef:
willem_betz schreef:Wat een gevaarlijke nonsens! Het masker valt af, ze zijn hier gewoon reclame aan het maken voor de knettergekke en gevaarlijke kankertherapie volgens Hamer, de zgn Nieuwe Germaanse Geneeskunde. The gek om los te lopen en daarbij nog racistisch en fascistisch.

Schrijft de blaffende forumopzichter die een paar berichtjes geleden schreef Hier moet je met argumenten komen

Weet je wat gevaarlijke kankertherapie is beste kerel? Iemands maag wegsnijden en dan, als hij een paar maanden later dood is, dat te wijten aan de ziekte.

Ga eens inhoudelijk in op mijn stukje zou ik zeggen. En stel je de vraag wat je nou eigenlijk zit te verdedigen als je zo fanatiek vijandig reageert op een, objectief beschouwd, redelijk logische redenering, in tijden waar de ene doodskist na de ander het ziekenhuis uitrolt.

Ik ken Mr. Hamer niet, nooit van gehoord.Maar dat betetent op zich niets want ik zit niet in de medische wereld.
Maar blijkbaar heeft m'n in Duitsland z'n licentie afgenomen.
Enig idee waarom ze dat gedaan heben en of dat terecht is volgens u ?
Deus Vult
outremer

Berichtdoor Cloude » 15 mei 2014, 11:58

Vesalius zn leven hing aan een zijden draadje. Was dat terecht volgens U ?
Wat je gelooft, is waar!
Cloude

Berichtdoor Renaat » 15 mei 2014, 12:28

Ik vroeg een duidelijke en logische onderbouwing. Als jij die tekst zelf als een duidelijke en logische onderbouwing beschouwt, dan vrees ik dat een zinvol gesprek niet mogelijk is.

Renaat
Renaat

Berichtdoor Cloude » 15 mei 2014, 12:36

Cognitiewetenschap kan misschien de logische onderbouwing stimuleren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cognitiewetenschap
Wat je gelooft, is waar!
Cloude

Berichtdoor Renate » 15 mei 2014, 13:12

Hoe geloofwaardig is iemand die niet eens het verschil weet tussen een ridder en een nacht in het Engels?
Renate

Berichtdoor Cloude » 15 mei 2014, 13:15

Even geloofwaardig, als iemand die het onderwerp negeert.
Wat je gelooft, is waar!
Cloude

Berichtdoor Renaat » 15 mei 2014, 13:26

Renate schreef:Hoe geloofwaardig is iemand die niet eens het verschil weet tussen een ridder en een nacht in het Engels?

Ik denk dat het een bewust 'woordspel' is. Maar je reactie is natuurlijk ook niet erg inhoudelijk. Ook wel een stuk te begrijpen vanwege de afwezigheid van zinvolle inhoud, maar of je je daardoor moet laten verleiden tot het op de man spelen?

Renaat
Renaat

Berichtdoor Renate » 15 mei 2014, 13:29

outremer schreef:
jspreen schreef:

Ik ken Mr. Hamer niet, nooit van gehoord.Maar dat betetent op zich niets want ik zit niet in de medische wereld.
Maar blijkbaar heeft m'n in Duitsland z'n licentie afgenomen.
Enig idee waarom ze dat gedaan heben en of dat terecht is volgens u ?

U weet niet wie Geert Ryke Hamer is?
Lees en huiver:
http://anaximperator.wordpress.com/2010 ... -medicine/
Op deze website is overigens nog meer te vinden

En dan hebben we deze verhelderende stukken in het Nederlands:
http://www.kwakzalverij.nl/1056/Ryke_Geerd_Hamer
http://www.kwakzalverij.nl/1101/De_Germ ... eerd_Hamer
Wie na het lezen van deze stukken nog steeds meent dat de heer Hamer iets anders is dan een gevaarlijke onzinverkoper, is misschien niet meer te redden.
Er is beslist nog veel meer op internet te vinden. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar deze stukken op het blog van Orac:
http://scienceblogs.com/insolence/?s=ge ... w+medicine
Renate

Berichtdoor Renate » 15 mei 2014, 13:34

Renaat schreef:
Renate schreef:Hoe geloofwaardig is iemand die niet eens het verschil weet tussen een ridder en een nacht in het Engels?

Ik denk dat het een bewust 'woordspel' is. Maar je reactie is natuurlijk ook niet erg inhoudelijk. Ook wel een stuk te begrijpen vanwege de afwezigheid van zinvolle inhoud, maar of je je daardoor moet laten verleiden tot het op de man spelen?

Renaat

Tja, het is misschien een beetje op de man spelen, maar van de hoeveelheid onzin op de website zakt m'n broek echt af. Ik zou niet weten waar te beginnen. Maar hierboven heb ik al wat stukjes verzameld die volgens mij toch wel heel duidelijk maken dat wat Geert Ryke Hamer beweert gevaarlijke onzin is.

Als je de onzin op de website wilt bestrijden, dan heb je daar een hele kluif aan. Niet omdat het geen onzin is, maar omdat het allemaal zo onsamenhangend is, dat ik nauwelijks zou weten waar te beginnen.
Renate

Berichtdoor jspreen » 15 mei 2014, 13:42

Renaat schreef:

Ik vroeg een duidelijke en logische onderbouwing. Als jij die tekst zelf als een duidelijke en logische onderbouwing beschouwt, dan vrees ik dat een zinvol gesprek niet mogelijk is.

Renaat

Tja, ik kan vanuit Zuid-Frankrijk moeilijk jouw intelligentie inschatten. Je kunt op mijn stukje een hoop aanmerken, certes, maar als je al blijft steken bij "niet logisch" en "niet duidelijk", dan kan ik je niet verder helpen.

Misschien weet hij dat wel maar heeft hij wat spijt zijn liefdesnachten (nights of love (amour!)) soms te hebben opgeofferd om, als een geharnaste ridder (knight in armour) tegen een overmacht van blaffende honden, te pogen korte metten te maken met mainstream onzin en de wat minder begaafde denkertjes hele makkelijke kost aan te bieden opdat ze ooit eens volmondig "Nee" zullen kunnen zeggen als een domoor voorstelt : "Hier, chemotherapie, is goed voor jou" of "Kom onder m'n mes, ik moet in jou gaan snijden"

Zo'n mooie woordspeling, ik was wel trots eigenlijk, ook om de verwijzing naar een regeltje in het liedje "Iron hand"van Dire Straits "Knights in armour, days of yore". Maar 't werkt niet bij de Belgen. Jammer....

..
jspreen

Berichtdoor Renate » 15 mei 2014, 13:55

Ik ben geen Belg, maar vooruit. Als u kankerkwakzalvers wilt verdedigen, dan vind ik het ieders taak om dit te bestrijden.
Renate

Berichtdoor Cloude » 15 mei 2014, 14:10

Wanneer men al eens begon met de kanker preventie. Huidige stand v/d wetenschap is: je kan van zowat alles kanker krijgen.
Zelfs van orale seks las ik enkele dagen terug. Dus geen seks meer. Zijn er dan geen pilletjes voor, spijtig.
Wat je gelooft, is waar!
Cloude

Berichtdoor Renate » 15 mei 2014, 14:13

Cloude schreef:Wanneer men al eens begon met de kanker preventie. Huidige stand v/d wetenschap is: je kan van zowat alles kanker krijgen.
Zelfs van orale seks las ik enkele dagen terug. Dus geen seks meer. Zijn er dan geen pilletjes voor, spijtig.

Dat u van alles kanker kunt krijgen is niet helemaal waar. Orale seks voor een deel wel, maar daar is dan weer een vaccin voor.

Overigens is er geen haar op m'n hoofd die aan orale seks wil denken. Ik vind tongzoenen al onsmakelijk.
Renate

Berichtdoor Cloude » 15 mei 2014, 14:21

Vraag dan aan uw onverkwikkelijke zoener, om een pepermuntje of iets wat je lekker vindt in zijn mond te steken.
Wat je gelooft, is waar!
Cloude

Berichtdoor jspreen » 15 mei 2014, 14:28

Renate schreef:Ik ben geen Belg, maar vooruit. Als u kankerkwakzalvers wilt verdedigen, dan vind ik het ieders taak om dit te bestrijden.

Ik kwakzalvers verdedigen ? Are you kidding me ? Het enige wat ik doe is kwakzalverjagers aanvallen die zelf de grootste kwak verkopen.

En met een paar A4-tjes te staven dat Hamer's aanpak de enige is in het tropische oerwoud van medische aannamen en stellingen die de naam wetenschapplijk verdient.

Door de microscoop turen naar allerlei al dan niet aneuploide cellen, dat is op zich nog geen wetenschap hoor.

5 wetjes. Een half A4-tje is voldoende de hoofdlijnen te schetsen. In een halve middag praktijkwerk ben je erachter of het klopt of niet.

Vrouw met borstkanker (melkklier) rechts ? Hamerse haard in het cerebellum links. Kijk maar na. Klopt altijd.

Man met hartaanval (hartslagaders) ? Hamerse haard in de grote hersenen temporaal rechts. Kijk maar na. Klopt altijd.
jspreen

Berichtdoor Renaat » 15 mei 2014, 14:55

jspreen schreef:Vrouw met borstkanker (melkklier) rechts ? Hamerse haard in het cerebellum links. Kijk maar na. Klopt altijd.

Man met hartaanval (hartslagaders) ? Hamerse haard in de grote hersenen temporaal rechts. Kijk maar na. Klopt altijd.

Bewijzen graag! Want ik beschik niet over hersenscans van tientallen vrouwen met borstkanker. U wel?

Renaat
Renaat

Berichtdoor Renate » 15 mei 2014, 15:35

jspreen schreef:
Renate schreef:Ik ben geen Belg, maar vooruit. Als u kankerkwakzalvers wilt verdedigen, dan vind ik het ieders taak om dit te bestrijden.

Ik kwakzalvers verdedigen ? Are you kidding me ? Het enige wat ik doe is kwakzalverjagers aanvallen die zelf de grootste kwak verkopen.

En met een paar A4-tjes te staven dat Hamer's aanpak de enige is in het tropische oerwoud van medische aannamen en stellingen die de naam wetenschapplijk verdient.

Door de microscoop turen naar allerlei al dan niet aneuploide cellen, dat is op zich nog geen wetenschap hoor.

5 wetjes. Een half A4-tje is voldoende de hoofdlijnen te schetsen. In een halve middag praktijkwerk ben je erachter of het klopt of niet.

Vrouw met borstkanker (melkklier) rechts ? Hamerse haard in het cerebellum links. Kijk maar na. Klopt altijd.

Een van de grootste kankerkwakzalvers die u verdedigt is de heer Hamer. Ik heb naar mijn mening genoeg materiaal aangevoerd om deze conclusie te trekken. U verkoopt niet alleen kletspraatjes, maar nog gevaarlijke kletspraatjes ook.
Renate

Berichtdoor Cloude » 15 mei 2014, 15:45

Wanneer je alleen maar weet, dat je 'smorgens opstaat en 'savonds gaat slapen, vraag dan een bewijs.
Wanneer je iets leest en niet begrijpt, vraag dan, om "het" uit te leggen. Zodat jezelf het bewijs, al dan niet kan vinden.
1+1=2 bewijs graag ?
Vergelijkbaar met: moet je schuld bewijzen of onschuld bewijzen.
Laatst bijgewerkt door Cloude op 15 mei 2014, 15:58, in totaal 1 keer bewerkt.
Wat je gelooft, is waar!
Cloude

Berichtdoor Renate » 15 mei 2014, 15:49

Wat bedoelt u nu eigenlijk met die vage wartaal?
Renate

Berichtdoor Cloude » 15 mei 2014, 16:00

Juist: wat is vaag en wat is wartaal. Bewijs.
Laatst bijgewerkt door Cloude op 15 mei 2014, 16:02, in totaal 1 keer bewerkt.
Wat je gelooft, is waar!
Cloude

Berichtdoor Renate » 15 mei 2014, 16:02

Cloude schreef:Juist: wat is vaag en wat is wartaal.

Wat u produceert is beide.
Renate

Berichtdoor Cloude » 15 mei 2014, 16:07

Met respect voor je mening. Maar een bewijs zie ik niet.
Wat je gelooft, is waar!
Cloude

VorigeVolgende

Keer terug naar Alternatieve behandelingen