http://petities.nl/petitie/stop-de-home ... -industrie
gewoon doen...
Ludde.
willem_betz schreef:Eigenaardige reactie.
Waarom zou je iets willen verbieden waar miljoenen mensen wel degelijk door geholpen worden ?
Ik twijfel niet dat je echt die klachten hebt gehad, maar ben je zeker dat die klachten werden veroorzaakt door het medicijn dat je slikte ? We hebben allemaal de neiging om oorzaak en gevolg conclusies te trekken, ook al zijn ze niet juist.
Stel je voor dat je twee weken na die inname de Lotto had gewonnen, zou je dan ook denken dat het door die pillen kwam ?
Alle gekende bijwerkingen van een medicijn moeten vermeld worden op de bijsluiter, zelfs die waarvan men niet zeker is.
Je zegt niet welk medicijn je nam voor Meniere, dus kan ik daarover niets zeggen. Staat hevige buikpijn op de lijst van gekende bijwerkingen en redenen om de behandeling te stoppen ?
De mogelijke bijwerkingen van Pantomed zijn gekend en kan je vinden op http://medicinfoconsumer.devgem.be/Pdf/2557213.pdf. Versnelde hartslag staat er niet bij, of heb ik te snel gelezen ? Als je echt denkt dat er een verband is kan je dat melden aan TestAankoop of ook aan het BCFI.
Als er meerdere mensen hetzelfde signaleren dan zal het bij de lijst van vermoedelijke bijwerkingen worden gevoegd.
Elk medicijn dat iets doet kan ook iets doen dat niet gewenst is. Een middel dat niets doet kan ook schade veroorzaken door het niet of te laat starten van een noodzakelijke behandeling die wel helpt.
Trouwens het staat je vrij om je maagzuur of Meniere niet te behandelen.
De essentie van de oproep is niet om te verbieden homeopathie te verkopen, maar wel om de verkopers te verbieden leugens en valse beloften te verspreiden over hun water- of suikermiddeltjes.
Jan Willem Nienhuys schreef:Ik trek het even door. Het vliegverkeer heeft grote voordelen. Maar af en toe valt er een vliegtuig naar beneden. Is dat een reden om het vliegen maar te verbieden?
Ludde schreef:De geheime brandstof voor deze alternatieve luchtvaart zou wijwater zijn...
Digit schreef:Ludde schreef:De geheime brandstof voor deze alternatieve luchtvaart zou wijwater zijn...
Ludde,
Geen kwatsch verkopen a. u. b. !
Christelijk wijwater in een Ali-Baba tapijt is niet zonder risico !
Groetjes,
Digit![]()
Keer terug naar Alternatieve behandelingen
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 1 gast