Usb & Bluetooth toepassingen

Dit forum biedt de gelegenheid voor discussie over pseudo-wetenschappelijke feiten of 'gebakken lucht' op Nederlandstalige websites. Vul zelf aan... Reacties die valse verdachtmakingen bevatten of argumentloos zijn worden verwijderd.

Usb & Bluetooth toepassingen

Berichtdoor Heeck » 10 mei 2012, 09:48

Zo af en toe staat de flexibiliteit van de kwakbusiness echt buiten kijf.
http://www.zonnevlecht.be/mobile-transformer.html

Hun stralingsapparaat stuurt de goedmakende stralingen uit!

Voor het geval je de NL-ontmaskering hebt gemist:
http://skepp.be/apparatuur/memon

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel, dus MIJDT SPIJT.
www.edge.org
Heeck

Re: Usb & Bluetooth toepassingen

Berichtdoor take » 11 mei 2012, 23:03

Leuk, een plakplaatje voor je telefoon waarop staat "ik ben een idioot".
Mevrouw Sickesz is een kwakzalver.
take

Berichtdoor Fishstick » 11 jun 2012, 16:44

Is dit niet exact hetzelfde type stralingsbeschermer-stickertje dat men ons 2 - 3 jaar terug probeerde aan te smeren?
Fishstick

Berichtdoor Renate » 11 jun 2012, 16:52

Fishstick schreef:Is dit niet exact hetzelfde type stralingsbeschermer-stickertje dat men ons 2 - 3 jaar terug probeerde aan te smeren?

Oude (zeer slechte, ondrinkbare wijn) in een nieuwe zak dus.
Renate

Berichtdoor stefaandepraetere » 11 jun 2012, 18:22

Jawel de E-waves phone chip is terug uit zijn as herrezen :)
stefaandepraetere

Berichtdoor Nederlander » 10 jul 2012, 17:44

Gutgut, 99 euries voor een stikkertje... ROFLOL!!!
LOOK OUT! WILL BITE WITHOUT WARNING!
Nederlander

Berichtdoor Martin Bier » 10 jul 2012, 21:03

Wie zich deze onzin laat aansmeren is niet alleen een onbenul in medisch-wetenschappelijke zaken, maar ook economisch gezien. In de VS hebben we de Aulterra Neutralizer. Dat is bijna hetzelfde, maar kost slechts 30 dollar, i.e. ongeveer een kwart van wat die zonnevlechttoestand kost. En het is ook gewoon bestelbaar via het internet (zie http://www.aulterra.com/welcome/item_detail/1#5a en kijk vooral ook even naar http://www.aulterra.com/videos/Aulterra ... aining.mov).

Glen Rein is betrokken bij de marketing van de Aulterra Neutralizer. Deze Glen Rein is redacteur van het "Journal of Alternative and Complementary Medicine." Hij wordt verondersteld aan het hoofd te staan van het Quantum Biology Reserach Lab. Maar het enige adres van dat lab is een postbusnummer. Glen is de "king of quack gadgets" - hij verkoopt o.a. ook apparaatjes om "Reverse Aging" en "Divine Alignment" te bewerkstelligen (http://www.trinfinity8.com/research-data-Rein.php).
Martin Bier

Berichtdoor Renate » 11 jul 2012, 07:35

Martin Bier schreef:Wie zich deze onzin laat aansmeren is niet alleen een onbenul in medisch-wetenschappelijke zaken, maar ook economisch gezien. In de VS hebben we de Aulterra Neutralizer. Dat is bijna hetzelfde, maar kost slechts 30 dollar, i.e. ongeveer een kwart van wat die zonnevlechttoestand kost. En het is ook gewoon bestelbaar via het internet (zie http://www.aulterra.com/welcome/item_detail/1#5a en kijk vooral ook even naar http://www.aulterra.com/videos/Aulterra ... aining.mov).

Glen Rein is betrokken bij de marketing van de Aulterra Neutralizer. Deze Glen Rein is redacteur van het "Journal of Alternative and Complementary Medicine." Hij wordt verondersteld aan het hoofd te staan van het Quantum Biology Reserach Lab. Maar het enige adres van dat lab is een postbusnummer. Glen is de "king of quack gadgets" - hij verkoopt o.a. ook apparaatjes om "Reverse Aging" en "Divine Alignment" te bewerkstelligen (http://www.trinfinity8.com/research-data-Rein.php).

Ja, maar als het om mensen hun vermeende gezondheid gaat, kijkt men natuurlijk niet meer naar de prijs.
Renate

Berichtdoor POYFN » 20 jul 2012, 00:04

Martin Bier schreef:In de VS hebben we de Aulterra Neutralizer. Dat is bijna hetzelfde, maar kost slechts 30 dollar, i.e. ongeveer een kwart van wat die zonnevlechttoestand kost.

Op Amazon staat hij zelfs nog goedkoper: $12.99 kost hij daar. Bepaalde van die reviews zijn toch wel erg grappig, waaronder:
    "My doctor with a PhD in energy medicine sells these."

"I muscle tested to see if these do what they are reported to do and they do. We have them on our tv's, computers, cell phones, microwave, and refrigerator." Het kost dan wel maar $12.99, maar als je je hele huis ermee moet uitrusten wordt het natuurlijk ook een dure zaak. :lol: En wat 'muscle testing' dan ook mag zijn, het is vast wel zo betrouwbaar als een meting met een EMR-meter... Niet dus.

Ik ben weliswaar geen fysicus, maar volgens mij is dit toch simpel: ofwel reduceert zo'n sticker straling, maar dan gaat de kwaliteit van het gesprek achteruit of compenseert het toestel hiervoor en verhoogt het dus de straling die het uitzendt, ofwel doet zo'n sticker dat niet. In beide gevallen is het dus nutteloos. Ingewikkelder dan dat is het toch niet?
"I don't know whether God exists, but it would be better for His reputation if He didn't." - Jules Renard
POYFN

Berichtdoor Blueflame » 20 jul 2012, 09:27

POYFN schreef:Ik ben weliswaar geen fysicus, maar volgens mij is dit toch simpel: ofwel reduceert zo'n sticker straling, maar dan gaat de kwaliteit van het gesprek achteruit of compenseert het toestel hiervoor en verhoogt het dus de straling die het uitzendt, ofwel doet zo'n sticker dat niet. In beide gevallen is het dus nutteloos. Ingewikkelder dan dat is het toch niet?

Inderdaad.

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Heeck » 20 jul 2012, 10:20

Blue en Poyfn,
De ontstralingstechniek heeft niets te maken met jullie correcte overwegingen. :D
Er is een goedkope, bij mijn weten goedkoopste ontstraler die alle ontstralers in de schaduw zet:
De alles ontstralende vloeistof voor maar 15 euro.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel, dus MIJDT SPIJT.
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor take » 20 jul 2012, 10:45

Heeck schreef:Blue en Poyfn,
De ontstralingstechniek heeft niets te maken met jullie correcte overwegingen. :D
Er is een goedkope, bij mijn weten goedkoopste ontstraler die alle ontstralers in de schaduw zet:

Roeland

Ik vind dat water niet wat, ik heb liever die anti-esmog-stickertjes die direkt duidelijk maken voor de omgeving, idioot op pad.
Mevrouw Sickesz is een kwakzalver.
take

Berichtdoor Renate » 20 jul 2012, 10:49

take schreef:
Heeck schreef:Blue en Poyfn,

Roeland

Ik vind dat water niet wat, ik heb liever die anti-esmog-stickertjes die direkt duidelijk maken voor de omgeving, idioot op pad.

Als je het flesje op een prominente plek in huis zet, of op de vensterbank, maar je aan de buitenwereld ook onmiddellijk duidelijk: "hier woont een idioot, die je gemakkelijk de grootst mogelijke onzin kunt verkopen."
Renate

Berichtdoor POYFN » 20 jul 2012, 20:46

Heeck schreef:Er is een goedkope, bij mijn weten goedkoopste ontstraler die alle ontstralers in de schaduw zet:

Ik ben ervan overtuigd dat dit werkt. Giet dat potje leeg in je GSM en hij zendt gegarandeerd geen straling meer uit. :)
"I don't know whether God exists, but it would be better for His reputation if He didn't." - Jules Renard
POYFN

Keer terug naar Kwak-sites