borstkanker voorkomen met acupressuur

Homeopathie, osteopathie, chiropraxie, acupunctuur, kruidengeneeskunde, aromatherapie, Orthomoleculair (voedingssupplementen), Ayurveda, healing, Jomanda, ...

borstkanker voorkomen met acupressuur

Berichtdoor Magnolia » 13 dec 2011, 12:51

Green Relax, Massage en Spa te Zwolle (NL) biedt de volgende behandeling aan:

Mammacare (borstenverzorging) en een strakke buik voor vrouwen
Mooie en gezonde borsten zijn heel belangrijk voor vrouwen, zij zijn de kenmerken van een sexy vrouw. Tegenwoordig hebben vrouwen te weinig kennis van hun borsten en ze besteden nauwelijks aandacht aan de verzorging ervan, daardoor ontstaan hangende (slappe) borsten en naar buiten hangende (uitstaande) borsten. Er zijn ook allerlei borstenziekten.
Wij, van Green Relax en Spa, gebruiken een speciale massagemethode; wij drukken op de belangrijke acupressuurpunten, zodat de volgende problemen kunnen worden opgelost: verzakte (slappe) borsten, naar buiten staande borsten, accessoire tepel (polythelia, pseudomamma), borst hyperplasie (vergroting) en mastitis (borstontsteking). Door een goede verzorging van uw borsten kunt u borstkanker voorkomen en de kans op ziektes verminderen. U hebt dan sexy en gezonde borsten!
De buikmassage werkt in op uw baarmoeder, eierstokken en maag, op die manier kunnen wij u helpen de giftige stoffen uit het lichaam te halen. Het helpt ook om uw abdominale obesitas (vette en slappe buik) te voorkomen. U krijgt een strakke en mooie buik.

Claims, claims, claims.... Zoek alle fouten.

Ik kwam deze kwak op het spoor via alweer een aanbieding van Groupon. De aanbieding zelf was voor een Hot Stone Massage, maar op de site vond ik ook deze gruwel.
In Nederland mag iedereen tegenwoordig de geneeskunde uitoefenen, daarbij inbegrepen de preventieve geneeskunde.
Wat is hier nog tegen te doen ? Ik zou deze mensen het liefst irl aan een schandpaal nagelen !

http://www.massagespa.nl/?page_id=11

:evil: :evil: :evil: :evil:
Laatst bijgewerkt door Magnolia op 13 dec 2011, 15:51, in totaal 1 keer bewerkt.
Magnolia

Re: borstkanker voorkomen met acupressuur

Berichtdoor Renate » 13 dec 2011, 14:19

Bij voorkeur met stevige spijkers. Noem het maar acupunctuur om idiotie te bestrijden.
Renate

Berichtdoor Heeck » 13 dec 2011, 17:48

Ik heb een klacht bij de Reclame Code Commissie ingediend.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel, dus MIJDT SPIJT.
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Magnolia » 14 dec 2011, 13:58

Heeck schreef:Ik heb een klacht bij de Reclame Code Commissie ingediend.
Roeland

Terecht en goed dat je dat hebt gedaan !

En diep treurig dat dit één van de weinige legale middelen is (of het enige?) waarmee deze ziekelijke praktijk kan worden aangepakt.

:mrgreen:
Magnolia

Berichtdoor Renate » 14 dec 2011, 14:26

De ellende is dat iedereen maar wat kan roeptoeteren op internet en de grootste flauwekul vindt nog wel bij iemand gehoor. Ik wil niet beweren dat het vroeger beter was, verre van dat, maar vroeger ging je met een medisch probleem naar een arts, waarvan je mocht verwachten dat die de nodige kennis in huis had. Tegenwoordig kijkt men op internet waar de sites met betrouwbare informatie worden ondergesneeuwd door alle mogelijke flauwekulsites. En zelfs sites waarvan je op het eerste gezicht zou mogen aannemen dat ze betrouwbare informatie geven, kunnen nog wel eens bijdragen aan het verspreiden van flauwekul. Als het niet direct gaat, dan komen de kwakkers hun "informatie" wel verspreiden in fora.
Renate

Berichtdoor Heeck » 27 jan 2012, 20:02

Mijn klacht bij de RCC is gehonoreerd en beklaagde heeft advertentie aangepast.
Nog even checken hoe.
RCCdossier 2012/00006. dd 26/01/2012

Op naar de volgende kankerkwak.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel, dus MIJDT SPIJT.
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Renate » 27 jan 2012, 20:11

Heeck schreef:Mijn klacht bij de RCC is gehonoreerd en beklaagde heeft advertentie aangepast.
Nog even checken hoe.
RCCdossier 2012/00006. dd 26/01/2012

Op naar de volgende kankerkwak.

Roeland

En die zal er zeker komen. Kanker is big business en de patiënten zijn altijd te vinden voor mensen die valse hoop willen bieden.
Big Alterna :twisted:
Renate

Berichtdoor Jan Bekaert » 03 feb 2012, 17:13

Ik bied ook steeds "BORST VERGROTING DOOR HANDOPLEGGING" aan :roll:
indien het niet geholpen krijgt men grais tien extra beurten :lol:

Jan
Afbeelding op 100% PPO
Ik ben ROB => http://www.lne.be/campagnes/ikbenrob
Jan Bekaert

Berichtdoor Oogje » 03 feb 2012, 18:23

Jamaar Jan B ... weet je wel waar je mee begint, jongen ? Straks staat er een hele stoet voor uw deur! 8)

Groetjes :wink:
Oogje

Keer terug naar Alternatieve behandelingen