bijwerkingen homeopathie ?

Homeopathie, osteopathie, chiropraxie, acupunctuur, kruidengeneeskunde, aromatherapie, Orthomoleculair (voedingssupplementen), Ayurveda, healing, Jomanda, ...

bijwerkingen homeopathie ?

Berichtdoor willem_betz » 30 jun 2011, 21:42

een brief aan skepp:
Op 4 mei 2009 ben ik langs gegaan bij dokter-homeopaat in Oostende. Die stelde me voor om hand op een plaat (timewaver - bioresonantie!!! ben ik achteraf te weten gekomen) te leggen. Heb ik gedaan!!! 's Anderendaags wakker geworden met enorme hartkloppingen, wazig zien, opgejaagd gevoel, leverfunctiestoornissen, duizeligheid, gehoorstoornissen!
Zit al gedurende twee jaar met vele gezondheidsklachten daardoor!
Mijn leven is een hel geworden sindsdien!
Mijn vraag is wat kan ik hier tegen doen en zijn er nog zulke gevallen bekend bij jullie?

Beste,
Het lijkt niet waarschijnlijk dat je al die klachten zou gekregen hebben door je hand op die plaat te leggen, evenmin door het slikken van een homeopathisch middel, want als het "echte" homeopathie is, dan zit er niets in.
Wat was de reden van je bezoek, ben je ook naar een echte arts geweest, wat zegt die ?
De klachten die je beschrijft kunnen veroorzaakt zijn door angst en/of stress, behalve de leverstoornissen, daar moet een oorzaak voor zijn.
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Keer terug naar Alternatieve behandelingen