Miracle Mineral Supplement

Homeopathie, osteopathie, chiropraxie, acupunctuur, kruidengeneeskunde, aromatherapie, Orthomoleculair (voedingssupplementen), Ayurveda, healing, Jomanda, ...

Miracle Mineral Supplement

Berichtdoor Heeck » 10 okt 2010, 11:24

Marketing is oorlog en alternatieve marketing zeker ook:

RADAR het Nederlandse programma voor consumentenbelangen zendt maandagavond een special uit over een schoonmaakmiddel dat als medicijn wordt aanbevolen (formeel niet natuurlijk).
http://www.trosradar.nl/uitzending/

De leverancier van MMS gebruikt deze uitzending onmiddellijk als reclame.
http://www.meditecheurope.nl/mms.php

Zo gaat dat,

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel, dus MIJDT SPIJT.
www.edge.org
Heeck

Re: Miracle Mineral Supplement

Berichtdoor Mopje » 10 jul 2012, 09:21

Hoi,

Renate, ik kick deze even omhoog. Heb je een link over klysma's bij kinderen? Het moet toch niet gekker worden!
"Wes pakt soms de stofzuiger. Ja echt. Dat doet hij gewoon." Yolanthe Cabau van Kasbergen
Mopje

Berichtdoor take » 11 jul 2012, 01:12

Ik ben eigenlijk wel een vredig mens, maar autismkwak maakt me zo ontzettend kwaad, dat ik moord in mijn ogen krijg als ik dat zie.
Mevrouw Sickesz is een kwakzalver.
take

Berichtdoor Renate » 11 jul 2012, 07:29

take schreef:Ik ben eigenlijk wel een vredig mens, maar autismkwak maakt me zo ontzettend kwaad, dat ik moord in mijn ogen krijg als ik dat zie.

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Toen ik het een en ander las kreeg ik ook de wens om een aantal mensen op niet al te aangename wijze aan hun einde te laten komen. Wat mensen zichzelf aan willen doen, zal me dan in zekere zin nog een zorg zijn, maar om dit soort dingen bij kinderen te doen, die zich niet kunnen verweren en die toch al een probleem hebben, maakt me toch echt woedend.
Renate

Berichtdoor Jan Willem Nienhuys » 11 jul 2012, 11:03

En natuurlijk ook (en wat bondiger):

http://www.kwakzalverij.nl/709/Encyclop ... ement_MMS_
Jan Willem Nienhuys

Berichtdoor Renate » 11 jul 2012, 14:19

Jan Willem Nienhuys schreef:En natuurlijk ook (en wat bondiger):

http://www.kwakzalverij.nl/709/Encyclop ... ement_MMS_

Mijn links hadden ook betrekking op het gebruik voor kinderen met autisme en daarvan is op de website van de VtdK geen sprake. Nu vind ik het verkopen van bleekmiddel als universeel geneesmiddel tegen allerlei kwalen toch al erg, maar als volwassen mensen bij hun volle verstand menen dat het een goed idee is om dit zelf te gebruiken, dan kan ik daar nog in zekere zin m'n schouders over ophalen. Er wordt genoeg tegen gewaarschuwd. Als men dit echter niet alleen oraal, maar ook als klysma aan autistische kindern gaat toedienen, kinderen die daar niets over te zeggen hebben, maar die wel de vervelende gevolgen mogen dragen, dan kan ik het alleen maar over kindermishandeling hebben.
Renate

Berichtdoor Jan Willem Nienhuys » 12 jul 2012, 10:59

Ik weet niet of dat al in Nederland gedaan wordt. Dit gaat over een kliniek in Mexico. Er zijn heel veel dubieuze klinieken in Mexico waar allerlei ernstige ziekten behandeld worden met de grofste kwakzalverij.

Ik heb gezocht of het in Nederland gebeurt maar niks gevonden dan een enthosusiasteling van twee jaar geleden die het over een conferentie in Puerto Rico over dit onderwerp heeft.

Overigens gaat het bij 'autisme' denk ik vaak om iets dat alleen in de verbeedling van de bezorgde ouders autisme is, vandaar het succes van homeopaten bij de behandeling van 'autisme'. Denk ik.
Jan Willem Nienhuys

Berichtdoor Renate » 12 jul 2012, 11:09

Jan Willem Nienhuys schreef:Ik weet niet of dat al in Nederland gedaan wordt. Dit gaat over een kliniek in Mexico. Er zijn heel veel dubieuze klinieken in Mexico waar allerlei ernstige ziekten behandeld worden met de grofste kwakzalverij.

Ik heb gezocht of het in Nederland gebeurt maar niks gevonden dan een enthosusiasteling van twee jaar geleden die het over een conferentie in Puerto Rico over dit onderwerp heeft.

Overigens gaat het bij 'autisme' denk ik vaak om iets dat alleen in de verbeedling van de bezorgde ouders autisme is, vandaar het succes van homeopaten bij de behandeling van 'autisme'. Denk ik.

Ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben. Er wordt tegenwoordig wel erg veel onder de noemer autisme gezet. Bij een re-integratiebedrijf heeft men mij ook wel eens op autisme willen laten testen.
Redenen:
Ik heb weinig of geen sociale contacten
Ik wordt geacht bovengemiddeld intelligent te zijn
Ik ben als kind veel bij MOB's en RIAGS geweest en m'n ouders hebben op een gegeven moment een boekje over het 'Onkind' gekregen. Dit was een uitgave van Ouders van Nu en hierin zou min of meer staan wat er met mij aan de hand was.
Ik heb de test uiteindelijk geweigerd, omdat me inmiddels duidelijk was geworden dat men bij dat soort testen nog wel eens vindt waar men naar op zoek is en ik geen behoefte had aan een extra stempeltje.

Als ik de stukken waar ik naar verwezen heb, goed lees, zijn er ook ouders in de VS, die het een en ander op hun kinderen toepassen en wordt het ook op conferenties aldaar, van mensen die een alternatieve kijk op autisme hebben, gepromoot.
Renate

Keer terug naar Alternatieve behandelingen