Even voorstellen

Even voorstellen...
Niet verplicht, maar het mag.
Liever geen (uitgebreide) discussies hier.

Even voorstellen

Berichtdoor iMouze » 14 feb 2014, 20:10

Hallo iedereen,

Om mij voor te stellen wil ik graag een stukje van mezelf vertellen en de intenties die ik heb met het registreren op dit forum.
Ik ben Max, een 20 jarige jongen uit Nederland en loop al sinds ik 12 ben met de sticker Autist/Asperger op mijn voorhoofd.

Lange tijd heb ik dit gezien als last, wat mij dus ook veel last bezorgde. Een tijdje geleden had ik een depressie aanval, wat leidde tot het besluit contact te zoeken met een psycholoog. Dit heeft niks met dit forum te maken maar, waar ik naartoe wil is het feit dat ik altijd met filosofische gedachten heb rondgelopen, over het veranderen van de wereld tot het bedenken wat er anders is aan mijzelf. De psycholoog raadde mij dus ook aan om me in te schrijven bij een forum of chatgroup.

Wat ik wil bereiken hier is mijn grote ideeen (ik kan met windows 8 geen trema op de e zetten excuus) aan meer mensen te vertellen dan alleen mijn persoonlijke kring en daar dus ook meer opbouwende kritiek en nieuwe manier van kijken van kan krijgen. Ik ben daarintegen pas 20 en weet weinig van goed discussies houden en meningen onderbouwen, vergeef mij a.u.b. als ik verkeerd over kom.

De ideeen waar ik vooral mee loop zijn ideeen over het veranderen en verbeteren van de wereld waar we nu in wonen, plus oude tijden en fictieve tijden. Hieronder vallen ook genetische manipulatie en dergelijke theoretische en vastgelegde wetenschappen.

Bedankt voor het lezen en tot ziens op het forum,

Max

p.s. Als er iets niet begrepen word in deze voorstelling, wil ik die gerust uitleggen.
iMouze

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Blueflame » 14 feb 2014, 23:35

Dag Max.
Welkom op dit forum.

iMouze schreef:De ideeen waar ik vooral mee loop zijn ideeen over het veranderen en verbeteren van de wereld waar we nu in wonen,<knip>

Oké. Er hier een betere wereld van maken. Daar zijn we hier niet tegen.
<knip>oude tijden en fictieve tijden

We houden hier wel van geschiedenis; misschien iets minder van fictieve tijden. We houden hier graag de voetjes op de grond.
Al kan fictie een erg prettige manier zijn om je te ontspannen. Maar dan benoemen we het ook zo en maken we een duidelijk onderscheid tussen realiteit en fictie.
Ik ben daarintegen pas 20 en weet weinig van goed discussies houden en meningen onderbouwen, vergeef mij a.u.b. als ik verkeerd over kom.

We zullen wel zien en proberen je dat aan te leren.

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Oude Belg » 15 feb 2014, 11:06

Oude Belg

Berichtdoor iMouze » 16 feb 2014, 10:54

Het feit dat ik Autisme noem is meer het principe dat ik niet zo van stickers aan mensen geven hou, wat een eigenschap van de mens is die ik als een van de onderwerpen graag zou willen bespreken. Ik zal hierop verder ingaan in mijn andere posts.

Bedankt voor de reacties!

Max
iMouze

Berichtdoor Giorgione » 22 aug 2015, 07:54

Hi mensen,

Ik ben Giorgione.
Ik hoop op vruchtbare discussie met wederzijds respect voor gelovigen en niet gelovigen.
Verder ben ik behoorlijk kritisch in het algemeen.

m.vr.gr.,

Giorgione
"Alleen wat wij niet weten is gewis" (Gabriel Bocangel)
Giorgione

Berichtdoor Digit » 22 aug 2015, 08:44

Wat mij betreft, van harte welkom!

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Giorgione » 22 aug 2015, 09:49

Digit schreef:Wat mij betreft, van harte welkom!

Digit

Dank u.

Giorgione
"Alleen wat wij niet weten is gewis" (Gabriel Bocangel)
Giorgione

Keer terug naar Gastenboek