Hallo,

Even voorstellen...
Niet verplicht, maar het mag.
Liever geen (uitgebreide) discussies hier.

Hallo,

Berichtdoor Sytze » 21 feb 2013, 22:30

Ik ben Sytze en mijn leeftijd telt 18 jaartjes. Ik ben op dit forum terecht gekomen door middel van het Freethinker forum. Daar voeren we vele interessante discussies, maar soms duurt het wat lang voordat er reacties geplaatst zijn. (voor mijn gevoel is een uur lang!) Vandaar dat ik mij op verschillende forums aan heb gemeld om bezig te blijven, en dan vooral 's avonds. Forums waar ik te vinden ben zijn o.a. credible en freethinker. Ik heb een poging gedaan om op Ontdekislam.nl aan te melden, helaas, te kritisch in mijn begin post. Ik had blijkbaar goedkeuring nodig van de beheerders. En dat krijg je daar niet als je wat kritisch ingesteld bent. (ik stelde wat moeilijke vragen mbt de islam)

Wat mij naar dit forum heeft gebracht was een link naar dit forum op freethinker.nl. Ik dacht geplaatst door Roeland(Heeck) die zal misschien bekend in jullie oren klinken. (Ik dacht dat hij hier ook ergens rondliep) Maar ik was helemaal verkocht nadat ik de onderwerpen die hier behandeld werden las. Waaronder Religie, alternatieve behandeling en filosofie. Mijn interesses komen hier dan ook wel mee overeen. namelijk; religie en filosofie maar ook neurologie is een interesse. Op de website van de Universiteit Utrecht zijn colleges te volgen van o.a. Herman Phillipse en Dick Swaab. Ook die namen zullen waarschijnlijk bekend in de oren klinken van velen. Neurologie vind ik vooral interessant, maar ik heb hier nog te weinig kennis van op gedaan om hier op niveau over mee te discussiëren (hoewel ik het wel constant probeer, en dan ook weer leer van de discussies die er uit voortkomen)

Ik ben ook van plan om wat discussies te starten die lijken op de discussies op Freethinker. Even kijken of jullie er anders over denken, en of er ook hier weer wat te leren valt! Dat doe ik namelijk heel graag, leren!

Even iets over mijzelf; hobby's van mij zijn; denken (in het algemeen eigenlijk), gitaar spelen, op forums schrijven, lezen en gamen. Er zullen er vast nog een aantal zijn die ik nu vergeet op te noemen.

Verder wacht ik even af of jullie nog iets van mij willen weten oid.

Groet, Sytze
Sytze

Re: De dood(straf)

Berichtdoor Blueflame » 22 feb 2013, 01:27

Dag Sytze.
Vooreerst welkom op dit forum.

Ik heb net je eerste post gelezen en die was veelbelovend. Veelbelovend in de zin dat ik een paar interessante gedachten kon lezen aangaande dingen die mij ook wel bezig houden. Benieuwd welke discussie die gaan uitlokken. If any, want het zou wel eens kunnen dat wel meer mensen ongeveer akkoord gaan met je zienswijze.

Toch even één ding. Je schreef:
Sytze schreef: Daar voeren we vele interessante discussies, maar soms duurt het wat lang voordat er reacties geplaatst zijn. (voor mijn gevoel is een uur lang!)

Ik doe er soms dagen over om te reageren. Dat komt wellicht omdat ik niet zo slim ben (en ook omdat ik het soms druk heb en mijn aandacht op andere dingen moet richten. En er zijn nog wel wat redenen).
Zo vind ik het ook dik oké als mensen die hier worden 'aangevallen', even bedenktijd nemen. Liever even langer nagedacht dan al te vlug wat onzin gespuid.

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Re: De dood(straf)

Berichtdoor Sytze » 22 feb 2013, 02:06

Ik doe er soms dagen over om te reageren. Dat komt wellicht omdat ik niet zo slim ben (en ook omdat ik het soms druk heb en mijn aandacht op andere dingen moet richten. En er zijn nog wel wat redenen).
Zo vind ik het ook dik oké als mensen die hier worden 'aangevallen', even bedenktijd nemen. Liever even langer nagedacht dan al te vlug wat onzin gespuid.

Ik zeg ook niet dat dit verkeerd is! Nee, ik wil veel dingen tegelijk om over na te denken. Ik loop hier dan ook een paar dagen mee rond, en dan komen de antwoorden. Maar ik wil ook direct response, en omdat dit natuurlijk niet kan schrijf ik op verschillende forums, zodat er altijd wel ergens iemand reageert. Het is natuurlijk juist ook van mijn kant gewenst dat mensen goed nadenken over hun post, Onzin posten kan iedereen.

Groet, Sytze
Sytze

Re: Hallo,

Berichtdoor Heeck » 22 feb 2013, 18:20

Hoi Sytze,
Ik zal traag blijven reageren en ik hoop dat je niet simpelweg hier verdubbelt wat je ginder al deed. :) \
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel, dus MIJDT SPIJT.
www.edge.org
Heeck

Re: Hallo,

Berichtdoor Sytze » 22 feb 2013, 19:44

Ik zal traag blijven reageren en ik hoop dat je niet simpelweg hier verdubbelt wat je ginder al deed.

Uiteraard niet, Ik heb 2 topics gestart die ik nog niet besproken had op ft. Ik ben heel erg benieuwd hoe er hier gereageerd word!

Groet, Sytze
Sytze

Keer terug naar Gastenboek