Hallo, hier ben ik dan ook.

Even voorstellen...
Niet verplicht, maar het mag.
Liever geen (uitgebreide) discussies hier.

Hallo, hier ben ik dan ook.

Berichtdoor charlielima » 21 aug 2010, 09:28

Hallo, uit beleefdheid kom ik mijzelf ook even voorstellen.

Mijn naam is Christophe, een overrijp onderdeel van het werkend plebs EN student psychologie (kwestie van mijn vrije tijd zinvol te besteden).

Ik ben al een eindje het forum aan het volgen, slechts recentelijk besloten mij ook actief te engageren.

Ik werd tot dit forum aangetrokken na een late-night zoektocht over het internet naar artikelen over paranormale verschijnselen en activiteiten.
Want het ganse paranormale gebeuren is iets wat mij reeds van jongs af aan heeft aangetrokken.
Niet dat ik rondloop om bomen te knuffelen of dat ik iedere behaarde medemens een afstammeling van de Yeti zie ..

Ik vond het gewoon erg oneerlijk ...
Als iemand een spook ziet, waarom zie ik het dan niet ?
Als iemand huilende geluiden hoort, waarom hoor ik die dan niet ?
Als iemand objecten kan verplaatsen door pure geestelijke kracht, waarom kan ik dat dan niet ?
Als iemand kwaadaardige entiteiten voelt, waarom voel ik die dan niet ?

Maw : ik wil best wel geloven in een paranormale wereld, met trollen, goblins, spoken, telepaten, energiestralen, chakra's en magische polsbandjes - maar dan zou ik wel graag eens wat bewijzen zien zodat we allemaal kunnen genieten van de prachtige wereld. (we mogen immers geen egoisten zijn, kennis behoort toe aan iedereen !)

Ik ben altijd te vinden voor een goede discussie, vooral als ik er iets van kan leren.
Ik krijg echter het Vlaams vliegende als ik geconfronteerd word met de gekende keyboard warriors.

Zijn er nog vragen .. dan hoor ik die graag ;)
charlielima

Keer terug naar Gastenboek