Skeptische moppen

Berichtdoor Faction Fictory » 16 maart 2009, 21:23

Blueflame schreef:Gehoord van Joeri ( site-admin ):

Jacqueline Philips is een vrouw met bovennatuurlijke gaven. Ze kan kaartlezen :wink: .

Mvg.

Als ze ook nog kan parkeren is Randi zijn centjes kwijt.

Gr
Faction Fictory

Berichtdoor Faction Fictory » 25 maart 2009, 16:06

Faction Fictory

Re: Belgische archeologen vinden eeuwenoud draadloos netwerk

Berichtdoor alice » 27 maart 2009, 17:49

Blueflame schreef:Bij opgravingen in de Russische bodem tot op een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van 1000 jaar. De Russen trokken hieruit de conclusie dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen communicatienetwerk.

Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezel netwerk in gebruik hadden.
En dat zo`n 1000 jaar vóór de Russen...

Een week later hebben de Belgische archeologen het volgende rapport gepubliceerd:
Bij opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter hebben Belgische archeologen helemaal niets gevonden.
De Belgen concluderen hieruit dat 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.

Mvg.

Die is leuk :D
alice

@ alice

Berichtdoor Icesurfer » 27 maart 2009, 19:14

Hallo alice,

ken je die al ? Hoe weet een Belg of hij/zij een PM gekregen heeft ?
Wanneer iemand zich bewust wordt van de realiteit,
schijnt het licht daarvan voor hem uit,
de lamp van Aladdin, het licht dat ons leidt.

[ Inayat Khan ]
Icesurfer

Berichtdoor slechtweervandaag » 31 maart 2009, 20:31

Over Niels Bohr gaat het verhaal dat hij in zijn werkkamer een hoefijzer had hangen. Toen iemand hem op de man af vroeg: "maar professor, u gelooft daar toch niet in, mag ik hopen?" antwoordde Bohr: "natuurlijk niet! maar ik heb me laten vertellen dat het ook werkt als je er niet in gelooft"
slechtweervandaag

Berichtdoor Guido Leenders » 10 apr 2009, 23:03

De volgende keer noem ik mezelf wel een sffan. Nà! :shock:
Hoogbegaafdheid is de kunst te aanvaarden wat men enkel kan verklaren door tegen de eigen overtuiging in te gaan.
Guido Leenders

De homeopatische spoedgevallendienst.

Berichtdoor Blueflame » 03 jul 2009, 19:34

Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Re: Skeptische moppen

Berichtdoor curantil » 28 jul 2009, 09:51

Een beetje zelfspot mag ook :)
Afbeelding
(van Cyanide and Happiness http://www.explosm.net/comics/1662/)
Science knows it doesn't know everything, otherwise it would stop --Dara O'Briain
curantil

Berichtdoor gainsbourg » 19 aug 2009, 09:37

Moeder kannibaal is aan het koken; het eten is klaar en moeder kannibaal roept de kindjes aan tafel.

Kindjes vragen nieuwsgierig: "Wat eten we vandaag moeder"?

Moeder antwoordt: "Antwerpenaar".

Waarop alle kindjes direct met de vinger in de lucht roepen: "Ik de nek, ik de nek!!!"
gainsbourg

Berichtdoor gainsbourg » 19 aug 2009, 09:45

Vrouw koopt kast in ikea. Steekt kast in mekaar in slaapkamer. Alles OK totdat de tram passeert; kast stuikt in mekaar.

Vrouw naar klantendienst ikea; geen probleem, we sturen een technieker.

Technieker komt af, steekt kast in mekaar en neemt voor de zekerheid plaats in de kast om te zien wat er gebeurt als de tram passeert.

Murphy kennende komt dan natuurlijk de man van de vrouw thuis, is verwonderd wat de vrouw in de slaapkamer doet, doet de kast open en ziet daar de ikea man staan die verdwaasd zegt:

"Ge gaat het nooit geloven mijnheer maar ik ben hier aan het wachten op de tram..."
Je connais mes limites. C’est pourquoi je vais au-delà (gainsbourg)
gainsbourg

Berichtdoor gainsbourg » 19 aug 2009, 10:05

A female officer arrests a drunk and reads him his rights.

"You have the right to remain silent. Anything you say can and will be held against you."

The drunk replies: "Tits"
Je connais mes limites. C’est pourquoi je vais au-delà (gainsbourg)
gainsbourg

Berichtdoor Shaughn » 30 aug 2009, 10:05

Aanrader voor alle relisceptici:

http://www.jesusandmo.net/
Shaughn

Berichtdoor drosofila » 03 okt 2009, 09:31

De noodzaak om veel uit te leggen en te rechtvaardigen roept de gedachte op dat er iets mis is met de zaak zelf (B. Tuchman)
drosofila

Berichtdoor zuurSTOF » 03 okt 2009, 10:56

:lol: :lol: :lol:

Fruitvliegjes blijken goede huisvrouwtjes te zijn: http://www.youtube.com/watch?v=glq6KDye0ck&feature=player_embedded# :D
zuurSTOF

Berichtdoor drosofila » 04 okt 2009, 17:49

zuurSTOF schreef:Fruitvliegjes blijken goede huisvrouwtjes te zijn: http://www.youtube.com/watch?v=glq6KDye0ck&feature=player_embedded# :D

:roll: :D
De noodzaak om veel uit te leggen en te rechtvaardigen roept de gedachte op dat er iets mis is met de zaak zelf (B. Tuchman)
drosofila

Berichtdoor Blueflame » 10 maart 2010, 20:40

findX.jpg

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Planoudes » 14 maart 2010, 01:03

selfesteem.gif
selfesteem.gif (12.68 KiB) 626 keer bekeken
Tantum religio potuit suadere malorum
http://atheistmovies.blogspot.com/
Planoudes

Berichtdoor Oogje » 29 maart 2010, 21:16

Zusterke Maria begint met volle goesting aan haar bedevaartstocht.

Maar na een paarweken is ze stikkapot. Het valt allemaal wat tegen: slecht weer, de wegen die langer zijn dan de kaart haar voorhielden, vermoeide benen,...

Ze besluit dan maar om een eindje te 'strishen' en steekt haar duim uit, langs de weg.

Niemand die stopt, behalve een trucker.
"Wel wel wel !" zegt de chauffeur "wat hebben we dààr nou! Wil je een ritje? Dan moet je eerst een ritje - je weet wel " en met een vette knipoog erbij - "met mij een ritje maken -- je weet wel, hé - hahah!" en hij knikt daarbij - nog eens met een vette knipoog erbij, naar vanachter.

"Neen, euh ..." ze aarzelt heel even, denkend aan haar ewaar geworden benen, "toch, bedankt, meneer!".

'S avonds schrijft ze in haar dagboek: "mijn benen zijn de beste vrienden".

Dagen gaan voorbij dat ze toch weer po haar tanden bijt. Het moet lukken - het moet!
__

Maar dan hervalt ze weer.
Op een zekere volgende ochtend gaat ze terug op pad. Ze loopt en ze loopt, maar haar vermoeidheid overmeerstert haar alweer. Zou ze, of zou ze niet? "Wel" - zo denkt ze bij zichzelf - "ik kan toc altijd nog eens een gokje wagen, of niet? God zal het me heus wel vergeven, en ...". Bij deze steekt ze weer die duim uit naar passerend tuig.

Opnieuw hetzelfd scenario: geen enkele gewone wagen die ztopt. Behalve een vrachtwagen, met deze keer een chauffeur met een vette kuif, en deze laat er ècht geen gras ovr groeien: "Jawel, mariaken - ge moogt mee zene, maar eerst ne keer goed fucki fucki doen achterin. Daar zijdegij toch ni vies van, hé- haha!".

"Euh nee, euh JAWEL !! Ik bedoel, laat maar." En ze smijt - ze kan haast hare tranen niet bedwingen - de deur zo hard mogelijk dicht.

"God stelt me wel heel erg op de proef!" Maar ze houdt de moed erin en zwoegt voort.

'S avonds schijft ze in haar dagboek: "mij benen zijn de beste vrienden".

------

Enfin, we zijn er nog làng niet!!
Deze twee scenario's herhalen zich meerdere malen, alleen worden de chauffeurs alsmaar vettiger.

Elke avond schrijft ons nonneke net hetzelfde: "mijn benen zijn de beste vrienden".

_____

Tot ze uiteindelijk - op een uiterst stormerige avond, toen ze haar weg kwijt was naar de herberg en al hopeloos verloren was-
ook haar geestelijke verbintenis tot de Lieve Heer verbrak.

"Het is nog een vriendelijk man, die chauffeur", dacht ze bij zichzelf toen hij haar geheime contreien aan het voorbereiden was tot de grote daad. "Ik kon slechter gavallen zijn"... En: "ik ben uiteindelijk een goed daad aan het doen" en "Maria Magdalena is me al voor geweest, geen één apostel die de Lieve Heer zo graag zag als haar".

En toen hij de toppen bereikte: "uitverkorene... IK ben God's uitverkorene! Ik ga naar de Héééé...!"

____

'S avonds, wordt het volgende
in het dagboek
genoteerd:

"Zelfs de beste vrienden gaan uiteen."

In zéér koninklijke letters geschreven.
De bedevaartstocht werd een lange honeymoon doorheen Europa.
Oogje

Berichtdoor Blueflame » 17 mei 2010, 19:06

Blueflame
Site Admin

Vorige

Keer terug naar Het Lulhoekje