Ingrid Holvoet: oplichting door neptherapie op afstand.

Dit forum biedt de gelegenheid voor discussie over pseudo-wetenschappelijke feiten of 'gebakken lucht' op Nederlandstalige websites. Vul zelf aan... Reacties die valse verdachtmakingen bevatten of argumentloos zijn worden verwijderd.

Re: Ingrid Holvoet: vervolgd.

Berichtdoor Heeck » 16 feb 2010, 11:03

Dankzij de SKEPP-leden-mail:

Ingrid Holvoet die SKEPP zo een kwaad hart toedraagt wordt vervolgd:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =G8R2MAH36

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel, dus MIJDT SPIJT.
www.edge.org
Heeck

Re: Ingrid Holvoet: oplichting door neptherapie op afstand.

Berichtdoor Cluny » 16 feb 2010, 11:17

Ter herinnering.
Holvoet.
Cluny

Berichtdoor willem_betz » 16 feb 2010, 12:04

Er wordt een boete van 10.000€ geeist, dat valt goed mee voor haar. Eén klant had ze al 40.000€ lichter gemaakt, en het zou nog meer worden hadden de ouders niet ingegrepen. In haar oneindige goedheid heeft ze dan toegestaan dat hij zijn schuld vereffende door voor haar karweitjes te gaan opknappen, zoals appartementen opknappen....
Voor wat hoort wat :)
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Planoudes » 16 feb 2010, 12:08

Ze wordt ook schromelijk miskend in haar genialiteit:

Ingrid Holvoet schreef:Wat ik gevonden heb is een van de belangrijkste, zoniet de belangrijkste ontdekking in de geschiedenis van de mensheid.

http://www.over-lta-en-autisme.be/midde ... staat.html

En we komen daar ook een bekende tegen: http://www.ltapersoonlijkeontwikkeling. ... skepp.html

Doch niet getreurd:

Ingrid Holvoet schreef:Bij het vernietigen van de patronen waarbij tegengestelde positieve waarden (energieën) bevrijd worden, kunnen we van een slecht mens een mooi mens maken. Dit geldt zelfs voor Willem Betz.
Tantum religio potuit suadere malorum
http://atheistmovies.blogspot.com/
Planoudes

Berichtdoor Heeck » 16 feb 2010, 18:52

Planoudes, e.a. ,

Met mij lukt waarschijnlijk niet, wat met Betz nog wel mogelijk lijkt:
http://lta-voorbeeld.com/ingrid_holvoet ... .php?t=106
http://lta-voorbeeld.com/ingrid_holvoet ... ?p=871#871
R.
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Lorre » 16 feb 2010, 19:30

Roeland, met het geld van jouw boot kan je zo maar eventjes 1500 uren LTA-therapie volgen!
Lorre

Berichtdoor Heeck » 20 apr 2010, 11:36

Ingrid Holvoet onlangs beboet met 16.500 €.

Onderstaande kreeg ik speciaal aangereikt:
DeMorgen schreef:
Gentse beboet voor "energetisch genezen"

De correctionele rechtbank van Gent heeft een 50-jarige vrouw een geldboete van 16.500 euro opgelegd voor de onwettige uitoefening van de geneeskunde. De vrouw uit de Gentse deelgemeente Ledeberg verklaart dat ze ziektes kan genezen door een energetische therapie waarbij mensen op afstand behandeld worden.

Helderziende
De vrouw heeft een website waarin ze zich aanprijst als helderziende en genezer van lichamelijke en psychiatrische ziekten. In België is ze naar eigen zeggen enkel werkzaam als helderziende, maar in Nederland past ze haar therapie toe "voor het verbeteren van de persoonlijkheid, bekwaamheid, levensomstandigheden en het genezen van ziektes en lichamelijke klachten."

De verdediging van de vrouw had de vrijspraak gevraagd, omdat ze zich niet uitgeeft als dokter. De rechtbank volgde die stelling niet en legde de vrouw de geldboete op. (belga/eb)

Zou ze nu ook stoppen ?

Roeland
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Nederlander » 29 jul 2011, 23:51

Nee dus, want haar site staat nog altijd online (nog nooit zoveel ONZIN bijelkaar gelezen!) én ze is ook op YouTube http://www.youtube.com/user/lindadavidlindadavid

Ondanks die boete blijft ze gewoon doorgaan met haar oplichterijen!
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Renate » 02 aug 2011, 07:54

En daar is mevrouw Holvoet, c.q. mevrouw David weer:
http://www.kloptdatwel.nl/2011/08/02/in ... therapeut/
Renate

Berichtdoor Heeck » 01 sep 2011, 12:56

DIAGNOSE OP AFSTAND

Met Ingrid Holvoet, bij leven gereïncarneerd in Linda David, heb ik zo een bijzondere band dat ze mij onlangs totaal offline kon diagnosticeren.
De resultaten zijn verbluffend!
http://ltapersoonlijkeontwikkeling.com/roeland-heeck/
Linda-Ingrid schreef:. . . Ik zal tevens vorige levens van Roeland Heeck beschrijven die ik op afstand kan aanvoelen. Daaruit zal blijken, eens een gedrocht van een mens, altijd een gedrocht van een mens, in elk leven dus hetzelfde gedrocht van een mens.

Roeland Heeck mag zich aanbieden voor een gratis voorbeeldbehandeling om hem van een gedrocht te veranderen in een liefdevol mens.

Curieus dat ze èn zegt mij van een gedrocht in een liefdevol mens te kunnen veranderen èn vlak daarvoor stelt dat een mens (ik toch ook, of zit ik daar al te ver vanaf?) door alle levens heen een gedrocht blijft.

Bovenaangehaalde diagnostische marskramerij zal voor andere mensen weinig minder naast de roos zitten.
Zuur dat die naast het blootgesteld worden aan de thuisgebrouwen therapeutische inzichten van Ingrid/Linda ook nog geld aan zulke duimzuigerij kwijt zijn.
Aan een doktertje spelende die in België nota bene al eerder voor dezelfde praktijken is veroordeeld.

Dat suggereert dat haar verdiensten de last van de toen opgelegde boete wel kunnen dragen.

Roeland
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Mopje » 01 sep 2011, 14:01

Hahahaha, je hebt nog mazzel met een gratis voorbeeldbehandeling. Andere gedrochten worden 200 uur behandeld voor 3200 euro. Meld je nog even als je gedrocht weg is! :wink:

Oja, en sterkte natuurlijk.
"Wes pakt soms de stofzuiger. Ja echt. Dat doet hij gewoon." Yolanthe Cabau van Kasbergen
Mopje

Berichtdoor Nederlander » 01 sep 2011, 14:09

Effe die videootjes van haar op YouTube bekeken van d'r... wat een ENG mens is dat! BRRRRRRRRR!!!!!!!!
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor TheSurvivor » 01 sep 2011, 14:16

Ik zou anders zeggen waar wacht je op? Eens kijken of je na een behandeling liefdevol (maw scheldend op alle skeppers) wordt :lol:
TheSurvivor

Berichtdoor Renate » 01 sep 2011, 15:33

Gaat ze voorbeeldbehandelingen aanbieden aan alle leden van Skepp, of alle mensen die lid zijn van dit forum?
Renate

Berichtdoor Nederlander » 01 sep 2011, 15:37

IK ZAL HAAR EENS BEHANDELEN! :twisted:
(dan kunnen de dokters haar vervolgens behandelen maar ik denk dat het dan vergeefse moeite is...)
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Mopje » 01 sep 2011, 16:17

Dat klinkt als een dreigement, zeker met je toevoeging tussen aanhalingstekens dat er daarna dokters nodig zijn. :evil:
"Wes pakt soms de stofzuiger. Ja echt. Dat doet hij gewoon." Yolanthe Cabau van Kasbergen
Mopje

Berichtdoor TheSurvivor » 01 sep 2011, 16:28

En wat betreft haar uitnodiging - misschien eens voorstellen dat ze er ineens een dubbel-blind studie van maakt 8)
TheSurvivor

Berichtdoor Nederlander » 01 sep 2011, 21:36

Mopje schreef:Dat klinkt als een dreigement, zeker met je toevoeging tussen aanhalingstekens dat er daarna dokters nodig zijn. :evil:

Sorry :oops:
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Jan Willem Nienhuys » 01 sep 2011, 22:19

Je moet voor de aardigheid eens kijken op
http://ltapersoonlijkeontwikkeling.com/behandeling-jan/

de betrokkene daar, Jan M. Knegt (geboren 10 oktober 1963) is na zijn behandeling door
Holvoet geneeskunde gaan studeren, via een speciale stoomcursus van vier jaar (hij
had al een diploma verpleegkundige). Hij is net afgestudeerd (zijn BIG-registratie als
arts is ingegaan op 11 mei van dit jaar 2011), en hij is meteen lid geworden van de natuurartsenclub
ABNG-2000 en hij praktiseert nu "BNS-therapie"

Wat dat is, staat op de site http://www.menssana.nu/pages/nl/links/b ... peuten.php maar die is even
off-line dus je moet die via de cache van Google bekijken als je er niet bij kunt.

BNS staat voor Combinatie van Bioresonantie, Nosoden- (onderdeel van de Homeopathie) en Substitutie Therapie (aanvullen van aangetoonde tekorten). Bedacht en ontwikkeld door Hans Reijnen, arts voor Homeopathie (VHAN) en Bioresonantie (ABB). Mens Sana, Centrum voor Integrale Geneeskunst (CIG) te Deurne (NL).

Eerder roerde Jan Knegt zich hier "zelf", zie:
viewtopic.php?t=874
viewtopic.php?p=15494
Datzelfde verhaal staat ook op
http://ltapersoonlijkeontwikkeling.com/ ... oet-skepp/

Omdat hij nu een echte dokter is, mag je hem niet meer tegenspreken, want hij weet het allemaal als gestudeerd man
veel en veel beter dan klootjesvolk als ik en Roeland Heeck.
Jan Willem Nienhuys

Berichtdoor Mopje » 01 sep 2011, 22:22

Oei oei, druk aan het typen geweest deze Ingrid Holvoet. Is 1 september misschien Skepps verjaardag? En voelen jullie al wat? :lol:

JW jij ook al? Sorry ff niet goed gelezen...
Mopje

Berichtdoor stefaandepraetere » 02 sep 2011, 09:51

Amai ook al een gratis behandelin voor Roeland? Volgens mij is die gewoon fan van Skepp. De foto van Wim had ze toch ook al gratis en voor niks geanalyseerd. De allopaten kunnen er een voorbeeld aan nemen :p
stefaandepraetere

Berichtdoor Heeck » 02 sep 2011, 11:29

JanWillem,
Dank voor de BNS-link; nu weet ik ook van het pathogenetisch ei.
Jan Knegt, woont bijna bij mij om de hoek. Ik weersta de verleiding maar.

Stefaan,
Zouden SKEPP-fans niet in staat zijn om Linda-Ingrid zo op de ziel te trappen dat ze daarmee ahw om een gratis behandeling bedelen?!

Roeland
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Mopje » 02 sep 2011, 11:46

Hoi,

Pfff, topic gelezen, ik moest er soms toch een beetje om lachen. Maar het is mijns inziens te erg!

"Gratis LTA therapie voor het genezen van schizofrenie
Er bestaat een nieuwe, doeltreffende therapie waarmee schizofrenie kan genezen worden, namelijk de LTA therapie."

http://schizofrenie-genezen.nl/

In Nederland zijn dit soort zaken toch maar weer voor de reclamecode commissie. Ik neem aan dat dat ook zo is als je zelf een link maakt naar een 'verontrustend fenomeen'! :wink:

Wellicht kan de commissie ook gewoon een pre-actieve werknemer aannemen die alvast zelf de klachtformulieren invult en op het bureau van zijn collega klachtbehandelaar flikkert.

Zoeken op KvK nummers is ook altijd handig met die harries: KvK 20170193 (natuurlijk niet te verwarren met het aantal mogelijke klachten)

Pagina Info:
text/html; charset=UTF-8
IE=EmulateIE7
Ingrid Holvoet, Linda David
Ingrid Holvoet, Linda David
Met "LTA Persoonlijke Ontwikkeling" of de "LTA therapie", kan schizofrenie genezen, ontworpen door Linda David
Linda David, schizofrenie genezen, lta therapie, lta persoonlijke ontwikkeling
REiTxm5ETG-2gXMOpMZK-yQgqfLXZMPtj6zHJEthpiE

Je krijgt ook nog een gratis cookie of vier... :wink:

Oh en er toch maar niet om lachen!

http://www.reclamecode.nl/webuitspraak. ... 006&acCode

http://maps.google.com/maps?q=Axelsestr ... +Terneuzen

Op het opgegeven adres zitten nog twee bedrijven. Ik denk niet dat die er iets mee te maken willen hebben. (Tenzij je natuurlijk de financiën doet voor zzp-ers)
Mopje

Berichtdoor Renate » 02 sep 2011, 13:00

Mevrouw Holvoet kan haar naam misschien beter veranderen in Holvat. Holle vaten klinken het hardst. Wat zij allemaal roept over de mensen van Skepp, daar lusten de honden geen brood van.
Renate

Berichtdoor Heeck » 11 okt 2011, 17:06

Alvorens me over te geven aan een gratis therapie heb ik de volgende E-mail aan Linda verstuurd:
Dag Linda/Ingrid,

Wijd en zijd heb ik nu bekendheid gegeven aan jouw diagnose.
Hopelijk kom je er snel aan toe om je verdere belofte:

Hieronder komt een heel gedetailleerde en uitgebreide beschrijving van Roeland Heeck. Het zal niet op korte termijn zijn door tijdgebrek van mijnentwege (Linda David), maar het komt.

in te vullen. Ik stel me dan voor om een second opinion te regelen voor ik me overgeef aan jouw gratis behandeling.

Roeland
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Nederlander » 16 jul 2012, 17:26

SKEPP: ze vormen een buffer van professoren en wetenschappers tegen de alternatieve therapieen en ze krijgen daar een loon voor.

Oja? Hoeveel loon krijgen we daarvoor, mevr Holvoet? :twisted:
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Nederlander » 26 jan 2013, 16:47

Hebben ze haar nou al opgepakt? Of hoe is dit afgelopen?
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Heeck » 28 jan 2013, 20:50

Heeft ooit een boete gehad.
Heeft een tijdje vanuit Engeland gepraktiseerd. Afstand speelt bij haar geen rol immers.
Noemde zich een tijdje Linda David
en nu
Linda Evans:
http://ltapersoonlijkeontwikkeling.com/ ... nda-evans/
http://kloptdatwel.nl/2011/08/02/ingrid ... therapeut/
En ik koester nog steeds een vetleren medaille:
http://ltapersoonlijkeontwikkeling.com/ ... and-heeck/

Roeland
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Nederlander » 28 jan 2013, 20:55

Beschrijving van het gedrocht Roeland Heeck, door Linda Evans.

Roeland Heeck, immoreel scepticus, psychopaat, lid van de verachtelijke organisaties Skepp, Skepsis en Vereniging tegen de Kwakzalverij, en een gedrocht van een man.

Roeland Heeck, een miserabel mannetje dat wil bewijzen dat hij toch iemand is. Het middel daartoe is het vernederen, belachelijk maken en belasteren van mensen die er een andere levensvisie op na houden dan zijn eigen bekrompen visie.

Roeland Heeck, een tiran die zijn wil wil opleggen aan de rest van de wereld. Een minuscuul mannetje met een buitengewone drang naar aandacht en een drang om het centrum van de wereld te zijn.

Roeland Heeck, een ernstig gestoorde man die zijn leven wijdt aan het belasteren en belachelijk maken van alternatieve healers en daar van ’s morgens tot ’s avonds actief mee bezig is op het internet. Deze man, die noch wetenschapper is, noch ook maar iets afweet van alternatieve therapieën, heeft een persoonlijke jacht geopend op alternatieve healers. Het lijkt alsof deze duidelijk geesteszieke man achtervolgd wordt door het waanidee dat hij zich in de tijd van de inquisitie ophoudt, alwaar hij zichzelf het recht toe-eigent iedereen die er een andere mening dan hemzelf op nahoudt, met een sadistisch plezier te belasteren en te ridiculiseren, o.a. op zijn website kloptdatwel.nl.

Roeland Heeck mag zich aanbieden voor een gratis voorbeeldbehandeling om hem van een gedrocht te veranderen in een liefdevol mens.

Wauwie! Wat heb je gedaan waardoor het zover is gekomen? :lol: Ik heb het met je te doen, Heeck, ECHT! :oops:
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Oude Belg » 02 feb 2013, 18:07

Nederlander schreef:
Beschrijving van het gedrocht Roeland Heeck, door Linda Evans.

Dan komt het toch nog goed :lol:
Oude Belg

Berichtdoor Astrosmurf » 12 maart 2013, 17:09

Mevrouw holvoet vindt het nodig om te spuwen op het graf van Pdw.
Een bewijs van wat een naargeestige pekelteef ze wel is:
http://www.clint.be/actua/pdw-was-een-t ... lachtoffer
Astrosmurf

Berichtdoor Nederlander » 12 maart 2013, 17:55

Astrosmurf schreef:Mevrouw holvoet vindt het nodig om te spuwen op het graf van Pdw.
Een bewijs van wat een naargeestige pekelteef ze wel is:
http://www.clint.be/actua/pdw-was-een-t ... lachtoffer

JE ZOU HAAR TOCH............... :x
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Oude Belg » 12 maart 2013, 22:35

Nederlander schreef:JE ZOU HAAR TOCH............... :x

Negeren, als je haar niet kan aanklagen. Dat mens heeft een zeer goede dokter nodig. En zelfs dan is genezing niet gegarandeerd.
Oude Belg

Berichtdoor Nederlander » 12 maart 2013, 23:47

Oude Belg schreef:
Nederlander schreef:JE ZOU HAAR TOCH............... :x

Negeren, als je haar niet kan aanklagen. Dat mens heeft een zeer goede dokter nodig. En zelfs dan is genezing niet gegarandeerd.

Als je nou gelijk zegt dat ze zo maf is als een draaideur..., ja. Dat is ze!
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Nederlander » 25 jun 2014, 17:00

http://ingrid-holvoet.be/ Bitch heeft een nieuwe webstek blijkbaar... :twisted:
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Jinny » 25 jun 2014, 17:50

Nog niemand die haar eens een lesje geleerd heeft?
Wat een krankzinnig dom mens....
Glaube heißt nicht wissen wollen, was wahr ist.

Future World

73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put amsat dot org behind the call
Jinny

Berichtdoor Renate » 25 jun 2014, 18:54

Kan ze haar naam niet beter veranderen in Hol Vat?
Holle vaten klinken per slot van rekening het hardst en ze is op haar nieuwe website wel aardig aan het schreeuwen.
Renate

Berichtdoor Nederlander » 25 jun 2014, 19:02

De revolutionaire LTAgeneeskunde van Ingrid Holvoet slaagt waar de klassieke NEPgeneeskunde van SKEPP faalt. De revolutionaire LTA geneeskunde is de belangrijkste ontdekking in de geschiedenis van de mensheid, en de holbewoners-psychopaten van SKEPP en Skepsis en bij de Belgische overheid gaan er achteraan om ze te vernietigen. De wereld is van iedereen en de tirannen van de sceptici (België en Nederland) en bij de Belgische overheid zijn de baas niet.

DIKKE LOL!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Renate » 25 jun 2014, 19:21

Nederlander schreef:
De revolutionaire LTAgeneeskunde van Ingrid Holvoet slaagt waar de klassieke NEPgeneeskunde van SKEPP faalt. De revolutionaire LTA geneeskunde is de belangrijkste ontdekking in de geschiedenis van de mensheid, en de holbewoners-psychopaten van SKEPP en Skepsis en bij de Belgische overheid gaan er achteraan om ze te vernietigen. De wereld is van iedereen en de tirannen van de sceptici (België en Nederland) en bij de Belgische overheid zijn de baas niet.

DIKKE LOL!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik zeg al, ze schreeuwt behoorlijk. Laat ze eerst maar eens overtuigende bewijzen leveren en niet lopen jammeren. Ik zie vooral de typische kwaktechnieken bij mevrouw Holvoet. Stevig schelden op iedereen die haar niet geloofd en de eigen ontdekkingen als revolutionair beschrijven. Al moet ik zeggen dat mevrouw Holvoet wel erg zwaar geschut gebruikt. Hoe minder overtuigende argumenten, hoe sterker het taalgebruik? Ik ken maar weinig kwakverkopers die hun tegenstanders uitmaken voor holbewoners-psychopaten. Meestal zijn ze nog een klein beetje beschaafder met hun beledigingen. Over het algemeen gaat het meer om complotten van Big Pharma en onwetenden.
Renate

VorigeVolgende

Keer terug naar Kwak-sites