Stichting wátte?!

Dit forum biedt de gelegenheid voor discussie over pseudo-wetenschappelijke feiten of 'gebakken lucht' op Nederlandstalige websites. Vul zelf aan... Reacties die valse verdachtmakingen bevatten of argumentloos zijn worden verwijderd.

Stichting wátte?!

Berichtdoor Nederlander » 04 jan 2016, 16:15

Pangu. Stichting Pangu.

http://www.stichting-pangu.nl/#!

Stichting-Pangu is een groep mensen die staan voor een verandering in de huidige wereld.

Dit gaan wij bereiken door een voorbeeld te zijn waar kinderen en ouders van kunnen leren, hoe zien wij dat en hoe denken wij dat te kunnen realiseren zult u denken.

In eerste instantie door het opzetten van workshops voor kinderen, denk aan creatieve workshops als schilderen,spuiten op doek en nog later in te vullen creatieve workshops.

Maar ook workshops op gebied van natuur,het leren over planten, het leren van zelfvoorzienend te zijn door zelf voedsel te kweken.

Voor nu zijn wij een startende stichting en hebben nog geen vaste locatie, dit zal in de nabije toekomst veranderen.

Stichting Pangu gaat uit van de gedachte ,If You Want Change, Be The Change, dit dragen wij op zoveel mogelijk vlakken uit en hopen deze gedachte ook aan de ouders en kinderen mee te geven die zich in de toekomst bij ons aan zullen melden.

Stichting Pangu wil er voor iedereen zijn, rijk of arm, en zal zoveel mogelijk workshops gratis organiseren indien mogelijk, wij gaan spoedig op zoek naar sponsors die ons niet financieel zullen steunen maar op gebied van de benodigde materialen.

Wij gaan voor een stichting waar zo weinig mogelijk geld gebruikt zal worden,in sommige gevallen zullen wij daar niet aan ontkomen maar waar mogelijk zullen we zoveel mogelijk werken via het principe diensten voor diensten.

Tot zover een eerste introductie van Stichting Pangu

Lees meer: http://www.stichting-pangu.nl/#!
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Re: Stichting wátte?!

Berichtdoor bramati » 04 jan 2016, 16:26

Het geitenwollensokkengehalte mag dan wel hoog zijn, maar er is niets aan de geposte inleiding dat mijn skeptische voelsprieten als kwak detecteren.
bramati

Re: Stichting wátte?!

Berichtdoor Renaat » 04 jan 2016, 22:53

bramati schreef:Het geitenwollensokkengehalte mag dan wel hoog zijn, maar er is niets aan de geposte inleiding dat mijn skeptische voelsprieten als kwak detecteren.

Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik kan het streven naar een bewuster, duurzamer, creatiever, ... leven alleen maar toejuichen. Ik vind het spijtig dat in het wereldje van duurzaamheid, vegetarisme, alternatief economisch denken of handelen, zelfvoorzienigheid, creativiteit, ... vaak de kwakzalverij ook hoogtij viert en ben dan altijd verheugd als er initiatieven zijn die zich bezig houden met zulke zaken zonder dat er een ongewenste saus van kwakzalverij, 'spiritualiteit', ... over gegoten is.

Renaat
Renaat

Keer terug naar Kwak-sites