Deze man heeft álles uitgevonden...

Dit forum biedt de gelegenheid voor discussie over pseudo-wetenschappelijke feiten of 'gebakken lucht' op Nederlandstalige websites. Vul zelf aan... Reacties die valse verdachtmakingen bevatten of argumentloos zijn worden verwijderd.

Deze man heeft álles uitgevonden...

Berichtdoor Nederlander » 08 jun 2015, 20:02

Gekke vent denkt dattie al alles heeft uitgevonden op de wereld...

http://www.worldsonlyinventorofsignific ... uably.com/
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Re: Deze man heeft álles uitgevonden...

Berichtdoor Renate » 08 jun 2015, 20:22

De overzichtelijke website heeft hij in ieder geval niet uitgevonden.
Mijn hemel, dat ding doet pijn aan m'n ogen. En ja, ik weet dat er website die veel erger zijn, met misschien als dieptepunt de timecube website.
Renate

Re: Deze man heeft álles uitgevonden...

Berichtdoor Nederlander » 08 jun 2015, 21:02

LOL!

Historical Inventions of Michael Robert Thomas "Genetically Michael Roberts Welsh" (1953 to Present)

I have invented every invention of significance since 1953 to Present. Our memory recollection is exceeding 80% at the present time although we belive in the final analysis this will be 100% of the significant inventions. If you have questions, please contact us via email only.

Note: This web page is currently under development. We believe the accuracy of the text to be in excess of 80%. If you are an older person who remembers accurately any names, dates, or places, regarding any of these inventions, please click the email address located at the top of this page to help us refine the accuracy of the correct history of invention.

MIJN GOD wat een EGO...
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Keer terug naar Kwak-sites