One who wakes

Dit forum biedt de gelegenheid voor discussie over pseudo-wetenschappelijke feiten of 'gebakken lucht' op Nederlandstalige websites. Vul zelf aan... Reacties die valse verdachtmakingen bevatten of argumentloos zijn worden verwijderd.

One who wakes

Berichtdoor Ludde » 08 mei 2015, 18:06

Hallo,

http://www.onewhowakes.org/about/

Heel graag had ik van jullie vernomen wat jullie van deze "organisatie" denken. Ik maak me immers zorgen. De helft van mijn familie is hier ondertussen bij aangesloten en het resultaat is (ik heb natuurlijk geen harde bewijzen hiervoor) dat er op korte termijn, onmiddellijk na een "sessie" al twee echtscheidingen uit voortvloeien, zomaar uit het niets....

graag dus jullie deskundige bedenkingen/advies.

Greetz,
Ludde
Ludde

Re: One who wakes

Berichtdoor Jinny » 08 mei 2015, 18:51

Zoveelste sekte?
Glaube heißt nicht wissen wollen, was wahr ist.

Future World

73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put amsat dot org behind the call
Jinny

Berichtdoor Renate » 08 mei 2015, 19:55

Die indruk krijg ik ook. En waarom moet de man toch steeds een rode neus dragen? Is hij een Cliniclown? Houd 'm alstublieft zo ver mogelijk van m'n bed, want ik vrees dat ik, zodra ik hem hoor preken de neiging krijg iets naar z'n hoofd te gooien.
Renate

Berichtdoor willem_betz » 09 mei 2015, 00:54

Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Nederlander » 09 mei 2015, 07:47

Mijn God, wat is dit erg... :o
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor andre sim » 20 mei 2015, 19:20

Ik maak persoonlijk net hetzelfde mee. In april vorig jaar was men vrouw voor de eerste maal bij John mark stroud in duitsland. Dit jaar organiseerde ze zelf in Belgie voor JMS twee weken en een week in Spanje bij haar broer. Ze ging ook terug naar duitsland en toen ze van duitsland is terug gekomen heeft ze me vertelt dat ze wilde scheiden. Dit was paasmaandag.
In dezelfde week heeft haar neefje en petekind een sessie met JMS en zegt zen vrouwthe (pas negen maanden getrouwd) dat hij wil scheiden.
Ik verneem dat de groepen die bij men vrouw waren er nog zeker twee andere vrouwen weggaan bij hun partner.
Ik ben ervan overtuigd dat dit sectair aan het worden is, want ze moeten hun van JMS ook detacheren van het maeriele etc etc.
Tijdens de week in Spanje zijn ze na een paar dagen allemaal uit de kleren gegaan en hebben ze mekaar moeten masseren, strelen etc etc Ja want door de sexualiteit kan je tot God groeien. Enkele namen die hierbij nauw betrokken zijn en JMS zijn zeer grote vrienden: Rosie Maria Love, Greg Orie Branderhorst.
Ik heb het gevoel dat JMS een basis aan het leggen is van fanate volgelingen in DE, NL, BE en nu ook Spanje omhun theorie te verspreiden en ook de volgelingen aan te zetten tot grote sponsering van zijn komende tempel.
Zijn organisatie one who wakes inc is geregistreerd als protestante kerk, in de staes mogen die alle gelden ontvangen en moeten niet opgeven wat ze ermee doen. Geen publicatie plicht!!
Wordt vervolgd
andre sim

Berichtdoor Nederlander » 20 mei 2015, 20:03

andre sim schreef:Ik maak persoonlijk net hetzelfde mee. In april vorig jaar was men vrouw voor de eerste maal bij John mark stroud in duitsland. Dit jaar organiseerde ze zelf in Belgie voor JMS twee weken en een week in Spanje bij haar broer. Ze ging ook terug naar duitsland en toen ze van duitsland is terug gekomen heeft ze me vertelt dat ze wilde scheiden. Dit was paasmaandag.
In dezelfde week heeft haar neefje en petekind een sessie met JMS en zegt zen vrouwthe (pas negen maanden getrouwd) dat hij wil scheiden.
Ik verneem dat de groepen die bij men vrouw waren er nog zeker twee andere vrouwen weggaan bij hun partner.
Ik ben ervan overtuigd dat dit sectair aan het worden is, want ze moeten hun van JMS ook detacheren van het maeriele etc etc.
Tijdens de week in Spanje zijn ze na een paar dagen allemaal uit de kleren gegaan en hebben ze mekaar moeten masseren, strelen etc etc Ja want door de sexualiteit kan je tot God groeien. Enkele namen die hierbij nauw betrokken zijn en JMS zijn zeer grote vrienden: Rosie Maria Love, Greg Orie Branderhorst.
Ik heb het gevoel dat JMS een basis aan het leggen is van fanate volgelingen in DE, NL, BE en nu ook Spanje omhun theorie te verspreiden en ook de volgelingen aan te zetten tot grote sponsering van zijn komende tempel.
Zijn organisatie one who wakes inc is geregistreerd als protestante kerk, in de staes mogen die alle gelden ontvangen en moeten niet opgeven wat ze ermee doen. Geen publicatie plicht!!
Wordt vervolgd

Je kan het hier melden >> http://www.sektesignaal.nl/
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Renaat » 20 mei 2015, 20:20

Nog een meldingsmogelijkheid:
www.iacsso.be
Renaat

Keer terug naar Kwak-sites